Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij aan jezelf willen veranderen?

+25
Luce
Derpy
Printje
Carmen_
Tiana
Charles
Lady4
_Lacey_
bolus26
Merai
Arwyn
Taeda
Sterre
Roza
Serena
Sea of Trees
Punk'd
Jasmine
Exogenesis
Vino
Bliss
Antibes
Poubelle
Burgemeester Irene
Kowalski
29 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zou jij aan jezelf willen veranderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij aan jezelf willen veranderen?

Bericht  Lady4 zo 3 feb 2013 - 9:12

1. Mijn iets te niet-strakke buik.
2. Mijn hormonale schommelingen. Wel zo leuk voor mijn vriend.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij aan jezelf willen veranderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij aan jezelf willen veranderen?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 9:36

Eerlijk gezegd niet zoveel, ik vind mezelf wel prima zo. Ik leer nog een hoop bij en ik moet ook nog een hoop leren, maar er is niets wat ik zo opeens veranderd zou hebben, qua uiterlijk niet en qua innerlijk ook niet. Ben er ook meestal niet zo mee bezig of ik wel 'goed genoeg' ben, ik ben gewoon zoals ik ben, en dat is vast niet altijd perfect, maar hé, ik ben nog niet uitgeleerd. En qua uiterlijk denk ik daar eigenlijk nooit over na.

Gast
Gast

Bericht  Charles zo 3 feb 2013 - 9:50

Ik zou graag weer wat slanker willen zijn en strakker in mijn vel, maar daar wordt aan gewerkt.

Qua karakter zou ik graag beter naar anderen willen kunnen luisteren en me minder willen aantrekken van andermans mening.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Tiana zo 3 feb 2013 - 9:53

Ik zou willen dat ik niet zo zou twijfelen aan mezelf en ik zou graag zelfverzekerd willen zijn.

Qua uiterlijk zou ik er heel wat kilo's af willen hebben, minder striae willen hebben en een goede knie willen hebben zonder littekens.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Carmen_ zo 3 feb 2013 - 9:53

Niks, ik vind mezelf wel leuk al ben ik niet perfect.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Printje zo 3 feb 2013 - 10:00

Ik zou minder gevoelig willen zijn, ik huil veel te snel. Ook maak ik me teveel zorgen om allerlei dingen waardoor ik soms stapelgek word van mezelf.
Ik koop teveel voor anderen en heb voor mezelf niets over
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Derpy zo 3 feb 2013 - 10:01

Niks eigenlijk. Ik ben best tevreden.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  Luce zo 3 feb 2013 - 10:16

Mezelf accepteren zoals ik ben. Niet willen zijn zoals anderen. Maar gewoon goed vinden wat ik ben. Daar wordt aan gewerkt Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Sea of Trees zo 3 feb 2013 - 21:23

Poubelle schreef:
Sea of Trees schreef:
Poubelle schreef:
Sea of Trees schreef:Ik zou graag een slanker en strakker lichaam willen hebben. En als we dan toch bezig zijn, een egale mooie huid zonder eczeem en rimpels. Ik zou een moord doen voor dat...

Qua innerlijk, ik zou willen dat ik minder gevoelig was en dat mensen mij vaker als een 'bitch' zouden zien. Ik krijg al ik weet niet hoeveel jaar de feedback dat ik onzeker overkom, en dat ik 'te lief' ben. Dat wil ik echt veranderen.

Dat is ook niet leuk, hoor.
Nee, daarom zet ik het tussen aanhalingstekens. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, zekerder overkomen en er echt staan, zegmaar?
Ja precies, dat smile ik heb vaak het idee dat mensen mij over het hoofd zien ofzo. De laatste tijd minder hoor, maar voor mijn gevoel moet ik nog wat zekerder overkomen.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 21:29

Innerlijk: wat zelfverzekerder, wat minder verlegen

Uiterlijk: niks eigenlijk. Niet dat ik vind dat ik het perfecte lichaam heb maar ik vind alles aan mezelf wel ok eigenlijk. Ja, ik zou wel een paar kilo af mogen vallen en ik zou graag lange nagels willen hebben (ik bijt nagels Wat zou jij aan jezelf willen veranderen? - Pagina 2 1270000679). maar dat zijn niet dingen die ik niet zelf kan oplossen.

Gast
Gast

Bericht  Rouxxxe ma 4 feb 2013 - 7:41

Qua uiterlijk zou ik wel een minder droge, gave huid willen hebben.

Qua innerlijk zou ik wel wat attenter willen zijn, en meer willen opkomen voor m'n eigen behoeftes.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  MADDIE ma 4 feb 2013 - 9:20

Innerlijk:
- wat positiever.Ik kan soms vooral beren op de weg zien. Terwijl dingen ook gewoon goed kunnen komen (zoals nu mijn vriend zijn baan kwijt is)

Uiterlijk:
- Ik heb wat donkere haartjes boven mijn lip (gelukkig redelijk onopvallend) Die wil ik graag weg hebben.
- De zwangerschapskillootjes (een kilo of 3/4) eraf en het liefst nog ietsie meer!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 9:24

Ik zou wel zelfverzekerder willen zijn, en minder snel emotioneel.

Gast
Gast

Bericht  Toet ma 4 feb 2013 - 9:39

Uiterlijk: Ik ben op zich tevreden maar zou serieus overwegen iets aan mijn huid te laten doen. Verder, als we dan toch bezig zijn, zou ik wel 6/7 cm langer willen zijn en één cupmaatje groter Wink

Innerlijk: Iets minder bot/direct/flapuit en dat ik beter nadenk over dingen, op de een of andere manier ben ik zo'n persoon die zichzelf altijd in de nesten werkt (volledig mijn eigen schuld meestal)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Elliot ma 4 feb 2013 - 21:02

Qua uiterlijk zou ik nog 10 kilo willen afvallen (maar daar wordt aan gewerkt) en een gave huid willen hebben.

Qua innerlijk zou ik willen dat ik mij beter kon uitdrukken. Ik merk dat ik vaak verkeerd begrepen wordt en niet goed kan uitleggen wat ik bedoel. Ook zou ik wat minder lange tenen willen hebben en wat meer vergevingsgezind willen zijn. Ik blijf vaak hangen in boosheid en als iemand onaardig tegen mij is geweest vergeet ik dat niet meer.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: