Vuile was
+36
_Lana_
VeryCherry
SuperGrover
Luce
mzcharlotte
Exogenesis
Bliss
Cow
Tamagotchi
Bolleke
xxjojootjexx
Niene
Susan
Blond
Lot
Ella
mickey
Manderijn
Marie
Frappuccino
Parel
Linnie1985
Rush
Sea of Trees
Parisienne
Mamsie
Paper Crown
M@niek
Star007
Charles
Merai
Caroow
Taeda
Printje
Aimee
Sorella
40 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Vuile was
Over was gesproken. Sinds PC schreef dat haar strijkservicemevrouw de was kwam halen in een nieuwe BMW, wil ik er ook een beginnen.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles schreef:Over was gesproken. Sinds PC schreef dat haar strijkservicemevrouw de was kwam halen in een nieuwe BMW, wil ik er ook een beginnen.
Nou echt hè! Maar ik haat strijken en kan het ook niet goed.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Charles schreef:Over was gesproken. Sinds PC schreef dat haar strijkservicemevrouw de was kwam halen in een nieuwe BMW, wil ik er ook een beginnen.
Kan niet is dood, maar wil niet ligt er naast!! Visualiseer BMW 5 serie, geen basic model, maar power. Zwart, mét lederen stoelen en dikke vette velgen. Nou, ik zou gaan strijken zonder 1 vouwtje. En alle tassen, schoenen, en andere dingen die je op, om of aan kan, kan kopen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Mamsie schreef:Charles schreef:Over was gesproken. Sinds PC schreef dat haar strijkservicemevrouw de was kwam halen in een nieuwe BMW, wil ik er ook een beginnen.
Kan niet is dood, maar wil niet ligt er naast!! Visualiseer BMW 5 serie, geen basic model, maar power. Zwart, mét lederen stoelen en dikke vette velgen. Nou, ik zou gaan strijken zonder 1 vouwtje. En alle tassen, schoenen, en andere dingen die je op, om of aan kan, kan kopen.
Waarom hebben we geen huil smiley? Ik jank de ogen uit mn kop nu ik dit weet. Ik maar hard studeren om straks wat te kunnen kopen terwijl ik gewoon een goed strijkijzer moet kopen en moet gaan oefenen.
Mamsie- Ratel
Paper Crown schreef:Ik ben veel te lief voor mezelf! Ik zou echt strenger moeten zijn..
'O, ik vind beide kleuren jasjes leuk, nee.. ik mag er maar 1.. maar welke? Grijs is leuk voor kantoor, maar misschien is die roze ook wel leuk.. hmm, ok - roze! Nee..grijs.. Ok, ok.. ik bestel ze beide en dan weet ik welke ik hou..' en dan wéét ik al dat ik ze beide hou. Ik beloon mezelf ook.. echt erg.. Laatst veel te dure shampoo en conditioner gekocht bij de kapper waardoor ik ruim €100,- meer moest betalen maar ik praatte het goed voor mezelf door te bedenken: als ik wallen tot mijn knieeen heb, heb ik op zijn minst goed haar, ja ik verdien dit.
Ik heb een handje van om te denken: 'Pff, morgen weer een dag..' hup lichten uit en de boel maar laten staan zoals ze staan terwijl ik weet dat ik me ziek erger in de ochtend als ik beneden kom en het is een zooi, maar ik kan wel éérst even uurtje of 2 op de bank hangen voor ik het wegruim. En elke keer dat ik het zie me kapot ergeren.
Ik had me voorgenomen Julian élke avond om te kleden. Pyjamaatje aan, en slapen maar. En ik vond het onbegrijpelijk als moeders dit niet deden. Dat was tot Julian een dikke vette keel opzet zodra je maar met 1 hand bij zijn hoofd komt.
Ik klaag over wondpijn als het me uitkomt.. 'Kan jij alsjeblieft een flesje maken nu? Ik heb zo'n pijn aan mijn wond..' En dan boeit het me geen zak dat zijn wekker over een uurtje of 2 gaat.
Als ik Julian voed in bed en mijn man slaapt heerlijk door steek ik venijdig mijn tong naar hem uit omdat ik jaloers ben..
Mag ik daar een beetje van hebben? Ik vind mezelf dus niet waard, dus ik koop bijna nooit wat voor mezelf.
Gast- Gast
Zegt dit genoeg?!
Mijn strijkmand/opvouwmand ziet er momenteel zo uit:
Het is zelfs zo erg geworden dat ik hetgeen wat ik normaal niet strijk nu gewoon moet strijken omdat er teveel kreukels in zitten doordat de stapel steeds groter en zwaarder wordt
Dochter's kleding ligt al twee dagen zo op de stoel (in de woonkamer nota bene!), te wachten om opgevouwen te worden:
Gelukkig heb ik geen visite gekregen dit weekend, dus de stoel niet nodig gehad. Anders had ik de stapel waarschijnlijk even op ons bed gegooid, om vervolgens weer op de stoel te leggen met de gedachte: "Ik vouw het zo wel op"
Mijn strijkmand/opvouwmand ziet er momenteel zo uit:
Het is zelfs zo erg geworden dat ik hetgeen wat ik normaal niet strijk nu gewoon moet strijken omdat er teveel kreukels in zitten doordat de stapel steeds groter en zwaarder wordt
Dochter's kleding ligt al twee dagen zo op de stoel (in de woonkamer nota bene!), te wachten om opgevouwen te worden:
Gelukkig heb ik geen visite gekregen dit weekend, dus de stoel niet nodig gehad. Anders had ik de stapel waarschijnlijk even op ons bed gegooid, om vervolgens weer op de stoel te leggen met de gedachte: "Ik vouw het zo wel op"
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik strijk niet zoveel en wat er gestreken moet worden breng ik naar mijn moeder
Gast- Gast
Ik ben het ook aan het minderen, accepteer nu sneller een vouwtje hier en daar. Alleen de dingen die van halverwege tot onderop deze stapel liggen zullen toch echt helaas allemaal gestreken moeten worden. Domme, domme ik!
Parisienne- Ratel
Zazou, natuurlijk ben jij dat wel waard, waarom koop je het niet gewoon?
Haha Parisienne, mijn was etc is nu echt heel goed op orde maar in het oude huis, toen eenmaal duidelijk was dat we gingen verhuizen had ik 0 motivatie mijn huishouden op orde te brengen en de was was het eerste wat het moest ontgelden. Dus de was ging zó van de waslijn op de twee bureau's en de stapel was zo hoog geworden dat er zomer kleding nog onderop lag van de zomer DAARVOOR. Triest geval. En oh als mijn man er wat van zei snauwde ik gewoon dat hij he tmoest gaan vouwen en anders zijn klep houden.
Haha Parisienne, mijn was etc is nu echt heel goed op orde maar in het oude huis, toen eenmaal duidelijk was dat we gingen verhuizen had ik 0 motivatie mijn huishouden op orde te brengen en de was was het eerste wat het moest ontgelden. Dus de was ging zó van de waslijn op de twee bureau's en de stapel was zo hoog geworden dat er zomer kleding nog onderop lag van de zomer DAARVOOR. Triest geval. En oh als mijn man er wat van zei snauwde ik gewoon dat hij he tmoest gaan vouwen en anders zijn klep houden.
Een beetje als dit dus parisienne?
Mamsie- Ratel
Ik koop liever wat voor een ander (kinderen of vriend in dit geval) gevolg is nu wel dat ik maar 2 broeken en 3 truien heb
Gast- Gast
Zazou dat wegcijferen van jezelf ken ik trouwens. Vreselijk soms. Maarja toch doe je het.
Mamsie- Ratel
Zazou schreef:Ik koop liever wat voor een ander (kinderen of vriend in dit geval) gevolg is nu wel dat ik maar 2 broeken en 3 truien heb
Scheelt wel was en strijken..
Zazou schreef:Ik koop liever wat voor een ander (kinderen of vriend in dit geval) gevolg is nu wel dat ik maar 2 broeken en 3 truien heb
Mamsie.. geweldig! Lekker zacht om op te slapen vannacht
PC: mannen moeten gewoon hun mond houden. Die van mij heeft ook vaak genoeg commentaar, maar als ik aangeef dat 'ie het dan lekker zelf mag doen deinst 'ie terug.
PC: mannen moeten gewoon hun mond houden. Die van mij heeft ook vaak genoeg commentaar, maar als ik aangeef dat 'ie het dan lekker zelf mag doen deinst 'ie terug.
Parisienne- Ratel
Even zonder dollen Zazou, gewoon kopen hoor, voel je je meteen wat beter, echt. Hoeven geeneens dure dingen te zijn..
Paper Crown schreef:Zazou schreef:Ik koop liever wat voor een ander (kinderen of vriend in dit geval) gevolg is nu wel dat ik maar 2 broeken en 3 truien heb
Klopt
Gast- Gast
Ik koop veel, maar bijna nooit iets voor mezelf. Ik wordt blij genoeg van kleding/spullen voor vriend en dochter. Echter, als ik een keer wat voor mezelf koop ben ik wel (voor even) dolgelukkig. Dus, inderdaad een keertje doen Zazou.
Parisienne- Ratel
Parisienne schreef:Mamsie.. geweldig! Lekker zacht om op te slapen vannacht
Nou, idd! Die van mij klaagde over het eten van de week.. terwijl hij zelf te beroerd is om een tosti te maken.
Paper Crown schreef:Even zonder dollen Zazou, gewoon kopen hoor, voel je je meteen wat beter, echt. Hoeven geeneens dure dingen te zijn..
Ik heb al vanaf september een Douglas bon in mijn portemonnee zitten, zelfs dat vind ik zonde om er zelf wat van te kopen
Gast- Gast
Gelukkig is die foto niet van nu! Ik duik er zo gewoon in en staat er een mand naast mn bed met gevouwen was. Die daar al een week staat!!!! Hoe dom.
Idd gewoon een keer shoppen zazou maar ik ken het probleem. Dan ga ik een keer voor mezelf en dan kan ik niks vinden.
Idd gewoon een keer shoppen zazou maar ik ken het probleem. Dan ga ik een keer voor mezelf en dan kan ik niks vinden.
Mamsie- Ratel
Zazou schreef:Paper Crown schreef:Even zonder dollen Zazou, gewoon kopen hoor, voel je je meteen wat beter, echt. Hoeven geeneens dure dingen te zijn..
Ik heb al vanaf september een Douglas bon in mijn portemonnee zitten, zelfs dat vind ik zonde om er zelf wat van te kopen
En nu doe je normaal! Word je dan niet blij van een mooie lipstick/gloss, geurtje of desnoods een lekkere douchgel die veel te duur is om door het putje te spoelen? Morgen ga je naar de douglas en koop je lekker wat voor jezelf! Gewoon doen, even jezelf verwennen. En dan vind je het gek dat je je ruk voelt de laatste tijd. Die kleine dingen helpen echt om het allemaal even weer te voelen..
Zazou, inderdaad.. doen!
Parisienne- Ratel
Paper Crown schreef:Zazou schreef:Paper Crown schreef:Even zonder dollen Zazou, gewoon kopen hoor, voel je je meteen wat beter, echt. Hoeven geeneens dure dingen te zijn..
En nu doe je normaal! Word je dan niet blij van een mooie lipstick/gloss, geurtje of desnoods een lekkere douchgel die veel te duur is om door het putje te spoelen? Morgen ga je naar de douglas en koop je lekker wat voor jezelf! Gewoon doen, even jezelf verwennen. En dan vind je het gek dat je je ruk voelt de laatste tijd. Die kleine dingen helpen echt om het allemaal even weer te voelen..
Geurtjes heb ik nog in overvloed, gebruik het ook heel weinig moet ik zeggen alleen, dus op gaat het ook niet. En qua make up heb ik ook best wel veel, alleen is de pest dat ik in de winter zo'n ongelooflijk droge huid heb, dat zodra ik er iets van make up op smeer, ik meteen het gevoel heb dat mijn hoofd in de fik staat. Dus ik denk dat ik maar gewoon wacht tot het voorjaar
Edit: ik heb vorige week wel een flitser gekocht voor mijn camera, daar voel ik me nu nog schuldig om.
Laatst aangepast door Zazou op zo 3 feb 2013 - 12:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Morgen showen wat je gekocht hebt! Even jezelf kietelen meis.
Mamsie- Ratel
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 2 van 7
Permissies van dit forum: