Hoe vaak zie jij je viend? (niet samenwonend)
+16
PrimaBella
Evalynn
Anousch91
Caramba
Mizz_S
Zininzon
Flippin' Bitch
Middleme
Rapunzel
Beachgirl
Fjell
Rovine
Silver
Mari
Rush
Jentle
20 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe vaak zie jij je viend? (niet samenwonend)
Hoevaak zie jij je vriend? Wil je hem zo vaak mogelijk zien of hoeft het van jou niet zo elkaar vaak te zien? Hebben jullie hier dezelfde kijk op?
Ben ik wel even benieuwd naar!
Ben ik wel even benieuwd naar!
Jentle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 16
Punten : 26
Registratiedatum : 19-10-12
Re: Hoe vaak zie jij je viend? (niet samenwonend)
Toen wij nog niet samenwoonden; dagelijks!
Edit; en daar waren we beide heel blij mee. Hij had al buikpijn als ik een nachtje niet bij hem sliep haha.
Edit; en daar waren we beide heel blij mee. Hij had al buikpijn als ik een nachtje niet bij hem sliep haha.
Laatst aangepast door Rush op vr 1 feb 2013 - 3:28; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Voor we gingen samen wonen zagen we elkaar als we dezelfde diensten hadden elke dag.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Voordat we samen gingen wonen, alleen in de weekenden, en soms ook om het weekend.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ongeveer 2 keer per week. Een avondje doordeweeks en een dag in het weekend. Vind ik prima zo.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Helaas veel minder vaak dan ik het liefst zou willen... hij woont namelijk niet in Nederland. We zien elkaar gemiddeld 1x in de 2 maanden. Het wordt wel steeds moeilijker om elkaar niet gewoon te kunnen zien wanneer we willen.. moet altijd (ver) vantevoren gepland worden. Ik hoop dan ook dit jaar naar hem toe te kunnen verhuizen!
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
Bijna elk weekend, soms slaan we een weekend over omdat ik bijv. moet werken of hij dingen gepland heeft.
Hij woont op 180km afstand dus doordeweeks zien we elkaar zelden. Tuurlijk zou ik hem vaker willen zien maar hij heeft daar zijn werk en ik hier mijn werk. Mijn huisje is btw ook te klein om samen te gaan wonen, en ook zijn we pas 1,5 maand samen dus dat zou wel erg snel zijn.
Voor nu zijn we beide tevreden, al zou elkaar vaker zien niet vervelend zijn natuurlijk.
Hij woont op 180km afstand dus doordeweeks zien we elkaar zelden. Tuurlijk zou ik hem vaker willen zien maar hij heeft daar zijn werk en ik hier mijn werk. Mijn huisje is btw ook te klein om samen te gaan wonen, en ook zijn we pas 1,5 maand samen dus dat zou wel erg snel zijn.
Voor nu zijn we beide tevreden, al zou elkaar vaker zien niet vervelend zijn natuurlijk.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Hier ook alleen in de weekenden.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Meestal een keer door de weeks 's avonds (vaak woensdagavond) en dan meestal vrijdagavond, zaterdagavond en zondag. Tenzij een van ons plannen heeft los van elkaar, dan minder.
Nog maar een paar maanden, dan wonen we samen en zien we elkaar elke dag
Nog maar een paar maanden, dan wonen we samen en zien we elkaar elke dag
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Zo'n 3-4 keer per week, een beetje rondom onze werktijden gepland. Soms even een bliksembezoek voordat een van ons gaat werken, of even samen lunchen. Andere keren weer anderhalve dag inclusief blijven slapen + dan bijvoorbeeld na het werk weer blijven slapen.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Elke woensdag eet ik bij hem. Van vrijdagavond tot zondagavond/maandagochtend zijn we bij elkaar.
Soms nog een bliksembezoekje (wat brengen, ophalen of even een kus geven ) door de week.
Soms nog een bliksembezoekje (wat brengen, ophalen of even een kus geven ) door de week.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Toen we nog niet samenwoonden zagen we elkaar elke dag wel.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Voordat we definitief samen gingen wonen, was na 1,5 mnd, zagen we elkaar al iedere dag.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
In het begin woensdagavond & vrijdagavond t/m zondagavond.
Maar dat werd al snel dat we elkaar vaker gingen zien!
Maar dat werd al snel dat we elkaar vaker gingen zien!
Anousch91- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11
Vrijwel dagelijks. Ik word chaggo als ik hem een paar dagen niet heb gezien.
Maar eerlijk is eerlijk, soms heb ik ook wel zin om even een avondje alleen te zijn.
Maar eerlijk is eerlijk, soms heb ik ook wel zin om even een avondje alleen te zijn.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Meestal zo'n 2x in de week; donderdag avond en in het weekend nog ergens.
Door de afstand tussen ons is het handiger om te blijven slapen. Maar dat doen we dus alleen als de ander dan s'ochtends niet vroeg naar werk/school hoeft omdat die anders om 5 uur moet vertrekken ofzo...
Door de afstand tussen ons is het handiger om te blijven slapen. Maar dat doen we dus alleen als de ander dan s'ochtends niet vroeg naar werk/school hoeft omdat die anders om 5 uur moet vertrekken ofzo...
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Ik zie mijn vriend meestal alleen in het weekend. De ene keer van vrijdag t/m zondag en de andere keer maar 1 of 2 dagen. Ik vind het prima zo, want heb dan ook nog tijd voor mijn eigen dingen.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Meestal elke woensdagavond/donderdagochtend (ze blijft dan slapen) en zaterdagavond + zondag (ze komt dan zaterdagavond en gaat zondagochtend weer weg). Als ik een keer vrij ben op dinsdag zien we elkaar dinsdag ipv woensdag.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Toen wij nog niet samenwoonden zagen we elkaar alleen in het weekend. Van vrijdagavond tot zondagavond. We woonden toen 100 km van elkaar vandaan anders zagen we elkaar wel vaker.
Toen wij nog niet samenwoonden zagen wij elkaar van woensdagavond t/m donderdagavond (en soms was hij dan overdag werken en was ik in zijn huis) en van zaterdagmiddag t/m zondagavond. Op een gegeven moment kwam hij steeds eerder naar mij toe in het weekend en bleef hij ook steeds meer nachten slapen, tot hij hier eigenlijk gewoon woonde Dat was na 1,5 jaar.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Soortgelijke onderwerpen
» En hoe vaak zie jij je vriend? (Wel samenwonend)
» Namen die je niet zo vaak hoort
» Hoe vaak niet thuis eten?
» Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?
» Vriend gaat vaak niet mee naar m'n vrienden.. wat te doen?!
» Namen die je niet zo vaak hoort
» Hoe vaak niet thuis eten?
» Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?
» Vriend gaat vaak niet mee naar m'n vrienden.. wat te doen?!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: