Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe moet jouw uitvaart eruit zien?

+17
Exogenesis
Ilovethe90s
mzcharlotte
Twellie
De Mol
Guus
rapa nui
Winegum
eigenwijs
Supertalentje
Jasmine
Taeda
Highway
Gympie
Manderijn
Mint
Pommes
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe moet jouw uitvaart eruit zien? - Pagina 2 Empty Re: Hoe moet jouw uitvaart eruit zien?

Bericht  Caramba za 26 jan 2013 - 11:05

Ik wil graag gecremeerd worden. Wilde eerst begraven worden, maar dit kan voor mijne nabestaanden later nadelen met zich meebrengen.
Ik wil in een witte kist, geen lak. Ik wil graag in de kleren die ik het liefst draag, spijkerbroek, vestje en een leuk shirt, laarzen of mijn sneakers.De urn mag modern zijn, niet een ouderwets ding. Muziek moet iets zijn wat mij blij maakt, geen nederlands talig.
Verder is het met een lach en een traan.
Het zal niet in een kerk plaats vinden, ben niet gelovig en heb niets met kerken verder.
Nadien geen cake. Rosé, wijn, bier etc. Iets wat typisch bij mij past.
Zo zal het nu zijn, geen idee over 20 jaar. Stel deze vraag dan nog eens, dan denk ik dat het antwoord anders zal zijn.

Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe moet jouw uitvaart eruit zien? - Pagina 2 Empty Re: Hoe moet jouw uitvaart eruit zien?

Bericht  Tania za 26 jan 2013 - 11:10

Maakt me echt niks uit. Dat mogen mijn nabestaanden beslissen, als die zich er goed bij voelen is het voor mij ook goed.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bazinga za 26 jan 2013 - 11:31

Crematie en ik wil dat mijn leven gevierd word. Als ik morgen kom te overlijden, heb ik wel 24 jaar lang op de aardkloot rond mogen hobbelen; denk dáár aan, vier dát. En ik zou niet willen dat mensen spreken, over hoe ik gemist zal worden; wees gewoon eerlijk. Ik was een stronteigenwijs mormel, vreselijk onhandig en blunt. Iedereen heeft wel een herinnering aan die fijne eigenschappen, deel dat met elkaar, dan kan er een beetje gelachen worden.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast za 26 jan 2013 - 11:33

Cremeren in Schagen, daar zijn mijn opa en oma ook gecremeerd, voor de rest borrels en bittergarnituur. Voor de rest zoeken ze het maar uit, ben toch al dood.

Gast
Gast

Bericht  Elliot za 26 jan 2013 - 20:58

Ik heb met begrafenissen echt een rare 'band', ik heb in mijn leven al zoveel begrafenissen en crematies meegemaakt dat ik precies op een rijtje heb hoe ik her zelf NIET wil. Ik wil graag een persoonlijke dienst, die bij mij past. Iemand die iets zegt over mijn leven, hoe ik was en die daar herinneringen over ophaalt. Qua muziek wil ik graag iets van Dido, Midzomernachtdroom van Guus Meeuwis, Tears in Heaven van Eric Clapton, Nights in White Satin van de Moody Blues.. En nog meer muziek. Veel roze bloemen en een witte kist.

Stiekem wil ik ook voor de zekerheid een opgeladen mobiel mee in de kist. Mocht ik dan toch nog wakker worden als ik begraven ben, dan kan ik bellen dat er een foutje is gemaakt.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: