Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij aan jezelf willen veranderen?

+25
Luce
Derpy
Printje
Carmen_
Tiana
Charles
Lady4
_Lacey_
bolus26
Merai
Arwyn
Taeda
Sterre
Roza
Serena
Sea of Trees
Punk'd
Jasmine
Exogenesis
Vino
Bliss
Antibes
Poubelle
Burgemeester Irene
Kowalski
29 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou jij aan jezelf willen veranderen? Empty Wat zou jij aan jezelf willen veranderen?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 6:07

Dit mag zowel een eigenschap zijn, maar ook iets aan je lichaam.

Ik zou wat meer voor mezelf over willen hebben, ik vind het zonde om iets voor mezelf te kopen qua kleding. Maar ook heb ik al maanden een Douglas bon in mijn portemonnee zitten, maar ik vind het zonde om dat aan mezelf uit te geven. De vorige keer heb ik het uitgegeven aan een nieuw luchtje voor mijn vriend.

Ook zou ik graag een borstverkleining ondergaan, maar ja, zit met 3 kinderen waar ik voor moet zorgen, dus dat wordt allemaal wat lastig. Maar baal er wel van, want ik kan daardoor niet eens sporten, alle mogelijke manieren al geprobeerd, maar het blijft zo'n pijn doen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij aan jezelf willen veranderen? Empty Re: Wat zou jij aan jezelf willen veranderen?

Bericht  Kowalski zo 3 feb 2013 - 6:09

Ik zou graag wat minder onzeker willen zijn en wat minder gevoelig (ik kan echt óveral om janken). Ook zou ik iets vastberader willen zijn en niet zo ontzettend twijfelen over onbenullige dingen.

Eigenlijk wil ik mezelf gewoon kunnen accepteren zoals ik ben, dan zijn bovenstaande dingen ook minder erg!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Wat zou jij aan jezelf willen veranderen? Empty Re: Wat zou jij aan jezelf willen veranderen?

Bericht  Burgemeester Irene zo 3 feb 2013 - 6:11

Die snor Cry Ik kom er maar niet vanaf.

Burgemeester Irene
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 411
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Poubelle zo 3 feb 2013 - 6:14

Ik zou graag een minder kort lontje willen hebben. En ik zou wel wat tactvoller willen zijn. Soms flap ik er dingen uit die ik niet zo bot bedoel, maar die wel rot over kunnen komen.
En minder lovehandles, en een kleinere neus.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Antibes zo 3 feb 2013 - 6:21

Qua karakter zou ik iets minder onzeker en meer gedisciplineerd willen zijn.

Qua uiterlijk wilde ik dat ik nooit de dertig kg van mijn depressie aangekomen was. Nu kan ik wel afvallen, maar mijn huid zal altijd lelijk blijven vrees ik.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Bliss zo 3 feb 2013 - 6:34

Innerlijk:
- minder onzeker
- niet zo overgevoelig/minder snel huilen
- niet altijd moe, meer energie dus
- meer zelfdiscipline

Uiterlijk:
- 15-20 kilo minder
- een gavere huid
- een mooier gebit
- benen die wat sneller bruin worden

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Vino zo 3 feb 2013 - 6:41

Wat minder onzeker denk ik. Qua uiterlijk mag mn buik wel iets platter en ik wil meer volume in mijn haar.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Exogenesis zo 3 feb 2013 - 6:49

Innerlijk: Minder onzeker. Minder negatief.

Uiterlijk: Wat minder wit. Minder wallen onder m'n ogen. Paar kilo zwaarder. Minder putten in mijn benen. Striae op benen en kont weg!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Jasmine zo 3 feb 2013 - 6:57

Ik zou van mijn depressieve buien af willen. Ik probeer het nu sinds een maand of 5 zonder medicijnen. In het begin ging het best goed, maar ik ga me meer en meer af vragen of het wel zo'n goed idee is. Maar ik wil geen pillen, en al helemaal niet nu ik zwanger ben Sad

(niet quoten please)
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 7:00

Ik voelde me gelukkig geestelijk best wel goed tijdens mijn zwangerschappen. Ik slikte toen ook niks, nu sinds bijna 2 jaar wel, het haalt de scherpe randjes er wel af, maar voor de rest niet ook niet echt. Ik zei wel eens, geef mij maar hcg injecties.

Gast
Gast

Bericht  Punk'd zo 3 feb 2013 - 7:08

Ik kan eigenlijk wel zeggen dat ik tevreden ben op het moment smile

Altijd had ik wel iets wat ik anders zou willen maar op het moment zit ik heerlijk in mijn vel en probeer ik elke dag even te genieten van 'iets'.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Sea of Trees zo 3 feb 2013 - 7:13

Ik zou graag een slanker en strakker lichaam willen hebben. En als we dan toch bezig zijn, een egale mooie huid zonder eczeem en rimpels. Ik zou een moord doen voor dat...

Qua innerlijk, ik zou willen dat ik minder gevoelig was en dat mensen mij vaker als een 'bitch' zouden zien. Ik krijg al ik weet niet hoeveel jaar de feedback dat ik onzeker overkom, en dat ik 'te lief' ben. Dat wil ik echt veranderen.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Serena zo 3 feb 2013 - 7:14

Ik zou willen dat ik minder alles tegelijk wil doen: en fultime werken, en dat maken, en dat maken, en verhuizen, en vrienden vaak zien, en genoeg tijd voor mezelf en mn vriend overhouden. Ik wordt er in mijn hoofd al helemaal gek van, dat ik uiteindelijk gewoon helemaal niks meer doe Wat zou jij aan jezelf willen veranderen? 394967

qua uiterlijk ben ik wel tevreden eigenlijk.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roza zo 3 feb 2013 - 7:16

Karakter:
- Zelfverzekerder
- Ik zou wel humor willen hebben
- Minder betweterig en bot

Lichaam:
- 15 KG minder
- Mooi gebit
- Een paar tintjes donkerder wit, ben nu vaak een spook

Laatst aangepast door Roza op zo 3 feb 2013 - 7:17; in totaal 1 keer bewerkt

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Sterre zo 3 feb 2013 - 7:16

Innerlijk:
Ik zou graag wat sterker willen zijn, me niet meer zo snel minderwaardig aan anderen voelen maar gewoon gelijkwaardig. En wat minder piekeren mag ook wel.

Uiterlijk:
Een mooiere gezichtshuid, een kleinere neus en wat minder witte huid op mijn buik en benen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Poubelle zo 3 feb 2013 - 7:17

Sea of Trees schreef:Ik zou graag een slanker en strakker lichaam willen hebben. En als we dan toch bezig zijn, een egale mooie huid zonder eczeem en rimpels. Ik zou een moord doen voor dat...

Qua innerlijk, ik zou willen dat ik minder gevoelig was en dat mensen mij vaker als een 'bitch' zouden zien. Ik krijg al ik weet niet hoeveel jaar de feedback dat ik onzeker overkom, en dat ik 'te lief' ben. Dat wil ik echt veranderen.

Dat is ook niet leuk, hoor.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Sea of Trees zo 3 feb 2013 - 7:20

Poubelle schreef:
Sea of Trees schreef:Ik zou graag een slanker en strakker lichaam willen hebben. En als we dan toch bezig zijn, een egale mooie huid zonder eczeem en rimpels. Ik zou een moord doen voor dat...

Nee, daarom zet ik het tussen aanhalingstekens. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Poubelle zo 3 feb 2013 - 7:26

Sea of Trees schreef:
Poubelle schreef:

Nee, daarom zet ik het tussen aanhalingstekens. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, zekerder overkomen en er echt staan, zegmaar?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 7:27

Innerlijk:
- meer aan mezelf denken.
- meer zelfvertrouwen.

Uiterlijk:
- 15 kilo afvallen.
- strakker in m'n vel zitten.

Gast
Gast

Bericht  Taeda zo 3 feb 2013 - 7:31

Innerlijk:
-Meer geduld met grote beslissingen
-Minder gemakszuchtig in dingen als het huishouden en gezond eten

Uiterlijk:
-Huid zonder puistjes, meeeters en schilfers.
-Paar kilo lichter en dan met name op mijn bovenbenen.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Arwyn zo 3 feb 2013 - 7:42

Innerlijk:
- Wat meer zelfvertrouwen
- Minder bankhangen, minder gemakzuchtig in dingen doen
- Nog wat minder een flapuit worden (hoewel dat al een stuk beter is geworden)

Uiterlijk:
- 10/15 kg lichter. Platte buik en strakkere benen
- Voller haar
- Minder last van m'n ogen
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Merai zo 3 feb 2013 - 7:46

Eigenlijk ben ik best tevreden met wie ik ben maar de volgende dingen komen als eerste in me op.

Innerlijk:
- beter mijn grenzen aan kunnen geven (wordt aan gewerkt)
- me minder snel persoonlijk aangevallen voelen

Uiterlijk:
- blijvend 10 kg afvallen (ben bezig en wil er nog 5 maar hey, als ik toch mocht kiezen Wink )
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 8:01

Jasmine schreef:I

(niet quoten please)

Ik herken je gevoel wel! Maar als het echt niet wil dan is het geen ramp als je wel ad slikt. Ik trok het in elk geval niet zonder ad. En was bij de positieve test meteen gestopt met mijn medicijnen. In overleg met de psych heb ik nu een vrij lage dosis ad die veel vaker wordt gebruikt tijdens zwangerschap. Trots ben ik er echt niet op. Maar accepteer het nu wel van mezelf. Een depresssieve moeder is namelijk ook niet goed voor je zwangerschap/baby/omgeving.

Wat ik aan mezelf wil veranderen: sterker in mijn schoenen staan, dus meer voor mezelf opkomen..
En als ik straks weer meer op eigen gewicht ben zou ik wel een borstvergroting willen. Heb nu cup 80G die wat krap zit. Dus heb straks cup 70thee

Gast
Gast

Bericht  bolus26 zo 3 feb 2013 - 8:46

Ik zou graag slanker en gediciplineerd willen zijn.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  _Lacey_ zo 3 feb 2013 - 9:03

Innerlijk:
- minder onzeker

Uiterlijk:
Euhm... heb je even?

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: