Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 5 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  strawberry vr 25 jan 2013 - 2:33

Weegschaal schreef:
strawberry schreef:
Misschien heb ik het wel gemist of wil je het niet vertellen maar is er een medische reden van je miskramen? Of hebben ze dat nog niet onderzocht? In ieder geval een dikke knuffel van mij!

Ze hebben geen oorzaak gevonden. En dan wordt er in Nederland ook niets aan gedaan, blijven proberen en afwachten is het dan. Daarom gaan we nu naar Belgie, daar proberen ze medicatie. Er is geen overduidelijk bewijs voor, maar iedere vrouw die ze er mee kunnen helpen is er 1 is hun gedachte. En daar kan ik me helemaal in vinden!

Fijn dat je in België terecht kan. Gelukkig dat ze daar al verder zijn met dit soort dingen.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 5 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  nillis vr 25 jan 2013 - 2:41

@ strawberry, bedankt voor je duidelijke uitleg. Ik wist ook niet goed wat ik me er precies bij moest voorstellen. Ik hoop heel erg mee, dat je nu het goede hebt doorgegeven. Heeft je zoontje er veel hinder van?

@ weegschaal, ik vind je zo sterk en ik hoop zo dat ze je in belgië verder kunnen helpen. Wat fijn dat je met je nichtje hebt kunnen knuffelen, maar kan me indenken dat het ook heel confronterend is. Vind het wel heel knap dat je je er niet voor afsluit. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 5 699888

@ Stitch, wij hebben bij de T de combinatietest niet gedaan en zijn dat ook niet van plan nu te doen. het is echt een kansberekening en de spanning en stress wil ik hierdoor niet hebben.

@ Sazzle, ik heb ook bijna geen klachten. Af en toe wat misselijk en moe, maar verder niet en vind het dus dan ook wel spannend. Gelukkig hebben we 6 febr de echo al. Wanneer hebben jullie een echo?

@Bloempje, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met je gaat en hoe de familie heeft gereageerd.

@ all, hier weinig nieuws. hebben net T uit logeren gebracht en gaan straks naar de vrienden van amstel. Fijn weekend iedereen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sazzle vr 25 jan 2013 - 2:44

@nillis: wij hebben 19feb de 1e echo en de dag daarvoor het intake gesprek. Ik vind het zo lang duren allemaal.. Je weet verder niks, zo lang wachten tot een gesprek enzo. Voel me een beetje zo van: Ja? en nu?

Ik heb wel pijnlijke borsten al een week ofzo en pijn in m'n buik. Lijkt op menstruatiekrampen. Maar dat schijnt erbij te horen las ik.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Annemie vr 25 jan 2013 - 2:51

@stitch, wij doen ook geen combinatietest, het is maar een kansberekening en geeft denk ik alleen maar stress.
@sazzle, ik ben vanaf week 6 kotsmisselijk, daarvoor buikpijn en pijn in de borsten.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Sazzle vr 25 jan 2013 - 2:55

Annemie schreef:@stitch, wij doen ook geen combinatietest, het is maar een kansberekening en geeft denk ik alleen maar stress.
@sazzle, ik ben vanaf week 6 kotsmisselijk, daarvoor buikpijn en pijn in de borsten.

Ik las dat vanaf week 6 de meesten ook inderdaad misselijk worden! Verder heb ik dus dezelfde klachten als jij:|. Ik ben sinds een dag of 3 juist 's avonds misselijk, maar ook weer niet zo extreem ofzo.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  firda vr 25 jan 2013 - 5:08

Stitch de echo was niet goed, helaas.
Nu wachten tot dat het los komt!

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Bericht  Jasmine vr 25 jan 2013 - 5:37

Bah Firda, dat is geen leuk bericht Sad

Sterkte!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Stitch vr 25 jan 2013 - 5:38

Wat klote firda! Heel veel sterkte! hug
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  mzcharlotte vr 25 jan 2013 - 5:39

Wat ontzettend naar Firda. Heel veel sterkte.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Weegschaal vr 25 jan 2013 - 7:30

Wat erg Firda *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 5 699888
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Annemie vr 25 jan 2013 - 7:52

Wat naar Firda, had je dan ook al klachten zoals bloedverlies?
Veel sterkte hug
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  ingrid82 vr 25 jan 2013 - 7:56

Heel veel sterkte Firda! :nopompom:
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Sanne vr 25 jan 2013 - 8:09

Wat verdrietig, Firda. Sterkte.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  Pien vr 25 jan 2013 - 8:47

@Firda,

heel veel sterkte!! wat ontzettend klote is dit zeg.... had je verder ook "klachten" die duiden dat het mis was?

@Sazzle, ben heel benieuwd welke vkpraktijk jij gekozen hebt?

@All,

ik reageer even niet op iedereen. Kan er de zin niet in krijgen, Sorry!

Ik heb gister dus de intake gehad, bloeddruk was keurig, 110over60. Gewicht helaas te hoog, maar dat wist ik al. Ik krijg dus een glucosetest en extra groei-echo's in het ziekenhuis met 28 en 32weken. Mocht daaruit blijken dat ze vermoeden dat het invloed op de groei van de baby heeft, word ik overgedragen aan het ziekenhuis. Ook dat wist ik allemaal al.

Verder heb ik 7 februari de termijnecho, tevens doen wij mee met een nieuw onderzoek. Een screeningscentrum hier in de buurt is bezig met een onderzoek om de 20weken echo te vervroegen naar 13weken. Wij krijgen dus de 20weken echo al met 13weken, ook krijgen we een gewone 20weken echo zodat ze kunnen kijken of de bevindingen met de 13weken echo met de 20weken nog zo zijn. Het is een onderzoek met het UMC Groningen en de Isala klinieken. De 13weken echo staat gepland op 21 februari. Er is een mogelijkheid dat het geslacht dan ook al zichtbaar is, dan zou dus betekenen dat we het over 4weken al weten!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Annemie vr 25 jan 2013 - 8:55

Pien, wat toevallig. ik had gister ook de intake en heb 7 febr ook de eerste echo. Wat leuk zeg, dat onderzoek.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  Sazzle vr 25 jan 2013 - 18:44

@ Pien: ik heb voor een praktijk in E.rmelo gekozen.
Wat leuk zeg, dat onderzoek! Ben heel benieuwd of ze inderdaad zo vroeg al het geslacht kunnen zien. Is dat onderzoek in ziekenhuis in jouw woonplaats?
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pien vr 25 jan 2013 - 19:53

Ik pm je het straks wel even door. Het staat los van het ziekenhuis in harderw.ijk

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  firda vr 25 jan 2013 - 21:22

Nee geen enkel teken en nog steeds niet!

Meestal komt het los tussen de 10 en 12 weken.
Zelf wil ik hier op wachten, maar het duurd nog wel even.
Ik zie het namelijk echt niet zitten om een curretage te ondergaan. (durf ik niet)

Mijn baarmoeder zag er heel onrustig uit. Waarschijnlijk heb ik vleesbomen of mijn baarmoeder was aan het in krimpen.
Vrijdag moet ik weer komen en dan gaan ze kijken hoe mijn baarmoeder er uit ziet.

Dit is ook de laatste post die hier plaats!

Meiden een fijne zwangerschap toe gewenst!

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Bericht  Suus vr 25 jan 2013 - 21:52

Oh Firda, wat naar! Sterkte meid, en hopelijk komt het snel vanzelf op gang.

Sazzle, ik herken jouw gevoel ook heel goed. Ik heb nauwelijks klachten en daardoor durf ik ook niet goed blij te zijn met de zwangerschap. Wel heb ik regelmatig last van buikpijn, soort menstruatiekrampen, en ben dan bang dat het mis gaat... Maar dit hoort er dus wel bij? Als meerdere meiden dit hebben (gehad) stelt me dat wel weer wat gerust.

@Stitch: fijn, die positieve test van moeders voor moeders, maar wat is mvm eigenlijk?

@Pien: ik ben benieuwd of ze mij ook gaan attenderen op dat onderzoek, ik heb 4 februari de intake in het UMCG. Maar eigenlijk heb ik een beetje gemengde gevoelens bij die intake. Ik heb ook contact met een verloskundigenpraktijk hier in de buurt en daar heb ik een veel fijner gevoel bij dan bij het ziekenhuis...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Miss G za 26 jan 2013 - 2:35

Hier is het helaas ook helemaal mis. Het begon met bruinverlies, maar ik verlies nu heel veel helder rood bloed. Cry
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Annemie za 26 jan 2013 - 5:11

Oh wat naar miss G, hoeveel weken was je? Veel sterkte!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  Miss G za 26 jan 2013 - 5:37

Dank je Annemie. Zou maandag 7 weken zwanger zijn.
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Suus za 26 jan 2013 - 5:41

Ah nee, Miss G, heel veel sterkte! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 5 699888
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Annemoontje za 26 jan 2013 - 5:50

Veel sterkte voor de meiden waarbij het niet goed zit.. hug
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  mzcharlotte za 26 jan 2013 - 5:55

Wat ontzettend naar MissG. Heb je je verloskundige gebeld? Nillis' verhaal was ook dat ze bij de eerste veel heeft gebloed, maar uiteindelijk een gezond kindje heeft gekregen. Heb je er echt krampen bij? In elk geval veel sterkte! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 5 699888
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: