Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

+91
Flower_L
Caro
Sterrin_
Japie
Stranger
ExpressoB
Coco
Mamsie
Nyx
Bliss
Derpy
Jeanette
Funk
Fortissimo
Zora
Niekske
litllejoy
ProudMom
Nana
Catwoman79
Caroow
Foodish
girli
Burgemeester Irene
Marin
Rush
Burn
Luce
Isis
mzcharlotte
Gympie
Flippin' Bitch
sterremaan
Bay
SDL
May
Charles
Barbabella
Suus
Aletta
Lady Starstruck
Jits
Supertalentje
MissyE
Ella
SarahKey
Caramba
Elliot
Pompoen
Rouge
Sushi
Sarah1985
Suusie
Snoopy
Antibes
nien
Thunder
Steep
slaatje
Dikkie Dik
Blond
Alex
Susan
Lejow
Caresses
Exogenesis
tweeling
Poubelle
Snoes
Jasmine
Siamsa
Lonely Goatherd
Minx
Ibbeltje
SoGood
Bazinga
Sea of Trees
bo
Jasmina
Happinaz
Stuiterbal
Twellie
Parisienne
studiebol
Primrose
Carra
rapa nui
Printje
Toet
Océane
xxjojootjexx
95 plaatsers

Pagina 9 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Marin ma 11 feb 2013 - 22:57

Ja zou kunnen, het was zo veel, dat ik t niet allemaal meer weet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 22:59

Vond het wel opvallend dat ze na enige tijd een topic opende over de kleine met een foto uit het ziekenhuis. Na die tijd heb je toch ook wel een betere foto van thuis lijkt me. Maar goed, bij dit soort mensen ga je op ieder detail letten natuurlijk Laughing

Net als het bevallingsverhaal waar ze vergeten was de tijd in te vullen, alsof het van te voren geschreven was. https://yescafe.actieforum.com/t39057-ik-ben-bevallen?highlight=bevallen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Burgemeester Irene ma 11 feb 2013 - 23:15

We zijn met dit forum met een schone lei begonnen, er bestonden geen bans meer van daarvoor. Natuurlijk begrijpen wij de zorgen over verzonnen verhalen en forummers die ooit een ban hadden. Het is alleen niet de bedoeling om hier mensen verdacht te gaan maken. Mochten er duidelijke en te onderbouwen twijfels of verdenkingen zijn over forummers dan kan dat natuurlijk in een bericht naar ons gestuurd worden, wij zullen dan kijken of een waarschuwing of ban nodig is. Want wij willen uiteraard ook dat dit soort dingen niet voor komen op het forum.

Wij houden het in de gaten, mochten er zaken besproken moeten worden dan kan dat via de burgemeesters.

Burgemeester Irene
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 411
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  girli ma 11 feb 2013 - 23:19

Ik ben wel benieuwd hoe het met Francaise gaat. Ze heeft daarna nog een andere naam gehad, waar ik even niet op kan komen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 23:19

Burgemeester Irene schreef:We zijn met dit forum met een schone lei begonnen, er bestonden geen bans meer van daarvoor. Natuurlijk begrijpen wij de zorgen over verzonnen verhalen en forummers die ooit een ban hadden. Het is alleen niet de bedoeling om hier mensen verdacht te gaan maken. Mochten er duidelijke en te onderbouwen twijfels of verdenkingen zijn over forummers dan kan dat natuurlijk in een bericht naar ons gestuurd worden, wij zullen dan kijken of een waarschuwing of ban nodig is. Want wij willen uiteraard ook dat dit soort dingen niet voor komen op het forum.

Wij houden het in de gaten, mochten er zaken besproken moeten worden dan kan dat via de burgemeesters.
Zusje heeft toen ook zelf een hint gegeven in het topic over haar vriend dat deze forumster een faker verleden had. Vlg mij is het meer een opsomming van feiten als verdacht maken, er bestaat namelijk geen twijfel meer dat Marion Kruidkoek is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 23:20

Burgemeester Irene schreef:We zijn met dit forum met een schone lei begonnen, er bestonden geen bans meer van daarvoor. Natuurlijk begrijpen wij de zorgen over verzonnen verhalen en forummers die ooit een ban hadden. Het is alleen niet de bedoeling om hier mensen verdacht te gaan maken. Mochten er duidelijke en te onderbouwen twijfels of verdenkingen zijn over forummers dan kan dat natuurlijk in een bericht naar ons gestuurd worden, wij zullen dan kijken of een waarschuwing of ban nodig is. Want wij willen uiteraard ook dat dit soort dingen niet voorkomen.

Wij houden het in de gaten, mochten er zaken besproken moeten worden dan kan dat via de burgemeesters.

Volgens mij was/is het bij de "oude" mods en toen ook bij Zusje bekend dat zij dit was. Ik vind het best wel zorgelijk dat iemand die zo de boel heeft belazerd weer terug kan komen alsof er niks aan de hand is. ik vind er nogal een verschil in zitten of mensen een keer een ban hebben gehad, of dat ze gewoon echt een heel fakers bestaan hebben opgebouwd hier op het forum, dat zou betekenen dat Menke, of een Mildred gewoon weer mee kunnen posten en weer van voor af aan kunnen beginnen. Die ip adressen zijn als het goed is gewoon bekend bij jullie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 23:21

Stofzuiger schreef:
Burgemeester Irene schreef:We zijn met dit forum met een schone lei begonnen, er bestonden geen bans meer van daarvoor. Natuurlijk begrijpen wij de zorgen over verzonnen verhalen en forummers die ooit een ban hadden. Het is alleen niet de bedoeling om hier mensen verdacht te gaan maken. Mochten er duidelijke en te onderbouwen twijfels of verdenkingen zijn over forummers dan kan dat natuurlijk in een bericht naar ons gestuurd worden, wij zullen dan kijken of een waarschuwing of ban nodig is. Want wij willen uiteraard ook dat dit soort dingen niet voor komen op het forum.

Wij houden het in de gaten, mochten er zaken besproken moeten worden dan kan dat via de burgemeesters.
Zusje heeft toen ook zelf een hint gegeven in het topic over haar vriend dat deze forumster een faker verleden had. Vlg mij is het meer een opsomming van feiten als verdacht maken, er bestaat namelijk geen twijfel meer dat Marion Kruidkoek is.

Het is inderdaad geen twijfel, het is gewoon bevestigd toen door Zusje naar oa mij toe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Burgemeester Irene ma 11 feb 2013 - 23:24

Dat neemt niet weg dat we op dit forum niet werken met oude bans. Mochten er nieuwe zaken zijn mbt oude forummers die in het verleden geband zijn dan nemen we dat uiteraard op. Ik snap de zorgen overigens prima, ik zie alleen niet echt de mogelijkheid om met terugwerkende kracht mensen te gaan bannen. Dus nogmaals: het is iedereen vrij om op dit forum te schrijven, mocht er een overtreding zijn of iets anders gebeuren wat er niet in de haak is, dan volgt er een ban. Al levert dat begrijpelijkerwijs wel frustratie op, dat snap ik.

Burgemeester Irene
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 411
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 23:27

Dan zijn bij deze wel de mensen gewaarschuwd hiervoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Rush ma 11 feb 2013 - 23:28

Stofzuiger schreef:Vond het wel opvallend dat ze na enige tijd een topic opende over de kleine met een foto uit het ziekenhuis. Na die tijd heb je toch ook wel een betere foto van thuis lijkt me. Maar goed, bij dit soort mensen ga je op ieder detail letten natuurlijk Laughing

Net als het bevallingsverhaal waar ze vergeten was de tijd in te vullen, alsof het van te voren geschreven was. https://yescafe.actieforum.com/t39057-ik-ben-bevallen?highlight=bevallen
lol! lol!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Sea of Trees ma 11 feb 2013 - 23:29

Rush schreef:
Stofzuiger schreef:Vond het wel opvallend dat ze na enige tijd een topic opende over de kleine met een foto uit het ziekenhuis. Na die tijd heb je toch ook wel een betere foto van thuis lijkt me. Maar goed, bij dit soort mensen ga je op ieder detail letten natuurlijk Laughing

Net als het bevallingsverhaal waar ze vergeten was de tijd in te vullen, alsof het van te voren geschreven was. https://yescafe.actieforum.com/t39057-ik-ben-bevallen?highlight=bevallen
lol! lol!
Haha dat is wel heel raar ja. Ik vind dat ze sommige details wel erg beschrijft alsof ze het ooit op dit forum gelezen heeft ofzo.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 23:30

Burn schreef:Die komen hier beide nog steeds!
Ik kan me dat hele topic niet herinneren! Was dat hier? Of op het oude forum? En wie zijn het dan? Verder ben ik helemaal niet nieuwsgierig Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 827601.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Snoopy di 12 feb 2013 - 1:04

Lady Starstruck schreef:
Zazou schreef:
Lady Starstruck schreef:Heel lang geleden kwam er iemand hier die heette Cuchie? Kan iemand haar nog herinneren? Vraag me af hoe het met haar is.

Had zij ook niet heel veel gelogen? Ze woonde in Spanje, had eigen bedrijf. Vriend was een Spanjaard en ze kwam later weer terug naar nl. Ik weet alleen niet meer wat er nou mee was, maar die is hier niet op een normale manier weggegaan.
ja klopt ze had inderdaad een Spaanse vriend. En ze woonde inderdaad in Spanje. Dat ze op een vervelende manier is weggegaan heb ik dan weer gemist.

Wat ik mij herinner is dat ze inderdaad in Spanje woonde en werkt en met haar vriend naar Nederland kwam. Toen is ze een tijd niet op het forum geweest. Toen ze weer terug kwam was het inmiddels uit met die Spanjaard geloof ik. Echter leek het of ze alleen maar terug kwam om reclame voor zichzelf te maken (websites maken) en toen daar commentaar op kwam is ze volgens mij weer vertrokken.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Siamsa di 12 feb 2013 - 2:47

PinkCoelho schreef:
Lejow schreef:
En je had ook nog dat meisje wat in Frankrijk woonde, en een franse vriend had. Dat ging uit en toen is ze eerst een poos in Frankrijk blijven wonen. Was ene heel slank blond meisje.

Iets van Tsjip ofzo toch?
Ik heb haar op Facebook! Geen idee eigenlijk of ze hier nog komt!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Sarah1985 di 12 feb 2013 - 3:19

woow ik ben verbaast dat marion hier nog komt.

Zijn heel wat fakers geweest in al die jaren
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Lejow di 12 feb 2013 - 4:32

Snoopy schreef:
Lady Starstruck schreef:
Zazou schreef:
Lady Starstruck schreef:Heel lang geleden kwam er iemand hier die heette Cuchie? Kan iemand haar nog herinneren? Vraag me af hoe het met haar is.

Had zij ook niet heel veel gelogen? Ze woonde in Spanje, had eigen bedrijf. Vriend was een Spanjaard en ze kwam later weer terug naar nl. Ik weet alleen niet meer wat er nou mee was, maar die is hier niet op een normale manier weggegaan.
ja klopt ze had inderdaad een Spaanse vriend. En ze woonde inderdaad in Spanje. Dat ze op een vervelende manier is weggegaan heb ik dan weer gemist.

Wat ik mij herinner is dat ze inderdaad in Spanje woonde en werkt en met haar vriend naar Nederland kwam. Toen is ze een tijd niet op het forum geweest. Toen ze weer terug kwam was het inmiddels uit met die Spanjaard geloof ik. Echter leek het of ze alleen maar terug kwam om reclame voor zichzelf te maken (websites maken) en toen daar commentaar op kwam is ze volgens mij weer vertrokken.

Namens Oreo:

Ik zag op Y dat er gevraagd werd naar Cuchi. Ik ben een tijdje bevriend met haar geweest toen ik nog in Limburg studeerde. Ze woonde met haar Spaanse vriend in Heerlen en zij beweerde dat hij haar mishandelde en dat hij gezocht werd door de spaanse politie. Ze is uiteindelijk bij hem weg gegaan en kreeg toen een nieuwe (veel jongere) vriend. Volgens mij heb je (ik dus, lejow) voor die vriend toen nog zelfs een schilderij van een Alfa Romeo (logo) gemaakt? Anyway, daarna beweerde ze het een na het ander en kwam ze met leugens naar voren. Daarop heb ik het contact met haar verbroken. Dit speelde in 2004/2005 en begin 2006.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Foodish di 12 feb 2013 - 7:18

Ik vroeg mij af hoe het gaat met 2 oude yesforummers: Kersje en Dwabouter.
(Ik leest vooral mee ik reageer zelden)
Foodish
Foodish
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 48
Registratiedatum : 08-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Jasmine di 12 feb 2013 - 7:20

Als ik me niet vergis komt Dwab hier nog steeds en is ze behoorlijk actief.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Caroow di 12 feb 2013 - 7:21

Dwabouter, is dat niet .. (mag ik dat zeggen?) Ja toch? Bekende forummer iig.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Exogenesis di 12 feb 2013 - 7:21

Dwabouter = haast Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 1578173417
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Snoopy di 12 feb 2013 - 7:22

Foodish schreef:Ik vroeg mij af hoe het gaat met 2 oude yesforummers: Kersje en Dwabouter.
(Ik leest vooral mee ik reageer zelden)

Dwabouter komt hier nog onder een andere naam, Kersje dacht ik ook, maar weet dat niet zeker.

Dat dat al weer zo lang geleden is van Cuchi!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Jits di 12 feb 2013 - 7:25

Kersje is Luce.
Jits
Jits
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Gast di 12 feb 2013 - 7:29

En Dwab heeft haast.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Catwoman79 di 12 feb 2013 - 7:36

Tijdje geleden was er ook iemand met een vriend of broer die in het buitenland "zoek" was, spanje geloof ik. Ben wel benieuwd hoe dat vehaal toen is afgelopen.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Catwoman79 di 12 feb 2013 - 7:39

Ooh en een 'donker gekleurd' meisje die te vroeg was bevallen en dat diezelfde dag of de dag erna op het forum plaatste. Is toen een hele rel geweest. Waarom weet ik niet eens meer ?
Op den duur reageerde haar zusje voor haar op haar account.
Was nog op oude forum geloof ik
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 9 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum