Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En hoe vaak zie jij je vriend? (Wel samenwonend)

+30
Ooh La La!
Arwyn
Atelier Madame
Punk'd
M-G
Rouxxxe
sanne-84
Bosjesvrouw
Palmyra
SoGood
nina
Zonnetje
Linnie1985
Roxi3
Slakje
Lady4
Reeza
Marsy28
Snoes
Rush
SleepingBeauty
Caramba
Liz
Floor
girli
studiebol
Silver
Aziraphale
Fortissimo
Merai
34 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

En hoe vaak zie jij je vriend? (Wel samenwonend) - Pagina 2 Empty Re: En hoe vaak zie jij je vriend? (Wel samenwonend)

Bericht  Bosjesvrouw za 2 feb 2013 - 2:16

Elke dag. Tenzij ik late dienst heb door de week dan zien we elkaar niet. In het weekend wacht hij op mij.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe vaak zie jij je vriend? (Wel samenwonend) - Pagina 2 Empty Re: En hoe vaak zie jij je vriend? (Wel samenwonend)

Bericht  Lady4 za 2 feb 2013 - 4:32

nina schreef:
Lady4 schreef:Wij werken allebei onregelmatig en zien elkaar daardoor juist best wel veel. Af en toe hebben we eens een week waarin we elkaar maar weinig zien, maar dat komt gelukkig niet zo heel vaak voor. Mijn vriend heeft wel minimaal eens per week een 24uurs dienst. Dan zien we elkaar dus 24 uur niet, tenzij ik ook aan het week ben en we elkaar daar tegenkomen.
Doet jouw vriend hetzelfde werk als jij? Of wel wat anders bij dezelfde werkgever?

Ik ben S.EH-verpleegkundige en mijn vriend is a.mbulanceverpleegkundige. Zodoende komen we elkaar wel tegen bij mij op het werk.

Niet quoten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush za 2 feb 2013 - 4:45

Ik vind dat zo leuk Lady4, alsof het uit een TV-serie komt haha.

Zag laatst een foto van je in een online krant, tijdens de schaatsperiode. Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  sanne-84 za 2 feb 2013 - 4:50

Ik heb onregelmatige dienten, en mn man werkt gemiddeld ook 2 avonden in de week. Dit is niet altijd op elkaar af te stemmen. Ook sport hij 1 avond, vaste avond. Ik stem mn sport af op onze week, omdat er wel eens kans is dat we elkaar maar 1 avond zien. Avondeten gebeurt wel vake samen, gemiddeld 4x per week
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast za 2 feb 2013 - 5:29

*

Laatst aangepast door Break Of Day op do 7 feb 2013 - 1:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Rouxxxe za 2 feb 2013 - 6:16

Dat verschilt per week. Mijn vriend werkt onregelmatig, en ik vier dagen van 9 tot 5. Alleen als mn vriend avonddienst heeft zien we elkaar niet, de rest van de avonden doordeweeks zien we elkaar savonds na mijn werk. Op woensdag ben ik vrij, en afhankelijk van zijn dienst zien we elkaar die dag sowieso wat langer. En verder twee weekenden in de maand, zijn we zon beetje het hele weekend wel samen.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Lady4 za 2 feb 2013 - 8:09

Rush schreef:Ik vind dat zo leuk Lady4, alsof het uit een TV-serie komt haha.

Zag laatst een foto van je in een online krant, tijdens de schaatsperiode. Very Happy

Grappig hé. Die foto is vorig jaar gemaakt, toen we het zo retedruk hadden door het schaatsen.

Van de week was ik aan het werk toen er een verpleegkundige van een andere afdeling een patiënt kwam brengen. Die zei toen heel zacht tegen mij dat ze me kende van het Yes-forum. Heel grappig. Ik weet alleen even niet meer hoe ze hier heet.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  M-G za 2 feb 2013 - 15:15

Momenteel zit mijn vriend werkloos thuis en heb ik nog zwangerschapsverlof dus nu eigenlijk zo'n beetje 24/7. Toen mijn vriend werkte zagen we elkaar iedere door de weekse avond (ik werkte tot 18.00 en hij variërend tot 17.00 - 21.00) Straks als ik weer ga werken dan zie ik hem ongeveer iedere avond vanaf 18.15 en in het weekend. Soms gaat hij (zoals dit weekend) een weekend naar een vriend van hem en dan zien we elkaar een weekend niet.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Punk'd za 2 feb 2013 - 22:00

Elke dag/nacht tussen 18 uur en 07:30 uur haha.. We gaan altijd samen naar bed rond 22:30 uur.

En in het weekend zien we elkaar gewoon hele dagen. Gisteren zijn we samen naar stad geweest wat shoppen en lunchen. Soms gaat een van de twee even alleen wat doen. Mijn vriend moet vanmiddag wat aan school doen dus ga ik even langs mijn ouders. Maar in het weekend doen we altijd wel dingen samen. (Ook gewoon elkker filmpjes kijken, op de Wii spelen).

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  nina zo 3 feb 2013 - 4:25

Lady4 schreef:
nina schreef:
Lady4 schreef:Wij werken allebei onregelmatig en zien elkaar daardoor juist best wel veel. Af en toe hebben we eens een week waarin we elkaar maar weinig zien, maar dat komt gelukkig niet zo heel vaak voor. Mijn vriend heeft wel minimaal eens per week een 24uurs dienst. Dan zien we elkaar dus 24 uur niet, tenzij ik ook aan het week ben en we elkaar daar tegenkomen.
Doet jouw vriend hetzelfde werk als jij? Of wel wat anders bij dezelfde werkgever?
Niet quoten.
Aha! Leuk! En bijzonder goed en knap werk vind ik het! En hoe vaak zie jij je vriend? (Wel samenwonend) - Pagina 2 561177
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Atelier Madame zo 3 feb 2013 - 7:51

Ik denk gemiddeld 1 of 2 dagen in de maand niet ofzo, dan is hij bij z'n ouders of ik en weekendje weg. Haha eigk best veel dus.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Arwyn zo 3 feb 2013 - 9:18

We zien elkaar eigenlijk elke avond en in het weekend meestal de hele/het grootste deel van de dag.
Afgelopen vrijdag en zaterdag toevallig even niet. Toen alleen 's ochtend eventjes. Vrijdagavond toen ik thuis kwam lag hij al te slapen en gisteren andersom.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ooh La La! zo 3 feb 2013 - 9:29

Indigo schreef:Elke dag/nacht tussen 18 uur en 07:30 uur haha.. We gaan altijd samen naar bed rond 22:30 uur.

En in het weekend zien we elkaar gewoon hele dagen.

+1
In het weekend doen we vaak wel 1 dag ons eigen ding zoals afspreken met vrienden.
Verder gaat m'n vriend regelmatig op zakenreis dus dan zie ik hem 1 a 2 dagen niet, maar dat is eens per 2 maanden.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 9:58

Snoes schreef:Op doordeweekse dagen elke avond en in het weekend gewoon altijd. Wij zijn/doen heel veel samen.

Wij ook.
Maar als de tijden weer aanbreken van het vissen, is hij wel veel weg. Dit vind ik verder geen probleem.

Gast
Gast

Bericht  Rose ma 4 feb 2013 - 5:05

Van dinsdag t/m zondag eten we altijd samen (soms donderdags niet).
Op maandag,dinsdag en donderdagavond ben ik weg. Op dinsdag avond zien we elkaar nog wel ff een uurtje daarna.
Op vrijdag of zaterdagavond heeft m'n vriend vaak 'mannenavond'.
En op zondagmorgen gaat m'n vriend altijd te wandelen.

Dus wanneer zien we elkaar; Woensdagavond, vrijdag/zaterdagavond, zaterdag overdag als 1 van ons niet andere plannen heeft en zondagmiddag & avond.
Gelukkig slapen we wel iedere nacht naast elkaar Laughing
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Niekske ma 4 feb 2013 - 5:17

Wij sporten allebei en dat is helaas op zeer verschillende tijden. Ik train op maandag, mijn vriend op dinsdag. Mijn wedstrijden zijn op zaterdagavond of zondag overdag, die van mijn vriend op zaterdag overdag. Mijn vriend doet daarnaast nog veel meer bij zijn vereniging, dus dat kost hem elke week nog zeker 1-2 avonden. En dan heeft hij naast een baan van 32 uur ook nog een eigen bedrijf.

Maar nu ik een andere baan heb, heb ik minder uren en ik hoef minder ver te reizen, dus we kunnen vaker samen eten 's avonds en ontbijten 's ochtends. Ik vind een avondje alleen meestal wel relaxed. Mijn vriend trekt er zwaarder aan als we elkaar een paar dagen niet echt kunnen zien, maar het is toch echt zijn agenda die daar in de weg zit...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 5:33

Dat wisselt per week eigenlijk. Mijn vriend sport 2x per week, ik 1x keer en dat is op andere dagen, dus het zijn maximaal 4 avonden dat we elkaar zouden zien dan! Maar ik ben ook wel eens naar vriendinnen, mijn vriend is regelmatig naar familie & in het weekend werk ik eigenlijk standaard 1 dag. Dus ik denk zo'n 2-3 avonden en 1 weekenddag dat we samen zijn. Ik zou wel vaker met hem samen willen zijn! Wel eten we zo'n 6 dagen per week samen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 10:16

Hier zijn we gemiddeld 2/3 avondden thuis samen. Eten zeker 4 keer samen met ons gezin. Ik werk onregelmatig en dat komt ook neer op 2 of 3 avondden en dan eet ik ook niet thuis.
Verder ga ik regelmatig een avond naar school en wanneer ik dat niet hoef ga ik naar een vriendin. En hij heeft ook 1 avond in de week dat hij of naar vrienden gaat, of een klus heeft staan aan een auto.
Ook de zaterdag en zondag werk ik ongeveer 2 keer in de maand en de anderen besteden we dan lekker aan ons gezin En hoe vaak zie jij je vriend? (Wel samenwonend) - Pagina 2 561177

Mijn man is ook geregeld weg voor zijn werk en dit kan 1 week zijn maar ook een maand of langer en dan gaat het gemiddelde dat we elkaar wel zien weer omlaag.. We zijn dit niet anders gewend en als er wel een week bij zit dat we 5 avonden thuis zijn samen is dat bijna vreemd!

Gast
Gast

Bericht  Roodkapje wo 6 feb 2013 - 16:29

Merai schreef:Nou?

Ik merk dat er vaak vanuit wordt gegaan dat je elkaar heel veel ziet als je samenwoont. Omdat mijn vriend muzikant is en ik een fulltime nine to five baan hebt valt dat hier heel erg mee. In het hoogseizoen (voor hem dan) zijn er echt weken bij dat we blij mogen zijn als we een keer samen kunnen eten. We leggen letterlijk de agenda's naast elkaar om tijd samen in te plannen, wat in deze tijd neerkomt op twee avonden per week; een luxe En hoe vaak zie jij je vriend? (Wel samenwonend) - Pagina 2 561177

Had bijna mijn tekst kunnen zijn! Mijn man werkt ook in de muziek en is altijd werken. In juli en augustus is het zomerstop en heeft hij meestal van half juli tot half aug vrij. Verder werkt hij alle dagen op maandag na, dat is papadag in principe. Het komt met grote regelmaat voor dat ook de maandag een werkdag wordt. Dan is hij soms wel een ochtendje vrij in de week maar dan ziet hij de 2 oudsten niet want die zitten dan op school. Hij komt altijd na 1 / 2 uur 's nachts thuis op concertdagen ( meestal do tm zondag) op dinsdag en woensdag zijn het meestal kantoordagen en dan is hij rond half 7 thuis. Ik begin die avonden om 23 uur tot de volgende ochtend 8. Ik werk 32-36 uur. Ik werk alleen maar nachtdiensten om het combineerbaar te houden met zijn werk en ons gezin.

Twee avonden samen eten lukt meestal nog wel in de week, maar meestal ben ik degene die erna weer aan het werk mag. Er zijn ook weken dat we elkaar helemaal amper zien als het voor hem hoogseizoen is.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  bolus26 do 7 feb 2013 - 2:53

door zn ploegen rooster eten we niet altijd samen maar meestal wel. en vaak in bed snachts smile tenzij hij nachtdienst heeft of in t buitenland zit. qua avonden samen op de bank/in huis meestal 1 x per week. Nu ik minder werk zie ik hem wel vaker omdat hij ook regelmatig door de week vroeg thuis of om 3 uur moet beginnen. Voorheeb was ik dan weg en nu niet meer.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: