Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 32 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Amber- za 19 maa 2011 - 23:38

Floor schreef:
amber22 schreef:Dames wat is dat nou we staan op de 2e pagina dat kan toch niet haha!

Hoe is het? Bij jullie ook lekker weer?

Met mij gaat het goed, mijn menstruatie is sinds gistermiddag alweer gestopt, wel fijn haha. Maar 2 dagen ongesteld is wel weinig vind ik.

Koffieleut spannend, klachten kunnen inderdaad meerdere redenen hebben.

Ja hier is het ook lekker weer.
Question Maar zou het geen innestellingsbloeding kunnen zijn? Als je er over een paar dagen nog een testje tegen aan gooit?? Ik had in december wel een innestellingsbloeding van 2 dagen paar dagen daarna heb ik toen zwanger getest.
(tja en mijn bloedverlies nu, ik heb geen idee, ik wil er gewoon niet meer aan denken en hoop dat deze 2.5 week heeel snel voorbij gaan zodat ik naar de verloskundige kan voor een echo)

Geen idee of dat zou kunnen. Hoeveel heb jij toen gebloed die 2 dagen dan? Ik wacht gewoon een paar dagen af of ik misschien klachten krijg en anders kan ik inderdaad nog wel een keer een testje doen.
Vind het echt vervelend voor je, bloed je veel? Wanneer heb je de afspraak voor de echo.
Nogmaals denk aan je!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Happy za 19 maa 2011 - 23:41

Hier is het ook heeeeerlijk weer. Wij gaan zelfs straks even naar de ijssalon ijsje eten in de zon Embarassed
Fijne dag allemaal Very Happy

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Amber- za 19 maa 2011 - 23:49

Happy schreef:Hier is het ook heeeeerlijk weer. Wij gaan zelfs straks even naar de ijssalon ijsje eten in de zon Embarassed
Fijne dag allemaal Very Happy

Dit forum brengt me op goede ideeën Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 0:48

Het is zeker lekker weer! Ik ga straks met mijn vriend een stukje hard lopen heerlijk in de zon! En verder weet ik het nog niet. Geniet van het weer iedereen!

Gast
Gast

Bericht  Floor zo 20 maa 2011 - 2:30

Allemaal wandelen in de zon en ijsjes eten! wat een lekker weer is het toch, veel plezier allemaal.

@amber, ik had toen eerst het idee dat ik ongesteld was maar na 2 dagen hield het op. Dat vond ik wel verdacht want het was minder dan normaal. Ach als je klachten krijgt kan je inderdaad altijd nog een test doen.
Ik bloed nu niet heel veel, heb inmiddels wel pijn in m'n buik erbij gekregen. Ik moet nog 2.5 week wachten voor de echo.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Amber- zo 20 maa 2011 - 2:41

Floor schreef:Allemaal wandelen in de zon en ijsjes eten! wat een lekker weer is het toch, veel plezier allemaal.

@amber, ik had toen eerst het idee dat ik ongesteld was maar na 2 dagen hield het op. Dat vond ik wel verdacht want het was minder dan normaal. Ach als je klachten krijgt kan je inderdaad altijd nog een test doen.
Ik bloed nu niet heel veel, heb inmiddels wel pijn in m'n buik erbij gekregen. Ik moet nog 2.5 week wachten voor de echo.

Heerlijk gewandeld in het bos en daarna een ijsje gegeten, dankje voor de tip happy haha ;-)

@ Floor, hoop dat het niets is het bloeden en dat je over 2,5 week een hele mooie echo hebt.
Ik denk eigenlijk dat het bij mij gewoon wel een menstruatie is, voor een innesteling heb ik denk ik teveel gebloed. Ga daar maar gewoon van uit en mocht ik nou echt klachten krijgen dan kan ik altijd nog testen..
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 5:45

Wij zijn toch niet meer gaan hard lopen, maar ook heerlijk een ijsje gaan eten! En verder ben ik bezig in de reisgidsen om een vakantie te vinden smile
Morgen moet ik naar de internist om onze zwangerschap te vertellen.
Als ik een mooie cyclus heb deze maand, al denk ik niet dat hij nu gelijk mooi is door de vorige keer maar toch als het een mooie is dan zou ik rond morgen mijn eisprong hebben. Het kan natuurlijk weer alle kanten op dus we doen maar gewoon ons best meer kunnen we niet doen smile

Gast
Gast

Bericht  Amber- zo 20 maa 2011 - 6:08

Puggle schreef:Wij zijn toch niet meer gaan hard lopen, maar ook heerlijk een ijsje gaan eten! En verder ben ik bezig in de reisgidsen om een vakantie te vinden smile
Morgen moet ik naar de internist om onze zwangerschap te vertellen.
Als ik een mooie cyclus heb deze maand, al denk ik niet dat hij nu gelijk mooi is door de vorige keer maar toch als het een mooie is dan zou ik rond morgen mijn eisprong hebben. Het kan natuurlijk weer alle kanten op dus we doen maar gewoon ons best meer kunnen we niet doen smile

Haha ook lekker een ijsje gehad :-) en dat te danken aan happy haha!
Leuk vakantie, wanneer willen jullie gaan en al een idee waar naartoe?
Ik hoop echt voor je dat je cyclus mooi is, misschien al een gevoel dat er een eisprong aankomt?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 6:52

We gaan 14 juni trouwen en willen de volgende dag op vakantie. We gaan naar frankrijk smile jullie plannen voor de vakantie?

Ja ik hoop ook dat mijn cyclus nu gewoon rond de 30 dagen word, maar ja het kan alle kanten op.
Ik merk niks nu in ieder geval. Maar de afgelopen maanden had ik ook steeds het idee dat ik onmgesteld werd en dat kwam ook niet dus van mijn gevoel ga ik maar niet uit, haha.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje zo 20 maa 2011 - 6:57

Ik ben jaloers op jullie wandelingen en ijsjes, haha. Ik heb de ramen gedaan vandaag, ach, het was zo hard nodig... Wel buiten geweest dus ( moet het maar positief bekijken hè... Wink)

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 7:09

Muppetje schreef:Ik ben jaloers op jullie wandelingen en ijsjes, haha. Ik heb de ramen gedaan vandaag, ach, het was zo hard nodig... Wel buiten geweest dus ( moet het maar positief bekijken hè... Wink)

Nou je hebt in ieder geval zon gezien tijdens het zemen! En mooie schone ramen nu das ook niet verkeerd Wink

Gast
Gast

Bericht  Amber- zo 20 maa 2011 - 7:41

Puggle schreef:We gaan 14 juni trouwen en willen de volgende dag op vakantie. We gaan naar frankrijk smile jullie plannen voor de vakantie?

Ja ik hoop ook dat mijn cyclus nu gewoon rond de 30 dagen word, maar ja het kan alle kanten op.
Ik merk niks nu in ieder geval. Maar de afgelopen maanden had ik ook steeds het idee dat ik onmgesteld werd en dat kwam ook niet dus van mijn gevoel ga ik maar niet uit, haha.

Leuk Frankrijk! Wij hebben nog niets in de planning. Heb in september 2 weken vrij, willen wel weggaan maar eigenlijk nog geen idee waarheen. Eerst maar eens kijken wat de komende maanden ons brengt ;-)

@ Muppet, goed gedaan!! Je mag ook wel bij mij langs komen om de ramen te doen, is hard nodig haha!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 8:41

September duurt ook nog even dus alle tijd toch! Idd maar zien wat de komende maanden gaat brengen ja, maar dan kun je nog wel op vakantie toch.

Gast
Gast

Bericht  Amber- zo 20 maa 2011 - 8:43

Puggle schreef:September duurt ook nog even dus alle tijd toch! Idd maar zien wat de komende maanden gaat brengen ja, maar dan kun je nog wel op vakantie toch.

Ja dat kan dan zeker nog, maar mocht het ons de komende maand gegund zijn willen we ook ons geld steken in babyspulletjes etc. Dus dan word het een vakantie dichtbij en niet te duur. Maar inderdaad nog tijd genoeg.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 9:10

amber22 schreef:
Puggle schreef:September duurt ook nog even dus alle tijd toch! Idd maar zien wat de komende maanden gaat brengen ja, maar dan kun je nog wel op vakantie toch.

Ja dat kan dan zeker nog, maar mocht het ons de komende maand gegund zijn willen we ook ons geld steken in babyspulletjes etc. Dus dan word het een vakantie dichtbij en niet te duur. Maar inderdaad nog tijd genoeg.

Dichtbij is ook leuk! Het is maar net wat je van je vakantie maakt toch, lekker vrij zijn is al leuk!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje zo 20 maa 2011 - 9:54

Amber sorry, maar ik heb er voor het komende halfjaar weer genoeg van Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Amber- zo 20 maa 2011 - 10:00

Muppetje schreef:Amber sorry, maar ik heb er voor het komende halfjaar weer genoeg van Wink

He dat is jammer, het was te proberen! Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Happy zo 20 maa 2011 - 21:17

Ow brr ramen wassen, Dat is niet mijn ding Very Happy Ik doe het ook niet vaak en daar stoort mijn moeder zich dan aan en pak zíj de emmer met sop Embarassed Erg he angel

Wij zijn afgelopen jaar naar Frankrijk geweest, Naar welk gebied gaan jullie Puggle? Frankrijk is wel mooi smile
Wij gaan dit jaar naar Egypte, Hadden we in November geboekt, Baal er nu wel van! We zien het wel..

Hebben jullie ijsjes gesmaakt meiden? Very Happy Haha.

Ik moet straks naar de tandarts, zon hekel aan die vent Neutral
En daarna werken tot 9 dus tot morgen dames Very Happy
Fijne dag! Het is weer mooi weer. :-)

Happy
Prater
Prater

Bericht  SparklingEyes ma 21 maa 2011 - 1:20

Zo, daar ben ik ook weer een keer... :S

De laatste weken erg druk geweest en maar weinig hier kunnen zijn..
ik ben na een cyclus van 27 dagen ongesteld.. Prima, keek er wel naar uit moet ik zeggen haha. Nu is het maar weer afwachten hoe lang het gaat duren tot mijn volgende menstruatie..

Kunnen nog niet voor het echie beginnen, omdat ik eerst dinsdag nog röntgenfoto's laten maken en wellicht daarna nog een keer een MRI.. Maar als ik eerlijk ben, kan me dat niet snel genoeg gaan! Ik wil voor een tweede kindje kunnen gaan!!!

Maak me toch wel erg zorgen om mijn rug (voor degenen die het gevolgd hebben), want er komen nóg meer nare verhalen boven tafel.. ben nu heel bang wat er bij mij allemaal boven tafel gaat komen... Sad

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Snoes ma 21 maa 2011 - 3:35

Mooie op tijd ongesteld geworden Sparkling Eyes.

Ik zit vandaag op dag 29 en nog geen menstruaties. Hoop dat ze deze week toch doorkomen, afwachten dus.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 6:31

Happy schreef:Ow brr ramen wassen, Dat is niet mijn ding Very Happy Ik doe het ook niet vaak en daar stoort mijn moeder zich dan aan en pak zíj de emmer met sop Embarassed Erg he angel

Wij zijn afgelopen jaar naar Frankrijk geweest, Naar welk gebied gaan jullie Puggle? Frankrijk is wel mooi smile
Wij gaan dit jaar naar Egypte, Hadden we in November geboekt, Baal er nu wel van! We zien het wel..

Hebben jullie ijsjes gesmaakt meiden? Very Happy Haha.

Ik moet straks naar de tandarts, zon hekel aan die vent Neutral
En daarna werken tot 9 dus tot morgen dames Very Happy
Fijne dag! Het is weer mooi weer. :-)

We willen richting champagne of de bourgogne. Een km of 700 max 800 willen we rijden. We hebben namelijk ook een hond en daar willen we niet heel frankrijk mee door!

Vrienden van ons hebben deze week ook egypte geboekt! Zal misschien allemaal wel meevallen hoor.
Hoe was de tandarts?

Gast
Gast

Bericht  Happy ma 21 maa 2011 - 9:03

Geen gaatjes, Was binnen binnen een paar minuutjes gepiept Very Happy :-)

Happy
Prater
Prater

Bericht  Happy di 22 maa 2011 - 8:34

Joeeeeeehoeee waar is iedereen :shock:

Happy
Prater
Prater

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 8:42

I"m here Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Happy di 22 maa 2011 - 8:47

HOI Very Happy

En waar zijn Chocolate,Muppetje,Amber22,Lejow,Smooch ,Mayo8782,Marietje,Dijn82,Filoria,Studiebol en Bo ????

Duidelijk dat ik me verveel (A) Even in het lijstje gespiekt...

En Tamm, Nog steeds niet terug???

Happy
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: