*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Suus schreef:Wat leuk, Ingrid!
Ik werd net gebeld door iemand van Moeders voor Moeders. Doen jullie daar ook aan mee? Ze komt maandag bij me langs en ik moet dan vantevoren al wat urine opvangen. Gaat ze dan een zwangerschapstest doen? Vind het nu al spannend! Maar wat extra bevestiging zou fijn zijn Ik heb weinig klachten namelijk. Niet misselijk (behalve een beetje als ik me inspan, hardlopen gaat echt voor geen meter), heb alleen regelmatig last van een lage buikpijn. Hebben meer meiden dit?
Ja, ze doet een test en geeft je informatie. Ik heb meegedaan, vond het niet echt een grote moeite. Ik kreeg als bedankje nog een ketting, armband en een wikkeldoek.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
@ Teddyaapje --> Ze is nu 2 keer geweest en ze heeft het allebei de keren leuk gehad. Volgens de juffen is het ook helemaal goed gegaan
@Jasmine --> Wat fijn dat je een beetje vertrouwen begint te krijgen. Hoe was de controle?
@mzcharlotte -->Hoe was het onderzoek? Ik zag net pas de update in het andere topic. Wat ontzettend verdrietig. Veel sterkte!
@Mida4you --> De vermoeidheid is zo herkenbaar.
@Rioolspook --> Zo herkenbaar wat je schrijft! Moe worden van de klachten en bij geen klachten gelijk weer van alles denken.
@Nillis --> 22:00 uur is voor mij erg laat hoor! Vooral op de avonden dat ik alleen ben (wanneer mijn vriend aan het werk is) slaap ik meestal wel voor 21:00 uur
Jouw echo schiet ook al op, gelukkig!
@Ingrid82 --> Wat fijn om te lezen dat jullie een goede echo hebben gehad.
@Suus --> De lage buikpijn herken ik wel hoor, vooral de eerste weken.
@ All --> Vandaag een echo gehad en we hebben een mooi kloppend hartje gezien. Zij dacht ook dat ik nu rond de 9 weken zit, dus mijn berekeningen kloppen. Over 2 weken hebben we weer een echo en mocht dan alles weer goed zijn dan gaan we het bekend maken (dan zal ik 11 weken zijn). Als ik het tot die tijd volhoud, want naar mijn idee ga je het toch echt wel aardig zien nu.
(Alvast een) fijn weekend allemaal....
@Jasmine --> Wat fijn dat je een beetje vertrouwen begint te krijgen. Hoe was de controle?
@mzcharlotte -->
@Mida4you --> De vermoeidheid is zo herkenbaar.
@Rioolspook --> Zo herkenbaar wat je schrijft! Moe worden van de klachten en bij geen klachten gelijk weer van alles denken.
@Nillis --> 22:00 uur is voor mij erg laat hoor! Vooral op de avonden dat ik alleen ben (wanneer mijn vriend aan het werk is) slaap ik meestal wel voor 21:00 uur
Jouw echo schiet ook al op, gelukkig!
@Ingrid82 --> Wat fijn om te lezen dat jullie een goede echo hebben gehad.
@Suus --> De lage buikpijn herken ik wel hoor, vooral de eerste weken.
@ All --> Vandaag een echo gehad en we hebben een mooi kloppend hartje gezien. Zij dacht ook dat ik nu rond de 9 weken zit, dus mijn berekeningen kloppen. Over 2 weken hebben we weer een echo en mocht dan alles weer goed zijn dan gaan we het bekend maken (dan zal ik 11 weken zijn). Als ik het tot die tijd volhoud, want naar mijn idee ga je het toch echt wel aardig zien nu.
(Alvast een) fijn weekend allemaal....
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
@ Jet, wat goed dat je een goede echo hebt gehad. Nu lekker genieten en over twee weken vertellen. Weet je het al hoe jullie het gaan vertellen?
@ mid4you, vermoeidheid is herkenbaar en ook het slecht voelen. heb echt veel minder geduld, omdat ik me gewoon niet lekker voel, maar ook niet hoef over te geven.
@ Stitch, hoe gaat het bij jou?
@ all, wat is het hier rustig, wel jammer. Hier gaat alles goed. heb woensdag de echo. Vanmiddag moet ik werken en morgen de hele dag training geven in Heerenveen, dus een lange dag, dan is het zo woensdag. Ik heb er dit keer een goed gevoel over, maar dan ben je ook bang dat de teleurstelling alleen maar groter is als het niet goed is. Voor mijn gevoel kan iedereen het ook aan mij zien. Ik zie er niet al te fris uit. Mijn schoonzus heeft het trouwens al geraden en ook mijn buikje groeit best. Ik krijg mijn broeken 's avonds niet meer dicht. heb ook echt last van mijn darmen, dit had ik bij T ook erg. Toen had ik ook vrij snel zwangerschapsbroeken aan. Nu doe ik gewoon mijn knoop open 's avonds en een langer shirt erover heen en niemand die het ziet.
Fijne dag iedereen. Ik ga hier de pruttel even opruimen en dan boodschappen halen.
@ mid4you, vermoeidheid is herkenbaar en ook het slecht voelen. heb echt veel minder geduld, omdat ik me gewoon niet lekker voel, maar ook niet hoef over te geven.
@ Stitch, hoe gaat het bij jou?
@ all, wat is het hier rustig, wel jammer. Hier gaat alles goed. heb woensdag de echo. Vanmiddag moet ik werken en morgen de hele dag training geven in Heerenveen, dus een lange dag, dan is het zo woensdag. Ik heb er dit keer een goed gevoel over, maar dan ben je ook bang dat de teleurstelling alleen maar groter is als het niet goed is. Voor mijn gevoel kan iedereen het ook aan mij zien. Ik zie er niet al te fris uit. Mijn schoonzus heeft het trouwens al geraden en ook mijn buikje groeit best. Ik krijg mijn broeken 's avonds niet meer dicht. heb ook echt last van mijn darmen, dit had ik bij T ook erg. Toen had ik ook vrij snel zwangerschapsbroeken aan. Nu doe ik gewoon mijn knoop open 's avonds en een langer shirt erover heen en niemand die het ziet.
Fijne dag iedereen. Ik ga hier de pruttel even opruimen en dan boodschappen halen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen iedereen... Wat is het rustig in ons topic zeg. Hoe is het met jullie allemaal?
Hier gaat het goed, lekker moe en veel misselijk!! Zo'n totaal andere zwangerschap als bij E. Echt niet te vergelijken!
Komende donderdag hebben wij eindelijk de eerste echo, wat heb ik daar voor mijn gevoel lang op moeten wachten! Ik ben inmiddels de 10weken al gepasseerd, hoop dat ik met de echo niet terug word gezet. Dat had ik met e wel. Werd een week terug gezet en liep toen ook nog eens 3weken overtijd.
Ben onderweg naar mijn werk, hoef vandaag maar lekker 2uurtjes te werken! Heerlijk...
Ga vanmiddag beginnen met de babykamer leeg te halen, die staat vol gebouwd met allemaal zooi!
Onze kleine dame is al een week uit haar doen, vermoedelijk komen haar hoektanden door. Gigantisch kwijlen, zure luiers en niet willen eten en drinken. Erg sneu dus. Ook voor mijn man, die mag alle zure luiers doen. Ik kan die lucht namelijk echt niet verdragen...
Nou, inmiddels ben ik er al weer bijna. Fijne dag allemaal en tot snel weer!
Hier gaat het goed, lekker moe en veel misselijk!! Zo'n totaal andere zwangerschap als bij E. Echt niet te vergelijken!
Komende donderdag hebben wij eindelijk de eerste echo, wat heb ik daar voor mijn gevoel lang op moeten wachten! Ik ben inmiddels de 10weken al gepasseerd, hoop dat ik met de echo niet terug word gezet. Dat had ik met e wel. Werd een week terug gezet en liep toen ook nog eens 3weken overtijd.
Ben onderweg naar mijn werk, hoef vandaag maar lekker 2uurtjes te werken! Heerlijk...
Ga vanmiddag beginnen met de babykamer leeg te halen, die staat vol gebouwd met allemaal zooi!
Onze kleine dame is al een week uit haar doen, vermoedelijk komen haar hoektanden door. Gigantisch kwijlen, zure luiers en niet willen eten en drinken. Erg sneu dus. Ook voor mijn man, die mag alle zure luiers doen. Ik kan die lucht namelijk echt niet verdragen...
Nou, inmiddels ben ik er al weer bijna. Fijne dag allemaal en tot snel weer!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
@Nillis: Wat fijn dat je woensdag al een echo hebt, spannend! Ik zal voor je duimen.
@Pien: Ook deze week al een echo! Leuk! Ik heb ook pas een echo-afspraak als ik de 10 weken net gepasseerd ben. Moet nog 3 weken geduld hebben dus...
Het is inderdaad rustig in ons topic! Ik zal proberen vaker langs te komen Er is net iemand hier geweest van Moeders voor Moeders. De zwangerschapstest kon niet positiever Altijd fijn, weer wat bevestiging. Ik heb niet heel veel klachten nog steeds. Af en toe een beetje beroerd, maar als ik even ga zitten is dat ook zo weer over. Wel gevoelige borsten en snel moe 's avonds, maar tot nu toe kan ik wel zo ongeveer alles doen wat ik wil. Alleen hardlopen lukt me niet echt helaas. Heb het nu twee keer geprobeerd en beide keren ging ik me gelijk beroerd voelen. Ik probeer het morgen nog een keer, maar anders geef ik het voorlopig maar even op.
@Pien: Ook deze week al een echo! Leuk! Ik heb ook pas een echo-afspraak als ik de 10 weken net gepasseerd ben. Moet nog 3 weken geduld hebben dus...
Het is inderdaad rustig in ons topic! Ik zal proberen vaker langs te komen Er is net iemand hier geweest van Moeders voor Moeders. De zwangerschapstest kon niet positiever Altijd fijn, weer wat bevestiging. Ik heb niet heel veel klachten nog steeds. Af en toe een beetje beroerd, maar als ik even ga zitten is dat ook zo weer over. Wel gevoelige borsten en snel moe 's avonds, maar tot nu toe kan ik wel zo ongeveer alles doen wat ik wil. Alleen hardlopen lukt me niet echt helaas. Heb het nu twee keer geprobeerd en beide keren ging ik me gelijk beroerd voelen. Ik probeer het morgen nog een keer, maar anders geef ik het voorlopig maar even op.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
@nillis, spannend woensdag de eerste echo, als je je broeken niet meer dicht krijgt, is dat zeker een goed teken.
@pien, jij ook veel succes en plezier donderdag
@all, ik heb donderdagochtend de eerste echo en ben echt superzenuwachtig. Verder hier ook erg moe en misselijk, gelukkig al wel wat minder als bij de eerste zwangerschap. Als we mijn zoontje vragen wat er in de buik van mama zit, zegt hij een jongetje en meisje, allebei. Pfff dus ben erg benieuwd wat er donderdag te zien is en of er natuurlijk wat te zien is..
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor de eerste echo?
@pien, jij ook veel succes en plezier donderdag
@all, ik heb donderdagochtend de eerste echo en ben echt superzenuwachtig. Verder hier ook erg moe en misselijk, gelukkig al wel wat minder als bij de eerste zwangerschap. Als we mijn zoontje vragen wat er in de buik van mama zit, zegt hij een jongetje en meisje, allebei. Pfff dus ben erg benieuwd wat er donderdag te zien is en of er natuurlijk wat te zien is..
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor de eerste echo?
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Wat leuk, Annemie, dat jij ook deze week de eerste echo al hebt! Ik denk dat ik tegen die tijd ook erg zenuwachtig ga zijn, lijkt me echt niet raar Veel plezier, donderdag!
Suus- Lady Post-a-lot
Suus, als je nou van te voren wat eet dan voor je gaat sporten? Helpt dat niet een beetje? En dan echt heel erg licht verteerbaar. Ik heb het ook gehad voor het wielrennen, maar ik eet even wat (een banaan) en dan kan ik het in ieder geval 30 min tot 40 min volhouden.
Meiden, succes van de week met jullie echo!
Meiden, succes van de week met jullie echo!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Silver, dank je voor de tip Maar ik eet sowieso al wel wat voor ik ga sporten, dat deed ik ook al voor ik zwanger was. Ik ga het morgen gewoon nog een keer proberen en als het niet lekker gaat, verzin ik wel een andere sport voorlopig
Suus- Lady Post-a-lot
@ Pien en Annemie, wat fijn jullie deze week ook een echo. Hopelijk zit het allemaal helemaal goed.
@ Suus, ik heb dat ook met hardlopen. ik loop normaal 2-3 keer p. week. maar nu al een paar weken niet. Ik voel me zo slecht met hardlopen. Heb vorige week wel een avond in de sportschool een groepsles meegedaan, maar ook daar had ik het zwaar. Ik heb de vorige zwangerschap tot 32 weken gesport, dus weet dat het wel weer goed komt.
@ all, goed ga me nu even voorbereiden op de training van morgen
@ Suus, ik heb dat ook met hardlopen. ik loop normaal 2-3 keer p. week. maar nu al een paar weken niet. Ik voel me zo slecht met hardlopen. Heb vorige week wel een avond in de sportschool een groepsles meegedaan, maar ook daar had ik het zwaar. Ik heb de vorige zwangerschap tot 32 weken gesport, dus weet dat het wel weer goed komt.
@ all, goed ga me nu even voorbereiden op de training van morgen
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Ik kom me hier voorzichtig melden. Ik heb afgelopen donderdag totaal onverwachts positief getest. Ik had het niet verwacht omdat ik de maandag ervoor nog negatief teste en dinsdags enorme menstruatie krampen had. Vandaag ben ik 4weken 4 dagen en heb nog een test gedaan die er echt vanaf springt!
Donderdag 14 februari heb ik mijn eerste echo. Mijn vriend is 43 en ik 24.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Wat leuk Samantha, welkom!!!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Samantha schreef:Ik kom me hier voorzichtig melden. Ik heb afgelopen donderdag totaal onverwachts positief getest. Ik had het niet verwacht omdat ik de maandag ervoor nog negatief teste en dinsdags enorme menstruatie krampen had. Vandaag ben ik 4weken 4 dagen en heb nog een test gedaan die er echt vanaf springt!
Gefeliciteerd! Wat heb jij snel een echo! Ik ben nu 6w3d en heb 19-2 de eerste echo.
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Samantha, als ik me niet vergis, schijf jij toch mee in het 2012 topic en zit je in de mmm? En nu ben je gewoon zwanger! Gefeliciteerd meis, ik wens je een onbezorgde zwangerschap!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Hebben meer meiden hier last van..?
Ik ben niet misselijk, soms 's avonds een beetje. Alleen moet ik wel veel kokhalzen. Niet eens als ik iets smerigs ruik of zie maar ook gewoon uit het niets! En daar word ik dan weer misselijk van
Ik ben niet misselijk, soms 's avonds een beetje. Alleen moet ik wel veel kokhalzen. Niet eens als ik iets smerigs ruik of zie maar ook gewoon uit het niets! En daar word ik dan weer misselijk van
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Hallo allemaal, sorry dat ik niet zo aanwezig ben heb het helaas erg druk, ziek geweest, (en nu weer ) en de tijd die ik wel lekker thuis ben lig ik te slapen
Hier gaat t verder wel goed, mn borsten doen ondertussen regelmatig aardig zeer, mn vriend had zelfs het gevoel dat ze wat groter waren geworden. Verder heb ik een soort van spierpijn onderin mijn buik, aan de zijkanten. Zal er wel bijhoren? Ik merk ook dat ik nu af en toe misselijk wordt als ik niet op tijd wat eet, en dat is niet zo handig nu ik dus ook buikgriep heb en geen eten binnenhoud en last but not least, ben ik echt ontzettend moe! Ik lig elke dag tussen half 9 en 9 uur in bed, en dan slaap ik meestal ook meteen. Niet zo gezellig voor mn vriend, maar het is helaas niet anders. Nog 10 dagen tot de eerste echo. Vind het echt mega spannend. We hebben allebei nu wel het gevoel dat het wel goed zit, maar dat zegt verder natuurlijk niks!
Samantha, gefeliciteerd! Ik heb ook mijn eerste echo op de 14e. Spannend he!
Pien, nillis an annemie, spannend ook voor jullie deze week!
All, hoop binnrnkort wat uitgebreider te reageren, maar ik beloof niks!
Hier gaat t verder wel goed, mn borsten doen ondertussen regelmatig aardig zeer, mn vriend had zelfs het gevoel dat ze wat groter waren geworden. Verder heb ik een soort van spierpijn onderin mijn buik, aan de zijkanten. Zal er wel bijhoren? Ik merk ook dat ik nu af en toe misselijk wordt als ik niet op tijd wat eet, en dat is niet zo handig nu ik dus ook buikgriep heb en geen eten binnenhoud en last but not least, ben ik echt ontzettend moe! Ik lig elke dag tussen half 9 en 9 uur in bed, en dan slaap ik meestal ook meteen. Niet zo gezellig voor mn vriend, maar het is helaas niet anders. Nog 10 dagen tot de eerste echo. Vind het echt mega spannend. We hebben allebei nu wel het gevoel dat het wel goed zit, maar dat zegt verder natuurlijk niks!
Samantha, gefeliciteerd! Ik heb ook mijn eerste echo op de 14e. Spannend he!
Pien, nillis an annemie, spannend ook voor jullie deze week!
All, hoop binnrnkort wat uitgebreider te reageren, maar ik beloof niks!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Whaaaaaa, ik ben helemaal hyper, superblij! Ik had vanmiddag, volkomen onverwacht, mijn eerste echo Ik had een afspraak in het ziekenhuis, ik was doorverwezen vanwege mijn al bestaande hoge bloeddruk, en ik dacht dat het alleen een gesprek zou zijn, dat stond in de brief. Maar ze gingen ook gelijk een echo doen! Ik ben nog maar 7 weken en 2 dagen zwanger, dus het moest inwendig, en we hebben het kindje gezien, nu bijna een cm! En we zagen het hartje kloppen Hartstikke leuk!
Nu nog even afwachten of ik voor verdere controles naar de verloskundige mag. Ze overleggen vanmiddag en ik wordt straks daarover gebeld. Ik hoop het!
@Nillis: had je vorige keer aan het begin van je zwangerschap ook moeite met sporten? Of toen helemaal niet?
@Samantha: gefeliciteerd!!
@Sazzle: ik heb er geen last van, maar lijkt me erg vervelend!
@Stitch: fijn dat jullie er allebei een goed gevoel over hebben! Wel heel vervelend dat je steeds ziek bent.
Nu nog even afwachten of ik voor verdere controles naar de verloskundige mag. Ze overleggen vanmiddag en ik wordt straks daarover gebeld. Ik hoop het!
@Nillis: had je vorige keer aan het begin van je zwangerschap ook moeite met sporten? Of toen helemaal niet?
@Samantha: gefeliciteerd!!
@Sazzle: ik heb er geen last van, maar lijkt me erg vervelend!
@Stitch: fijn dat jullie er allebei een goed gevoel over hebben! Wel heel vervelend dat je steeds ziek bent.
Suus- Lady Post-a-lot
Wat leuk Suus!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Haha, zit nu steeds naar de foto te gluren
Suus- Lady Post-a-lot
Aah, wat leuk Suus!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Klopt daar schreef ik mee, toen ben ik zodra ik hormonen ging spuiten over gestapt naar het niet zo vlot zwanger worden. Ging toch wat sneller dan verwacht dus.slaatje schreef:Samantha, als ik me niet vergis, schijf jij toch mee in het 2012 topic en zit je in de mmm? En nu ben je gewoon zwanger! Gefeliciteerd meis, ik wens je een onbezorgde zwangerschap!
Samantha- Fluisteraar
Vandaag komt moeders voor moeders. En mijn echo is inderdaad vroeg met 6weken maar dat komt omdat ik met de mmm zwanger geworden ben en dus bij de gyn loop.
Verder nu even helemaal aan de grond. Ik werk als conductrice op de trein. Vrijdag ben ik met een mes met de doodbedreigd. Na aangifte gedaan te hebben ben ik het weekend gewoon weer gaan werken. Wel zonder controle ronde om eventuele agressie uit de weg te gaan. Helaas kwam gister een ander naar iets aan het bod. Namelijk een aanrijding met persoon. Even helemaal nergens zin in dus en flink van het padje af.
Verder nu even helemaal aan de grond. Ik werk als conductrice op de trein. Vrijdag ben ik met een mes met de doodbedreigd. Na aangifte gedaan te hebben ben ik het weekend gewoon weer gaan werken. Wel zonder controle ronde om eventuele agressie uit de weg te gaan. Helaas kwam gister een ander naar iets aan het bod. Namelijk een aanrijding met persoon. Even helemaal nergens zin in dus en flink van het padje af.
Samantha- Fluisteraar
Wat super leuk Suus!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Suus, gefeliciteerd met de goede echo!
Samantha, gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat heftig van je werk zeg
All, ik ben hier ook niet echt actief geloof ik, sorry! Vanavond hebben we weer een echo en ik zie er verschrikkelijk tegenop. Mijn schoonzus was namelijk ook zwanger maar bij haar bleek bij een pretecho dat het kindje een aandoening heeft waardoor hij totaal geen overlevingskans heeft (waarschijnlijk de 40 weken al niet) en ze wordt donderdag ingeleid. Dan wordt je er toch wel weer even met je neus op gedrukt wat een wonder het toch is als alles goed gaat.
De misselijkheid is sinds deze week een stuk minder (dat geeft ook niet echt vertrouwen) maar verder ben ik wel veel moe. Ik deed ook mee aan MVM maar ben na een week gestopt want ik kon absoluut niet tegen de geur van die flessen. Ik moest er zo verschrikkelijk van kokhalzen, dat was geen doen.
Samantha, gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat heftig van je werk zeg
All, ik ben hier ook niet echt actief geloof ik, sorry! Vanavond hebben we weer een echo en ik zie er verschrikkelijk tegenop. Mijn schoonzus was namelijk ook zwanger maar bij haar bleek bij een pretecho dat het kindje een aandoening heeft waardoor hij totaal geen overlevingskans heeft (waarschijnlijk de 40 weken al niet) en ze wordt donderdag ingeleid. Dan wordt je er toch wel weer even met je neus op gedrukt wat een wonder het toch is als alles goed gaat.
De misselijkheid is sinds deze week een stuk minder (dat geeft ook niet echt vertrouwen) maar verder ben ik wel veel moe. Ik deed ook mee aan MVM maar ben na een week gestopt want ik kon absoluut niet tegen de geur van die flessen. Ik moest er zo verschrikkelijk van kokhalzen, dat was geen doen.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Dank jullie wel!
@Samantha: wat heftig op je werk!
@Novalee: hoe laat heb je je echo? Hopelijk is alles gewoon goed en kan je daarna weer lekker genieten. En vanaf een week of 10 daalt de hoeveelheid hcg toch weer? Dan is het misschien helemaal niet raar dat je minder misselijk bent.
Hoe krijg ik hier een ticker? Ik heb er net eentje gemaakt, maar krijg hem maar niet geplaatst... Kan iemand helpen?
@Samantha: wat heftig op je werk!
@Novalee: hoe laat heb je je echo? Hopelijk is alles gewoon goed en kan je daarna weer lekker genieten. En vanaf een week of 10 daalt de hoeveelheid hcg toch weer? Dan is het misschien helemaal niet raar dat je minder misselijk bent.
Hoe krijg ik hier een ticker? Ik heb er net eentje gemaakt, maar krijg hem maar niet geplaatst... Kan iemand helpen?
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken