onzin of ...
+11
Atelier Madame
Rouge
Minx
Tania
Linnie1985
Toet
Mari
Rush
duckie
Exogenesis
Clapperdie
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
onzin of ...
ik was vandaag bij de S.teps. ik had een cadeaubon van 50 euro die ik wilde uitgeven mocht ik wat leuks vinden.
Ik had 1 jurkje en nog 2 basisshirtjes voor totaal 49 euro. Ik liep naar de kassa en vroeg of ik de sale items ook met een cadeaubon kon betalen en dat was geen probleem.
Nu scant ze alles en zegt ze toen ik mijn bon gaf dat dit niet kon omdat ze mij geen geld terug kan geven voor de bon, €1,- ik zeg tegen dat meisje dat die euro mij niet uit maakt en dat ik niets terug hoef daarvoor. Maar dat kon volgens haar niet. Ik heb geweigerd om dan nog maar iets extra's in de winkel uit te zoeken omdat ik het gewoon te belachelijk vind dat ik wel genoeg waarde op mijn bon heb maar niet kan betalen ook al zeg ik laat het restbedrag maar zitten.
Ben ik nou de enige die dit raar vindt?
Wel jammer dat ik nu mn leuke kleding niet heb..
Ik had 1 jurkje en nog 2 basisshirtjes voor totaal 49 euro. Ik liep naar de kassa en vroeg of ik de sale items ook met een cadeaubon kon betalen en dat was geen probleem.
Nu scant ze alles en zegt ze toen ik mijn bon gaf dat dit niet kon omdat ze mij geen geld terug kan geven voor de bon, €1,- ik zeg tegen dat meisje dat die euro mij niet uit maakt en dat ik niets terug hoef daarvoor. Maar dat kon volgens haar niet. Ik heb geweigerd om dan nog maar iets extra's in de winkel uit te zoeken omdat ik het gewoon te belachelijk vind dat ik wel genoeg waarde op mijn bon heb maar niet kan betalen ook al zeg ik laat het restbedrag maar zitten.
Ben ik nou de enige die dit raar vindt?
Wel jammer dat ik nu mn leuke kleding niet heb..
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: onzin of ...
Raar. Ik had hetzelfde als jij gedaan. Wat maakt die ene euro nou uit? Dan slaat ze één kledingstuk toch een euro duurder aan?
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
ik had er ook echt niets meer bij gezocht inderdaad... wel vaag het is in hun voordeel en je kiest er ja zelf voor
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
En daarom heb ik een hekel aan cadeaubonnen met een hoge waarde.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wat een rare actie, heb je niet om de bedrijfsleider gevraagd. Jammer van je kleding, daar zou ik ook van balen.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Exogenesis schreef:Raar. Ik had hetzelfde als jij gedaan. Wat maakt die ene euro nou uit? Dan slaat ze één kledingstuk toch een euro duurder aan?
Huh, dat kan toch niet zomaar? Haha zou mooi zijn. Er staat gewoon een prijs onder de code en daar kan iemand niet zomaar een ander bedrag van maken.
Ik vind het trouwens ook raar hoor maarja, is gewoon beleid van Steps dus ik snap wel dat ze geen uitzondering kunnen maken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Maar hoezo raar? Zo werkt het toch met cadeaubonnen in de meeste gevallen? VVV-bonnen werken ook zo. Een VVV-bon van €50 kan je ook niet inleveren als je voor €49 iets koopt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Toet schreef:Exogenesis schreef:Raar. Ik had hetzelfde als jij gedaan. Wat maakt die ene euro nou uit? Dan slaat ze één kledingstuk toch een euro duurder aan?
Huh, dat kan toch niet zomaar? Haha zou mooi zijn. Er staat gewoon een prijs onder de code en daar kan iemand niet zomaar een ander bedrag van maken.
Ik vind het trouwens ook raar hoor maarja, is gewoon beleid van Steps dus ik snap wel dat ze geen uitzondering kunnen maken.
Prijs intoetsen ipv het artikel scannen bedoeld ze misschien.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Linnie1985 schreef:Toet schreef:Exogenesis schreef:Raar. Ik had hetzelfde als jij gedaan. Wat maakt die ene euro nou uit? Dan slaat ze één kledingstuk toch een euro duurder aan?
Precies! Doen ze ook wanneer er een foutje in het artikel zit en je het voor 10% minder meekrijgt bijvoorbeeld.
Exogenesis- Kletskop
Rush schreef:Maar hoezo raar? Zo werkt het toch met cadeaubonnen in de meeste gevallen? VVV-bonnen werken ook zo. Een VVV-bon van €50 kan je ook niet inleveren als je voor €49 iets koopt.
Dit heb ik ook wel eens gehad en als ik op dat moment aan gaf dat ik het rest bedrag niet terug hoefde dan was dat geen probleem. Het gaat mij er om dat de winkel moeilijk doet terwijl ze 1 euro in eigen zak houden op deze manier.
Clapperdie- Kletskop
Linnie1985 schreef:Toet schreef:Exogenesis schreef:Raar. Ik had hetzelfde als jij gedaan. Wat maakt die ene euro nou uit? Dan slaat ze één kledingstuk toch een euro duurder aan?
Ja dat snap wel maar daar kunnen ze toch niet aan beginnen, die regels zijn er niet voor niets..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Rush schreef:Maar hoezo raar? Zo werkt het toch met cadeaubonnen in de meeste gevallen? VVV-bonnen werken ook zo. Een VVV-bon van €50 kan je ook niet inleveren als je voor €49 iets koopt.
Ik heb daar echt nog nooit problemen mee gehad. Sommige winkels geven niks terug maar in veel winkels krijg je als het een klein bedrag is gewoon geld terug.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is inderdaad vreemd. Het is toch in hun voordeel. Ik denk dat ik gewoon nog een keer zou gaan en kijken of er een andere verkoopster was.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb net een mail gestuurd via de website kon het niet laten.
En misschien dat ik dit weekend nog even langs loop en in de winkel kijk. Ik heb het nu gepast dus dat hoef ik niet meer te doen.
En misschien dat ik dit weekend nog even langs loop en in de winkel kijk. Ik heb het nu gepast dus dat hoef ik niet meer te doen.
Clapperdie- Kletskop
Ik vind het wel raar, aangezien de winkel het bedrag al binnen heeft. Als de klant er voor kiest om die ene euro net niet te besteden, dan is dat toch prima? Bon ingeleverd, klant blij, winkel blij.
Exogenesis- Kletskop
Ik vind het ook onzin. Ik had een keer bij prenatal een cadeaubon en artikelen in de sale die ik wilde hebben, dat kon op 1 of andere manier niet. Maar toen kon ik met mijn cadeaubon een andere bon kopen voor hetzelfde bedrag en met die andere bon konden ze de artikelen wel aanslaan, nogal omslachtig maar ik werd iig niet zomaar afgescheept.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Nou dat afgescheept inderdaad. Zo voelde het.
Ik geef echt honderde euro's uit in die winkel en dan nu zo moeilijk doen. Normaal zou ik niet meer terug gaan maar de kleding is zo leuk
Ik geef echt honderde euro's uit in die winkel en dan nu zo moeilijk doen. Normaal zou ik niet meer terug gaan maar de kleding is zo leuk
Clapperdie- Kletskop
Volgens mij klopt dat niet eens, je kunt toch gewoon je wisselgeld weigeren. Tenzij er een minimale bestedingswaarde op staat natuurlijk. Bijv min 50 euro kopen of aanbiedingen en uitverkoop uitgezonderd. Dat is wat anders.
Een VVV bon krijg je idd geen geld op terug maar nog nooit gehad dat ik als ik geen wisselgeld hoefde het product niet mee kreeg.
Een VVV bon krijg je idd geen geld op terug maar nog nooit gehad dat ik als ik geen wisselgeld hoefde het product niet mee kreeg.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind het ook vreemd, zeker omdat het in het voordeel is van de winkel. Je geeft eigenlijk die euro gewoon als 'fooi'.
Gast- Gast
Ik denk dat je gewoon iemand hebt getroffen die A er geen verstand van heeft en B geen zin had om moeite te doen, dus ik zou teruggaan.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ik vind het ook raar, zeker voor dat bedrag. Ik snap dat ze niet meer geld terug geven. Maar misschien is de verkoopster gewoon zo geinstrueerd en mogen ze dat niet doen, ongeacht hoe laag het bedrag is.
En als je een extra artikel had gekocht (niet in de sale, iets wat je nog kan ruilen) en dat dan direct terugbrengen? Zou je dan je geld daarvan wel terugkrijgen?
En als je een extra artikel had gekocht (niet in de sale, iets wat je nog kan ruilen) en dat dan direct terugbrengen? Zou je dan je geld daarvan wel terugkrijgen?
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Ik heb dat echt nog nooit mee gemaakt.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
SuzieQ schreef:Ik vind het ook raar, zeker voor dat bedrag. Ik snap dat ze niet meer geld terug geven. Maar misschien is de verkoopster gewoon zo geinstrueerd en mogen ze dat niet doen, ongeacht hoe laag het bedrag is.
Misschien had ik dat kunnen doen inderdaad maar vaak kan je items met een waardebon gekocht zijn niet ruilen toch?
Ik ga dit weekend nog even langs en als er iemand anders staat dan probeer ik het nog een meer.
Clapperdie- Kletskop
Ik was bedrijfsleidster bij Steps en ik had je die euro gewoon terug gegeven, wat een onzin zeg. Helemaal omdat je ook nog zei dat je de euro niet hoefde.
Ik zou terug gaan en als ze weer moeilijk doen naar de bedrijfsleidster vragen, dit is pure bureaucratie.
Ik zou terug gaan en als ze weer moeilijk doen naar de bedrijfsleidster vragen, dit is pure bureaucratie.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Valentijnsdag zin of onzin?
» Telefoon verzekeren onzin?
» Sinterklaasversiering; leuk of onzin?
» nav "valentijnsdag zin of onzin?"...... F*cking Valentine...
» Telefoon verzekeren onzin?
» Sinterklaasversiering; leuk of onzin?
» nav "valentijnsdag zin of onzin?"...... F*cking Valentine...
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: