Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 35 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Amber- do 24 maa 2011 - 10:07

Floor schreef:Vanaf maandag gelukkig geen bloedverlies meer gehad. Verder gaat het goed, ik heb eigenlijk vrij weinig kwaaltjes.

@amber, toch nog een testje angel

Wat fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad.. echt super voor je!

Ja denk dat ik toch voor de zekerheid nog maar een testje gaan doen.. Pff vind die onzekerheid niets haha!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Floor do 24 maa 2011 - 10:11

Snoes schreef:Floor, ik zie in jouw onderschrift dat het meer dan 100 dagen duurde voordat je eerste menstruaties kreeg, wat lang zeg. Ik zit nu op dag 32 denk en ik heb ze nog niet, grmbl smile
hug irritant, ik weet het. In het begin ergerde ik me nog niet zo maar toen het over de 40/50 dagen ging scratch
Hopelijk wordt je snel ongesteld.

@amber, ik ben benieuwd, ik heb trouwens mijn laatste ongesteldheid na de miskraam ook maar 2 dagen wat bloed verloren. Maar toch denk ik dat het wel echt een ongesteldheid was (en zo niet dan ben ik de eerst komende echo veel langer al zwanger :shock: )
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Amber- do 24 maa 2011 - 10:15

Floor schreef:
Snoes schreef:Floor, ik zie in jouw onderschrift dat het meer dan 100 dagen duurde voordat je eerste menstruaties kreeg, wat lang zeg. Ik zit nu op dag 32 denk en ik heb ze nog niet, grmbl smile
hug irritant, ik weet het. In het begin ergerde ik me nog niet zo maar toen het over de 40/50 dagen ging scratch

@amber, ik ben benieuwd, ik heb trouwens mijn laatste ongesteldheid na de miskraam ook maar 2 dagen wat bloed verloren. Maar toch denk ik dat het wel echt een ongesteldheid was (en zo niet dan ben ik de eerst komende echo veel langer al zwanger :shock: )

haha dat zou toch leuk als je verder bent, Je 1e test was al wel super duidelijk toch? Wink
Denk ook dat het gewoon een menstruatie is geweest hoor, vind alleen zo raar dat mijn temperatuur zo hoog blijft, maarja we zien het wel!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes do 24 maa 2011 - 10:24

Floor schreef:
Heb je gewoon gewacht tot je menstruaties vanzelf kwamen? Of ben je ermee naar de gynaecoloog/huisarts geweest? Ik hoor vaak dat mensen pilletjes moeten nemen (Lutenyl ofzoiets) zodat hun menstruatie doorkomt als het te lang duurt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 10:52

Hey meiden hier ben ik ook weer!

Amber: vreemd dat je je eigen zo voelt! Je kan er voor de zekerheid nog een testje tegen aan gooien toch! Misschien dat het idd door je mk kan komen dat je maar 2 dagen ongesteld was.

Floor: spannend hoor, stel je voor dat je al verder bent, je had wel een hele duidelijke test! Fijn dat het bloed gestopt is.

Snoes: ik had ook een lange cyclus de eerste keer. 87 dagen helaas. Ik heb er pilletjes voor gekregen orgametril heette ze. Ik werd toen na 6 dagen ongesteld. Hopelijk komt het bij jou binnenkort vanzelf!

Zo jullie hebben lekker bijna weekend, ik mag morgen weer tot 9 uur werken en dan zaterdag ook nog Sad

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 24 maa 2011 - 10:58

Puggle, ik hoop ook dat ze vanzelf komen. Maak me er (nog) niet druk om nu, het is ook niet "nodig" zeg maar, aangezien we nu toch nog niet voor een kindje bezig zijn. Maar gewoon het idee, ik wil gewoon een normale cyclus. Heb je deze keer weer zo'n lange cylcus dan Puggle?

Vervelend dat je nog 2 dagen moet werken. Moet je altijd vrijdags zo lang en op zaterdag? Vorige week ook al dacht ik te lezen?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:06

Ik zit nu op dag 18 dus wel zullen zien wat het word, ben erg benieuwd. Maar ik had altijd een normale cyclus als ik met de pil stopte en daarvoor ook. Dus ik heb eigelijk dat het gewoon eenmalig pech was zeg maar.

Je moet je er zeker nog niet over maken hoor! Dag 32 is nog heel normaal.
Wanneer willen jullie voor een kindje gaan? (Ben het vergeten)

Ik werk altijd zo ja ik werk in een winkel dus mijn weekend is maandag tot 1 uur, woensdag en zondag vrij vandaar!

Gast
Gast

Bericht  Live Laugh Love do 24 maa 2011 - 19:27

studiebol schreef:
Live Laugh Love schreef:
studiebol schreef:Wij zijn weer terug van vakantie! WE hebben het heerlijk gehad! Mooi weer, super gave en mooie dingen gezien! Echt een super vakantie! En nu weer terug en morgen weer aan het werk Cry

Vanaf de vakantie zijn wij ook voor een kindje gegaan dus ik denk dat ik volgende week best wat spanning ervaar of ik wel of niet ongesteld wordt!

Hoe is het verder met iedereen hier? Ik heb wel meegekregen/gelezen dat Tamm zwanger was maar ook hier weg is? Waarom? dat heb ik niet helemaal mee gekregen!
Was jij neit naar Mexico? Daar gaan wij ook heen. Hoe was het? Tips??

Daar was ik zeker ja! Het is geweldig, zeker geen snorkelen en het liefst bij een Rif dat is mooi! Wij zijn naar Sian ka'an geweest en dat vond ik echt een aanrader, zooo ongeloofelijk mooi, echt een paradijs!! Ook zijn wij naar Xelha geweest dat is een grootste natuurlijkste aquarium en daar kan je dan snorkelen, echt je ziet de meest geweldige vissen!

Leeuekkk leeeukk!! Kan niet wachten!!!!!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Floor do 24 maa 2011 - 20:13

@amber&puggle, ik denk bijna zeker te weten dat ik niet verder ben hoor. Ik heb vlak voor die menstruatie wel 6 testen versleten angel allemaal negatief.

@snoes, ik heb gewoon gewacht. Ben niet naar de dokter/gyn geweest.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- do 24 maa 2011 - 20:25

Floor schreef:@amber&puggle, ik denk bijna zeker te weten dat ik niet verder ben hoor. Ik heb vlak voor die menstruatie wel 6 testen versleten angel allemaal negatief.

@snoes, ik heb gewoon gewacht. Ben niet naar de dokter/gyn geweest.

Heb getest, negatief haha! Dus zou dan wel toch een menstruatie zijn geweest.. was gisteravond en nacht echt misselijk. Zakt nu iets weg maar voel me nog steeds niet super. Misschien is het een griepje..
Of ik heb te vroeg getest (dat ik gewoon een lange cyclus heb en 2 weken terug pas de eisprong heb gehad)... Oke ehm moet even mij beide benen op de grond gezet worden! hahaha.. Ik ben gewoon ongesteld geweest en gaan er deze maand gewoon weer voor.. over een week hopelijk weer een eisprong Wink

@ Puggle.. Nog even doorzeten deze 2 dagen en dan heb je ook weekend!!

@ snoes, hoop voor je dat je snel ongesteld word.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut do 24 maa 2011 - 20:26

Amber: Wat mag dat je je zo voelt, voor de zekerheid nog maar even een testje doen?
Edit:Je hebt al getest zie ik nu.... Jammer joh!

Ik denk dat ik door kan voor de volgende ronde, zag vanmorgen wat roze slijm bij het afvegen.... De vorige keren duurde het nog 2 dagen voor mijn menstruatie doorzette, dus ik ben benieuwd. Vanaf wanneer kan ik dan eigenlijk beginnen met tellen, weet iemand dat? Is dit al dag 1 dan, of pas als het echt doorgezet heeft? [b]
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Floor do 24 maa 2011 - 20:31

Amber, oke je bent gewoon ongesteld, nu goed tellen wanneer je ongeveer je eisprong hebt en flink klussen Laughing

@ehm..koffieleut? ik weet echt niet meer wie er als laatste stond, volgens mij is dag 1 de dag dat het echt door heeft gezet.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- do 24 maa 2011 - 20:38

Floor schreef:Amber, oke je bent gewoon ongesteld, nu goed tellen wanneer je ongeveer je eisprong hebt en flink klussen Laughing

@ehm..koffieleut? ik weet echt niet meer wie er als laatste stond, volgens mij is dag 1 de dag dat het echt door heeft gezet.

@ Floor, als ik gewoon weer een normale cyclus heb heb ik over ongeveer 6 dagen mijn eisprong.. schiet al op!! en we gaan ons best doen Very Happy Wink

@ Koffieleut, ehm geen idee eigenlijk. Bij mij begint het meestal meteen wel door te zetten.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes do 24 maa 2011 - 20:42

Puggle schreef:Ik zit nu op dag 18 dus wel zullen zien wat het word, ben erg benieuwd. Maar ik had altijd een normale cyclus als ik met de pil stopte en daarvoor ook. Dus ik heb eigelijk dat het gewoon eenmalig pech was zeg maar.

Je moet je er zeker nog niet over maken hoor! Dag 32 is nog heel normaal.
Wanneer willen jullie voor een kindje gaan? (Ben het vergeten)

Ik werk altijd zo ja ik werk in een winkel dus mijn weekend is maandag tot 1 uur, woensdag en zondag vrij vandaar!
Ik hoop voor je dat je deze keer wel gewoon ongesteld wordt.

Ik heb geen idee hoe mijn cyclus is, ben 9 jaar continu aan de pil geweest en ben nooit eens gestopt ofzo. Wij weten nog niet wanneer we er voor willen gaan, nouja, we hebben geen datum vaststaan van "dan beginnen we". Dat kan over 2 maanden zijn, maar net zo goed over een halfjaar ofzo pas. We willen er beiden natuurlijk 100% klaar voor zijn en momenteel is dat nog niet het geval (we gaan over een dikke maand verhuizen etc). We willen dus eerst graag alles op orde hebben, helemaal gesetteld zijn, en dan gaan we het er nog eens over hebben denk ik.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Koffieleut do 24 maa 2011 - 20:44

Floor: Ik was het idd. Dankje! Dan klopt mijn onderschrift iig. Nu maar afwachten tot het doorzet....
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Amber- do 24 maa 2011 - 21:49

pff begin weer wat misselijk te worden. Wat is dit toch?! Voel me verder helemaal niet ziek!

Kan er goed mee omgaan dat ik ongesteld was geworden, en ging gewoon vol goede moed naar de volgende ronde (gaat gewoon echt goed met me sinds de miskraam)..
maar dit geeft nu weer zoveel onzekerheid (samen met de temperatuur die niet zakt) Sorry voor mijn gezeur, maar wou het gewoon even kwijt!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 24 maa 2011 - 23:14

@ amber wat vervelend dat je zo misselijk bent met vlagen. Misschien iets verkeerds gegeten? Maar tja dat zou dan niet zo lang moeten duren. Heb verder geen idee wat het kan zijn, ik las dat je al getest had dus dat kan ik je ook niet meer aanraden, misschien na het weekend nog een keer proberen voor als het nu te vroeg zou zijn?

@ floor fijn dat het bloeden gestopt is! Had jij al een afspraak bij de verloskundige staan?

@ koffieleut ik dacht dat dacht 1 van je menstruatie echt de dag is dat het goed door zet!

Hier weinig nieuws, lekker weekend, vanochtend heb ik heel lang geslapen ik schrok er van dat lukt me meestal niet meer maar het was wel ff fijn!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Floor do 24 maa 2011 - 23:22

@amber, zeur maar lekker tegen ons aan hoor, onzekerheid is verschrikkelijk irritant. Daar weet ik alles van.

@studiebol. Ja ik heb al een afspraak staan (over 1.5 week). Dan gaan ze kijken of het hartje klopt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- do 24 maa 2011 - 23:33

@ studiebol, ik weet het ook niet wat het is. Heb eigenlijk niets ander gegeten.. we wachten maar gewoon weer af en mocht de misselijkheid erger worden kan ik altijd nog een keer testen.
Wat lekker dat je al weekend hebt, ik ben aan het werk (met tussendoor soms op het forum haha)

@ floor, dankjewel dat ik mag zeuren lief van je hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 0:08

Amber: balen joh dat je je zo voelt! Maar je test is negatief dus misschien word je toch ziek ofzo, of je maag is van streek!?

Snoes: ja dat is het lastige he van zo lang aan de pil he, afwachten maar nu. Hoop dat het normaal word. Leuk dat jullie gaan verhuizen! Lekker op het gemak naar de kinderwens toe leven!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 0:09

@studiebol. Ja ik heb al een afspraak staan (over 1.5 week). Dan gaan ze kijken of het hartje klopt. [/quote]

Spannend!!

Gast
Gast

Bericht  Amber- vr 25 maa 2011 - 0:18

Puggle schreef:Amber: balen joh dat je je zo voelt! Maar je test is negatief dus misschien word je toch ziek ofzo, of je maag is van streek!?

Snoes: ja dat is het lastige he van zo lang aan de pil he, afwachten maar nu. Hoop dat het normaal word. Leuk dat jullie gaan verhuizen! Lekker op het gemak naar de kinderwens toe leven!

Ja dat zou het wel zijn.. heb alleen geen zin om ziek te worden zo net voor het weekend haha! Misschien valt het mee.
Hoe is het met jou?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 2:04

Hopen dat het niet doorzet! En lekker van je dag genieten.

Ik ben aan het werk met dit lekkere weer! Ach je moet wat Wink
Verder gaat het wel hoor. Had wel wat buikpijn gister en had vanochtend steken in de zijkant van mijn buik. Geen idee! Hopelijk is mijn lichaam de draad weer zelf aan het op pakken .

Gast
Gast

Bericht  Amber- vr 25 maa 2011 - 2:40

Puggle schreef:Hopen dat het niet doorzet! En lekker van je dag genieten.

Ik ben aan het werk met dit lekkere weer! Ach je moet wat Wink
Verder gaat het wel hoor. Had wel wat buikpijn gister en had vanochtend steken in de zijkant van mijn buik. Geen idee! Hopelijk is mijn lichaam de draad weer zelf aan het op pakken .

Ben helaas niet van het weer aan het genieten, ben ook aan het werk. Moet nog tot 17.00.

Misschien heb je je eisprong wel?!? Ik zou zeggen, maak er gebruik van..... haha!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 3:34

Oh je bent ook aan werk, sorry! Je helemaal blij maken met het weer ben je zelf ook binnen Wink
Ja ik weer het niet als mijn cyclus normaal is dan had ik afgelopen maandag mijn ei moeten hebben. Maar het natuurlijk later ziijn door een langere cyclus. Zullen zien wat het gaat worden!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: