Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verstoord ritme

5 plaatsers

Ga naar beneden

Verstoord ritme Empty Verstoord ritme

Bericht  Aimee vr 7 jun 2013 - 8:55

Luuk is woensdag thuisgekomen uit het ziekenhuis en sindsdien is hij zo aan het klooien met slapen. Woensdagnacht werd hij om 12u wakker, echt klaarwakker, en heeft tot 3u beneden zitten spelen. Vervolgens was hij om 6.00 alweer wakker, vandaag om 5.30, terwijl hij voorheen altijd rond 7.30 wakker werd. En nu ligt hij er net pas weer 5 minuten in, na meerdere pogingen om hem in bed te leggen.
Hoe krijg ik hem weer een beetje in zijn oude ritme? Of gaat dit vanzelf? Ik ben kapot na deze lange dag!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstoord ritme Empty Re: Verstoord ritme

Bericht  Printje vr 7 jun 2013 - 8:59

Ik denk dat het door het ziek zijn komt maar ik zou hem midden in de nacht niet beneden laten spelen maar toch proberen in bed te houden. Is hij weer helemaal opgeknapt? Hoelang heeft hij nu in het ziekenhuis gelegen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstoord ritme Empty Re: Verstoord ritme

Bericht  Lejow vr 7 jun 2013 - 9:01

Dat zou ik ook doen Printje. Zodat hij weer gaat leren dat de nacht voor je bed/slapen is en niet om te spelen.

Al denk ik ook dat hij toch het ziek zijn en alles er om heen nog een beetje aan het verwerken is.
Hoe gaat het nu?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstoord ritme Empty Re: Verstoord ritme

Bericht  Aimee vr 7 jun 2013 - 9:04

Hij heeft 1 nacht in belgie in het ziekenhuis gelegen en 2 nachten hier in Nederland. Het gaat inmiddels echt wel een stuk beter, hij krijgt alweer een beetje zijn streken terug.

Die eerste nacht hebben we ook echt geprobeerd hem in zijn bed te houden, maar hij raakte enorm overstuur. En ik was zoooo moe dat ik mn vriend uiteindelijk met hem naar beneden heb gestuurd zodat ik iig kon slapen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstoord ritme Empty Re: Verstoord ritme

Bericht  Sanne vr 7 jun 2013 - 9:07

H. is dan niet ziek geweest, maar zij heeft wel eens periodes dat ze 's nachts ineens klaarwakker is. Dat komt gelukkig niet heel vaak voor, maar als het voorkomt, ligt ze eerst altijd even bij ons in bed, maar als ze te druk is, leg ik haar in haar eigen bed met een paar knuffels en boekjes. Dan speelt ze wat en dan valt ze vanzelf weer in slaap. Misschien zou je dat kunnen proberen?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstoord ritme Empty Re: Verstoord ritme

Bericht  Aimee vr 7 jun 2013 - 9:25

Ik zou het kunnen proberen! Normaal gooit hij alles uit bed, maar het is het proberen waard.

In het ziekenhuis werd hij 's nachts steeds wakker gemaakt voor drinken, schone luier, medicijnen, piepende apparaten, etc. En daar sliep hij overdag veel meer. Dus het is opzich niet gek dat hij nu aan het klooien is, maar ik vond ons ritme zo fijn!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstoord ritme Empty Re: Verstoord ritme

Bericht  Floor vr 7 jun 2013 - 9:27

Misschien is het niet alleen door het ziek zijn maar ook door de warmte, onze zoon loopt ook meer te klooien met zijn slaap/wakkerritme als het warmer is. Misschien is zijn slaapkamer wel warmer dan het ziekenhuis.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstoord ritme Empty Re: Verstoord ritme

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum