*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Rioolspook wat naar
Ik kom met terug uit het ziekenhuis. Echo gehad en vruchtje was goed gegroeid, hartje klopt ook mooi. Ik moest alleen urine afgeven omdat ze vermoedden dat ik uitdroog. Na 2 uur kon ik pas plassen en ik zit op het randje. Ik hoef dus gelukkig niet opgenomen te worden. Maandag heb ik weer een afspraak
Ik kom met terug uit het ziekenhuis. Echo gehad en vruchtje was goed gegroeid, hartje klopt ook mooi. Ik moest alleen urine afgeven omdat ze vermoedden dat ik uitdroog. Na 2 uur kon ik pas plassen en ik zit op het randje. Ik hoef dus gelukkig niet opgenomen te worden. Maandag heb ik weer een afspraak
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Ben ik weer even.. ik heb vandaag weer een echo gehad en die was ook goed. Hartje zien kloppen en heb het zien bewegen. Ik ben nu 9w4d en heb over 2 weken een termijnecho. Daarna moet ik 2x naar zwolle voor de 20weken echo.
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Samantha ben jij ook zo misselijk allemaal? Ik heb dat ook , zelfs mezelf aankleden is al kokhalzen.
Sazzle blijft mooi he zo'n echo, ik heb ook over 2 weken de termijnecho.
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Ja, is altijd leukkwebbeltje schreef:Samantha ben jij ook zo misselijk allemaal? Ik heb dat ook , zelfs mezelf aankleden is al kokhalzen.
Ik moet ook veel kokhalzen, vooral als ik eventjes gezeten heb en dan weer wat ga doen is het erg. En inderdaad ook met aankleden. Verder ben ik niet zo erg misselijk, maar dáár word ik dan weer misselijk van.. bah!
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Rioolspook, wat heftig zeg
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Rioolspook, wat erg! Wat vreselijk naar om te lezen. Heel veel sterkte!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Jeetje Rioolspook, dikke knuffel en veel sterkte voor jou!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Bedankt iedereen. Het voelt ook echt wel heel verdrietig. Ook omdat we nu ontzettend onzeker zijn over de tweede. De andere was mooi meegegroeid tot nu dan 3 dagen geleden en dit zagen ze ook niet veel in het ziekenhuis. Ze weten daar dan ook niet zo goed wat er gaat gebeuren met die baby. Ze denken dat hij gewoon verdwijnt in mijn lichaam, maar weten ook dat niet zeker. Ik hou me vast aan het idee dat die andere echt heel druk was (was heel erg aan het spartelen met armen en benen) en dat de bloedsomloop heel netjes was. Dat moet toch een goed teken zijn of niet?
Ook mijn vriend was er echt kapot van ( hij moest ook huilen in het ziekenhuis en het daarop volgende uur) Had dat ook echt niet verwacht. We zijn er in ieder geval over uit dat mocht het niet goed gaan we geen voorbehoedsmiddelen meer willen gebruiken en toch wel voor een kindje willen gaan. Misschien allemaal veel te voorbarig, maar voor mij echt wel het gevoel dat we er beiden voor de volle 100% achter staan.
Ook mijn vriend was er echt kapot van ( hij moest ook huilen in het ziekenhuis en het daarop volgende uur) Had dat ook echt niet verwacht. We zijn er in ieder geval over uit dat mocht het niet goed gaan we geen voorbehoedsmiddelen meer willen gebruiken en toch wel voor een kindje willen gaan. Misschien allemaal veel te voorbarig, maar voor mij echt wel het gevoel dat we er beiden voor de volle 100% achter staan.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Jeetje Rioolspook wat heftig! Heel veel sterkte. Ik heb het van dichtbij meegemaakt (mijn zus) en ik weet hoe dubbel de gevoelens dus zijn (verdrietig om het verlies van kindje 1 en blij dat kindje 2 wel in leven is).
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
jeetje wat heftig Rioolspook! Dat lijkt me echt heel naar om mee te maken.
Sterkte! En ik duim voor jullie dat alles goed blijft gaan met baby 2.
Sterkte! En ik duim voor jullie dat alles goed blijft gaan met baby 2.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
@ Rioolspook, nogmaals heel veel sterkte
@ all, morgen hebben we de 10 weken echo. Vind het wel weer spannend. Nu ga ik eerst maar even werken. Heb een slaapdienst, dus dat is een mooie afleiding tot morgen.
@ all, morgen hebben we de 10 weken echo. Vind het wel weer spannend. Nu ga ik eerst maar even werken. Heb een slaapdienst, dus dat is een mooie afleiding tot morgen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Heb je de echo al gehad Nillis? En hoe is het met de andere dames hier? Wie zijn er nog meer 4/5 weken zwanger?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Rioolspook, heel veel sterkte. Snap je onzekerheid. En Samantha: gaat het met jou al wat beter? Fijn dat de baby het goed maakt in elk geval.
Filoria- Ratel
Rioolspook heel veel sterkte gewenst!
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
@ all, hier weer een goede echo gehad. moet nog wel voor een extra echo naar de gyn om te kijken of het nu echt een tweede vruchtzak is of een cyste.
@ Filoria, hoe gaat het bij jou? Voel jij je zwanger?
@ Filoria, hoe gaat het bij jou? Voel jij je zwanger?
nillis- Kletskop
Wat fijn Nillis Vind je het vervelend dat je nu weer een echo moet of juist wel fijn? Ik zit lekker in mijn vel. Heb een lage bloeddruk en pijn in mijn borsten, maar dat is allemaal normaal. Al met al een goed begin!
Filoria- Ratel
Nillis, wat fijn dat je zoveel echo's krijgt. Is ook wel fijn tegen de onzekerheid denk ik?
En filoria, fijn he, dat je zwangerschapsklachten hebt! haha, klinkt stom maar elke keer als ik dat had was ik toch een soort van 'blij'.. Hopen voor je dat het niet erger gaat worden in ieder geval.
Ik heb zo om 14.30 uur weer een echo bij de gynaecoloog. En heb echt een heel slecht gevoel erover. Schrik de hele nacht al wakker en heb heel slecht geslapen. Gisteren ook best wel veel gehuild en geslapen. Heb sinds gisteren ook enorme steken in mijn onderbuik, dus dat verbeterd de zaak ook niet echt. Maak me daar ook nog eens onzeker over. Ik hoop zo dat het zo goed nieuws gaat zijn en dat de andere gewoon nog levend en trappelend is..
En filoria, fijn he, dat je zwangerschapsklachten hebt! haha, klinkt stom maar elke keer als ik dat had was ik toch een soort van 'blij'.. Hopen voor je dat het niet erger gaat worden in ieder geval.
Ik heb zo om 14.30 uur weer een echo bij de gynaecoloog. En heb echt een heel slecht gevoel erover. Schrik de hele nacht al wakker en heb heel slecht geslapen. Gisteren ook best wel veel gehuild en geslapen. Heb sinds gisteren ook enorme steken in mijn onderbuik, dus dat verbeterd de zaak ook niet echt. Maak me daar ook nog eens onzeker over. Ik hoop zo dat het zo goed nieuws gaat zijn en dat de andere gewoon nog levend en trappelend is..
RioolSpook- Prater
Filoria wat leuk jij ook hier. Gefeliciteerd meid!
Met mij gaat het iets beter. Ik spuug wat minder en houd eindelijk wat binnen. Eet nu wel alleen maar waar ik zin in heb en helaas is dat niet erg vaak fruit. Maar zolang ik het binnen houd...
Rioolspook ik duim voor je meid.
Nillis wat fijn!
Met mij gaat het iets beter. Ik spuug wat minder en houd eindelijk wat binnen. Eet nu wel alleen maar waar ik zin in heb en helaas is dat niet erg vaak fruit. Maar zolang ik het binnen houd...
Rioolspook ik duim voor je meid.
Nillis wat fijn!
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
@ samantha, wat fijn dat het wat beter lijkt te gaan. Nu maar eerst eten wat binnen blijft en dan komt de rest vanzelf.
@ Filoria, ik ben op zich wel blij met de extra echo, want dan kun je toch een keer extra spieken. Fijn hé kwaaltjes.
@ Rioolspook, mijn duimen draaien. het moet gewoon goed zijn en in je slaap kun je heel veel dromen. Ik had het vorige week ook. Veel succes straks.
@ all, nu deze echo ook goed was, kunnen we hat vandaag eindelijk aan iedereen gaan vertellen, werk en naaste familie weten het, maar de rest nog niet. Dus leuk leuk.
@ Filoria, ik ben op zich wel blij met de extra echo, want dan kun je toch een keer extra spieken. Fijn hé kwaaltjes.
@ Rioolspook, mijn duimen draaien. het moet gewoon goed zijn en in je slaap kun je heel veel dromen. Ik had het vorige week ook. Veel succes straks.
@ all, nu deze echo ook goed was, kunnen we hat vandaag eindelijk aan iedereen gaan vertellen, werk en naaste familie weten het, maar de rest nog niet. Dus leuk leuk.
nillis- Kletskop
rioolspook hoe was het bij de gynaecoloog?
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
@Nillis: fijn dat je echo goed was! En leuk he, dat je het nu aan meer mensen mag gaan vertellen. Ik vind het ook zo leuk! Vanaf dinsdag zijn wij begonnen met vertellen, krijg zulke leuke, enthousiaste reacties
@Filoria: fijn dat je je goed voelt
@Rioolspook: wat vervelend dat je zo'n slecht gevoel erover hebt. Ik hoop heel erg dat je echo goed was
@Samantha: gelukkig dat je je langzaamaan wat beter gaat voelen en elk geval al iets binnenhoudt. Fruit komt wel weer als je wat meer kunt eten.
@all: wij hadden vanmiddag de intake bij de verloskundige, was een erg fijn gesprek! Ik mag elke twee weken komen om mijn bloeddruk en urine goed in de gaten te houden (vanwege mijn medicatie tegen hoge bloeddruk). En als ik vanaf een week of 28 voor controles naar het ziekenhuis moet, mag ik ook bij de verloskundige blijven komen voor het persoonlijke contact, vind ik ook wel fijn
Ik vertelde gisteren aan een goede vriendin dat ik zwanger was, bleek zij dat ook te zijn, zo leuk! Ze komt een maandje achter mij aan
@Filoria: fijn dat je je goed voelt
@Rioolspook: wat vervelend dat je zo'n slecht gevoel erover hebt. Ik hoop heel erg dat je echo goed was
@Samantha: gelukkig dat je je langzaamaan wat beter gaat voelen en elk geval al iets binnenhoudt. Fruit komt wel weer als je wat meer kunt eten.
@all: wij hadden vanmiddag de intake bij de verloskundige, was een erg fijn gesprek! Ik mag elke twee weken komen om mijn bloeddruk en urine goed in de gaten te houden (vanwege mijn medicatie tegen hoge bloeddruk). En als ik vanaf een week of 28 voor controles naar het ziekenhuis moet, mag ik ook bij de verloskundige blijven komen voor het persoonlijke contact, vind ik ook wel fijn
Ik vertelde gisteren aan een goede vriendin dat ik zwanger was, bleek zij dat ook te zijn, zo leuk! Ze komt een maandje achter mij aan
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wat goed allemaal Suus. Van die begeleiding bij de verloskundige, en die vriendin die ook zwanger is Een vriendin van mij heeft vandaag ook verteld dat ze zwanger is. Er zijn nu vier vriendinnen van mij tussen juli en september uitgerekend.
Ben ook heel benieuwd hoe het Rioolspook vergaan is.
Ben ook heel benieuwd hoe het Rioolspook vergaan is.
Filoria- Ratel
Ja thanks, echo was gelukkig goed! Geen verschil met twee dagen geleden. Weer een trappelend kindje gezien! En ben enigzins gerustgesteld dat het met deze wel goed gaat komen. Al blijft het natuurlijk spannend.
Ze hebben me uitgelegd dat die ander geen gevaar vormt voor deze omdat ze beiden een eigen placenta hebben. Ze hebben nog naar de ander gekeken en zagen bijvoorbeeld wel een verdikte nekplooi. Wat dus zou kunnen betekenen dat het een chromosomen afwijking heeft waardoor het het niet heeft overleefd.
Ds, ik ben redelijke gerustgesteld en hoop da het met deze wel goed gaat komen.
Ze hebben me uitgelegd dat die ander geen gevaar vormt voor deze omdat ze beiden een eigen placenta hebben. Ze hebben nog naar de ander gekeken en zagen bijvoorbeeld wel een verdikte nekplooi. Wat dus zou kunnen betekenen dat het een chromosomen afwijking heeft waardoor het het niet heeft overleefd.
Ds, ik ben redelijke gerustgesteld en hoop da het met deze wel goed gaat komen.
RioolSpook- Prater
rioolspook wat fijn dat de echo goed was. sterkte met het verlies van het kindje wat het niet heeft gered
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Ik blijf het zo heftig vinden om te lezen Rioolspook... Maar ergens ook wel goed dat dit kindje het niet gered heeft, als het waarschijnlijk een ernstige afwijking had gehad. Hoe voelt dat voor jullie?
Top dat het andere kindje zo vrolijk doortrappelt!
Top dat het andere kindje zo vrolijk doortrappelt!
Filoria- Ratel
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken