Vergadering na werktijd en toch een warme hap willen
+6
Rosa
Ibbeltje
Minx
Mizz_S
Tania
Elliot
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vergadering na werktijd en toch een warme hap willen
Wat nemen jullie dan mee? Ik heb dinsdag weer een vergaderinf en heb eigenlijk geen zin om restjes mee te nemen, weet nog niet wat we morgen gaan eten, ik kán eventueel vragen of mijn vriend wat extra kookt, maar liever eet ik gewoon even wat anders.
Wat nemen jullie mee als makkelijke snelklaar-hap? Ik heb een magnetron en een tosti-ijzer tot m'n beschikking. Meestal neem ik dus óf belegd brood mee wat ik in het tosti-ijzer stop (maar dan niet de simpele ham-kaas-tosti, vind ik te gewoon ), of pasta/rijst of stamppot, van tevoren thuis gemaakt.
Iemand anders nog lekkere ideeën? Andere tostirecepten, lekkere pastarecepten, koude wrapsrecepten (dat vind ik dan weer niet erg om koud te eten)?
Wat nemen jullie mee als makkelijke snelklaar-hap? Ik heb een magnetron en een tosti-ijzer tot m'n beschikking. Meestal neem ik dus óf belegd brood mee wat ik in het tosti-ijzer stop (maar dan niet de simpele ham-kaas-tosti, vind ik te gewoon ), of pasta/rijst of stamppot, van tevoren thuis gemaakt.
Iemand anders nog lekkere ideeën? Andere tostirecepten, lekkere pastarecepten, koude wrapsrecepten (dat vind ik dan weer niet erg om koud te eten)?
Gast- Gast
Re: Vergadering na werktijd en toch een warme hap willen
Extra koken en opwarmen in de magnetron. Dat doe ik als ik tot laat moet werken.
Of je haalt iets kant en klaars wat in de magnetron kan.
Anders kun je een maaltijdsalade meenemen.
Of je haalt iets kant en klaars wat in de magnetron kan.
Anders kun je een maaltijdsalade meenemen.
Gast- Gast
Ja, zo er was ik Maar ik wilde het liefst recepten, mijn inspiratie is een beetje weg, mijn vriend lust lang niet alles, dus leek het me juist voor die vergaderingen wel leuk om eens wat anders te maken, en al dat abt en klare spul van de supermarkt vind ik niet lekker. En na een dag werken heb ik eigenlijk geen trek in een maaltijdsalade, meestal eet ik dat in het weekend.
Gast- Gast
Recepten voor macaroni of zo?
Of omelet bakken en meenemen voor op brood?
Of omelet bakken en meenemen voor op brood?
Gast- Gast
Ei lust ik niet Jammer, het lijkt me namelijk wel ideaal, gebakken ei/uitsmijter op brood.
Gast- Gast
Toen ik nog vaak op mijn werk at nam ik vaak rijst met groente, kip en ketjap mee. Of andere rijstgerechten. I rijst, haha.
Een carpacciowrap is ook erg lekker! Gewoon een wrap beleggen met sla, carpaccio, pesto, evt. kappertjes, kaas, pijnboombittjes. Heerlijk!
Een carpacciowrap is ook erg lekker! Gewoon een wrap beleggen met sla, carpaccio, pesto, evt. kappertjes, kaas, pijnboombittjes. Heerlijk!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Soep meenemen en opwarmen in de manetron en dan een lekker broodje/tosti erbij.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moet vaak op het werk eten, en dingen met rijst vind ik het lekkerst (en makkelijkst) om mee te nemen.
Bijvoorbeeld:
* kip madras
* een thaise curry
* met roerbakgroente en een woksausje
* met wokgroente en quorn satestukjes
* nasi
Ipv rijst kun je het dan natuurlijk ook combineren met mihoen of noedels ofzo.
Pasta kan ook, maar vind ik wel minder lekker om mee te nemen, maar je kunt dan denken aan pasta met champignonsaus, spaghetti met tomatensaus met tonijn erdoor, of fusili met spinazie ofzo (ik warm dat dus gerust een tweede keer op, al zijn er ook mensen die t liever niet doen geloof ik).
Of vulling maken voor taco's en dat opwarmen en de taco's los meenemen.
Wat ik ook lekker vindt is broodje vegaburger (maar dat eet ik dan wel koud) met salade. Of kipstukjes (of vegastukjes) wokken met wokgroente en dan op een pitabroodje.
Bijvoorbeeld:
* kip madras
* een thaise curry
* met roerbakgroente en een woksausje
* met wokgroente en quorn satestukjes
* nasi
Ipv rijst kun je het dan natuurlijk ook combineren met mihoen of noedels ofzo.
Pasta kan ook, maar vind ik wel minder lekker om mee te nemen, maar je kunt dan denken aan pasta met champignonsaus, spaghetti met tomatensaus met tonijn erdoor, of fusili met spinazie ofzo (ik warm dat dus gerust een tweede keer op, al zijn er ook mensen die t liever niet doen geloof ik).
Of vulling maken voor taco's en dat opwarmen en de taco's los meenemen.
Wat ik ook lekker vindt is broodje vegaburger (maar dat eet ik dan wel koud) met salade. Of kipstukjes (of vegastukjes) wokken met wokgroente en dan op een pitabroodje.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
http://www.tostiworld.nl/menu.html
zitten erg lekkere tussen de salami paprika ui of pesto is erg lekker, die at ik nog wel eens na het stappen.
En zag er op pinterest 1 voor een tosti met geitenkaas, avocado en spinazie.
zitten erg lekkere tussen de salami paprika ui of pesto is erg lekker, die at ik nog wel eens na het stappen.
En zag er op pinterest 1 voor een tosti met geitenkaas, avocado en spinazie.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Wij halen met degenen die moeten werken wat te eten. Soms neemt iemand wel wat mee van thuis. Soms neem ik een broodje en soep mee of zo.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Een van mijn favoriete on the go recepten is een gebakken wrap royaal besmeren met (zelfgemaakte) hummus en dit beleggen met gele en rode paprikablokjes evt nog een lente-uitje in ringetjes eroverheen strooien en nog wat peper en zout.
Dit eet ik thuis ook vaak als snack/lunch, dan doe ik er ook nog tomaatblokjes bij en snijd ik de 'pizza' in puntjes, echt heerlijk.
Dit eet ik thuis ook vaak als snack/lunch, dan doe ik er ook nog tomaatblokjes bij en snijd ik de 'pizza' in puntjes, echt heerlijk.
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
pita met hummus en paprika is ook heerlijk. Best suf dat ik dan aan een wrap niet gedacht heb.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik kook voor avonddiensten bijna altijd in het vooruit. Anders blijf ik tosti en gebakken eieren eten:D. Het kan dan een pasta of rijst gerecht zijn, maar soms ook gewoon aardappelen, groente en vlees. Ik ga zo maar eens spagetti koken:lol:
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Ik vind de stoommaaltijden van de ah oprecht lekker! Ik wou het ook nooit eten, ik vond kant en klaar maaltijden er altijd zo vies en ongezond uit zien, maar die stoommaaltijden zijn dat niet vind ik Al kan het natuurlijk altijd gezonder, maar bij tijdgebrek is het prima!
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Ik heb ook geregeld 's avonds een overleg oid.
Als we met meerdere collega's zijn dan kookt 1 van ons iets makkelijks. Meestal degene die als eerste vrij is.
We hebben ook al eens pizza gemaakt. even snel beleggen onder werktijd, 5 minuten en kon alvast in de oven.
Klaar met werken en we konden meteen aan tafel.
Of wraps, maak je de vulling thuis klaar en warm je alles op.
Zelfde als met nasi/bami etc al komt dat je neus ook wel een keer uit.
Als we met meerdere collega's zijn dan kookt 1 van ons iets makkelijks. Meestal degene die als eerste vrij is.
We hebben ook al eens pizza gemaakt. even snel beleggen onder werktijd, 5 minuten en kon alvast in de oven.
Klaar met werken en we konden meteen aan tafel.
Of wraps, maak je de vulling thuis klaar en warm je alles op.
Zelfde als met nasi/bami etc al komt dat je neus ook wel een keer uit.
Als je bij de Appie zoekt op wraps kom je echt leuke dingen tegen. Krijg er meteen inspiratie van
Deze lijken me erg lekker:
http://www.ah.nl/appie/recepten/recept-detail?id=200884&rq=wraps
http://www.ah.nl/appie/recepten/recept-detail?id=668618&rq=wraps
http://www.ah.nl/appie/recepten/recept-detail?id=286322&rq=wraps
Of deze is met een pitabroodje:
http://www.ah.nl/appie/recepten/recept-detail?id=521098&rq=pitabroodje
Ik denk dat je pitabroodjes ook lekker kan beleggen als je iets wil meenemen!
Deze lijken me erg lekker:
http://www.ah.nl/appie/recepten/recept-detail?id=200884&rq=wraps
http://www.ah.nl/appie/recepten/recept-detail?id=668618&rq=wraps
http://www.ah.nl/appie/recepten/recept-detail?id=286322&rq=wraps
Of deze is met een pitabroodje:
http://www.ah.nl/appie/recepten/recept-detail?id=521098&rq=pitabroodje
Ik denk dat je pitabroodjes ook lekker kan beleggen als je iets wil meenemen!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Vergadering
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» E-mail na werktijd is overwerk
» Kolven onder werktijd vraagjes
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» E-mail na werktijd is overwerk
» Kolven onder werktijd vraagjes
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: