ritme, hoe krijgen we dit?
+3
Amber-
Aimee
Wennes
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: ritme, hoe krijgen we dit?
Het boekje van Ria Blom vond ik een uitkomst, maar ik wist dan ook niks van rust en regelmaat Voor een puckababy is een baby van 6 maanden te oud.
Ik weet er echt niks van, lees hier altijd dat een tweede 'gewoon' mee draait Ik zou denk ik D laten meedraaien met jullie ritme. Wat ik hier deed als zoon niet wilde slapen is hem er gewoon na 5 min weer uithalen, verder spelen, wat drinken, rustig boekje lezen op schoot en dan weer proberen. Weer niet slapen, prima, dan niet en dan weer spelen etc. Ik weet niet meer of het met 6 maanden was of later, maar als hij niet wilde slapen, ik hem er weer uitgehaald had, dan maakte ik hem moe, gaf hem dan een fles en dan sliep hij als een roosje s'Middags is hier altijd een drama geweest, nu kan hij redelijk zonder, maar toen hij kleiner was ging ik gewoon wandelen en viel hij vanzelf in slaap. Al was het maar een half uurtje, dan was hij weer even fit. Succes, ik hoop dat jullie snel een manier vinden!
@Amber; ik lees al 2 keer je paniek, wat als hij niet meer in de wiegbak past? Ik heb een Joolz met wandelwageninzet, die kun je ook plat kantelen. Maar als kleine man nog weleens moe is slaapt hij er ook in als dat ding meest rechtop staat. Als ze echt doodmoe zijn slapen ze (vaak) overal, in de wandelwagen, auto etc, zolang het maar 'wiebelt'
Ik weet er echt niks van, lees hier altijd dat een tweede 'gewoon' mee draait Ik zou denk ik D laten meedraaien met jullie ritme. Wat ik hier deed als zoon niet wilde slapen is hem er gewoon na 5 min weer uithalen, verder spelen, wat drinken, rustig boekje lezen op schoot en dan weer proberen. Weer niet slapen, prima, dan niet en dan weer spelen etc. Ik weet niet meer of het met 6 maanden was of later, maar als hij niet wilde slapen, ik hem er weer uitgehaald had, dan maakte ik hem moe, gaf hem dan een fles en dan sliep hij als een roosje s'Middags is hier altijd een drama geweest, nu kan hij redelijk zonder, maar toen hij kleiner was ging ik gewoon wandelen en viel hij vanzelf in slaap. Al was het maar een half uurtje, dan was hij weer even fit. Succes, ik hoop dat jullie snel een manier vinden!
@Amber; ik lees al 2 keer je paniek, wat als hij niet meer in de wiegbak past? Ik heb een Joolz met wandelwageninzet, die kun je ook plat kantelen. Maar als kleine man nog weleens moe is slaapt hij er ook in als dat ding meest rechtop staat. Als ze echt doodmoe zijn slapen ze (vaak) overal, in de wandelwagen, auto etc, zolang het maar 'wiebelt'
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Sun, we zijn al bij de osteopaat geweest,.maar kon voor het slapen niks doen. Als D in de mc in slaap valt laat ik hem liggen, maar hij merkt dat het niet wiebelt en wordt dan na 5 min wakker.
Supertalentje, D draait wel in ons ritme mee,maar ik wil ook.met zijn slaapjes rekening houden. Hij mag slapen.als.we gaan wandelen, maar ik ga moet wandelen.zodat hij kan gaan slapen. Anders moet ik straks iedere dag wandelen anders zou hij niet kunnen slapen.
Supertalentje, D draait wel in ons ritme mee,maar ik wil ook.met zijn slaapjes rekening houden. Hij mag slapen.als.we gaan wandelen, maar ik ga moet wandelen.zodat hij kan gaan slapen. Anders moet ik straks iedere dag wandelen anders zou hij niet kunnen slapen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Trouwens.. Ik vind het boek Wat je baby vertelt van Tracy Hogg super. Bol heeft hem ook.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Wennes schreef:Sun, we zijn al bij de osteopaat geweest,.maar kon voor het slapen niks doen. Als D in de mc in slaap valt laat ik hem liggen, maar hij merkt dat het niet wiebelt en wordt dan na 5 min wakker.
Wij hebben het wel op die manier opgebouwd. Eerst wilde hij alleen maar bij ons slapen. Daarna konden we hem ook in zijn kinderwagen in slaap krijgen(wandelend, maar ook gewoon binnen een beetje wiebelen). Toen af en toe in de box. En daarna in zijn eigen bedje. Steeds een stapje verder weg bij papa en mama vandaan.
Ik snap wel dat je nog een kindje hebt rondlopen en dat het dus lastig is om je baby constant om je heen te hebben, maar ik vind het niet gek dat een kindje van die leeftijd nog niet zelf in slaap kan vallen, dat moeten ze echt leren. Bij ons bleek het probleem te zijn dat het boven te stil was. Toen we hem op zijn buik in bed legden, met stofzuigergeluiden aan ging het een stuk beter.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Op zn buik heb ik ook geprobeerd, maar hij begrijpt niet dat hij moet liggen en houdt zn hoofd omhoog
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ritme van 23.00-11.00u ipv 19.00-07.00...
» Verstoord ritme
» Wat is verstandig? (ritme)
» ritme bij baby
» Ritme aanbrengen.
» Verstoord ritme
» Wat is verstandig? (ritme)
» ritme bij baby
» Ritme aanbrengen.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: