Dagcafé 2011
+22
Zwoesj
Toet
Qiara
Kabouter
Snoes
Try
Jeanette
studiebol
Lejow
SuperGrover
Penny Blossom
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
Lady4
Zwerver
May
Suus
aniet
Lotus
Moezie
VeryCherry
Jordana
26 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Oh, maar dan woon je bij mijn ouders in de buurt, Dolores! Als je ze nou bewaart totdat ik daar weer ik een keer ben..
Gast- Gast
Hee die oude zwangere vrouw is op de telegraaf ook een jaar jonger geworden ineens.. Ze is nu 62
Gast- Gast
Als je dan maar niet alles opeet, Donnaa!_Donnaa schreef:Hoho, eerst via mij!Suus schreef:
Maar je komt vast niet langs Groningen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Hee die oude zwangere vrouw is op de telegraaf ook een jaar jonger geworden ineens.. Ze is nu 62
Even voor de duidelijkheid: ze is sowieso te oud hoor.
Gast- Gast
Ik moet echt niet in beeld gaan denken Reva. Ik zie jou al ehelmaal bij je fiets staan met je vinger erbij en nou wel luisteren he
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Als ze dat blijft volhouden kan ze nog lang van haar kindje genieten_Donnaa schreef:Hee die oude zwangere vrouw is op de telegraaf ook een jaar jonger geworden ineens.. Ze is nu 62
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik kan ook nieuwe bakken als jij naar je ouders gaat June, speciaal voor jou?
Gast- Gast
Understatement, hahaa!June schreef:_Donnaa schreef:Hee die oude zwangere vrouw is op de telegraaf ook een jaar jonger geworden ineens.. Ze is nu 62
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik kan ook nieuwe bakken als jij naar je ouders gaat June, speciaal voor jou?
Aahh wat lief! Ik zit nu even serieus na te denken wanneer ik daar pas weer kom. Misschien met de verjaardag van mijn broer over twee weken en anders pas met carnaval . Zijn jouw cakejes een goede bodem ?
Ik weet trouwens niet aan welke kant van E. jij woont?
Gast- Gast
Neeee.. Ik ben snel misselijk, dus dat scheelt weer voor jullie!Suus schreef:Als je dan maar niet alles opeet, Donnaa!_Donnaa schreef:Hoho, eerst via mij!Suus schreef:
Maar je komt vast niet langs Groningen
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Understatement, hahaa!June schreef:_Donnaa schreef:Hee die oude zwangere vrouw is op de telegraaf ook een jaar jonger geworden ineens.. Ze is nu 62
Ik probeer netjes en lief te blijven..
Gast- Gast
en wat ik ook niet snap van de oudere vrouw die nog een kind uitbroedt.... zou haar familie erachter staan, of zijn die al allemaal dood?
Gast- Gast
Goedemiddag ladies!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik denk dat laatste.. Al hoop ik het niet voor dat kind.. Die is over pak 'm beet 20 jaar wees..Dolores schreef:en wat ik ook niet snap van de oudere vrouw die nog een kind uitbroedt.... zou haar familie erachter staan, of zijn die al allemaal dood?
Gast- Gast
Goedemiddag!
Ik moet plassen, maar het mag niet.. Mijn toilet is net gefixt met siliconenlijm en dat moet eerst uitharden. Nu moet ik wachten tot ik bij een vriendin ben, waar ik ga eten. Of ik moet plassen en dan niet doorspoelen..
Ik moet plassen, maar het mag niet.. Mijn toilet is net gefixt met siliconenlijm en dat moet eerst uitharden. Nu moet ik wachten tot ik bij een vriendin ben, waar ik ga eten. Of ik moet plassen en dan niet doorspoelen..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Niet alleen wees. Maar ook.... familieloos. Want als die vrouw broers/zussen heeft (dus ooms en tantes voor dat kind) zijn die ook allemaal dood.
Gast- Gast
Dolores schreef:en wat ik ook niet snap van de oudere vrouw die nog een kind uitbroedt.... zou haar familie erachter staan, of zijn die al allemaal dood?
Ik denk dood, anders had iemand haar toch wel tegen proberen te houden? Moet niet moeilijk zijn bij een vrouw van die leeftijd
Gast- Gast
Serieus. De woningbouw zet je fiets bijna een week vast, zodat ze hem niet stelen. UHUH. En ik lust geen wijn .
Gast- Gast
Reva schreef:Serieus. De woningbouw zet je fiets bijna een week vast, zodat ze hem niet stelen. UHUH. En ik lust geen wijn .
Haha
Gast- Gast
Wooow. Nou als je heel nodig moet zou ik gewoon het laatste doen! HahahaLady4 schreef:Goedemiddag!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ja, sowieso maar hopen dat die broers en zussen kinderen hebben, en dat die misschien alweer kinderen hebben.. Dan groeit dat babytje toch nog ergens mee op..
Gast- Gast
Okay, kinderen krijgen is natuurlijk sowieso een puur egoistische bezigheid maar.... dit gaat mij net iets te ver...
Gast- Gast
Gewoon vastbinden op bed, rot vanzelf weg :affraid:June schreef:Dolores schreef:en wat ik ook niet snap van de oudere vrouw die nog een kind uitbroedt.... zou haar familie erachter staan, of zijn die al allemaal dood?
Ik denk dood, anders had iemand haar toch wel tegen proberen te houden? Moet niet moeilijk zijn bij een vrouw van die leeftijd
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: