Dagcafé 2011
+22
Zwoesj
Toet
Qiara
Kabouter
Snoes
Try
Jeanette
studiebol
Lejow
SuperGrover
Penny Blossom
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
Lady4
Zwerver
May
Suus
aniet
Lotus
Moezie
VeryCherry
Jordana
26 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dat heb ik ook hoor..Reva schreef:Haha, soms dan lig ik in bed of dan lig ik op de bank. En dan denk ik 'Dit is gewoon echt MIJN huis, mijn muren, mijn bed, mijn deur, mijn mijn mijn mijn.'
Als ik denk aan alle plekken waar ik heb gewoond en aan de tijd dat ik geen woonruimte had. Aan de tijd dat ik een leeg huis had met een matras en een tuinstoel, en alle tweedehands meuk die ik ooit bezat, dan kan ik heel erg blij zijn met alles wat ik nu heb.
Allemaal van mij en van niemand anders!
Gast- Gast
Reva schreef:Haha, soms dan lig ik in bed of dan lig ik op de bank. En dan denk ik 'Dit is gewoon echt MIJN huis, mijn muren, mijn bed, mijn deur, mijn mijn mijn mijn.'
Ik ook!
Gast- Gast
Ik vind het heerlijk om soms op de bar te staan. Maar dan ben ik meer daarmee bezig en in het wilde weg om me heen aan het kletsen, dan dat serieuze vriendschap in gedachten heb. En contacten hebben meer mensen denk ik wel via stappen, zijn ook genoeg mensen die ik alleen herken als ik wat wijntjes op heb en alleen hun bovenaanzicht vanaf de bar herken (geintje he) en naar wie ik beleefd knik of een hoi mompel als we elkaar elders treffen, maar écht vriendschap? Nee.
Gast- Gast
Ik hou ook van uitgaan hoor..!! En ik geloof dat ik elke uitgaansavond wel nieuwe nummers in mijn telefoon heb en een aantal daarvan zie ik ook wel vaker, met uitgaan of op andere feestjes, of daar spreek ik later nog eens mee af. Ik kan wel makkelijk contact leggenJeanette schreef:Houden jullie niet van stappen? Ik vind het heerlijk om in het weekend lekker de dansvloer op te zwieren. Ik heb wel contacten gekregen via het uitgaan, maar dat is maar net wie je treft natuurlijk.
Anousch, ik heb je een PM gestuurd.
Gast- Gast
Anousch schreef:Wanneer waren jullie begonnen met uitzetspullen te kopen?
Pas op het moment dat ik op kamers ging..langzaamaan koop je steeds een beetje meer. Dat hoeft echt allemaal niet in één keer.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Toen ik al uit huis was. Je moet gewoon veel mensen laten weten dat je spullen nodig hebt. Alles wat je krijgt is mooi meegenomen. Ik denk dat je in het begin vooral niet te veel moet willen..Anousch schreef:Wanneer waren jullie begonnen met uitzetspullen te kopen?
Gast- Gast
Okee
Ik heb nu voor mijn verjaardag cadeaubonnen gevraagd, en van mijn ouders en tante krijg ik al een aantal dingetjes.
Ik heb nu voor mijn verjaardag cadeaubonnen gevraagd, en van mijn ouders en tante krijg ik al een aantal dingetjes.
Gast- Gast
Ik hou ook van uitgaan, ik zou alleen wel vaker willen gaan
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:Ik hou ook van uitgaan, ik zou alleen wel vaker willen gaan
Ik zou juist eens moeten overwegen wat minder uit te gaan.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ga helaas ook niet zo heel veel meer . Dat moet echt veranderen..Qiara schreef:Ik hou ook van uitgaan, ik zou alleen wel vaker willen gaan
Gast- Gast
Ik vind stappen ook heerlijk. Maar sinds mijn pnd ben ik licht mensenschuw en ga ik dus echt niet midden in een kroeg/discotheek staan om te socializen. In mijn 'wilde jaren' stond ik elk weekend 3 dagen achter elkaar los te gaan in de discotheek en te kletsen met iedereen die ik maar tegenkwam. Overigens heb ik daar verder niks mee hoor, mensen waar ik mee kletste tijdens het stappen vond ik voornamelijk aardig omdat ik zo lam als een guppie was.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ga helaas ook niet zo heel veel meer . Dat moet echt veranderen..Qiara schreef:Ik hou ook van uitgaan, ik zou alleen wel vaker willen gaan
Ik wil je er wel bij helpen Lang leven....
Toet- Lady Post-a-lot
Ja, jij gaat ook wel vaak he..toetje_ schreef:Qiara schreef:Ik hou ook van uitgaan, ik zou alleen wel vaker willen gaan
Ik zou juist eens moeten overwegen wat minder uit te gaan.
Waar is die goede oude tijd waarin ik minimaal 2 keer per week de stad in ging
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ga helaas ook niet zo heel veel meer . Dat moet echt veranderen..Qiara schreef:Ik hou ook van uitgaan, ik zou alleen wel vaker willen gaan
Misschien kunnen we dan eens samen gaan
Qiara- Ratel
Ik begin nu juist op dreef te raken met stappen, vind het heerlijk...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ja, met ons oude mensen clubje...Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik ga helaas ook niet zo heel veel meer . Dat moet echt veranderen..Qiara schreef:Ik hou ook van uitgaan, ik zou alleen wel vaker willen gaan
Ik ben echt zo toe aan een avond stappen, ik mis dat echt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Toen ik al uit huis was. Je moet gewoon veel mensen laten weten dat je spullen nodig hebt. Alles wat je krijgt is mooi meegenomen. Ik denk dat je in het begin vooral niet te veel moet willen..Anousch schreef:Wanneer waren jullie begonnen met uitzetspullen te kopen?
Ja vooral veel aangeven dat je het huis uit gaat en dat je blij bent met álles.
Dan de eerste maanden maar op de bank van tante Greet, met de kopjes van de buurvrouw van Ine, aan de tafel die Jan nog op zolder had staan....
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, met ons oude mensen clubje...Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik ga helaas ook niet zo heel veel meer . Dat moet echt veranderen..Qiara schreef:Ik hou ook van uitgaan, ik zou alleen wel vaker willen gaan
En bedankt. Dan zal ik m'n aanbod maar weer terugnemen.
Toet- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Tering wat is springtouwen vermoeiend
Springtouwen is niet voor mietjes.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, met ons oude mensen clubje...Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik ga helaas ook niet zo heel veel meer . Dat moet echt veranderen..Qiara schreef:Ik hou ook van uitgaan, ik zou alleen wel vaker willen gaan
Gezellie :-) . Ik ben er ook wel weer aan toe...
Qiara- Ratel
Reva schreef:Pffffffffffffffff.
Mn borsten floepen ook constant uit mn shirt
hahahahaha..sorry dat ik lach, maar je zegt het echt té grappig!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: