Zou jij het kunnen? Zou jij het willen?
+13
Printje
Lenthe
Monte
SDL
loura
Merai
Lady Starstruck
May
Green_Pepper
Roza
Manderijn
SoGood
Antibes
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zou jij het kunnen? Zou jij het willen?
Ik zou het niet willen denk ik. Net als dat ik niet beroemd zou willen zijn. Ik hou er van om in alle anonimiteit over straat te kunnen. Maar als ik stapelverliefd zou worden op de kroonprins dan zou ik me denk ik uiteindelijk daar niet door laten tegenhouden.
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Als je koningin bent, ben je toch een soort publiek 'bezit'. Je moet al je privé dingen uiterst discreet doen, wil je voorkomen dat het uitlekt naar de media. Alle ogen zijn altijd op je gericht, je kunt bij wijze van spreken niet eens een scheet laten zonder dat mensen daar lucht (wat een toepasselijke uitdrukking ook ) van krijgen.
Dus NEE op alle vragen.
Pollewop- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 74
Registratiedatum : 10-01-12
Nee, ik zou die aandacht niet willen, alles wordt bekeken door anderen en over gesproken.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ja, ik zou het kunnen en ja, ik zou het willen. Ik weet niet of ik voldoende intelligentie zou hebben, maar verder denk ik dat ik er wel talent voor zou hebben. Solly.
Gast- Gast
Haha! Zie dit nu pas, want want te druk bezig met 'JAAA' schreeuwen.Reva schreef:Ik draag Rood voor.
Tot aan m'n 18e heb ik altijd de geheime hoop gehad dat ik een kroonprins zou trouwen en dan via die weg koningin zou kunnen worden. Ik houd van traditie, ceremonie, etiquette, protocol, maar ook van contacten, verbinden, begrijpen, meeleven, representeren. Met een slimme, stijve koning aan mijn zijde had ik dat heel graag gedaan.
Gast- Gast
Haha Rood
Voor mij is het ook een NEE/NEE. Het lijkt me zo lastig om voor alles in je leven een draaiboek te hebben en dat je je gezicht altijd in de plooi moet houden, overal en altijd op je taalgebruik moet letten, je emoties onder controle moet houden en zo ontzettend diplomatiek moet kunnen zijn. Oh en ook nog overal van op de hoogte te moeten zijn, van actualiteiten, politiek en geschiedenis om niet compleet de plank mis te slaan.
Al lijken me de staatsbezoeken nog best leuk!
Voor mij is het ook een NEE/NEE. Het lijkt me zo lastig om voor alles in je leven een draaiboek te hebben en dat je je gezicht altijd in de plooi moet houden, overal en altijd op je taalgebruik moet letten, je emoties onder controle moet houden en zo ontzettend diplomatiek moet kunnen zijn. Oh en ook nog overal van op de hoogte te moeten zijn, van actualiteiten, politiek en geschiedenis om niet compleet de plank mis te slaan.
Al lijken me de staatsbezoeken nog best leuk!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zou jij wel willen/kunnen doen?
» Niet willen/kunnen slapen
» Zou jij draagmoeder kunnen/willen zijn?
» N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?
» Niet willen/kunnen slapen.
» Niet willen/kunnen slapen
» Zou jij draagmoeder kunnen/willen zijn?
» N.A.V Zou jij willen/durven/kunnen emigreren?
» Niet willen/kunnen slapen.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: