Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Valentijnsdag

+33
Hoochie
TwistedAngel
Snoes
Pompoen
FireButterfly
sanne-84
Printje
Marsy28
liqueje
SoGood
loura
Bosjesvrouw
Verona
Parisienne
Jolanda
Mermaid
Jade
Caroow
Arwyn
Rouxxxe
Pussycat
Sweety
Marin
Middleme
Suus
Caramba
SarahKey
Zininzon
Zora
Atelier Madame
Sugarfall
Ella
Rush
37 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Valentijnsdag Empty Valentijnsdag

Bericht  Rush zo 22 jan 2012 - 22:52

Het is over 3 weken alweer Valentijnsdag.

Gaan jullie iets speciaals doen samen? Geven jullie ook cadeautjes aan elkaar? Wat was je leukste Valentijnsdag ooit?

Even een beetje romantiek op deze maandagochtend. I love you
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Valentijnsdag Empty Re: Valentijnsdag

Bericht  Ella zo 22 jan 2012 - 23:01

Mijn man vindt het onzin, dus hoef van hem niks te verwachten haha..... Zou me verbazen als hij er wel ineens aan denkt/iets aan doet.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sugarfall zo 22 jan 2012 - 23:15

Mijn vriend noemt het ''grote onzin'' dus ik denk dat ik niks krijg, haha. Maar het hoeft van mij ook niet perse. Ik schrijf voor hem wel even een kaartje, maar verder ook geen cadeautjes etc.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Atelier Madame zo 22 jan 2012 - 23:25

Ik geloof toen wij nog geen 2 weken hadden, dat we al besloten hebben dat we nooit aan Valentijnsdag gaan doen. Ik vind het commerciele onzin en mn vriend al helemaal. Verschrikkelijk dat je dan per se een cadeautje voor elkaar moet kopen, ik doe het liever op een ander moment.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Zora zo 22 jan 2012 - 23:27

In de eerste jaren van onze relatie deden we meestal nog wel wat. Een klein kadootje, lief briefje of iets leuks doen. Later zijn we nog wel eens uit eten geweest. De afgelopen jaren hebben we volgens mij niet echt iets meer gedaan. Meestal spraken we af er niets aan te doen. Deed ik niks, kreeg ik van mijn vriend opeens toch een kadootje Embarassed
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Ella zo 22 jan 2012 - 23:27

Atelier Madame schreef:Ik geloof toen wij nog geen 2 weken hadden, dat we al besloten hebben dat we nooit aan Valentijnsdag gaan doen. Ik vind het commerciele onzin en mn vriend al helemaal. Verschrikkelijk dat je dan per se een cadeautje voor elkaar moet kopen, ik doe het liever op een ander moment.

Dat zegt mijn man dus ook, ik bepaal zelf wel wanneer ik iets voor je koop en dus zeker niet op valantijns dag.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Zininzon zo 22 jan 2012 - 23:28

Ik vind het moeilijk! Ben met een jongen aan het daten en idd de 14e Valentijnsdag en de 28e is hij jarig. In de komende weken kan er veel gebeuren (zowel positief als negatief), dus ik zie het nog wel, maar stiekem denk ik er al wel over na...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 23:38

Wij weten van elkaar dat we het beide commerciële onzin vinden. Toch heb ik vorig jaar een zakje tumtums geschept bij de Kruidvat omdat ik weet dat hij die zo lekker vindt. Toen ik thuis kwam vertelde ik dus dat ik iets voor hem had gehaald, vervolgens liet hij mij een zak snoep zien met van die apenkoppen omdat ik die zo lekker vind Very Happy Ik vond het wel schattig dat we beide snoepjes voor elkaar hadden gekocht! I love you

Gast
Gast

Bericht  SarahKey zo 22 jan 2012 - 23:45

Leukste valentijnsdag was toen we een half jaar verkering hadden en hij een weekendje weg had geboekt. I love you

Maar nu we samenwonen doen we dat niet meer. We geven elkaar altijd wel iets kleins.
Vorig jaar een zak hartjessnoep en een kaart gegeven. Dat soort dingen heeft hij liever dan een nieuw geurtje oid.
Ook bak ik altijd wel iets in hartjes vorm. Lekker kneuterig haha.
Van hem kreeg ik vorig jaar ook een kaart en milka hartjes chocolade. (We wisten van elkaar niet dat we snaaierij aan elkaar zouden geven haha)

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  SarahKey zo 22 jan 2012 - 23:46

Joan schreef:Wij weten van elkaar dat we het beide commerciële onzin vinden. Toch heb ik vorig jaar een zakje tumtums geschept bij de Kruidvat omdat ik weet dat hij die zo lekker vindt. Toen ik thuis kwam vertelde ik dus dat ik iets voor hem had gehaald, vervolgens liet hij mij een zak snoep zien met van die apenkoppen omdat ik die zo lekker vind Very Happy Ik vond het wel schattig dat we beide snoepjes voor elkaar hadden gekocht! I love you

Haha nu lees ik dit boven mijn reactie Laughing Ook al snoepkontjes. Grappig Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Rush zo 22 jan 2012 - 23:53

Zora schreef:In de eerste jaren van onze relatie deden we meestal nog wel wat. Een klein kadootje, lief briefje of iets leuks doen. Later zijn we nog wel eens uit eten geweest. De afgelopen jaren hebben we volgens mij niet echt iets meer gedaan. Meestal spraken we af er niets aan te doen. Deed ik niks, kreeg ik van mijn vriend opeens toch een kadootje Embarassed
En dat wil ik dus voorkomen. M`n vriend begon er namelijk gisteren over, haha. Dus hij gaat wel iets doen en dan wil ik niet met lege handen staan.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caramba ma 23 jan 2012 - 0:08

Atelier Madame schreef:Ik geloof toen wij nog geen 2 weken hadden, dat we al besloten hebben dat we nooit aan Valentijnsdag gaan doen. Ik vind het commerciele onzin en mn vriend al helemaal. Verschrikkelijk dat je dan per se een cadeautje voor elkaar moet kopen, ik doe het liever op een ander moment.

Hier is dat precies hetzelfde.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Suus ma 23 jan 2012 - 0:11

Wij doen er niet speciaal iets aan, maar meestal geven we elkaar wel een kaartje. Het valt dit jaar op een dinsdag en dan eet ik altijd met vriendinnen en heb ik koor, dus ik zie hem dan pas 's avonds laat Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Middleme ma 23 jan 2012 - 0:43

Spetterdespat schreef:

Hier is dat precies hetzelfde.

Hier ook.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Marin ma 23 jan 2012 - 1:22

Valentijnsdag is op een dinsdag dit jaar en normaal gesproken zie ik m'n vriend niet op dinsdag, dus ik denk nu ook niet. We hebben iig al gezegd dat we niets bijzonders gaan doen. Alleen zijn we nu uitgenodigd om met een aantal mensen (stelletjes en singles) uiteten te gaan, vriendinnen van mij onder andere. Moet nog even met 'm overleggen of dit 'm leuk lijkt of dat we gewoon lekker niets doen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Zora ma 23 jan 2012 - 2:05

Rush schreef:
Zora schreef:In de eerste jaren van onze relatie deden we meestal nog wel wat. Een klein kadootje, lief briefje of iets leuks doen. Later zijn we nog wel eens uit eten geweest. De afgelopen jaren hebben we volgens mij niet echt iets meer gedaan. Meestal spraken we af er niets aan te doen. Deed ik niks, kreeg ik van mijn vriend opeens toch een kadootje Embarassed
En dat wil ik dus voorkomen. M`n vriend begon er namelijk gisteren over, haha. Dus hij gaat wel iets doen en dan wil ik niet met lege handen staan.

Ik kan me wel voorstellen dat je dat wil voorkomen hoor smile Wij zijn alleen een beetje voorbij dat stadium ofzo. Ik koop wel eens iets voor hem, zomaar, en andersom. Op valentijnsdag zou dat dus ook zomaar kunnen gebeuren.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Rush ma 23 jan 2012 - 2:07

Zora schreef:
Rush schreef:

Ik kan me wel voorstellen dat je dat wil voorkomen hoor smile Wij zijn alleen een beetje voorbij dat stadium ofzo. Ik koop wel eens iets voor hem, zomaar, en andersom. Op valentijnsdag zou dat dus ook zomaar kunnen gebeuren.
Ja, wij kopen ook wel zomaar eens iets voor elkaar, haha. Ach, we zijn beide ook gek op cadeautjes, dus het is wel weer een leuk excuus.

Nu nog iets verzinnen. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sweety ma 23 jan 2012 - 2:18

En voor de singles onder ons, gaan jullie een kaartje schrijven naar je secret lover? Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pussycat ma 23 jan 2012 - 2:23

Toen ik singel was schreef ik nooit kaartjes haha.

Nu ik een relatie heb geef ik soms een kaartje, soms een cadeautje.
Soms doen we niks. Net hoe het uitkomt en of we al veel dingen in het verschiet hebben.
Nu zijn we voor het laatst in december geloof ik of net januari uit eten geweest.
En met valentijnsdag gaan we naar pallazo dat leek ons wel heel erg leuk.

Dat is al prijzig genoeg, dus verder doen we niks. Vorig jaar hebben we een kaartje gegeven toevallig allebei.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Rouxxxe ma 23 jan 2012 - 2:32

Mijn vriend vindt het ook commerciele onzin haha, verwacht van hem ook niks. Denk dat ik voor hem wel een leuk kaartje koop en er iets inzet. En misschien nog wat chocolaatjes erbij ofzo, vindt ie lekker.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Zora ma 23 jan 2012 - 2:39

Rush schreef:
Zora schreef:
Rush schreef:

Ja, wij kopen ook wel zomaar eens iets voor elkaar, haha. Ach, we zijn beide ook gek op cadeautjes, dus het is wel weer een leuk excuus.

Nu nog iets verzinnen. laughcry

Nog een reden om het niet meer te doen. We weten beide echt noooooit wat voor kadootje we zouden moeten kopen. Van zijn kant snap ik het niet helemaal Very Happy maar hij wil zelf echt nooit iets hebben. Als hij al eens iets wil, dan koopt 'ie het zelf af...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn ma 23 jan 2012 - 3:50

Wij doen er eigenlijk niks aan, maar soms kopen we toch een kleinigheidje voor elkaar.

Leukste vond ik toch wel bijna 5 jaar geleden toen we net een week samen waren. Kreeg ik opeens een chocolade telegram thuis gestuurd van hem smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 3:53

Ik gok dat wij heerlijk uit eten gaan samen I love you We moeten overdag beide werken, dus kunnen geen dagje wat leuks gaan doen, maar dan doen we het zo. En cadeautjes? Ik koop vast wat kleins, maar verwacht niks terug eigenlijk, dat hoeft ook niet.

Gast
Gast

Bericht  Caroow ma 23 jan 2012 - 3:55

Ik denk dat ik hem maar een weekendje weg cadeau doe, ik hou van weekendjes weg! (Dus eigenlijk geef ik het mezelf laughcry )
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jade ma 23 jan 2012 - 4:02

Volgens mij doen wij niets op valentijnsdag! Leuk, maar het hoeft van mij ook niet perse. Ik ben dan waarschijnlijk ook nog niet thuis.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende