Voor een kindje in 2011!
+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Muppetje schreef:Ik word bijna gepromoveerd zie ik...
Bijna een echte prater
Haha spannend hoor
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Ik word bijna gepromoveerd zie ik...
Bijna een echte prater
Haha spannend hoor
Jij kletst ook veels te veel hihi
@ Daysleeper, welkom!!
@ Snoes, Voor jou is het nog steeds wachten lees ik, hopelijk komt je menstruatie snel.
@ Bo, Gaat het spuiten goed? Gelukkig reageer je er nu beter op. Zo'n curve bijhouden lijkt me ook niet fijn, steeds maar in je vinger prikken.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, nee, niet Tamm, maar een stiekeme mee-lezer!
Ik ben de komende 4 dagen vrij en ik zie er een beetje tegenop, kan elke afleiding goed gebruiken haha.
Ik weet niet of mensen schijnzwanger kunnen zijn, maar anders ben ik het. Net als vorige maand toen ik gewoon ongesteld werd. Elk krampje, bubbeltje, pijntje schrijf ik toe aan de baby, die er rationeel gezien denk ik niet is.
Hoe komen jullie de tijd tussen de menstruaties door?
Ik ben de komende 4 dagen vrij en ik zie er een beetje tegenop, kan elke afleiding goed gebruiken haha.
Ik weet niet of mensen schijnzwanger kunnen zijn, maar anders ben ik het. Net als vorige maand toen ik gewoon ongesteld werd. Elk krampje, bubbeltje, pijntje schrijf ik toe aan de baby, die er rationeel gezien denk ik niet is.
Hoe komen jullie de tijd tussen de menstruaties door?
DaySleeper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 28-11-10
Daysleeper dit is pas mijn eerste keer dat ik de dagen door moet komen tot mijn menstruatie, maar dat gaat me wel goed af. Ik voel ook niks, maar ja ik voel ook niks als ik ongesteld moet worden dus dat zegt niks.
Ik denk nu eigenlijk wel dat ik ongesteld wordt en dat het de eerste keer echt niet raak is, ik ben redelijk nuchter van mezelf en kan dus nu ook wel zo denken, maar als we bijwijze van een half jaar verder zijn weet ik niet of ik nog zo kan denken. Ik wil er ook niet te veel mee bezig zijn....dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan!
Succes met afwachten, wanneer zou je ongesteld moeten worden?
Ik denk nu eigenlijk wel dat ik ongesteld wordt en dat het de eerste keer echt niet raak is, ik ben redelijk nuchter van mezelf en kan dus nu ook wel zo denken, maar als we bijwijze van een half jaar verder zijn weet ik niet of ik nog zo kan denken. Ik wil er ook niet te veel mee bezig zijn....dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
amber22 schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Ik word bijna gepromoveerd zie ik...
Bijna een echte prater
Haha spannend hoor
Jij kletst ook veels te veel hihi
Ja, daar heb je wel gelijk in, oeps, moet ik mn mond maar weer houden dan?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
studiebol schreef:Daysleeper dit is pas mijn eerste keer dat ik de dagen door moet komen tot mijn menstruatie, maar dat gaat me wel goed af. Ik voel ook niks, maar ja ik voel ook niks als ik ongesteld moet worden dus dat zegt niks.
Uitgaande van 31 dagen net als mijn vorige cyclus 7 april, maar denk dat ik dinsdag 15-3 mijn eisprong gevoeld heb, dus dan 5 april.
Ik heb normaal gesproken wel veel pijntjes van mijn menstruatie, al heel vroeg heel zere borsten en de vorige keer wel twee weken kramp in mijn buik en last van mijn darmen, maar voel nu niet veel bijzonders. Alleen beetje gevoelige borsten. En zelfs het uitblijven van symptomen heb ik in mijn hoofd nu een teken gemaakt haha. Zo van, de vorige keer veel pijn en ongesteld en nu geen pijn, dus misschien... Maar het is gewoon afwachten. Probeer er niet van uit te gaan dat het zo snel lukt!
DaySleeper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 28-11-10
DaySleeper schreef:studiebol schreef:Daysleeper dit is pas mijn eerste keer dat ik de dagen door moet komen tot mijn menstruatie, maar dat gaat me wel goed af. Ik voel ook niks, maar ja ik voel ook niks als ik ongesteld moet worden dus dat zegt niks.
Uitgaande van 31 dagen net als mijn vorige cyclus 7 april, maar denk dat ik dinsdag 15-3 mijn eisprong gevoeld heb, dus dan 5 april.
Ik heb normaal gesproken wel veel pijntjes van mijn menstruatie, al heel vroeg heel zere borsten en de vorige keer wel twee weken kramp in mijn buik en last van mijn darmen, maar voel nu niet veel bijzonders. Alleen beetje gevoelige borsten. En zelfs het uitblijven van symptomen heb ik in mijn hoofd nu een teken gemaakt haha. Zo van, de vorige keer veel pijn en ongesteld en nu geen pijn, dus misschien... Maar het is gewoon afwachten. Probeer er niet van uit te gaan dat het zo snel lukt!
Nou je vorige cyclus was in ieder geval mooi! Volgende week komt ook al bijna in zicht voor je.
Gast- Gast
Puggle, ik heb totaal geen last van buikpijn of andere klachten, dus heb ook niet het idee dat het er al aan zit te komen
Amber, voor ons is het niet zo héél erg dat mijn menstruaties nog niet komen aangezien we er op dit moment nog niet voor willen gaan (eerst verhuis etc) maar ik vind het gewoon vervelend haha. Ik moet niet zo zeuren denk ik
Daysleeper, welkom!
Muppetje, je bent er bijna
Amber, voor ons is het niet zo héél erg dat mijn menstruaties nog niet komen aangezien we er op dit moment nog niet voor willen gaan (eerst verhuis etc) maar ik vind het gewoon vervelend haha. Ik moet niet zo zeuren denk ik
Daysleeper, welkom!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:
Jeej!!
Ik heb trouwens enorm pijn in mijn tieten vanavond, bijzonder, misschien is mijn ei in aantocht?
Muppetje- Ratel
Welke dag zit je nu dan?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Weet je dat ik echt geen idee heb, 25 ofzo denk ik...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Weet je dat ik echt geen idee heb, 25 ofzo denk ik...
Je mag gewoon zoveel blijven kletsen hoor ;-)
Zou het niet kunnen dat je al een eisprong hebt gehad? Ik heb vaak na de eisprong pijnlijke borsten. Heb ik vaak als ik gewoon ongesteld word, maar toen ik zwanger werd had ik het ook.
@ snoes, je mag best zeuren hoor. Jullie gaan er misschien nog niet voor maar daarom zou het al wel fijn zijn als je nu al een regelmatige cyclus krijgt.
@ Daysleeper, ik was er met name de vorige maand heel erg mee bezig of ik wel of niet ongesteld zou worden. Maar had er ook mee te maken dat ik in de ronde na mijn miskraam zat. Nu voel ik me er eigenlijk heel rustig bij, maarja zit nu pas rond mijn eisprong. Ben benieuwd hoe ik de komende 2 weken ga beleven hahah!
@ all.. whaah morgen ga ik al trouwen. Pff vind wel spannend worden nu haha
Amber-- Ratel
@ amber: morgen al trouwen jemmig wat gaat het snel en wat spannend !!
plaats je nog foto's van je dag ???
het spuiten gaat op zich goed enkel de waardes nog niet :S
had verwacht snel te mogen beginnen maar denk dat het nog wel even gaat duren voor we groen licht krijgen.
en die curve word nu steeds lastiger voorheen had ik nooit zo'n probleem met vingerprikken maar nu steeds meer.
tel tegenwoordig maar af tot ik de prik zet
daysleeper welkom!!
muppetje blijf jij maar lekker praten hoor is wel zo gezellig
bo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10
bo schreef:
@ amber: morgen al trouwen jemmig wat gaat het snel en wat spannend !!
plaats je nog foto's van je dag ???
het spuiten gaat op zich goed enkel de waardes nog niet :S
had verwacht snel te mogen beginnen maar denk dat het nog wel even gaat duren voor we groen licht krijgen.
en die curve word nu steeds lastiger voorheen had ik nooit zo'n probleem met vingerprikken maar nu steeds meer.
tel tegenwoordig maar af tot ik de prik zet
daysleeper welkom!!
muppetje blijf jij maar lekker praten hoor is wel zo gezellig
Ja de dagen zijn echt snel gegaan. Weet nog niet zeker of ik foto's ga plaatsen, wou voorheen eigenlijk anoniem blijven i.v.m herkenning. Maar aan de andere kant op mijn werk etc weten ze (omdat ik een miskraam heb gehad) toch wel dat we bezig zijn om zwanger te worden. Dus misschien plaats ik nog wel een foto, ga er nog even over nadenken haha!
Wat balen dat je suikerwaardes nog niet mee willen werken. Ben je naast het spuiten ook goed regelmatig aan het eten om je suikers stabieler te krijgen?
Amber-- Ratel
@ Amber hele fijne dag morgen! Geniet er maar lekker van
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
@amber, Fijne trouwdag toegewenst!!
Geniet er van de dag is zo voorbij! (echt waar, dat werd ook tegen ons gezegd maar het klopte wel)
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=6394
Geniet er van de dag is zo voorbij! (echt waar, dat werd ook tegen ons gezegd maar het klopte wel)
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=6394
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: