toppunt van vieze acties van je kindje...
+35
Fearie
Minx
xxjojootjexx
nillis
Siamsa
ekjir@M
Manderijn
Sam
Océane
Star007
Parel
luenca
Tania
Flower_L
kwak
Fiwen
Caroow
PapillonRose
Filoria
Paper Crown
Caro
Lejow
LDJ
SoGood
Parisienne
Funk
Amber-
Sea of Trees
Sterrin_
Aimee
Slakje
Liadan
Jasmine
Jezzie
Purpleflower
39 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: toppunt van vieze acties van je kindje...
Diarree in bad, te vies want de 'stukjes' bleven voor de afvoer liggen
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Haha Fiwen heerlijk. Dat doet me eraan denken dat ik vandaag ook zoiets had. Ik paste op twee kindjes van een vriendin. De oudste van de twee zat onder de poep en de jongste ging in de poepluier staan. Toen wist ik echt even niet meer wat ik als eerste schoon moest maken, de voeten van de een of de billen van de ander. Feest!
Tomas heeft trouwens ook een keer een trein van binnen schoongelikt. Ik zat een boek te lezen en hij zat tegenover me aandachtig naar buiten te staren - dacht ik. Tot ik goed keek en zag dat hij rustig het raamkozijn en het tafeltje aan het aflikken was.
Tomas heeft trouwens ook een keer een trein van binnen schoongelikt. Ik zat een boek te lezen en hij zat tegenover me aandachtig naar buiten te staren - dacht ik. Tot ik goed keek en zag dat hij rustig het raamkozijn en het tafeltje aan het aflikken was.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Owe wat vies allemaal
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
kwak schreef:Diarree in bad, te vies want de 'stukjes' bleven voor de afvoer liggen
Als baby in bad poept gooi je het bad toch gewoon leeg in het toilet? Of lag het in het 'grote' bad?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:kwak schreef:Diarree in bad, te vies want de 'stukjes' bleven voor de afvoer liggen
Als baby in bad poept gooi je het bad toch gewoon leeg in het toilet? Of lag het in het 'grote' bad?
Ze was ruim anderhalf toen en ze zat inderdaad in het grote bad.
kwak- Ratel
Op snotjes eten na heb ik weinig vies te melden als ik dit lees
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
kwak schreef:Caroow schreef:kwak schreef:Diarree in bad, te vies want de 'stukjes' bleven voor de afvoer liggen
Ze was ruim anderhalf toen en ze zat inderdaad in het grote bad.
Ja, dan wordt het toch door de afvoer drukken ja
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:kwak schreef:Diarree in bad, te vies want de 'stukjes' bleven voor de afvoer liggen
Haha, weet je hoeveel water er in een badje gaat? 3x10 liter en ik doe J in zijn kamertje in bad, dat is niet handig om 't naar de badkamer te tillen.
Ik weet wel een truuk! Gewoon een hydrofiele luier door het water halen en zo de poepstukjes eruit vissen.
*doet schietgebedje dat J nooit in badje gaat poepen*
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Gaat er 30 liter water in het badje? Ik dacht een stuk minder eigenlijk. Ik hoop ook alvast dat baby niet in bad gaat poepen en anders ga ik aan de slag met een hydrofiele luier, die tip ga ik onthouden
Caroow- Lady Post-a-lot
J. heeft toen hij klein was een keer de muur onder gepoept. Mijn man deed zijn luier af en het spoot zo tegen mijn man en op de muur.
M. likt regelmatig aan de vuilnisbak en ze wordt boos als we haar weghalen.
M. likt regelmatig aan de vuilnisbak en ze wordt boos als we haar weghalen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Die stukjes zinken dus veel aan de luier zul je niet hebben
kwak- Ratel
Rejoy. schreef:
Het allervieste wat wij hebben mee gemaakt was niet eens door één van de kinderen, maar door de hond. De oudste poept wel eens op het potje, dan neem ik haar mee naar het toilet om haar billen af te vegen. De eerste keer dat ik dat deed had de hond ondertussen het potje leeg gegeten
Verder heeft de oudste ook een tijd gehad dat ze standaard in de luier greep als deze open ging, de jongste heeft één keer een spuitluier zonder luier gehad. Ik zat eronder, de oudste zat eronder, de kinderwagen zat eronder, de vloer, het verschoningskussen en de commode.
Die hond
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Wij hebben van die Mr. Muscle plakdingen in de wc als toiletblokje (plak je dus in de wc) en die probeert ze er elke keer uit te stelen, ze heeft er nog niks van gegeten maar ik zie wel steeds dr vingers er lekker doorheen gaan. Bah!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Wij hebben van die Mr. Muscle plakdingen in de wc als toiletblokje (plak je dus in de wc) en die probeert ze er elke keer uit te stelen, ze heeft er nog niks van gegeten maar ik zie wel steeds dr vingers er lekker doorheen gaan. Bah!
Met d´r vingers door die plakdingen? Maar die zijn toch giftig?
Tania- Ratel
Hahaha wat een viezerikjes hier
D. heeft gelukkig pas 1 x in ( het grote) bad gepoept. Ik laat dan het water weglopen en spoel ff alles goed af natuurlijk. De stukjes haal ik met een keukenpapiertje uit de afvoer. Vind ik eigenlijk niet smerig om te doen hoor, of ben ik dan zo raar haha. Scheelt misschien dat ik in de zorg werk en wel eens meer smerige dingen tegen kom
D. doet nog niet zo heel veel vieze dingen. Ze probeert soms wel ons hondje te kussen met half open mond, en de hond likt dan ,dus heeft ze zijn tong half in haar mond bah bah.
D. heeft gelukkig pas 1 x in ( het grote) bad gepoept. Ik laat dan het water weglopen en spoel ff alles goed af natuurlijk. De stukjes haal ik met een keukenpapiertje uit de afvoer. Vind ik eigenlijk niet smerig om te doen hoor, of ben ik dan zo raar haha. Scheelt misschien dat ik in de zorg werk en wel eens meer smerige dingen tegen kom
D. doet nog niet zo heel veel vieze dingen. Ze probeert soms wel ons hondje te kussen met half open mond, en de hond likt dan ,dus heeft ze zijn tong half in haar mond bah bah.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Tania schreef:Parel schreef:Wij hebben van die Mr. Muscle plakdingen in de wc als toiletblokje (plak je dus in de wc) en die probeert ze er elke keer uit te stelen, ze heeft er nog niks van gegeten maar ik zie wel steeds dr vingers er lekker doorheen gaan. Bah!
Ja, dat zal vast!
We maken haar handjes dan ook gelijk schoon hoor, en de deur gaat tegenwoordig dicht zodat ze niet alleen bij de wc is. Maar tóch probeert ze het elke keer weer, het eerste waar ze naartoe gaat als we in bad gaan is die wc.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
De '5e poot' van de hond van mijn ouders vastgrijpen... "Kijk mama, hondje heeft nog een pootje!"
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha! Wat een verhalen moet er hardop om lachen
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Parel schreef:Tania schreef:Parel schreef:Wij hebben van die Mr. Muscle plakdingen in de wc als toiletblokje (plak je dus in de wc) en die probeert ze er elke keer uit te stelen, ze heeft er nog niks van gegeten maar ik zie wel steeds dr vingers er lekker doorheen gaan. Bah!
Ja, dat zal vast!
We maken haar handjes dan ook gelijk schoon hoor, en de deur gaat tegenwoordig dicht zodat ze niet alleen bij de wc is. Maar tóch probeert ze het elke keer weer, het eerste waar ze naartoe gaat als we in bad gaan is die wc.
Oh ja omdat je zegt ze heeft er NOG niks van gegeten. Ik denk voordat je denkt dat dat niet erg is
Wij hebben hierom niks meer in de wc, het zijn allemaal veel te interessante kleurtjes voor kinderen.
Tania- Ratel
De jongste stond van de week de billen van de oudste af te vegen nadat ze had gepoept. Na wel 3 'vegen' zat er nog steeds niks op het papiertje, en toen zei hij heel lief dat ze het zelf maar moest doen, omdat hij er nog te klein voor was
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
De luier in een onbewaakt ogenblik leeg plukken en de inhoud aan de box en muur smeren... Ik heb niet zo snel smetvrees maar de muur en box zijn daarna wel met dettol gereinigd
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
luenca schreef:Rejoy. schreef:
Het allervieste wat wij hebben mee gemaakt was niet eens door één van de kinderen, maar door de hond. De oudste poept wel eens op het potje, dan neem ik haar mee naar het toilet om haar billen af te vegen. De eerste keer dat ik dat deed had de hond ondertussen het potje leeg gegeten
Verder heeft de oudste ook een tijd gehad dat ze standaard in de luier greep als deze open ging, de jongste heeft één keer een spuitluier zonder luier gehad. Ik zat eronder, de oudste zat eronder, de kinderwagen zat eronder, de vloer, het verschoningskussen en de commode.
Die hond
Hahaha dit doet me denken aan een actie van mij van vroeger! We speelden bij mooi weer altijd het hele weekend in het bos, en we hadden nooit zin om naar huis te gaan als we moesten poepen of plassen, dus dat deden we altijd in het bos (honden doen het ook dus ach, waarom kinderen niet). Toen ik een keer had gepoept in het bos kwam er daarna een hond langs die alles smakelijk op ging eten, hahaha, we hebben vol afgrijzen staan kijken!
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Ik was T laatst kwijt en toen kwam ze uit de wc lopen en zei "even lekker gewassen mama" en ja de handjes en gezicht waren lekker nat van het water uit het toilet.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Na het slapen zelf onderbroek en luier uitdoen, om dan lekker te gaan kleien met de poep. En is al vaker dan één keer voor gekomen bij beide kindjes...
Gisteren op verjaardagsvisite kwam T. met een plakje worst aanlopen, eten! zei hij.. Wij vroegen ons toch af hoe hij eraan kwam, want er stond geen worst op tafel. Had hij het uit de prullenbak gehaald..
Gisteren op verjaardagsvisite kwam T. met een plakje worst aanlopen, eten! zei hij.. Wij vroegen ons toch af hoe hij eraan kwam, want er stond geen worst op tafel. Had hij het uit de prullenbak gehaald..
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn zoon was van de week aan de diarree. omdat hij het voelde aankomen had hij op z'n slaapkamer al z'n onderbroek uit gedaan. Ik kon zo het poepspoor volgen.
De jongste heeft toen hij nog heel klein was in z'n eigen mond geplast..
De jongste heeft toen hij nog heel klein was in z'n eigen mond geplast..
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Vieze acties van je kind....
» Lieve acties van je kindje
» Het toppunt van zwangerschapsdementie?
» Het toppunt van poets/nestel drang?
» Vieze oogjes
» Lieve acties van je kindje
» Het toppunt van zwangerschapsdementie?
» Het toppunt van poets/nestel drang?
» Vieze oogjes
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: