Voor een kindje in 2011!
+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
klopt ze was bang om herkend te worden, aangezien ze het al aan haar bazin had verteld. misschien kwam ze nog onder een andere naam terug. zou leuk zijn
Gast- Gast
amber22 schreef:smooch schreef:huh volgens mij heb ik een hoop gemist, Tamm waarom ga je weg?
Als ik het goed begrepen heb i.v.m met herkenbaarheid
Ohh oke....jammer! Maar ik snap het wel.
Zou inderdaad leuk zijn als ze nog terug komt. Ze kan ook gewoon haar huidige naam wijzigen.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Haar posts blijven dan wel staan. Ik denk dat ze gewoon niet meer wil dat haar huidige posts aan haar account (deze of andere naam) gelinkt worden.
Een nieuw account is zo aangemaakt, kom maar gewoon weer terug
Een nieuw account is zo aangemaakt, kom maar gewoon weer terug
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hallo Meiden,
Hoe is het met iedereen? Nog nieuws?
Hier nog geen nieuws, nog niet ongesteld. Als het zo blijft ga ik morgen weer testen.
Hier nog geen nieuws, nog niet ongesteld. Als het zo blijft ga ik morgen weer testen.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Hallo Meiden,
Ah nee, volgens mij wordt ik ongesteld!! baal echt.. had echt hoop door de klachten die ik had de afgelopen 2 weken! Vind het toch wel erg moeilijk. En weet dat ik pas in de 2e ronde zit, maar hoopte het zo!
Amber-- Ratel
Jammer Amber, maar hoezo volgens mij?
Laatst aangepast door Floor op do 17 maa 2011 - 2:46; in totaal 1 keer bewerkt
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
He wat jammer! Maar je zit idd pas in de 2de ronde probeer je niet te druk te maken, dat heeft er misschien ook invloed op.
Het is misschhien ook wel effe goed om na de mk ongesteld te worden, even je lichaam bij laten komen zeg maar!
Maar ik snap dat je het heel jammer vind, veel succes komende ronde!
Het is misschhien ook wel effe goed om na de mk ongesteld te worden, even je lichaam bij laten komen zeg maar!
Gast- Gast
Floor schreef:Jammer Amber, maar hoezo volgens mij?
had net lichtroze afscheiding, normaal begint een menstruatie bij mij met bruine afscheiding, heb wel gevoel dat het nu wat doorzet.
Had vanochtend ook nog een hoge temperatuur 37.3, vind ik ook vreemd!
Laatst aangepast door amber22 op do 17 maa 2011 - 2:58; in totaal 1 keer bewerkt
Amber-- Ratel
Puggle schreef:He wat jammer! Maar je zit idd pas in de 2de ronde probeer je niet te druk te maken, dat heeft er misschien ook invloed op.
Ja weet ik en moet ook niet zeuren.. Maar het is wel even moeilijk maar komt wel weer goed.
Dankjewel meiden
Amber-- Ratel
Amber lastig die onzekerheid...helaas is niets ander dan afwachten ...het is ook niet mijn sterkste vak!
heeft het inmiddels al doorgezet? (of niet natuurlijk)
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
joyce0606 schreef:Amber lastig die onzekerheid...helaas is niets ander dan afwachten ...het is ook niet mijn sterkste vak!
Ja wachten is inderdaad niet fijn! Ja zet al wat meer door, het is nog niet veel. Maar ga maar gewoon uit van een menstruatie. Vol goede moed na de volgende ronde.
Hoe is het met jou?
Amber-- Ratel
Echt balen amber! Maar idd met goede moed weer een nieuwe ronde, die vliegt zo weer voorbij joh komt echt goed!
Gast- Gast
Jammer zeg Amber!
Hoe is het verder met jullie meiden? Hier alles wel goed, maar ik zal blij zijn als het weer weekend is, haha
Hoe is het verder met jullie meiden? Hier alles wel goed, maar ik zal blij zijn als het weer weekend is, haha
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
he muppetje hier ook alles goed hoor zitten weer op dag 11 gaat weer opschieten! ga je iets leuks doen van het weekend? verder alles ok bij jou?
Gast- Gast
Puggle schreef:he muppetje hier ook alles goed hoor zitten weer op dag 11 gaat weer opschieten! ga je iets leuks doen van het weekend? verder alles ok bij jou?
Nee hoor, ik ga niets bijzonders doen van t weekend, ik heb alleen echt geen zin meer om te werken...
Ja, hier alles prima verder, heb wel al de hele dag buikpijn, en vanmiddag was ik enorm misselijk, vreemd, misschien wat verkeerds gegeten ofzo
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:he muppetje hier ook alles goed hoor zitten weer op dag 11 gaat weer opschieten! ga je iets leuks doen van het weekend? verder alles ok bij jou?
Nee hoor, ik ga niets bijzonders doen van t weekend, ik heb alleen echt geen zin meer om te werken...
Ja, hier alles prima verder, heb wel al de hele dag buikpijn, en vanmiddag was ik enorm misselijk, vreemd, misschien wat verkeerds gegeten ofzo
haha ik ken het heb ook geen zin meer enmorgen mag ik nog tot 9 uur en zaterdag ook nog pfff.
wat vervelend dat je buikpijn hebt, heb je iets anders als normaal gegeten ofzo?
Gast- Gast
amber22 schreef:joyce0606 schreef:Amber lastig die onzekerheid...helaas is niets ander dan afwachten ...het is ook niet mijn sterkste vak!
Ja wachten is inderdaad niet fijn! Ja zet al wat meer door, het is nog niet veel. Maar ga maar gewoon uit van een menstruatie. Vol goede moed na de volgende ronde.
Hoe is het met jou?
Oww.. nou wel jammer, maar inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen!
hier alles goed, ik heb het idee dat ik me eisprong al 4 dagen geleden heb gehad, wat eigenlijk al heel snel is voor mijn doen, maar ik weet dit niet 100% zeker, me temperatuur is wel al die dagen hoger. ik zie deze maand als een xtra, ik heb geen testen gebruikt en ben er gewoon niet zo mee bezig. even opladen voor 8 april!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:he muppetje hier ook alles goed hoor zitten weer op dag 11 gaat weer opschieten! ga je iets leuks doen van het weekend? verder alles ok bij jou?
haha ik ken het heb ook geen zin meer enmorgen mag ik nog tot 9 uur en zaterdag ook nog pfff.
wat vervelend dat je buikpijn hebt, heb je iets anders als normaal gegeten ofzo?
Gateverdamme, daar moet ik echt niet aan denken succes!!
Bij ons is fulltime 39 uur, ik werk op vrijdag dus standaard tot 4, dat is echt heerlijk
Nee, voor zo ver ik weet heb ik niets geks gegeten. Naja, het zal wel weer, stom lijf. Ik zit trouwens ook onder de puistjes, ook heel charmant....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:he muppetje hier ook alles goed hoor zitten weer op dag 11 gaat weer opschieten! ga je iets leuks doen van het weekend? verder alles ok bij jou?
Gateverdamme, daar moet ik echt niet aan denken succes!!
Bij ons is fulltime 39 uur, ik werk op vrijdag dus standaard tot 4, dat is echt heerlijk
Nee, voor zo ver ik weet heb ik niets geks gegeten. Naja, het zal wel weer, stom lijf. Ik zit trouwens ook onder de puistjes, ook heel charmant....
thx
hmm vreemd dan van je buikpijn, ja een vrouwenlijf zit heel vreemd in elkaar apart ook je puistjes toch je hormonen misschien. welke dag zit jij 10 of 12?
Gast- Gast
12 volgens mij, tenminste, als jij op 11 zit?.....
Misschien wordt mn cyclus weer korter en zijn t inderdaad hormonen. Ach, het is niet anders, en die puistjes gaan ook wel weer weg, ik kan er alleen nooit afblijven en dan zie je ze veel langer
Misschien wordt mn cyclus weer korter en zijn t inderdaad hormonen. Ach, het is niet anders, en die puistjes gaan ook wel weer weg, ik kan er alleen nooit afblijven en dan zie je ze veel langer
Muppetje- Ratel
oke ja ik zit op 11. lekker knus bij elkaar
ja erg vervelend hoor als je er littekentjes aan over houd maar het is idd moeilijk om ervan af te blijven! ach als het allemaal voor een goed doel is maakt het niet uit.
ja erg vervelend hoor als je er littekentjes aan over houd maar het is idd moeilijk om ervan af te blijven! ach als het allemaal voor een goed doel is maakt het niet uit.
Gast- Gast
Welja, daarom
Vroegah had ik nooit puistjes, ik de dat ik maar weer aan de pil ga, hahaha
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Welja, daarom
haha zou ik vooral doen ja goed idee
Gast- Gast
Hey meiden, ik lees nog steeds rustig mee..
Zie dat Tamm (tijdelijk??) weg is.. Jammer zeg..
Verder even een ego berichtje van mijn kant..
Even geen tijd en zin om te reageren verder.
Heb te horen gekregen dat iemand die mij heel dierbaar is nog een maand of 3 te leven heeft.
Kloteziekte
Maar ik ben nog steeds bij jullie hoor
Voor mij nog een maandje of 2, dan mag ik ook mee doen
Heb te horen gekregen dat iemand die mij heel dierbaar is nog een maand of 3 te leven heeft.
Kloteziekte
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Happy schreef:Hey meiden, ik lees nog steeds rustig mee..
Kloteziekte
Wat naar zeg, sterkte!
Muppetje- Ratel
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: