Dagcafé 2011
+22
Zwoesj
Toet
Qiara
Kabouter
Snoes
Try
Jeanette
studiebol
Lejow
SuperGrover
Penny Blossom
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
Lady4
Zwerver
May
Suus
aniet
Lotus
Moezie
VeryCherry
Jordana
26 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dolores schreef:sommige mensen zouden geen huisdieren moeten mogen hebben.....
Want?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi Reva!
Heb je het ergens in je omgeving gezien, dat iemand niet goed voor zijn huisdier zorgde?
Heb je het ergens in je omgeving gezien, dat iemand niet goed voor zijn huisdier zorgde?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik snap ook nooit goed waarom mensen persé "iets" willen hebben terwijl ze er niet voor kunnen zorgen of mee om kunnen gaan.
Kabouter- Kletskop
Ja, ik 'zie' dat al een jaar... of meer.
Het gaat niet eens om mishandeling. Maar persé een hond moeten zullen willen hebben hebben hebben, terwijl je m niet aankunt, het dus niet luistert en je m voor elk wissewasje ergens dumpt zodat je leuke dingen kunt gaan doen....
Kan ik niet zo goed tegen....
Het gaat niet eens om mishandeling. Maar persé een hond moeten zullen willen hebben hebben hebben, terwijl je m niet aankunt, het dus niet luistert en je m voor elk wissewasje ergens dumpt zodat je leuke dingen kunt gaan doen....
Kan ik niet zo goed tegen....
Gast- Gast
En dan heb je ook nog eens zo'n moeder die me van het weekend helemaal kapot getrapt heeft. (Geestelijk)
Mijn nichtje zat verkeerd om op de stoel, ze was mijn vriend aan het kietelen.
En ik moest even een zakdoekje pakken want ze moest haar neus snuiten.
Dus ik snuit haar neus, mijn vriend doet een stap terug en wat gaat ze zeggen? Anous zet haar nou eens verkeerd om anders kan je nooit met kinderen gaan werken ik snap wel waarom ze je niet aannemen (mijn tante zat er bij dus die had toch OOK kunnen zeggen S. ga eens andersom zitten??)
En toen ging ze maar door, en kinderen krijgen zal helemaal niks voor je worden.
Net als samenwonen, je kan nog niet eens voor jezelf zorgen het enige wat je doet is thuis zitten en een beetje op dat gekke ding zitten rammen (laptop)
En het doet gewoon zoo'n pijn, ze blijft maar doorgaan.
Maakt niet uit wat ik doe, het is NOOIT goed.
Als ze het allemaal zo goed weet, waarom gaat ze zelf dan geen werk zoeken.
Mijn nichtje zat verkeerd om op de stoel, ze was mijn vriend aan het kietelen.
En ik moest even een zakdoekje pakken want ze moest haar neus snuiten.
Dus ik snuit haar neus, mijn vriend doet een stap terug en wat gaat ze zeggen? Anous zet haar nou eens verkeerd om anders kan je nooit met kinderen gaan werken ik snap wel waarom ze je niet aannemen (mijn tante zat er bij dus die had toch OOK kunnen zeggen S. ga eens andersom zitten??)
En toen ging ze maar door, en kinderen krijgen zal helemaal niks voor je worden.
Net als samenwonen, je kan nog niet eens voor jezelf zorgen het enige wat je doet is thuis zitten en een beetje op dat gekke ding zitten rammen (laptop)
En het doet gewoon zoo'n pijn, ze blijft maar doorgaan.
Maakt niet uit wat ik doe, het is NOOIT goed.
Als ze het allemaal zo goed weet, waarom gaat ze zelf dan geen werk zoeken.
Gast- Gast
Hoi Do
Pfff zaten net állemaal stelletjes in de schapenvachtstoeltjes bij vuurkorfdingen en fakkels op het plein hier. Had zin om een stinkwind te laten en door te lopen
Pfff zaten net állemaal stelletjes in de schapenvachtstoeltjes bij vuurkorfdingen en fakkels op het plein hier. Had zin om een stinkwind te laten en door te lopen
Gast- Gast
Ja, als je een hond wilt hebben, moet je ook zorg dragen voor zijn training en niet te pas en te onpas ergens 'dumpen'.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Anousch, wat vervelend, dat moet je onwijs kwetsen. Heb je dat wel gezegd tegen je moeder? Weet ze dat het jou zo'n pijn doet en dat je daar echt mee zit (wat me logisch lijkt?)
Ik hoor hier niet te zijn, maar het forum riep me toen ik mijn route voor morgen aan het zoeken was (lang leve de stakingen....) Ik ga zo meteen lekker burgerlijk wii-en met vriendje haha, we hebben hem even te leen.
Ik hoor hier niet te zijn, maar het forum riep me toen ik mijn route voor morgen aan het zoeken was (lang leve de stakingen....) Ik ga zo meteen lekker burgerlijk wii-en met vriendje haha, we hebben hem even te leen.
Gast- Gast
Anousch wat een nare vervelende opmerkingen zeg. Snap dat je dit niet echt leuk vind
Gast- Gast
@ Anousch
Wat een trieste actie van je moeder.
Maar wel een typisch geval van 'ene oor in, andere oor uit'... Als zij het zo goed weet, stel ik voor dat ze de daad bij het woord voegt en iets gaat Dóen.....
@Reevster:
Had je best kunnen doen!
@ Qiara
Dat vind ik dus ook.
Wat een trieste actie van je moeder.
Maar wel een typisch geval van 'ene oor in, andere oor uit'... Als zij het zo goed weet, stel ik voor dat ze de daad bij het woord voegt en iets gaat Dóen.....
@Reevster:
Had je best kunnen doen!
@ Qiara
Dat vind ik dus ook.
Gast- Gast
Anoush, wat vreselijk. Je ziet er op de fotos ook wel uit als een wat stiller persoon. Maar je lijkt mij echt onwijs aardig! En zoals ik je hier mee maak vind ik je ook ontzettend lief!
ga je wel eens uit?
ga je wel eens uit?
Gast- Gast
Ja ze weet dat ik het stom vind en het me pijn doet.
Soms moet ik meteen huilen en dan is het meteen van 'nou je wilt volwassen zijn maar merk er weinig van'
En altijd verdraait ze mijn woorden, dus als we ruzie gehad hebben en mijn vader komt thuis gaat ze alles dus weer net omdraaien waardoor mijn vader ook weer pissig word.
En het ene oor in en andere uit dat zou ik wel willen maar dat kan ik gewoon niet, ik ben mijn hele leven onzeker geweest of ik wel goed genoeg was, leuk genoeg, of ik wel aardig was voor mijn ouders.
En dan de mensen die je moeten accepteren zoals je bent, die doen me zo'n pijn...
Soms moet ik meteen huilen en dan is het meteen van 'nou je wilt volwassen zijn maar merk er weinig van'
En altijd verdraait ze mijn woorden, dus als we ruzie gehad hebben en mijn vader komt thuis gaat ze alles dus weer net omdraaien waardoor mijn vader ook weer pissig word.
En het ene oor in en andere uit dat zou ik wel willen maar dat kan ik gewoon niet, ik ben mijn hele leven onzeker geweest of ik wel goed genoeg was, leuk genoeg, of ik wel aardig was voor mijn ouders.
En dan de mensen die je moeten accepteren zoals je bent, die doen me zo'n pijn...
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Anoush, wat vreselijk. Je ziet er op de fotos ook wel uit als een wat stiller persoon. Maar je lijkt mij echt onwijs aardig! En zoals ik je hier mee maak vind ik je ook ontzettend lief!
ga je wel eens uit?
Lief van je!
Nee, ben 1 keer geweest.
Toen was ik aangeschoten en zoende ik met een jongen die een vriendin had.
Heb tegenwoordig mijn eigen uitgaan, op de bank tv kijken of wii-en samen met mijn vriend.
Ik heb ook niet echt het idee dat ik daar vriendinnen maak ofzo?
Gast- Gast
Reva schreef:Maar is het dan niet iets om uit huis te gaan?
Kan pas als ik werk heb, want zonder geld kom je nergens helaas.
Ben ook al aan het rondkijken samen met mijn vriend maar moeten echt mijn salaris erbij hebben want alleen red je het tegenwoordig niet meer.
Gast- Gast
Ik denk dat als je wat meer uit gaat, dat je sneller contact legt met anderen. Tenminste als ik spreek uit eigen ervaring. Daar is iedereen wat lossen en spontaner dan in een winkelstraat bijvoorbeeld..
Als ik op stap ga zie ik dat mensen leuk op mij reageren en ik met iedereen wel een praatje kan aanknopen. Dat geeft mij zelfvertrouwen wat mij ook weer meer aanwezig laat zijn in de rest van mijn leven. Vind het wat lastig om uit te leggen hier in letters
Als ik op stap ga zie ik dat mensen leuk op mij reageren en ik met iedereen wel een praatje kan aanknopen. Dat geeft mij zelfvertrouwen wat mij ook weer meer aanwezig laat zijn in de rest van mijn leven. Vind het wat lastig om uit te leggen hier in letters
Gast- Gast
Wat ontzettend rot dat je ouders zo tegen je doen Anousch. Heeft jouw vriend wel gewoon werk? Want misschien is er wel wat te vinden wat jullie kunnen betalen met alleen zijn salaris..wij wonen ook samen terwijl ik maar weinig inkomsten heb.
Op deze manier thuis wonen is niet gezond.
Op deze manier thuis wonen is niet gezond.
Kabouter- Kletskop
Maar, jullie hebben allemaal werk toch?
Want dat is mijn grootste probleem zodra ik werk heb kan ik natuurlijk al meer.
Want dat is mijn grootste probleem zodra ik werk heb kan ik natuurlijk al meer.
Gast- Gast
Wat een nare actie Anousch van je moeder. Maar zegt de rest daar dan niks van, want het is natuurlijk niet gebruikelijk om dit soort dingen naar je hoofd te krijgen? Waar ik mijn vriendinnen heb leren kennen? Op de raarste wijze haha, maar bijv. ook op school. En tijdens het stappen hoef je niet te zuipen om het leuk te hebben. ik drink echt nooit tijdens het stappen en heb het reuze naar mijn zin.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: