Dagcafé 2011
+22
Zwoesj
Toet
Qiara
Kabouter
Snoes
Try
Jeanette
studiebol
Lejow
SuperGrover
Penny Blossom
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
Lady4
Zwerver
May
Suus
aniet
Lotus
Moezie
VeryCherry
Jordana
26 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Maar dat hóeft niet Dolcis_
Laat mij uitgaan en ik ben doodongelukkig.... daar krijg ik echt geen vrienden mee....
Laat mij uitgaan en ik ben doodongelukkig.... daar krijg ik echt geen vrienden mee....
Gast- Gast
@ Anousch . Ik vind het ook echt niet leuk van je moeder. Juist iemand die je zou moeten steunen en helpen en niet van die nare opmerkingen zou moeten maken.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Kabouter schreef:Wat ontzettend rot dat je ouders zo tegen je doen Anousch. Heeft jouw vriend wel gewoon werk? Want misschien is er wel wat te vinden wat jullie kunnen betalen met alleen zijn salaris..wij wonen ook samen terwijl ik maar weinig inkomsten heb.
Op deze manier thuis wonen is niet gezond.
Ja hij heeft wel gewoon werk, gaan ook maar weer op zoek.
Het liefste ging ik vandaag al weg.
Gast- Gast
Isabella schreef:Ik word niet gelukkig van uitgaan en zou daar ook geen vrienden maken...
Dat dus :-)
Gast- Gast
Doe je bijvoorbeeld aan sport ofzo Anousch? Daar heb ik ook vriendinnen leren kennen en inderdaad op school.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vraag me dan ook af hoe je dat zou doen.
"hee jij, ik ben anousch en ik heb vrienden nodig"
ik weet niet, begin nooit uit mezelf makkelijk te praten.
"hee jij, ik ben anousch en ik heb vrienden nodig"
ik weet niet, begin nooit uit mezelf makkelijk te praten.
Gast- Gast
Ik heb me nog even iets voller zitten gooien met chocola en koekjes. Blegh.
Gast- Gast
Goedkoop huren, anousch, via een coöperatie en dan met huurtoeslag.
Het is geen vetpot, maar jij bent wel gewend zuinig aan te doen, dus dat lukt je wel..
Het is geen vetpot, maar jij bent wel gewend zuinig aan te doen, dus dat lukt je wel..
Gast- Gast
Dolores schreef:Maar dat hóeft niet Dolcis_
Daarom zeg ik ook uit eigen ervaring
mijn ervaring is er wel mee dat ik er meer mensen leer kennen en er wat vrienden aan over heb gehouden. Ik leg wat makkelijker contact met een wijntje op
Gast- Gast
Kabouter schreef:Doe je bijvoorbeeld aan sport ofzo Anousch? Daar heb ik ook vriendinnen leren kennen en inderdaad op school.
Nee komt hetzelfde verhaal weer.
Ik heb een hele tijd op badminton gezeten, maar vanwege school moest ik toen stoppen.
Nu durf ik die stap niet meer te nemen om weer opnieuw er op te gaan en bovendien .... geld
Gast- Gast
Anousch schreef:Kabouter schreef:Wat ontzettend rot dat je ouders zo tegen je doen Anousch. Heeft jouw vriend wel gewoon werk? Want misschien is er wel wat te vinden wat jullie kunnen betalen met alleen zijn salaris..wij wonen ook samen terwijl ik maar weinig inkomsten heb.
Op deze manier thuis wonen is niet gezond.
Ja hij heeft wel gewoon werk, gaan ook maar weer op zoek.
Het liefste ging ik vandaag al weg.
Het is echt gewoon te doen hoor..je zult natuurlijk wel afspraken moeten maken over geld enzo, maar je vriend ziet jou ook niet graag in deze situatie neem ik aan dus het lijkt mij voor hem toch geen probleem om misschien wat meer te moeten betalen?
Kabouter- Kletskop
Maar uitgaan moet je wel doen met andere mensen, tenminste, ik denk niet dat Anousch zin heeft om alleen te gaan. En als het gewoon niet echt je hobby is, ben je ook in neonlicht niet opeens heel spontaan en vreemdemensenkletserig. Ik vind het hilarisch om met mensen te kletsen die ik niet ken, in een winkel, op straat, tijdens stappen....de setting maakt me dan niet zo uit. En, misschien ligt dit aan mij hoor, maar de kletspraatjes tijdens stappen zijn toch vaak niet het begin van een vriendschap? Of bij jullie wel, haha.
Gast- Gast
Anousch schreef:Mag ik je even PMen Kabouter?
Natuurlijk!
Kabouter- Kletskop
Ik ben geen uitgaander...
Ik geloof niet dat ik 1 contact in mijn leven heb wat ik in een uitgaansgelegenheid heb leren kennen....
Ik geloof niet dat ik 1 contact in mijn leven heb wat ik in een uitgaansgelegenheid heb leren kennen....
Gast- Gast
Smikkell schreef:+1Dolores schreef:* ook alleen*
Ik ben al vanaf mijn zestiende op mezelf....
Kijk ons eens Stoer zijn Smik!!!
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik ben geen uitgaander...
Ik ook niet nee.
Kabouter- Kletskop
Ik heb wel een aantal contacten in een uitgaansgelegenheid, maar daar blijft het eigenlijk ook wel bij. Ik heb deze gelegd via een vriendin die daar altijd uit gaat en ik vind het wel gezellig :-) . Alleen zou ik ze ook best daarbuiten willen zien, maar ja.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Haha, soms dan lig ik in bed of dan lig ik op de bank. En dan denk ik 'Dit is gewoon echt MIJN huis, mijn muren, mijn bed, mijn deur, mijn mijn mijn mijn.'
Gast- Gast
Heel stoer..Dolores schreef:Smikkell schreef:+1Dolores schreef:* ook alleen*
Ik ben al vanaf mijn zestiende op mezelf....
Kijk ons eens Stoer zijn Smik!!!
Gast- Gast
Reva schreef:Haha, soms dan lig ik in bed of dan lig ik op de bank. En dan denk ik 'Dit is gewoon echt MIJN huis, mijn muren, mijn bed, mijn deur, mijn mijn mijn mijn.'
Moet heerlijk voelen!
Gast- Gast
Houden jullie niet van stappen? Ik vind het heerlijk om in het weekend lekker de dansvloer op te zwieren. Ik heb wel contacten gekregen via het uitgaan, maar dat is maar net wie je treft natuurlijk.
Anousch, ik heb je een PM gestuurd.
Anousch, ik heb je een PM gestuurd.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: