Valentijnsdag
+18
loura
VeryCherry
Moezie
Arwyn
Roze Roos
NerdChic
lieke89
Sweety
Saxy
Snoes
kimz
SoezieQ
Janelie
smooch
Roxi3
Pussycat
Zwoesj
Hoochie
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Valentijnsdag
Doe jullie iets met valentijnsdag? en zo ja wat?
Ik heb zelf niet zo heel veel met deze dag, maar misschien ga ik nog wel wat kleins bedenken.
Ik heb zelf niet zo heel veel met deze dag, maar misschien ga ik nog wel wat kleins bedenken.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Valentijnsdag
Ik doe er helemaal niets aan, heb een hekel aan dat soort dagen. Vind het nogal commercieel allemaal, ik zeg degene van wie ik hou liever dat soort dingen op alle andere dagen, daar heb ik geen valentijnsdag voor nodig.
Plus alles is dan zo schreeuwend duur (rozen, speciale menukaarten in sommige restaurants..)
Plus alles is dan zo schreeuwend duur (rozen, speciale menukaarten in sommige restaurants..)
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Darcy schreef:Ik schrijf een kaartje voor mijn vriend, net als elk jaar
Hier hetzelfde
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik ga koken voor mijn vriend en als toetje ga ik een taart bakken.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
We doen er niet echt aan.
Ik ben die dag vrij, dus dan ga ik lekker koken.
Ik ben die dag vrij, dus dan ga ik lekker koken.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Wij doen er ook niet aan.
1. vriend vind het gewoon onzin en geldklopperij. Is ook wel zo natuurlijk:)
2. Zijn beiden rond 14 feb jarig... schiet ook niet op:P
1. vriend vind het gewoon onzin en geldklopperij. Is ook wel zo natuurlijk:)
2. Zijn beiden rond 14 feb jarig... schiet ook niet op:P
Gast- Gast
Ik heb geen vriend, maar als ik die wel had deed ik er waarschijnlijk niks aan. Of hij moet erop staan. Een kaartje vind ik leuk, maar meer hoeft voor mij niet. Ik had dit jaar gewoon moeten sporten en was ook zeker wel gegaan.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Niets .. Denk ik
Ik niet iig, en denk ook niet dat mijn vriend wel iets doet.
Wel gaan we 's avonds uit eten, maar dat is met mijn familie omdat mijn ouders dan 25 jaar zijn getrouwd
Ik niet iig, en denk ook niet dat mijn vriend wel iets doet.
Wel gaan we 's avonds uit eten, maar dat is met mijn familie omdat mijn ouders dan 25 jaar zijn getrouwd
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Wij gaan twee daagjes even lekker een hotelletje pakken vrijdag en zaterdagavond. MAar dat was meer omdat ik er veel zin in had, dus nam ik valentijnsdag maar als excuus
kimz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11
Hij krijgt altijd een kaartje van mij.
Ik moet die dag maar een halve dag werken, dus ik denk dat ik verder ook wel lekker ga koken ofzo.
Ik moet die dag maar een halve dag werken, dus ik denk dat ik verder ook wel lekker ga koken ofzo.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Hooguit een kaartje, verder niet.
We gaan dit weekend wel een weekendje weg en we gaan dinsdagavond uit eten, maar dat is omdat we dan 10 jaar samen zijn en heeft verder niks met Valentijnsdag te maken. Mensen denken vaak van wel, maar dat komt bij ons gewoon zo uit.
We gaan dit weekend wel een weekendje weg en we gaan dinsdagavond uit eten, maar dat is omdat we dan 10 jaar samen zijn en heeft verder niks met Valentijnsdag te maken. Mensen denken vaak van wel, maar dat komt bij ons gewoon zo uit.
Gast- Gast
Ik heb al een kaartje voor hem verstuurd. Digitaal en als het goed is komt hij gewoon de 14e aan.
En lekker koken, met een kaarsje aan.
Maar goed, dat doen we wel vaker
En lekker koken, met een kaarsje aan.
Maar goed, dat doen we wel vaker
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Ik denk dat ik een kaartje koop maar verder niks.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Wij doen er niet aan. Vind het zo commercieel, net alsof je dan iets voor je vriend MOET kopen. Ik vind het bovendien veel leuker als ik op een allerdaagse dag verrast wordt want dan verwacht je het helemaal niet.
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
Mijn moeder had een foldertje binnen gekregen voor ontbijt op bed. Dus dat ga ik doen de zondag voor valentijnsdag, op de dag zelf zie ik hem niet.
Ik denk niet dat hij er verder iets aan doet haha maar ontbijt op bed laten bezorgen is altijd goed toch? haha
Ik denk niet dat hij er verder iets aan doet haha maar ontbijt op bed laten bezorgen is altijd goed toch? haha
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Ik stuur een kaartje naar een vriendin, mijn zusje, wat dames hier en naar mijn kersverse vriendje! Verder niks, hou ervan om kaartjes te sturen en dat leuk vind op Valentijnsdag, verder hoeft het van mij niet zo!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Via een forum sturen we valentijnscadeautjes naar elkaar en de 14e moet je dan raden van wie het kwam.
In een boekhandel kwam ik vorige week de Liefde is.. scheurkalender tegen voor 2euro, dus die heb ik als grapje meegenomen voor mijn vriend omdat we nu een scheurkalender hebben die hij niet zo leuk vindt. Verder doen we er niks aan, vind ik ook niet nodig! Hoewel ik een lief kaartje van hem natuurlijk wel kan waarderen hoor
In een boekhandel kwam ik vorige week de Liefde is.. scheurkalender tegen voor 2euro, dus die heb ik als grapje meegenomen voor mijn vriend omdat we nu een scheurkalender hebben die hij niet zo leuk vindt. Verder doen we er niks aan, vind ik ook niet nodig! Hoewel ik een lief kaartje van hem natuurlijk wel kan waarderen hoor
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik maak elk jaar een kaart voor hem... Voor de rest gaan we dan ook gewoon lekker uit eten
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Nee, wij doen er helemaal niks aan, vind ik ook niet zo nodig.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik heb een leuke kaart voor hem gekocht waar ik wat liefs in ga schrijven. Verder zijn we er beide de hele dag helemaal niet haha.
Gast- Gast
Ik ben dan twee jaar met me vriend dus ik moet wel we gaan uiteten gezellig en misschien dat hij nog iets heeft geregeld.. Hij zegt van wel ben benieuwd!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Valentijnsdag
» Valentijnsdag zin of onzin?
» nav "valentijnsdag zin of onzin?"...... F*cking Valentine...
» Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?
» Valentijnsdag zin of onzin?
» nav "valentijnsdag zin of onzin?"...... F*cking Valentine...
» Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: