nav "valentijnsdag zin of onzin?"...... F*cking Valentine...
+14
Susan
Mida4you
Tinus
Roze Roos
Chocolate Cookie
JD
_Lacey_
Blond
Jeanette
CaptainSpectacular
Arcade
BJA
aniet
Lady4
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
nav "valentijnsdag zin of onzin?"...... F*cking Valentine...
Als we dan toch bezig zijn met Valentijnsdag....
Lucky vroeg in haar topic zich af of jullie valentijnsdag onzin vinden of niet.
Zijn er hier ook meiden die absoluut geen zin hebben in Valentijnsdag? Een vriend van mij (de broer van mijn beste vriendin) heeft zoveel moeite om een vriendinnetje te vinden dat hij onzeker geworden over zichzelf. Op facebook wenste hij alle verliefde koppels een 'Happy Fucking valentine' gewoon.dat hij het een rot dag vind. Wie heeft dat ook?
Zijn er hier ook meiden die absoluut geen zin hebben in Valentijnsdag? Een vriend van mij (de broer van mijn beste vriendin) heeft zoveel moeite om een vriendinnetje te vinden dat hij onzeker geworden over zichzelf. Op facebook wenste hij alle verliefde koppels een 'Happy Fucking valentine' gewoon.dat hij het een rot dag vind. Wie heeft dat ook?
Gast- Gast
Re: nav "valentijnsdag zin of onzin?"...... F*cking Valentine...
Het doet me totaal niks. Voor mij is het gewoon maandag, net als anders.
Gast- Gast
+1Beauty Addict schreef:Het doet me totaal niks. Voor mij is het gewoon maandag, net als anders.
Gast- Gast
Ik heb weinig met Valentijnsdag, al moet ik bekennen dat ik het erg leuk vond toen ik vorig jaar een anoniem kaartje in de bus had. Later heeft hij zich nog wel bekend gemaakt door middel van een ander kaartje.
Ik heb VD vandaag gebruikt als overredingskracht voor mezelf om een jongen een smsje te sturen waarin ik hem mee uit heb gevraagd. Anders had ik dat echt niet gedaan!
Ik heb VD vandaag gebruikt als overredingskracht voor mezelf om een jongen een smsje te sturen waarin ik hem mee uit heb gevraagd. Anders had ik dat echt niet gedaan!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
En..Lady? heb je al wat van hem gehoord?
Superspannend zeg!
Superspannend zeg!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
+ nog 1 Maar het komt er ook helemaal door doordat ik onregelmatig werk, en mijn vriend een door de weekse baan heeft van 8 tot 5.. En ja vaak van de 7 dagen zien we elkaar maar 3 dagen..Maple schreef:+1Beauty Addict schreef:Het doet me totaal niks. Voor mij is het gewoon maandag, net als anders.
Laatst aangepast door plumke op ma 14 feb 2011 - 2:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb er een beetje moeite mee. Ik weet wel dat valentijnsdag erg commercieël is dus daardoor heb ik er minder moeite mee.
Er zijn genoeg mensen die er helemaal niks aan doen.
Ook ik kan het geluk in de liefde niet vinden en heb daardoor nog nooit een serieuze relatie gehad. Valentijnsdag is voor mij echt niet belangrijk.
Het gevoel van alleen zijn is alleen duidelijker aanwezig.
Er zijn genoeg mensen die er helemaal niks aan doen.
Ook ik kan het geluk in de liefde niet vinden en heb daardoor nog nooit een serieuze relatie gehad. Valentijnsdag is voor mij echt niet belangrijk.
Het gevoel van alleen zijn is alleen duidelijker aanwezig.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Dat helpt niet om leuk over te komen!Bitterkoek_ schreef: Op facebook wenste hij alle verliefde koppels een 'Happy Fucking valentine' gewoon.dat hij het een rot dag vind.
Arcade- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10
En het lucht ook niet echt op. In tegenstelling tot dit:Arcade schreef:Dat helpt niet om leuk over te komen!Bitterkoek_ schreef: Op facebook wenste hij alle verliefde koppels een 'Happy Fucking valentine' gewoon.dat hij het een rot dag vind.
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Ik vind het ook een k*tdag. Ik weet dat het gewoon een maandag is, maar ik ben strontchagerijnig. Ik wil ook weer eens contact hebben met een leuke man.
Ik heb me opnieuw aangemeld bij knuz maar heb er eigenlijk al weer spijt van want de leuke jongens reageren niet terug en ik krijg alleen maar berichtjes van sukkels.
Ben in staat om zo naar de supermarkt te gaan voor wat comfort food maar ja dat helpt niet echt met mijn afvalplan en daar word ik alleen maar nóg chagerijniger van.
Ik heb me opnieuw aangemeld bij knuz maar heb er eigenlijk al weer spijt van want de leuke jongens reageren niet terug en ik krijg alleen maar berichtjes van sukkels.
Ben in staat om zo naar de supermarkt te gaan voor wat comfort food maar ja dat helpt niet echt met mijn afvalplan en daar word ik alleen maar nóg chagerijniger van.
Gast- Gast
@ vruchtenhagel:
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik weet hoe je je voelt. Soms schrijf ik mij ook weer in op een datingsite, maar na een uur weet ik weer waarom ik me ooit heb uitgeschreven.vruchtenhagel schreef:Ik vind het ook een k*tdag. Ik weet dat het gewoon een maandag is, maar ik ben strontchagerijnig. Ik wil ook weer eens contact hebben met een leuke man.
Sterkte en dat deze dag maar snel voorbij mag zijn voor je!
BJA- Prater
Bitterkoek_ schreef:Als we dan toch bezig zijn met Valentijnsdag....
Dat vind ik een beetje zielig eigenlijk.
Gast- Gast
BJA schreef:Ik weet hoe je je voelt. Soms schrijf ik mij ook weer in op een datingsite, maar na een uur weet ik weer waarom ik me ooit heb uitgeschreven.vruchtenhagel schreef:Ik vind het ook een k*tdag. Ik weet dat het gewoon een maandag is, maar ik ben strontchagerijnig. Ik wil ook weer eens contact hebben met een leuke man.
Sterkte en dat deze dag maar snel voorbij mag zijn voor je!
Ja, dat heb ik dus ook, wat een losers lopen daar rond. Of tenminste, die kom ik dan tegen.
Verder is Valentijn wel grappig, maar voor mij niet een bepaalde feestdag. Ik doe er niet aan in ieder geval, op het kaartentopic hier op het forum na dan. Voor mij is het een gewone dag. Voel me niet minder ofzo omdat ik toevallig vrijgezel ben.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Darcy schreef:Bitterkoek_ schreef:Als we dan toch bezig zijn met Valentijnsdag....
Dat vind ik een beetje zielig eigenlijk.
Ja dat vind ik ook nogal sneu. Je kan er een hekel aan hebben, dan kan je het nog wel leuk vinden voor een ander dat ze gelukkig zijn.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, het is vandaag gewoon een maandag.. Waarop een vriend van me gecremeerd wordt en de oma van m`n nichtje vanavond dood gaat..
Ennuh voor de rest, gewoon maandag..
Ennuh voor de rest, gewoon maandag..
Gast- Gast
Net even de brievenbus gecheckt; geen kaart haha!
Had geschrokken als er wel één in zat.
Had geschrokken als er wel één in zat.
BJA- Prater
+1vruchtenhagel schreef:Ik vind het ook een k*tdag. Ik weet dat het gewoon een maandag is, maar ik ben strontchagerijnig. Ik wil ook weer eens contact hebben met een leuke man.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
oke oke ik mag misschien niet klagen, want ik heb een vriendje...
maar dat is dan wel een vriendje die altijd vrij is op maandag, maar nu moet ie extra werken. hij werkt in de horeca en gaat dus vanavond allemaal verliefde stelletjes voorzien van een romantisch valentijnsdiner....en ik zit alleen thuis, met mn magnetronmaaltijdje.... dus sja, ik heb een vriendje, maar vind mezelf evengoed wel erg zielig
maar dat is dan wel een vriendje die altijd vrij is op maandag, maar nu moet ie extra werken. hij werkt in de horeca en gaat dus vanavond allemaal verliefde stelletjes voorzien van een romantisch valentijnsdiner....en ik zit alleen thuis, met mn magnetronmaaltijdje.... dus sja, ik heb een vriendje, maar vind mezelf evengoed wel erg zielig
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb enigzins wel moeite met Valentijnsdag. Maar er word dan ook heel erg de nadruk op de liefde gelegt. Je ziet het in reclame's, winkels etc.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Je kunt het toch ook gewoon opvatten als liefde voor je vriendinnen of voor je ouders? Spread the love!
Gast- Gast
Darcy schreef:Je kunt het toch ook gewoon opvatten als liefde voor je vriendinnen of voor je ouders? Spread the love!
Inderdaad! Ik stuur al jaren kaartjes naar mn vriendinnen/familie!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb wel mijn beste vriendin een smsje gestuurd. Ze vond het heel lief.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Waarom zou je speciaal één dag in het jaar moeten hebben waarop je je geliefde(n) moet vertellen of laten zien dat je van ze houdt???
Stomme commerciële gedoe!
Stomme commerciële gedoe!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Het komt op mij nogal verbitterd over en dat vind ik nooit zo charmant.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Valentijnsdag zin of onzin?
» House Religion! Valentine edition
» Annie Valentine: Stoppen met shoppen
» Valentijnsdag
» onzin of ...
» House Religion! Valentine edition
» Annie Valentine: Stoppen met shoppen
» Valentijnsdag
» onzin of ...