Voor een kindje in 2011!
+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Chocolate is ben ook benieuwd hoe je echo was!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
amber22 schreef:Chocolate is ben ook benieuwd hoe je echo was!
+1
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ja dat weet ik ook wel hoor.. En het zijn t onzinnige gedachten, maar toch
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Ja dat weet ik ook wel hoor.. En het zijn t onzinnige gedachten, maar toch
Komt echt wel goed hoor! Het zit toch wel een beetje in de aart van het beestje he als vrouw
Gast- Gast
@ SE Sorry dan had ik het niet goed gelezen! Nou dan hoop ik dat je menstruatie alsnog op gang komt, maar dan lekker uit zichzelf.
@Muppetje wat vervelend dat je geskimmed(hoe schrijf jedat?) bent, was je er zelf achter gekomen of heeft de bank je gebeld? Waar gaan jullie heen op vakantie?
@ Chocolate hoe was je echo? Ben heel benieuwd!
@ Snoes, ik moet volgens mijn app morgen ongesteld worden, ik ben na mijn menstruatie van vorige maand begonnen met foliumzuur dus ik ben 3/4 weken van te voren begonnen, ik had ergens gelezen dat ze dat aanraden.
@lejow, dat gevoel wat jij hebt herken ik wel hoor, als ik vriendinnen er zo natuurlijk mee om zie gaan denk ik echt hoe doen ze dat? Maar waar ik me nu meer druk om maak is om alles wat je aan moet schaffen, hoe weet je nou dat het goed is wat je koopt( ja er bestaan lijstjes) maar er zijn zoveel spullen te koop en zoveel verschillende soorten.. daar kan ik echt al over nadenken, hoe maak je een goede keuze en wat wil ik?
Hier alles verder prima! Nog 2 dagen werken en dan vakantie! Dus heerlijk! ik ben er echt aan toe, gek he hoe je daar naar te kan leven Mijn vriend is ook weer thuis dus dat is gezellig!
@Muppetje wat vervelend dat je geskimmed(hoe schrijf jedat?) bent, was je er zelf achter gekomen of heeft de bank je gebeld? Waar gaan jullie heen op vakantie?
@ Chocolate hoe was je echo? Ben heel benieuwd!
@ Snoes, ik moet volgens mijn app morgen ongesteld worden, ik ben na mijn menstruatie van vorige maand begonnen met foliumzuur dus ik ben 3/4 weken van te voren begonnen, ik had ergens gelezen dat ze dat aanraden.
@lejow, dat gevoel wat jij hebt herken ik wel hoor, als ik vriendinnen er zo natuurlijk mee om zie gaan denk ik echt hoe doen ze dat? Maar waar ik me nu meer druk om maak is om alles wat je aan moet schaffen, hoe weet je nou dat het goed is wat je koopt( ja er bestaan lijstjes) maar er zijn zoveel spullen te koop en zoveel verschillende soorten.. daar kan ik echt al over nadenken, hoe maak je een goede keuze en wat wil ik?
Hier alles verder prima! Nog 2 dagen werken en dan vakantie! Dus heerlijk! ik ben er echt aan toe, gek he hoe je daar naar te kan leven Mijn vriend is ook weer thuis dus dat is gezellig!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Heee meiden, ben ik weer! We zijn gisteren na de echo nog even wat gaan wandelen en daarna heerlijk op de bank neergeploft. Ik was zoooo moe, dus daarom reageer ik nu pas.
Ik ga eerst even op jullie reageren!!
@ Muppetje: Het klinkt wel hoopvol
Ben heel erg benieuwd!
@ Amber: Ja dat zou heel mooi en bijzonder zijn. Wat spannend nu je ook alweer allerlei dingen voelt. Is niet vreemd hoor dat je dat na je eisprong al voelt. Als het eitje bevrucht is kun je dat heel goed merken.
Ja jammer is dat he. Ik kan me idd ook nog herinneren dat je al vroeg klachten had.
Ik herken het ook. Ik bleef maar steekjes houden.
Knap je dat je het vol kunt houden tot je terug bent! Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je niet te vroeg wil testen.
Wat fijn dat het wel goed ging en prettig ook dat als je er behoefte aan hebt je altijd iemand kunt bellen!
Oh het is je zo gegund!!
@ Snoes: Ik ben ongeveer een maand van tevoren begonnen.
@ SE: Oh dat is ook handig haha. Wel fijn dat de arts het nu anders gaat doen, wel zo handig
Oh jij was idd ook al heel snel onder behandeling van de gyn. Fijn is dat he!
Wow jij bent dus ook snel zwanger geraakt.
Ach mannen moeten er maar tegen kunnen haha. Zij hebben straks niet 9 maanden lang ook nog hormonen en andere ongemakken van hun lichaam!!
Maar vervelend zijn die buien soms he. Had er ook veel last van en ik was enorm duizelig en misselijk (net als nu haha).
@ Happy: Overbodig?? Ben je gek!
@ Studiebol: Wat heerlijk dat je bijna vakantie hebt! Ja je kunt daar helemaal naartoe leven. Geniet ervan
@ All: Gisteren dus de echo gehad en er kwam meteen een "groter" minimensje in beeld met hartactie!!
Oh wat een opluchting
Hij/zij lag met het hoofdje naar beneden en er moest heel wat gebeuren om de nekplooi te kunnen meten haha. Uiteindelijk is het wel gelukt hoor, maar eerst is de uk alle kanten opgegaan. Op een gegeven moment begon hij ook met armpjes te zwaaien...dat was zo lief om te zien!!
Ze heeft ook nog even het hartje laten horen. Dat was zo bijzonder
Omdat uk zo aan het bewegen was, was het ook niet makkelijk om 'm op te meten en hebben we verschillende lengtes voorbij zien komen. De termijn schommelde daardoor steeds tussen 12+5 t/m 13+2! Maar ze heeft toch maar 9 september als uitgerekende datum aangehouden.
Alles is verder helemaal goed!
We hebben ruim een half uur naar 'm kunnen kijken en hebben behoorlijk wat foto's meegekregen
De nekplooi is trouwens ook goed! Over 2 weken krijgen we de uitslag van de combinatietest. Komt vast ook wel weer een echo bij aangezien de gyn er nog niet naar gekeken heeft. Ik kan niet wachten!!
Ik zal zometeen in een andere post een aantal links met foto's zetten. Wil niet dat het gequote wordt.
Ik ga eerst even op jullie reageren!!
Ben heel erg benieuwd!
@ Amber: Ja dat zou heel mooi en bijzonder zijn. Wat spannend nu je ook alweer allerlei dingen voelt. Is niet vreemd hoor dat je dat na je eisprong al voelt. Als het eitje bevrucht is kun je dat heel goed merken.
Ja jammer is dat he. Ik kan me idd ook nog herinneren dat je al vroeg klachten had.
Knap je dat je het vol kunt houden tot je terug bent! Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je niet te vroeg wil testen.
Wat fijn dat het wel goed ging en prettig ook dat als je er behoefte aan hebt je altijd iemand kunt bellen!
Oh het is je zo gegund!!
@ Snoes: Ik ben ongeveer een maand van tevoren begonnen.
@ SE: Oh dat is ook handig haha. Wel fijn dat de arts het nu anders gaat doen, wel zo handig
Oh jij was idd ook al heel snel onder behandeling van de gyn. Fijn is dat he!
Wow jij bent dus ook snel zwanger geraakt.
Ach mannen moeten er maar tegen kunnen haha. Zij hebben straks niet 9 maanden lang ook nog hormonen en andere ongemakken van hun lichaam!!
Maar vervelend zijn die buien soms he. Had er ook veel last van en ik was enorm duizelig en misselijk (net als nu haha).
@ Happy: Overbodig?? Ben je gek!
@ Studiebol: Wat heerlijk dat je bijna vakantie hebt! Ja je kunt daar helemaal naartoe leven. Geniet ervan
@ All: Gisteren dus de echo gehad en er kwam meteen een "groter" minimensje in beeld met hartactie!!
Oh wat een opluchting
Hij/zij lag met het hoofdje naar beneden en er moest heel wat gebeuren om de nekplooi te kunnen meten haha. Uiteindelijk is het wel gelukt hoor, maar eerst is de uk alle kanten opgegaan. Op een gegeven moment begon hij ook met armpjes te zwaaien...dat was zo lief om te zien!!
Ze heeft ook nog even het hartje laten horen. Dat was zo bijzonder
Omdat uk zo aan het bewegen was, was het ook niet makkelijk om 'm op te meten en hebben we verschillende lengtes voorbij zien komen. De termijn schommelde daardoor steeds tussen 12+5 t/m 13+2! Maar ze heeft toch maar 9 september als uitgerekende datum aangehouden.
Alles is verder helemaal goed!
We hebben ruim een half uur naar 'm kunnen kijken en hebben behoorlijk wat foto's meegekregen
De nekplooi is trouwens ook goed! Over 2 weken krijgen we de uitslag van de combinatietest. Komt vast ook wel weer een echo bij aangezien de gyn er nog niet naar gekeken heeft. Ik kan niet wachten!!
Ik zal zometeen in een andere post een aantal links met foto's zetten. Wil niet dat het gequote wordt.
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
.
Laatst aangepast door chocolate op do 3 maa 2011 - 4:35; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate- Fluisteraar
Wat fijn dat de echo goed was! Mag ik vragen waarom je al zoveel echo's gehad hebt?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Wat fijn dat de echo goed was! Mag ik vragen waarom je al zoveel echo's gehad hebt?
Dankjewel! Ja ben echt enorm blij
Ik had in het begin last van wat bloedverlies en mocht daardoor wat vaker langs komen. Ik was ook al onder behandeling van de fertiliteitsarts/gyn en krijg er daarom ook wat meer. Buiten dat bloedverlies om vind ik dat natuurlijk helemaal niet erg
chocolate- Fluisteraar
Wat fijn chocolate, geniet ervan!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Wat fijn chocolate, geniet ervan!
Dank je wel! Komt helemaal goed
chocolate- Fluisteraar
Ik voel me trouwens echt naar vandaag. Ik hoop dat ik niet ziek word, moet nog met vakantie.....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ik voel me trouwens echt naar vandaag. Ik hoop dat ik niet ziek word, moet nog met vakantie.....
Oh wat vervelend
Heb je de mogelijkheid om nog wat uit te rusten? Doe maar rustig aan!
Het zou natuurlijk kunnen dat je zwanger bent
Heeeeel veel beterschap!!
chocolate- Fluisteraar
chocolate schreef:Muppetje schreef:Ik voel me trouwens echt naar vandaag. Ik hoop dat ik niet ziek word, moet nog met vakantie.....
Oh wat vervelend
Dankje. Ja, zou kunnen. Als ik zeg waar ik last van heb dan zeg je dat helemaal, dus dat doe ik niet, ik heb namelijk het gevoel dat het niet zo is....
Ga maar een paar dagen vroeg naar bed ofzo
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:chocolate schreef:Muppetje schreef:Ik voel me trouwens echt naar vandaag. Ik hoop dat ik niet ziek word, moet nog met vakantie.....
Oh wat vervelend
Dankje. Ja, zou kunnen. Als ik zeg waar ik last van heb dan zeg je dat helemaal, dus dat doe ik niet, ik heb namelijk het gevoel dat het niet zo is....
Ga maar een paar dagen vroeg naar bed ofzo
Oké begrijp ik wel hoor. Wil je ook geen valse hoop geven. Het kan allerlei oorzaken hebben natuurlijk.
Ja vroeg naar bed gaan is wel een goed idee en misschien paracetamol?
Hopelijk voel je je snel wat beter, iig voordat je op vakantie gaat!
chocolate- Fluisteraar
chocolate schreef:
Ben heel erg benieuwd!
Oh het is je zo gegund!!
Whoehoe wat fijn dat je echo goed was.. echt super! Nu volop genieten!!!
Mijn lichte klachten blijven.. maar durf gewoon echt niets te hopen en dat doe ik ook niet. We zien het wel.
Heb met name die kleine steekjes en ben moe.
Verder moest ik vanochtend op huisbezoek, en tja rook niet echt fris daar en mensen staken ook nog een sigaret op. Toen ik weer buiten was was ik echt aan het kokhalzen haha..
@ Muppetje, misschien ben je inderdaad wel zwanger, ik blijf voor je duimen!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:chocolate schreef:
Ben heel erg benieuwd!
Oh het is je zo gegund!!
Whoehoe wat fijn dat je echo goed was.. echt super! Nu volop genieten!!!
Mijn lichte klachten blijven.. maar durf gewoon echt niets te hopen en dat doe ik ook niet. We zien het wel.
Heb met name die kleine steekjes en ben moe.
Verder moest ik vanochtend op huisbezoek, en tja rook niet echt fris daar en mensen staken ook nog een sigaret op. Toen ik weer buiten was was ik echt aan het kokhalzen haha..
@ Muppetje, misschien ben je inderdaad wel zwanger, ik blijf voor je duimen!!
Het klinkt wel hoopvol en ik herken er ook heel veel in Ja die geuren zijn vreselijk he haha. Begrijp ook wel dat je niet te veel wil hopen. Er wordt hier iig heel hard geduimd voor jou/jullie
Dank je wel!!
Volgens mij kan ik nu echt gaan genieten. Hoewel die onzekerheid er toch wel in blijft zitten...stom he...Kan ik soms heel erg van balen. Maar ik moet niet klagen, alles is goed en het bewijs heb ik ook nog op foto's. Genieten dus ja!
chocolate- Fluisteraar
Bedankt meiden, lief van jullie.
Koffie staat me trouwens ook enorm tegen sinds gisteren, ook bijzonder. Naja, we zien t wel
Koffie staat me trouwens ook enorm tegen sinds gisteren, ook bijzonder. Naja, we zien t wel
Muppetje- Ratel
Chocolate: fijn dat de echo goed was! Mooie fotos hoor echt bijzonder om te zien!
Muppetje: he wat naar dat je je eigen niet goed voelt, hopelijk word je niet ziek voor je vakantie! Duimen dat het misschien wel raak is
Amber: spannend dat je die klachten hebt! Hoop het zo voor je.
Studiebol: wat fijn dat je bijna vakantie hebt en dat je vriend weer thuis is!
Muppetje: he wat naar dat je je eigen niet goed voelt, hopelijk word je niet ziek voor je vakantie! Duimen dat het misschien wel raak is
Amber: spannend dat je die klachten hebt! Hoop het zo voor je.
Studiebol: wat fijn dat je bijna vakantie hebt en dat je vriend weer thuis is!
Gast- Gast
Zo meiden, hoe is het hier?
Ik zit lekker rustig op de bank ondern dekentje niets te doen, want ik voel me nog steeds niet helemaal 100, bah
Ik zit lekker rustig op de bank ondern dekentje niets te doen, want ik voel me nog steeds niet helemaal 100, bah
Muppetje- Ratel
He bah wat vervelend zeg! Hopen dat het snel overgaat of dat het een goede reden heeft! Was vandaag lekker vrij en gaan nu even bij mijn schoenmoeder op visite.
Gast- Gast
Muppetje schreef:Zo meiden, hoe is het hier?
Hallo.
Ik zit ook op de bank onder een dekentje haha. Voel me ook niet zo goed. Erg moe en was vanmiddag misselijk.
Nu zere benen. Pfff hoop niet dat ik de griep krijg, hopelijk heeft het een andere oorzaak.
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Zo meiden, hoe is het hier?
Hallo.
Ik zit ook op de bank onder een dekentje haha. Voel me ook niet zo goed. Erg moe en was vanmiddag misselijk.
Nu zere benen. Pfff hoop niet dat ik de griep krijg, hopelijk heeft het een andere oorzaak.
Ik zou het geschreven kunnen hebben, haha. Naja, behalve de zere benen dan, hier n zere buik. Ik hoop ook dat het een goede oorzaak heeft, maar wil niet teveel hopen, denk namelijk van niet.
Als ik iig maar geen griep krijg, dan vind ik het al lang prima, haha
Muppetje- Ratel
Puggle, veel plezier bij je schoenmoeder (hihi)
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Zo meiden, hoe is het hier?
Hallo.
Ik zou het geschreven kunnen hebben, haha. Naja, behalve de zere benen dan, hier n zere buik. Ik hoop ook dat het een goede oorzaak heeft, maar wil niet teveel hopen, denk namelijk van niet.
Als ik iig maar geen griep krijg, dan vind ik het al lang prima, haha
Heb ook lichte buikkrampjes, met name als ik bijvoorbeeld opsta van de bank heb ik een trekkerig gevoel.
Het zou toch wel heeel leuk zijn als het bij ons beiden raak is :-)
Maar ja laten we maar van niets uitgaan en gewoon afwachten.. maar poeh das best lastig haha!
Amber-- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: