toppunt van vieze acties van je kindje...
+35
Fearie
Minx
xxjojootjexx
nillis
Siamsa
ekjir@M
Manderijn
Sam
Océane
Star007
Parel
luenca
Tania
Flower_L
kwak
Fiwen
Caroow
PapillonRose
Filoria
Paper Crown
Caro
Lejow
LDJ
SoGood
Parisienne
Funk
Amber-
Sea of Trees
Sterrin_
Aimee
Slakje
Liadan
Jasmine
Jezzie
Purpleflower
39 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: toppunt van vieze acties van je kindje...
We waren van de zomer in de Efteling en mijn man ging naar de w.c ik stond buiten te wachten met de kinderen , totdat mijn zoontje weg rende en riep: ik ga bij papa kijken hoor! Eenmaal binnen in het herentoilet viste hij het gootje uit de pisbak met zijn handen...... Ieuuwwwwwwwww
Gast- Gast
Als ik dit lees wil ik nooit meer kinderen haha, of ze krijgen een volledig geplastificeerde kamer, haha
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
De jongste had een keer flink gepoept. Ik had een poging gedaan om het met billendoekjes schoon te maken maar besloot haar toen toch maar even onder de douche te zetten.
De vieze luier en de vieze doekjes lagen nog op de commode en in een poging om te helpen, had de oudste de luier in een zakje gedaan, superlief!
Ik kwam er alleen pas bij de volgende verschoning achter dat hij de vieze billendoekjes weer terug in de doos had gepropt...
De vieze luier en de vieze doekjes lagen nog op de commode en in een poging om te helpen, had de oudste de luier in een zakje gedaan, superlief!
Ik kwam er alleen pas bij de volgende verschoning achter dat hij de vieze billendoekjes weer terug in de doos had gepropt...
Gast- Gast
Minx schreef:Als ik dit lees wil ik nooit meer kinderen haha, of ze krijgen een volledig geplastificeerde kamer, haha
D heeft ontdekt dat ie kan poepen in de badkamer zonder luier, nu tijdens het douchen al 2x een drolletje gevonden waarvan 1tje door mijn teen werd opgemerkt.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
J was nog geen jaar en vreselijk gek op eten (nog steeds) en zat met haar rug naar me toe iets te eten thuis van de grond. Ik dacht een verdwaald koekje ofzo... maar nee, het was zo'n dikke viese bruine naaktslak
N zat laatst op de bank onder een dekentje. Ik kwam beneden toen hij zei "kijk eens onder de deken mama" ik kijk... zat hij echt in een plas diarree ik heb korend en kokhalzen staan opruimen, getverdemme!
N zat laatst op de bank onder een dekentje. Ik kwam beneden toen hij zei "kijk eens onder de deken mama" ik kijk... zat hij echt in een plas diarree ik heb korend en kokhalzen staan opruimen, getverdemme!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zit echt te schuddebuiken vn het lachen om sommige verhalen. F heeft gelukkig nog niet van die smerige acties gehad. ( even afkloppen)
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Het is geen actie van mijn eigen kinderen, maar ik zat een keer op een stoel bij het consulatiebureau en toen stond ik op om wat voor mijn dochter te pakken of zo. Een vader was achter mij zijn kindje aan het verschonen. Vlak nadat ik opstond, kreeg het kindje enorme last van spuitpoep. Er kwam een straal uit die metersver spoot over de stoel heen waar ik net nog zat.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
maiadebij schreef:J was nog geen jaar en vreselijk gek op eten (nog steeds) en zat met haar rug naar me toe iets te eten thuis van de grond. Ik dacht een verdwaald koekje ofzo... maar nee, het was zo'n dikke viese bruine naaktslak
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Collega was bij de huisarts met kind. Kind had diarree en daar ging het ook vreselijk mis. Dwars langs luier kwam het via de benen naar beneden gelopen. Wat doe je dan als je al door je luiers heen bent? De broekspijpen met stiekjes dichtbinden zodat het er niet uitloopt en gauw naar huis...
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Vieze acties van je kind....
» Lieve acties van je kindje
» Het toppunt van zwangerschapsdementie?
» Het toppunt van poets/nestel drang?
» Vieze oogjes
» Lieve acties van je kindje
» Het toppunt van zwangerschapsdementie?
» Het toppunt van poets/nestel drang?
» Vieze oogjes
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: