Vieze acties van je kind....
+5
_Blush_
Annemie
Ellusss
Possom
Sjonno
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Vieze acties van je kind....
Laatst had ik het er met iemand over wat kinderen soms voor een vieze acties hebben. Zo was een kindje op mijn werk modder aan het eten en kijkt daarbij ook nog heel nonchalant...
Ik ben wel benieuwd of jullie kinderen ook van die vieze acties hebben gedaan.
Om te beginnen met mijn zoon.....
Hij zat achterin de auto en deed zijn schoenen uit. Ik was aan het rijden. Ik keek even om en zag dat er poep onder zijn schoen zat... en voor ik kon reageren of iets doen had hij er al met zijn vinger aan gezeten en die zat binnen no time in zijn mond...
Ik dacht echt dat ik over mijn nek ging..
Ik was gelukkig snel thuis en heb hem meteen onder de douche gezet en de tanden gepoetst bah !
Ik ben wel benieuwd of jullie kinderen ook van die vieze acties hebben gedaan.
Om te beginnen met mijn zoon.....
Hij zat achterin de auto en deed zijn schoenen uit. Ik was aan het rijden. Ik keek even om en zag dat er poep onder zijn schoen zat... en voor ik kon reageren of iets doen had hij er al met zijn vinger aan gezeten en die zat binnen no time in zijn mond...
Ik dacht echt dat ik over mijn nek ging..
Ik was gelukkig snel thuis en heb hem meteen onder de douche gezet en de tanden gepoetst bah !
Gast- Gast
Re: Vieze acties van je kind....
Rick is ooit met een hondendrol aan komen zetten die hij in de struiken bij het huis has gevonden. Hij liet vol trots die drol zien en ik ging helemaal over m'n nek toen ik die drol in z'n handjes zag.
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
Ooooo gatverdamme!!
Mijn zoon had een keer bij het verschonen de poepluier snel weggegrist en was er vol in aan het graaien
Mijn zoon had een keer bij het verschonen de poepluier snel weggegrist en was er vol in aan het graaien
Gast- Gast
Toen ik nog op de peutergroep werkte, had één van de peuters die op een stretcherbedje in de slaapkamer lag z'n poepluier uitgetrokken en er de (spachteputz) muur mee ondergesmeerd Zie dat maar eens schoon te krijgen...
Gast- Gast
Overigens wel grappig dat het topic gaat over vieze dingen...en iedereen aan komt zetten met poepverhalen
Gast- Gast
wahahaha Maple dat heb ik ook al 1 keer mee gemaakt. En thnnkkk god dat mijn collega dat kind uit bed haalde en de hele toestand tegen kwam
Gast- Gast
N.ali zat een keer in bad.En ik stond in de keuken af te wassen. (heb uitzicht op de badkamer dan) Opeens was het wel heel stil. Had hij in het bad gepoept en hij zat er mee op de muur te tekenen.
Gast- Gast
Ik heb geen kind maar wel een kat met vieze acties. Een paar dagen geleden had ik mijn tas openstaan op tafel en heeft hij midden in mn tas gekotst. Dat was een verassing 's morgens :affraid:
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Even 'n actie van eigen hand!
Was 'n jaar oud ongeveer en had 's ochtends op verjaardag van buurvrouw voor het eerst krentjes gekregen. Had die dag 'n tuinbroek aan (hoe hip! ) met zo'n borstzak er voorop. Mijn moeder was 's middags mn zusje in de woonkamer de fles aan het geven toen ik vanuit de keuken vroeg: "klent (krent) happen?" Waarop mam dacht dat ik er nog één in die zak had gevonden en dus iets in de trant van 'doe maar ja' zegt.
Wanneer ik 'n paar tellen later naar haar toe loop terwijl ik zeg "bah bah" krijgt mam de schrik van haar leven... Ik had allemaal bloed langs mn mondhoeken lopen...
Wat bleek nou? De hond had 'n teek gehad die pap en mam niet hadden gezien, dat beest was vol geweest en had zich los gelaten waarop ik hem vond en dus dacht dat het een krent was (tja, zwart en rond...)
Oeeeps!!
Was 'n jaar oud ongeveer en had 's ochtends op verjaardag van buurvrouw voor het eerst krentjes gekregen. Had die dag 'n tuinbroek aan (hoe hip! ) met zo'n borstzak er voorop. Mijn moeder was 's middags mn zusje in de woonkamer de fles aan het geven toen ik vanuit de keuken vroeg: "klent (krent) happen?" Waarop mam dacht dat ik er nog één in die zak had gevonden en dus iets in de trant van 'doe maar ja' zegt.
Wanneer ik 'n paar tellen later naar haar toe loop terwijl ik zeg "bah bah" krijgt mam de schrik van haar leven... Ik had allemaal bloed langs mn mondhoeken lopen...
Wat bleek nou? De hond had 'n teek gehad die pap en mam niet hadden gezien, dat beest was vol geweest en had zich los gelaten waarop ik hem vond en dus dacht dat het een krent was (tja, zwart en rond...)
Oeeeps!!
Ellusss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
Ellusss schreef:Even 'n actie van eigen hand!
Oeeeps!!
Gatver, die is wel heel erg vies!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annemie schreef:Ellusss schreef:Even 'n actie van eigen hand!
Oeeeps!!
Gatver, die is wel heel erg vies!
:affraid: :affraid:
Poepverhalen herkenbaar. Zoontje kwam ook eens met een hondenkeutel aanlopen, die ging ook richting mond, voor ik de kans had om in te grijpen...
En mijn dochtertje had een plasje op het potje gedaan, hij gaat er vrolijk in plonsen met een autootje.
Viespeukje is het als ik niet oplet!
Gast- Gast
Ellus, ik heb gewoon gekokhalst van jouw verhaal, wat ontzettend smerig..
Gast- Gast
wahahaha MamaRosa.... Lekker plonzen in haar eigen plas
Ik heb hier de wc deur dicht zolang hij nog niet aan de klinken komt is het veilig... Maar de wc vind meneer nogal aantrekkelijk !
Ik heb hier de wc deur dicht zolang hij nog niet aan de klinken komt is het veilig... Maar de wc vind meneer nogal aantrekkelijk !
Gast- Gast
Bij een collega op de groep heeft een kindje een keer de wc onder gesmeerd met poep..
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:wahahaha MamaRosa.... Lekker plonzen in haar eigen plas
Zoontje in dochters plasje. Bah!
Gast- Gast
Op mijn werk waren we met de peutergroep even op het binnenpleintje aan het spelen. Er was een meisje van 2,5 jaar dat net kon stappen, dus die ging vrolijk haar gang. Opeens zie ik haar al kauwend rondlopen... Toen ik haar mond probeerde open te trekken (ze reageert niet op "mond open" of "doe eens aaah"), zag ik nog net een vleugeltje voor ze weer met haar tong ging malen... Ze had dus een grote dode vlieg ergens gevonden en die vrolijk opgegeten.
Probleem was dat ze telkens haar kaken op elkaar klemde toen ik met mijn vinger in haar mond ging. Ze heeft het grootste deel dus wel ingeslikt en ik had bijtwondjes op m'n vinger...
Probleem was dat ze telkens haar kaken op elkaar klemde toen ik met mijn vinger in haar mond ging. Ze heeft het grootste deel dus wel ingeslikt en ik had bijtwondjes op m'n vinger...
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10
_Blush_ schreef:Op mijn werk waren we met de peutergroep even op het binnenpleintje aan het spelen. Er was een meisje van 2,5 jaar dat net kon stappen, dus die ging vrolijk haar gang. Opeens zie ik haar al kauwend rondlopen... Toen ik haar mond probeerde open te trekken (ze reageert niet op "mond open" of "doe eens aaah"), zag ik nog net een vleugeltje voor ze weer met haar tong ging malen... Ze had dus een grote dode vlieg ergens gevonden en die vrolijk opgegeten.
Dat heeft mijn dochtertje ook eens gedaan, een vlieg opeten.Blijkbaar lag die in de vensterbank ofzo, om haar mond zaten nog een paar pootjes en verdere restanten....Ik was er misselijk van. Het is niet zo erg verder, maar ik vind dat zo vies!
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:
Dat heeft mijn dochtertje ook eens gedaan, een vlieg opeten.Blijkbaar lag die in de vensterbank ofzo, om haar mond zaten nog een paar pootjes en verdere restanten....Ik was er misselijk van. Het is niet zo erg verder, maar ik vind dat zo vies!Normaal eten willen ze hier niet...
We hebben haar nadien een grote beker water gegeven, veel meer kan je er niet aan doen . Maar ik vond ook het idee gewoon zoooo vies !
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10
Hier vorige week om 6 uur 's morgens. Ik kwam beneden met J, die speelde in de kamer en ik ging een broodje voor haar smeren. Ineens was het verdacht stil, dus ik ging kijken. Ze zat zoals ze zit als ze iets eet, dus ik dacht een verdwaalde soepstengel ofzo. Toen ik dichterbij kwam zag ik dat het in ieder geval geen soepstengel was, ik roep haar naam waarop zij schrikt en haar vonst uit haar mond laat vallen.... Een naaktslak!! Bleehhhh !!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Vorig weekend was ik aan het dollen met onze dochter op bed....eigen schuld dikke bult natuurlijk...ik hield haar tegen me aan spuugde tussen mn boobs in, dat vond ik pas goor! En stinken babykots.... :affraid:
Gast- Gast
Mamaaaa, ikke spahetties etennn. Ik: Nee Jens, ik ben aardappels aan het schillen.
Jens: Ik heb al (geg)eten!
Ik denk hmm das raar wat hij nu zegt, eens even gaan kijken wat hij in de tuin aan het uitspoken is. Zie ik nog net dat meneer een hele dikke regenworm in zijn mond laat glijden (letterlijk). En maar kauwen, gatver. Ik kreeg het er dus ook niet meer uit en meneer vond het ook wel lekker volgens mij. Ook maar meteen wat drinken gegeven om het weg te spoelen. Jakkes...
Verder heeft hij het ook al regelmatig heel interressant gevonden wat hij in zijn luier had gemaakt. Dus zodra ik een billendoekje wil pakken en met mijn andere hand de beentjes vastheb, graait hij met zijn hele had vol in zijn luier. Vies menneke is het best wel hoor!
Jens: Ik heb al (geg)eten!
Ik denk hmm das raar wat hij nu zegt, eens even gaan kijken wat hij in de tuin aan het uitspoken is. Zie ik nog net dat meneer een hele dikke regenworm in zijn mond laat glijden (letterlijk). En maar kauwen, gatver. Ik kreeg het er dus ook niet meer uit en meneer vond het ook wel lekker volgens mij. Ook maar meteen wat drinken gegeven om het weg te spoelen. Jakkes...
Verder heeft hij het ook al regelmatig heel interressant gevonden wat hij in zijn luier had gemaakt. Dus zodra ik een billendoekje wil pakken en met mijn andere hand de beentjes vastheb, graait hij met zijn hele had vol in zijn luier. Vies menneke is het best wel hoor!
Gast- Gast
Bah bah, wat een verhalen. To nu toe *even afkloppen* is het hier bij een flinke teug bellenblaas gebleven. En laatst tijdens het bbq-en hij alles wat iemand anders heeft (en we waren met een groep familie) had meneertje een stukje stokbrood met kruidenboter besmeert, vervolgens beetje satesaus eroverheen, om over zijn bordje nog door de curry en de appelmoes heen te soppen. Stukje vlees erbovenop...en smullen maar!!!
Joris kan alleen maar glunderend vertellen hoe lekker het wel niet was...
Joris kan alleen maar glunderend vertellen hoe lekker het wel niet was...
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Quinten had op bed zijn luier uitgetrokken en toen ik boven kwam had hij de balneumcreme tube erboven leeg geknepen en zat hij met een drol in zijn hand
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» toppunt van vieze acties van je kindje...
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Vieze gewoontes
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Vieze gewoontes
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: