Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lieve acties van je kindje

+7
Nora
Jasmine
mickey
Fiwen
Mamsie
Printje
Tania
11 plaatsers

Ga naar beneden

Lieve acties van je kindje Empty Lieve acties van je kindje

Bericht  Tania wo 14 sep 2011 - 0:24

Een week of twee geleden was mijn moeder hier en ging ik even op de bank liggen. Ik vroeg toen of ze even een kleedje aan wilde geven. Dat deed ze en J. vond dat wel interessant. Vanaf die dag daarna komt hij iedere keer als ik even op de bank ga liggen een kleedje brengen bij me I love you Ik vind het echt zo schattig, hij kijkt dan helemaal trots dat hij dat zelf bedacht heeft.

Watvoor lieve dingen doen jullie kindjes?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieve acties van je kindje Empty Re: Lieve acties van je kindje

Bericht  Printje wo 14 sep 2011 - 0:26

Hij doet heel veel lieve dingen hahaha.

Hij helpt mee de boodschappen naar de keuken te brengen als we terugkomen met de wandelwagen.
Hij knuffelt en kust de hele dag door, en zegt dan aai mama I love you I love you
Op de fiets legt hij zijn handje op mijn hand en gaat dan aaien.

Zo kan ik nog wel ff doorgaan;)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 0:27

Dat is echt lief I love you

Gisteren met het overgeven kwamen de kinderen telkens erbij kijken. De eerste paar keer moest ik ze weghouden met mijn armen omdat ze het liefst in de pot wilden met hun hoofd, daarna hadden ze het door en bleven ze achter mij staan. Mijn dochter vroeg steeds met haar handje op mijn schouder "Komt nog meer mama?" met haar hoofdje schuin en mijn zoontje zei "zal ik even doorspoelen? Dan gaat je spuug weg. Zal ik een papiertje afscheuren?" Dat vond ik ook zo lief.

En mijn zoontje komt nu telkens met zijn hoofd op mijn buik liggen om tegen de baby te praten. Ook heel schattig.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 0:28

Arden, wat ontzettend lief van jouw kinderen. Wel onwijs moeilijk om zo misselijk te zijn met 2 kleintjes om je heen lijkt me.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie wo 14 sep 2011 - 0:30

Ik kreeg vorige week een tekening van G met achterop geschreven "ik hou van jou mama en papa".
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 0:31

Pippa schreef:Arden, wat ontzettend lief van jouw kinderen. Wel onwijs moeilijk om zo misselijk te zijn met 2 kleintjes om je heen lijkt me.

Het is inderdaad niet handig, maar tot nu toe gaat het wel. Ik ben niet echt de moeder die ik wil zijn dan, ik doe wel de nodige dingen uiteraard maar ik ga wel liever even op de bank zitten dan een duplokasteel met ze te bouwen bijvoorbeeld. Maar het geeft ook wel afleiding, en zulke dingen zijn ook wel heel lief!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 0:32

Arden schreef:Dat is echt lief I love you

Gisteren met het overgeven kwamen de kinderen telkens erbij kijken. De eerste paar keer moest ik ze weghouden met mijn armen omdat ze het liefst in de pot wilden met hun hoofd, daarna hadden ze het door en bleven ze achter mij staan. Mijn dochter vroeg steeds met haar handje op mijn schouder "Komt nog meer mama?" met haar hoofdje schuin en mijn zoontje zei "zal ik even doorspoelen? Dan gaat je spuug weg. Zal ik een papiertje afscheuren?" Dat vond ik ook zo lief.

En mijn zoontje komt nu telkens met zijn hoofd op mijn buik liggen om tegen de baby te praten. Ook heel schattig.

Mijn dochter was na de eerste drie maanden zwangerschap zover dat wanneer ik naar de wasbak liep, ze gelijk 'zielig, overgeven!' begon te roepen. Nu het wat beter gaat, is dat gelukkig weer omgeslagen naar 'mama handjes wassen'.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 0:46

Arden schreef:Dat is echt lief I love you

Wat lief! Dat deed mijn oudste ook, steeds kloppen op mijn rug als ik moest overgeven. Gisteren stond ik ook ineens te kokhalzen, en vroeg ze meteen wat er was. En mijn zoontje vraagt iederen keer: Gaat het goed mama? Ja? Met mij ook!

En als ik bijv iets moet doen, vraagt mijn dochter: Kun je dat wel volhouden?

Haha! Dat zegt ze omdat ik een keer haar haren deed en ze op een stoeltje moest gaan zitten, dan kon ik er beter bij. Maar ze was aan het draaien en doen en ik zei dus dat ik het zo niet kon volhouden. Nu zegt ze dat dus regelmatig.

En ik hou van jou, of jij bent lief, komt hier ook regelmatig voorbij.

Gast
Gast

Bericht  Tania wo 14 sep 2011 - 0:50

Dat lijkt me ook zo lief als ze gaan zeggen/schrijven dat ze van je houden smile

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Printje wo 14 sep 2011 - 0:53

Tania schreef:Dat lijkt me ook zo lief als ze gaan zeggen/schrijven dat ze van je houden smile

In mijn klas schrijven sommige kleuters fonetisch (=hoe je het dus uitspreekt zo schrijven ze het op) ik kreeg laatst een briefje: liefu juv, ik fin je so liev
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Fiwen wo 14 sep 2011 - 1:52

Toen J.uultje 10 maanden was liep ik stage en was ze heel veel bij mijn moeder. De laatste weken was ze vaak verdrietig en was echt duidelijk te merken dat ze mij miste. Mijn moeder heeft haar toen een een klein boekje met trouwfoto's, zwangerschapsfoto's en zo gegeven en J.uul pakte steeds dat boekje en gaf dan elke foto waar ik om sta een kusje. Eerst dacht mijn moeder dat ze dat bij alle foto's deed maar toen ze erop ging letten was het dus echt alleen mijn foto's
Super lief natuurlijk maar toen ik het hoorde heb ik wel even heel hard zitten huilen in de trein want ik vond het al vreselijk dat ik zo veel weg was en als je dan nog merkt dat ze me zo mist
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 2:01

Wat lief allemaal I love you

Mijn zoontje kwam dinsdag ochtend bij mij in bed liggen nog ff tutten. Ik vroeg of hij lekker geslapen had en hij zei ja mama.
Daarna aaide hij me over mijn gezicht en gaf me een dikke kus en knuffel !

Zo lief !!!

Gast
Gast

Bericht  mickey wo 14 sep 2011 - 2:02

Niet van mijn eigen kindje, maar van mijn neefje. Zaterdag waren mijn vriend en ik met hem op stap. Ineens kwam mijn neefje aanlopen met een zelf geplukt madeliefje voor mij. Ik vond het enorm lief van hem. Hij was er ook heel trots op. (hij is 2,5)
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Jasmine wo 14 sep 2011 - 2:07

Als J.asmijn haar speentje niet meer hoeft, mag ik hem altijd hebben Very Happy

Ook een lieve actie van mijn neefje (toen 2) vorig jaar met Sinterklaas: J.asmijn (toen 10 weken) pepernootjes willen geven :d
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Nora wo 14 sep 2011 - 3:08

Wat een lieve kinderen hebben jullie allemaal, heerlijk!
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837

Bericht  PapillonRose wo 14 sep 2011 - 5:25

Ze kan heel lief met haar handje over mijn gezicht wrijven. Of ik mag haar knuffel of speentje hebben, zolang ik ze maar gauw weer terug geef daarna :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Lejow wo 14 sep 2011 - 5:29

Ahhh dat is leuk om te lezen allemaal smile

Welliswaar niet mijn kindje, maar wel een van mijn kleuters. Ik ben vandaag na 1,5 week ziek te zijn geweest weer gaan werken en een van de kids stond spontaan op, liep naar me toe, gaf me een knuffel en zei: Ik heb jou zo gemist!!
(en dat is echt zo'n mannetje van wie je zo iets niet verwacht)
I love you
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 6:55

als onze dochter 's ochtends bij ons in bed ligt en wakker wordt, gaan ze zeg maar op handen en knieëen zitten, buigt ze zich over ons hoofd heen en krijgen wij een nat lebberkusje. En dat dan keer 15. Heerlijk om zo wakker te worden.

Gast
Gast

Bericht  Liadan wo 14 sep 2011 - 7:01

Yara zei vorige week voor de eerste keer 'mama, ik hou van jou' tegen mij I love you .
En de laatste dagen zegt ze steeds 'mama, kom maar, ik zal je wel beschermen' (hoe ze daarbij komt, geen idee, haha), ze trekt me dan naar haar toe en legt haar arm om me heen.
Maandag was ze de hele dag bij oma geweest en toen zei ze 'mama, ik heb je gemist'. Mijn vriend vroeg toen 'heb je mij ook gemist?' en toen zei ze 'nee, ik heb alleen mama gemist'. Hahaha jammer voor hem, maar wel lief naar mij toe Wink

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 8:34

Hier zeggen we altijd LOf you tegen indy en ze zegt dan altijd log you very very much terug.. :-)
Ook als ze gewoon even komt kroelen, heerlijk!!
Merle kan heel lief een kus komen brengen, mond wagenwijd open en kwijlen maar.... of even knipogen.. (beide ogen doet ze dan dicht)

liefs

Gast
Gast

Bericht  maiadebij wo 14 sep 2011 - 9:19

Als N wakker wordt roept hij "mama nennah!!" als we op z'n kamer komen willen broer en zus elkaar eerst knuffelen.

J komt geregeld tijdens het spelen even naar mij of mijn man toe om een knuffel te halen.

Als J wilt drinken zegt ze 'tietie' en begint aan m'n shirt te plukken. Als ik vraag wil je tietie? Begint ze enthousiast te hupsen.

Als N iets wilt zeggen moet je hem aankijken, als ik alleen reageer met 'ja wat is er?' legt hij z'n handje op m'n wang en draait mb hoofd naar hem toe

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven