Voor een kindje in 2011!
+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Happy schreef:Hey meiden, ik lees nog steeds rustig mee..
Zie dat Tamm (tijdelijk??) weg is.. Jammer zeg..
Verder even een ego berichtje van mijn kant..
Even geen tijd en zin om te reageren verder.
Heb te horen gekregen dat iemand die mij heel dierbaar is nog een maand of 3 te leven heeft.
Kloteziekte
Maar ik ben nog steeds bij jullie hoor
Voor mij nog een maandje of 2, dan mag ik ook mee doen
zijn geen leuke dingen, veel sterkte!
Gast- Gast
Ik wilde tamm feliciteren maar zie nu ook dat ze weg is?! Nou ja als je het leest gefeliciteerd.
Onze vakantie is heerlijk als ik terug ben reageer ik weer op iedereen.
Onze vakantie is heerlijk als ik terug ben reageer ik weer op iedereen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Sterkte Happy!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Happy schreef:Hey meiden, ik lees nog steeds rustig mee..
Zie dat Tamm (tijdelijk??) weg is.. Jammer zeg..
Verder even een ego berichtje van mijn kant..
Even geen tijd en zin om te reageren verder.
Heb te horen gekregen dat iemand die mij heel dierbaar is nog een maand of 3 te leven heeft.
Kloteziekte
Maar ik ben nog steeds bij jullie hoor
Voor mij nog een maandje of 2, dan mag ik ook mee doen
Wat heftig! Heel veel sterkte!!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Veel sterkte Happy
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Happy sterkte!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Hallo Meiden,
Hoe is het met iedereen? Met mij goed.
Had vandaag heerlijk vrij, vanochtend grote schoonmaak gehouden in huis en vanmiddag boodschappen en al dat soort dingen haha!
Fijne avond iedereen!
Hoe is het met iedereen? Met mij goed.
Had vandaag heerlijk vrij, vanochtend grote schoonmaak gehouden in huis en vanmiddag boodschappen en al dat soort dingen haha!
Fijne avond iedereen!
Amber-- Ratel
Lekker toch, Heb je allemaal aan de kant voor het weekend Vind ik tenminste altijd heerlijk haha
Ik moet morgen nog even werken tot 11, dan nog even gaan wat boodschapjes doen en heb ik ook eindelijk weekend
Fijn weekend meiden!
Ik moet morgen nog even werken tot 11, dan nog even gaan wat boodschapjes doen en heb ik ook eindelijk weekend
Fijn weekend meiden!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Hier is het goed (afgezien van mijn migraine dan).
Ben je nu echt ongesteld geworden?
Floor- Ratel
En meiden.. Ik vergeet het bijna, Bedankt
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Oeh Amber, wat heerlijk zeg, een dagje vrij!
Hier alles prima, lekker weekend
Hier alles prima, lekker weekend
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Floor schreef:Hier is het goed (afgezien van mijn migraine dan).
Ja ben echt ongesteld geworden.
Moet zeggen dat ik wel iets teleurgesteld ben maar aan de andere kant ook goede moed en zin om de volgende ronde in te gaan. :-)
Vervelend dat je migraine hebt, doe maar rustig aan!
Amber-- Ratel
Wat lekker dat jullie al weekend hebben! Ik ben nu aan het werk tot 9 uur nog en ben om 10 uur begonnen en morgen moet ik tot 5! Pfff
Fijn weekend jullie!
Fijn weekend jullie!
Gast- Gast
Puggle schreef:Wat lekker dat jullie al weekend hebben! Ik ben nu aan het werk tot 9 uur nog en ben om 10 uur begonnen en morgen moet ik tot 5! Pfff
Fijn weekend jullie!
Pff wat een lange dag! Nog even doorzetten puggle..
Amber-- Ratel
Amber; Jammer dat het toch doorgezet heeft, idd vol goede moed beginnen aan ronde 3! Het is vast snel weer raak bij je!
Koffieleut- Prater
Koffieleut schreef:Amber; Jammer dat het toch doorgezet heeft, idd vol goede moed beginnen aan ronde 3! Het is vast snel weer raak bij je!
Dankjewel voor je reactie, lief!
Waar in je cyclus zit jij? Mooi regelmatig zie ik in je onderschrift!
Amber-- Ratel
Amber, jammer dat het heeft doorgezet. Volgende ronde beter!
Happy, veel sterkte meid, dat is geen leuk nieuws!
Puggle, wat maak jij lange dagen!
Ik heb 17 februari mijn laatste pil genomen, mijn menstruatie is doorgekomen 21 februari. Dus als ik goed reken, zou ik dan rond 21 maart mijn maandstonden moeten krijgen?
Wij zijn overigens nog lang niet bezig hoor, maar ik ben wel alvast gestopt met de pil (ben al 9 jaar aan de pil en wilde daar toch graag zsm vanaf) en we gebruiken nu even condooms.
Ik heb 17 februari mijn laatste pil genomen, mijn menstruatie is doorgekomen 21 februari. Dus als ik goed reken, zou ik dan rond 21 maart mijn maandstonden moeten krijgen?
Wij zijn overigens nog lang niet bezig hoor, maar ik ben wel alvast gestopt met de pil (ben al 9 jaar aan de pil en wilde daar toch graag zsm vanaf) en we gebruiken nu even condooms.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Amber, jammer dat het heeft doorgezet. Volgende ronde beter!
Dankje.
Was het eigenlijk al bekend wanneer jullie gaan beginnen? Zeker goed om vast met de pil te stoppen, ik hoop voor je dat je een mooie regelmatige cyclus krijgt!
Amber-- Ratel
Snoes schreef:Amber, jammer dat het heeft doorgezet. Volgende ronde beter!
Ik werk 35 uur verdeeld over 5 dagen, dus op zich valt het mee alleen op vrijdag moet ik zo lang. (Werk in een winkel) ach ja doordeweeks moet ik maar van 10 tot half 6 dus daar troost ik me maar mee haha
Hoop voor je dat je een regelmatige cyclus krijgt hoor!
Gast- Gast
Nee, we hebben niet echt een "startdatum" zeg maar. We bekijken het allemaal even stap voor stap. Net een huis gekocht en nu willen we al onze tijd daar aan besteden. Van zodra dat weer klaar is en we daar gesetteld zijn, kijken we wel naar de volgende stap . Kan nog 3 maanden duren, maar net zo goed nog pas het einde van het jaar.
Ik ben wel benieuwd naar mijn cyclus, dat sowieso. Ik ben maar 3 maanden niet aan de pil geweest (toen ik ze dus voor het eerst kreeg), maar mijn pijnen/klachten waren zo extreem dat mijn huisarts me gelijk de pil heeft voorgeschreven en ben er sindsdien nooit meer mee gestopt geweest.
Hoe doen jullie dat eigenlijk als jullie niet weten wanneer ongesteld te worden? Doen jullie dan 's avonds voor slapengaan een maandverbandje in (voor het geval dat ze 's nachts doorkomen)? Haha ja sorry, voor mij is dit allemaal nieuw, heb altijd zelf kunnen regelen wanneer ik ongesteld werd en nu moet ik gewoon de natuur zijn gang laten gaan natuurlijk.
Ik ben wel benieuwd naar mijn cyclus, dat sowieso. Ik ben maar 3 maanden niet aan de pil geweest (toen ik ze dus voor het eerst kreeg), maar mijn pijnen/klachten waren zo extreem dat mijn huisarts me gelijk de pil heeft voorgeschreven en ben er sindsdien nooit meer mee gestopt geweest.
Hoe doen jullie dat eigenlijk als jullie niet weten wanneer ongesteld te worden? Doen jullie dan 's avonds voor slapengaan een maandverbandje in (voor het geval dat ze 's nachts doorkomen)? Haha ja sorry, voor mij is dit allemaal nieuw, heb altijd zelf kunnen regelen wanneer ik ongesteld werd en nu moet ik gewoon de natuur zijn gang laten gaan natuurlijk.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik hield gewoon de datum zo'n beetje in de gaten en bij mij kwam het allebei de keren (nu natuurlijk weer even aan de pil) overdag. Kreeg buikpijn en nog geen half uur later was ik ongesteld. Volgens mij bloed je 's nachts sowieso in mindere mate, omdat je dan ligt!
Nog 1week en dan zit de eerste pilstrip er alweer op!! Baal een beetje, want ben uit eten geweest met collega's. Dit was erg gezellig, maar achteraf denk ik dan weer: had ik dat niet beter kunnen sparen voor de auto blaaablaaa. Om vervolgens weer te denken, ach zo af en toe mag je ook best iets leuks doen hehe!! En daarbij sparen we zonder het uit-eten-geld deze maand sowieso weer gewoon aardig veel. Dus wie hou ik nou eigenlijk voor de gek...
Nog 1week en dan zit de eerste pilstrip er alweer op!! Baal een beetje, want ben uit eten geweest met collega's. Dit was erg gezellig, maar achteraf denk ik dan weer: had ik dat niet beter kunnen sparen voor de auto blaaablaaa. Om vervolgens weer te denken, ach zo af en toe mag je ook best iets leuks doen hehe!! En daarbij sparen we zonder het uit-eten-geld deze maand sowieso weer gewoon aardig veel. Dus wie hou ik nou eigenlijk voor de gek...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik hoop ook dat het bij mij overdag komt, heb geen zin in een bebloed bed haha
Lejow, ik zou me niet té hard focussen op die auto. Die komt er wel hoor, het is niet dat jullie het geld langs ramen en deuren naar buiten gooien. Je moet jezelf af en toe wat leuks gunnen, anders blijft het sparen ook niet leuk.
Lejow, ik zou me niet té hard focussen op die auto. Die komt er wel hoor, het is niet dat jullie het geld langs ramen en deuren naar buiten gooien. Je moet jezelf af en toe wat leuks gunnen, anders blijft het sparen ook niet leuk.
Snoes- Lady Post-a-lot
Amber: Ik zou ongeveer volgende week zondag of maandag ongesteld moeten worden. Ik ben heel benieuwd... Ik heb wel wat klachten (zere borsten, steken onderin mijn buik), maar goed, ik heb al wel gemerkt dat ik van het "ontpillen" vrij veel last heb (en die klachten lijken verrekte veel op dat wat je bij een zwangerschap zou verwachten)...
Lejow: Je moet jezelf ook af en toe iets gunnen hoor! Ik snap best dat je zo veel mogelijk wilt sparen voor die auto, maar af en toe moet je ook iets leuks kunnen doen, vind ik.
Voor wat voor auto zijn jullie aan het sparen??
Lejow: Je moet jezelf ook af en toe iets gunnen hoor! Ik snap best dat je zo veel mogelijk wilt sparen voor die auto, maar af en toe moet je ook iets leuks kunnen doen, vind ik.
Voor wat voor auto zijn jullie aan het sparen??
Koffieleut- Prater
Dames wat is dat nou we staan op de 2e pagina dat kan toch niet haha!
Hoe is het? Bij jullie ook lekker weer?
Met mij gaat het goed, mijn menstruatie is sinds gistermiddag alweer gestopt, wel fijn haha. Maar 2 dagen ongesteld is wel weinig vind ik.
Koffieleut spannend, klachten kunnen inderdaad meerdere redenen hebben.
Met mij gaat het goed, mijn menstruatie is sinds gistermiddag alweer gestopt, wel fijn haha. Maar 2 dagen ongesteld is wel weinig vind ik.
Amber-- Ratel
Ja hier is het ook lekker weer.amber22 schreef:Dames wat is dat nou we staan op de 2e pagina dat kan toch niet haha!
Maar zou het geen innestellingsbloeding kunnen zijn? Als je er over een paar dagen nog een testje tegen aan gooit?? Ik had in december wel een innestellingsbloeding van 2 dagen paar dagen daarna heb ik toen zwanger getest.
(tja en mijn bloedverlies nu, ik heb geen idee, ik wil er gewoon niet meer aan denken en hoop dat deze 2.5 week heeel snel voorbij gaan zodat ik naar de verloskundige kan voor een echo)
Floor- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: