Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hmm... erwtensoep! Wat maak jij graag zelf?

+7
loura
_Summer
Jasmine
Pommes
minoessepoes
Susan
Lejow
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hmm... erwtensoep! Wat maak jij graag zelf? - Pagina 2 Empty Re: Hmm... erwtensoep! Wat maak jij graag zelf?

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 8:42

Ik heb vanmiddag dat pakket gekocht, maar wat voor spek moet je er in doen? Zuurkoolspek?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hmm... erwtensoep! Wat maak jij graag zelf? - Pagina 2 Empty Re: Hmm... erwtensoep! Wat maak jij graag zelf?

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 8:43

Pritt schreef:Ik heb vanmiddag dat pakket gekocht, maar wat voor spek moet je er in doen? Zuurkoolspek?

Dat heb ik wel gedaan ja, leek me de beste optie!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 8:48

Dan doe ik dat ook! Had je gewoon zo'n 'blok' spek og van die kleine blokjes?
En werd de soep lekker dik? Anders doe ik er nog aardappel in...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 8:52

Ik had een groot blok gekocht, en het naderhand zelf in stukjes gesneden! Vond het zonde om meer uit te geven aan stukjes, als je dat naderhand ook gewoon zelf kunt doen. Het wordt HEEL erg dik, dus ik heb er geen aardappel in gedaan verder en zou dat eigenlijk ook afraden bij deze mix. Waar je alleen even op moet letten, het lijkt alsof hij niet dik wordt, maar INEENS op de juiste tijd wordt hij ontzettend dik en is hij eigenlijk klaar. Dus gewoon het recept van de AH volgen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 8:54

Oké! Dan komt het vast wel goed!
Heb er nu al trek in smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 8:54

Haha, dat dacht ik ook, maar na 1 kopje zat ik bomvol Laughing

Gast
Gast

Bericht  Lady4 vr 25 jan 2013 - 23:49

Reva schreef:Heerlijk Pippa! Ik zou het liefst elke dag soep eten :cheering:

Ik ook! Maar geen erwtensoep. smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 26 jan 2013 - 0:27

Het is gelukt hoor! We gaan em vanavond proeven!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: