Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Valentijnsdag zin of onzin?

+19
SuperGrover
Lejow
Parisienne
Sweety
Rovine
Arcade
Rumble
Susan
loura
Mida4you
Effie_O
Caresses
Pannetoet
boekenwurm83
Lotus
Ploen
Pien
VeryCherry
Moezie
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Valentijnsdag zin of onzin? - Pagina 2 Empty Re: Valentijnsdag zin of onzin?

Bericht  loura ma 14 feb 2011 - 2:11

Nou i vind het allemaal ontzettend commercieel en overdreven maar aangezien ik vandaag 2 jaar ben met mijn vriend doe ik er toch wat aan nerd Maar dat zou ik elke andere dag ook gedaan hebben, nu is het toevallig valentijn.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Susan ma 14 feb 2011 - 2:20

Dolores schreef: Ik vind het veel dag-verpestender dat mensen steeds zeuren dat 'het heus niet persé op een vastgestelde dag hoeft'.
Nee, het is álle dagen goed om mensen te laten weten dat je om ze geeft, maar hoe erg is het om dat extra te doen op een bijzondere dag als Valentijnsdag?

Helemaal mee eens, ik erger me ook ieder jaar weer aan mensen die moeten melden dat zij zo´n dag heus niet nódig hebben. Alsof bij andere mensen hun relatie niet zou bestaan zonder Valentijnsdag of zo. Niemand heeft het nodig, het is gewoon een leuk extraatje, take it or leave it.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 2:22

Susan schreef:Helemaal mee eens, ik erger me ook ieder jaar weer aan mensen die moeten melden dat zij zo´n dag heus niet nódig hebben. Alsof bij andere mensen hun relatie niet zou bestaan zonder Valentijnsdag of zo. Niemand heeft het nodig, het is gewoon een leuk extraatje, take it or leave it.

Haha Laughing. Ik ben het met je eens hoor. Ik vind het wel irritant dat alle restaurants uitpuilen, maar de winkels zijn toch sowieso gericht op commerciële dagen. Alsof het met Sinterklaas, Kerst, Vaderdag, Moederdag etc. ook maar anders is.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 2:25

Ach al dat gezeur dat het commerciele onzin is... Wie vindt het stiekem nou niet leuk als je straks een kaartje in de bus vindt, een bos rozen van je geliefde krijgt of mee uit eten genomen wordt? Ik wel hoor smile We doen er niks aan, en verwacht ook niks, maar zou het stiekem wel leuk vinden om toch iets te krijgen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Rumble ma 14 feb 2011 - 2:26

Wij doen er wel aan in de zin van een klein kadootje, ik vind het ook wel leuk om er aan mee te doen, ook al is het commerciele shit. Ik ben er toch altijd zelf nog bij hoeveel en of ik spendeer aan die "commerciele rotzooi".
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 2:26

Jen_ schreef:Ach al dat gezeur dat het commerciele onzin is... Wie vindt het stiekem nou niet leuk als je straks een kaartje in de bus vindt, een bos rozen van je geliefde krijgt of mee uit eten genomen wordt? Ik wel hoor smile We doen er niks aan, en verwacht ook niks, maar zou het stiekem wel leuk vinden om toch iets te krijgen Very Happy

Ik heb ook weleens uit heel onverwachte hoek van een vriendin ineens een kaart gekregen om te laten weten dat ze me lief vindt. Dat is toch leuk! Die kaart hoeft van mij ook niet ter grote van een A4, maar een beetje liefde en waardering is altijd fijn. Inderdaad, de rest van het jaar is dat ook fijn, maar met Valentijnsdag dus ook Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 2:29

Jen_ schreef:Ach al dat gezeur dat het commerciele onzin is... Wie vindt het stiekem nou niet leuk als je straks een kaartje in de bus vindt, een bos rozen van je geliefde krijgt of mee uit eten genomen wordt? Ik wel hoor Valentijnsdag zin of onzin? - Pagina 2 561177 We doen er niks aan, en verwacht ook niks, maar zou het stiekem wel leuk vinden om toch iets te krijgen Very Happy

dat vind ik ook!

Gast
Gast

Bericht  Arcade ma 14 feb 2011 - 2:31

Jen_ schreef:Ach al dat gezeur dat het commerciele onzin is... Wie vindt het stiekem nou niet leuk als je straks een kaartje in de bus vindt, een bos rozen van je geliefde krijgt of mee uit eten genomen wordt? Ik wel hoor smile We doen er niks aan, en verwacht ook niks, maar zou het stiekem wel leuk vinden om toch iets te krijgen Very Happy
Very Happy Very Happy helemaal eens!!

Arcade
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Rovine ma 14 feb 2011 - 2:40

Wij zijn gisteravond uit eten geweest en dat was gezellig. Vandaag zien we elkaar waarschijnlijk niet eens omdat onze werktijden een beetje uiteen lopen. Over 2 weken weer uit eten, we hoeven niet per sé de 14e omdat het nou eenmaal valentijnsdag is, bovendien is maandag helemaal niet handig om iets te doen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 2:56

Ik sluit me aan bij Dolores en Susan, met de toevoeging dat ik het nogal tegenstrijdig vind om Valentijnsdag af te doen als onzin en een zin later vertellen dat je je toch hebt mee laten sleuren in de zogenaamde commercie van het moment. Alsof je hier zelf geen invloed op hebt gehad, zo komt het op mij over. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat iemand het niet domweg gewoon leuk vindt om iets liefs te krijgen of iets romantisch te doen met degene met wie je een relatie hebt of juist een kaartje te krijgen van een geheime aanbidder. Als je het echt zo'n inzin vindt, zou ik ook zo principieel zijn om geen cadeautjes aan te nemen, maar dat is natuurlijk weer iets heel anders.;-)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 3:58

Daar heb je helemaal gelijk in!

Gast
Gast

Bericht  Sweety ma 14 feb 2011 - 4:23

Ik ga straks eten bij mijn date thuis en ik neem wat films mee. Heb ook een kaartje gekocht voor hem maar weet nog niet precies wat ik erin moet zetten.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Parisienne ma 14 feb 2011 - 4:25

Wij doen er ook niks aan. A.s. vrijdag zijn we 5 jaar samen en dan doen we wel iets 'speciaals', maar Valentijnsdag vinden we niet echt bijzonder. Mijn vriend werkt tot half 8 en gaat daarna gewoon sporten, het is voor ons eigenlijk een gewone dag, net als anders.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Caresses ma 14 feb 2011 - 5:30

Guattari schreef:Ik sluit me aan bij Dolores en Susan, met de toevoeging dat ik het nogal tegenstrijdig vind om Valentijnsdag af te doen als onzin en een zin later vertellen dat je je toch hebt mee laten sleuren in de zogenaamde commercie van het moment. Alsof je hier zelf geen invloed op hebt gehad, zo komt het op mij over. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat iemand het niet domweg gewoon leuk vindt om iets liefs te krijgen of iets romantisch te doen met degene met wie je een relatie hebt of juist een kaartje te krijgen van een geheime aanbidder. Als je het echt zo'n inzin vindt, zou ik ook zo principieel zijn om geen cadeautjes aan te nemen, maar dat is natuurlijk weer iets heel anders.;-)

Weet niet of je mij bedoelt, zo ja hier mijn uitleg:
Dat je elkaar echt cadeaus gaat geven vind ik niet passen bij valentijn, maar iets doen uit liefde vind ik dan wel weer leuk (zoals massage geven of lekker voor hem koken. Dit doe ik sowieso regelmatig dus kan nu ook wel.
Een kaartje geef ik niet (al vind ik het wel leuk om te krijgen) omdat ik het leuker vind om onverwachts een keer een lief kaartje te geven.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770

Bericht  Lejow ma 14 feb 2011 - 5:43

Ik vind het leuk!
En je kunt het zo commercieel maken als dat je het zelf wilt. Ik word er vrolijk van en vind 'maar je kunt op alle dagen laten merken dat je iemand lief vindt' zo'n afknapper. Tuurlijk kun je dat, maar op deze dag is het gewoon extra leuk...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 5:45

Ik werd vandaag alleen wakker naast mijn vriend, verder niks;) Valentijnskaartje ook al eerder gegeven haha Wink Kan maar zo zijn dat we volgend jaar wel wat doen hoor.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover ma 14 feb 2011 - 6:04

Ik brul altijd het hardst dat Valentijnsdag commerciële onzin is... Maar eigenlijk vind ik het stiekem gewoon een rotdag omdat het me eenzaam doet voelen
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 6:08

SuperGrover schreef:Ik brul altijd het hardst dat Valentijnsdag commerciële onzin is... Maar eigenlijk vind ik het stiekem gewoon een rotdag omdat het me eenzaam doet voelen
ik denk dat de meeste mensen die roepen dat valentijnsdag onzin is stiekem best eenzaam zijn. Knuffel voor jou!

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty ma 14 feb 2011 - 6:16

Ik vind het geen bijzondere dag. En we doe ner ook niet echt aan, Allleen ik kreeg wel een lief kaartje van m'n man in de bus vanmiddag Very Happy
Is toch altijd leuk zo'n verassing! Maakt mij niet uit of dat nu op valentijnsdag is of niet.

Was wel grappig was net tegen 17.00 uur in de winkel en zag nog allemaal mannen snel een bloemetje halen!
Dus denk dat heel wat vrouwen verrast zijn met een bloemetje! haha

wij zagen elkaar vandaag weinig. Ik kwam uit de nacht en hij is nu aan het werk...
En als hij er weer is, slaap ik denk ik...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Mari ma 14 feb 2011 - 6:59

Ik vind het leuk, net als ik kerst, pasen, oud en nieuw, koninginnedag etc. leuk vind. Commercieel? ja, maar dat is toch alles in deze wereld. Ik hou van feestjes en leuke dingen, en elke reden die er is om ergens een feest van te maken die grijp ik met beide handen aan.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Mizz_S ma 14 feb 2011 - 7:06

Ik vind het wel leuk maar verder niet heel bijzonder. Mijn vriend en ik geven elkaar ook altijd wel een kleinigheidje (dit jaar heb ik hem een kaart gegeven, en hij mij een rode roos), en we zijn ook wel eens als dat zo uitkwam uit eten geweest.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  NoorA ma 14 feb 2011 - 7:06

Ik vond het ook superonzin en mijn vriend en ik hebben er nooit iets aan gedaan. Maar toen ik vandaag verregend na een lange, lange studiedag thuiskwam en er een reep chocola en vijf rozen ( 1 voor elke valentijnsdag die we tot nu toe hebben gehad) op tafel stond, vond ik het toch wel heel erg lief en leuk smile I love you
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 7:14

Een kaartje sturen naar mensen die ik lief vind, vind ik wel leuk. Maar al die grote cadeaus die je tegenwoordig kan kopen speciaal voor Valentijnsdag vind ik een beetje overdreven allemaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 7:48

Ik heb mijn vriend een kaart gestuurd en hij belde me heel verrast op smile dat was wel leuk! Maar hij had van tevoren al gezegd dat hij er niet aan deed, dus ik verwachtte ook niks terug.

Valentijnsdag doet me eigenlijk niet veel, maar ik ben al zoooooo lang single geweest dat ik nu eindelijk eens mijn kans greep om er iets aan te kunnen doen. Ik snap wel dat als je 10 jaar samen ben met iemand dat de magie er van is uitgewerkt, maar nu vind ik het nog leuk :p

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: