Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Veranderen van interesses

+3
loura
BJA
Sweety
7 plaatsers

Ga naar beneden

Veranderen van interesses Empty Veranderen van interesses

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 19:42

Ik had vroeger een hekel aan geschiedenis en wist dus echt vrij weinig. De laatste jaren betrap ik me echter steeds vaker op het denken van 'goh, das interessant, daar zou ik wel meer over willen weten'. Reden ook dat ik met mijn vriend naar Duitsland ben gegaan om het stadje te bezoeken waar onze Willem van Oranje (de Zwijger) vandaan kwam. Ik vond het echt superleuk smile. Sindsdien zit ik wel wat vaker zo dingen te lezen enzo (vooral uit die tijd maar ik vraag ook steeds meer over dingen daarna aan mijn vriend, die er heel veel van af weet).

Heb jij ook in de loop der jaren interesses gekregen die je vroeger ultiem saai vond?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderen van interesses Empty Re: Veranderen van interesses

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 19:43

Jip! Conversatietechnieken, management, politiek...dat soort zaken. Ik was meer van de creatieve zaken en reizen maar dat kan ik hier vreemd genoeg ook allemaal in kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderen van interesses Empty Re: Veranderen van interesses

Bericht  Sweety vr 18 maa 2011 - 21:09

Nou ik dacht altijd dat musea saai zouden zijn. Maar ben een paar weken terug met mijn ex gegaan naar Naturalis en ik vond dat echt leuk.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderen van interesses Empty Re: Veranderen van interesses

Bericht  BJA vr 18 maa 2011 - 21:58

Ik heb er zeker interesses bij gekregen die ik eerder niet had.
Ben erg leergierig geworden en ga zelfs weer naar school.
Verder kijk ik veel Ned 1,2 en 3, terwijl ik dat vroeger nooit keek.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderen van interesses Empty Re: Veranderen van interesses

Bericht  loura vr 18 maa 2011 - 22:22

Ja met heel veel dingen! Nog steeds hoor verander ik snel van gedachte.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderen van interesses Empty Re: Veranderen van interesses

Bericht  Parisienne za 19 maa 2011 - 2:43

Ja hoor, bij mij veranderd er telkens weer wat op het gebied van interesses. Lijkt me ook logisch, denk dat het er ook aan ligt in welke levensfase je zit. Nu ik bijvoorbeeld stage loop zijn mijn interesses ook erg veranderd. Voorheen gaf ik niks om politiek en nu ik er middenin zit (loop stage bij een grote gemeente) vind ik het steeds interessanter worden. Dit is zo met heel veel dingen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderen van interesses Empty Re: Veranderen van interesses

Bericht  silly-one za 19 maa 2011 - 2:46

Ik denk dat er altijd wel interesses zijn die komen en gaan. Waar ik mij als puber echt niet bezig hielt met politiek doe ik dat nu meer. Waar ik een paar jaar geleden totaal nog niet was geïnteresseerd in motors ( ook al wilde ik wel rijden) ben ik dat nu veel meer omdat ik mijn rijbewijs heb en een motor (had).
Er zijn ook interesses die je, je hele leven zal hebben. Bij mij zal dat tennis zijn.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderen van interesses Empty Re: Veranderen van interesses

Bericht  May za 19 maa 2011 - 2:48

Ik heb altijd al een brede interesse gehad. Maar ik merk wel dat ik naarmate ik ouder wordt dat steeds verder wil uitdiepen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderen van interesses Empty Re: Veranderen van interesses

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 4:16

Ik heb ook altijd vanalles interessant gevonden, maar ik betrap mezelf er steeds vaker op dat ik naar Discovery Channel of National Geographic Channel wil kijken ipv een chickflick op net 5 bijvoorbeeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderen van interesses Empty Re: Veranderen van interesses

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 4:43

Zusje van Bert schreef:Ik had vroeger een hekel aan geschiedenis en wist dus echt vrij weinig. De laatste jaren betrap ik me echter steeds vaker op het denken van 'goh, das interessant, daar zou ik wel meer over willen weten'. Reden ook dat ik met mijn vriend naar Duitsland ben gegaan om het stadje te bezoeken waar onze Willem van Oranje (de Zwijger) vandaan kwam. Ik vond het echt superleuk smile. Sindsdien zit ik wel wat vaker zo dingen te lezen enzo (vooral uit die tijd maar ik vraag ook steeds meer over dingen daarna aan mijn vriend, die er heel veel van af weet).

+1
Ik vind geschiedenis ook veel leuker als ik iets ervan zie, in plaats van een boek.
Verder kan ik ook veel meer genieten van de natuur dan vroeger.
Ook had ik altijd een hekel aan wandelen (ging langzaam), tegenwoordig vind ik dat best ok!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderen van interesses Empty Re: Veranderen van interesses

Bericht  Alias za 19 maa 2011 - 6:38

Ik vond op school de meeste vakken heel erg saai, totaal niet interessant. Nu heb ik sowieso wel meer interesses dan toen. Vooral wat betreft politiek en geschiedenis, maar ook de mens op zich. Wat beweegt mensen, waarom leiden ze hun leven zoals ze dat nu hebben en wat willen ze bereiken, wat vinden ze belangrijk.
Ook bekijk ik veel dingen niet meer zo zwart-wit, maar wil ik weten waarom, wat zijn de andere kanten van een verhaal en begrijp ik meer waarom bepaalde dingen zo zijn en waarom bepaalde mensen zijn wie ze zijn.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderen van interesses Empty Re: Veranderen van interesses

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 6:39

Princess schreef:Ik heb ook altijd vanalles interessant gevonden, maar ik betrap mezelf er steeds vaker op dat ik naar Discovery Channel of National Geographic Channel wil kijken ipv een chickflick op net 5 bijvoorbeeld.
Same here.. Als ik TV kijk dan zijn het crime series of zulke zenders..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderen van interesses Empty Re: Veranderen van interesses

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 20:37

May schreef:Ik heb altijd al een brede interesse gehad. Maar ik merk wel dat ik naarmate ik ouder wordt dat steeds verder wil uitdiepen.

Oh ik heb ook wel altijd brede interesses gehad en het veranderde wel maar ik vind het grappig te merken dat ik nu ook dingen leuk ga vinden die ik vroeger echt stom vond zeg maar smile.

Leuk om jullie verhalen te lezen! Ik ben ook gek op Discovery Channel enzo Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderen van interesses Empty Re: Veranderen van interesses

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum