Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

buddha to buddha

4 plaatsers

Ga naar beneden

buddha to buddha Empty buddha to buddha

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 7:45

Ik vind dat het merk buddha to buddha echt prachtige armbanden heeft, maar zo ontzettend duur.

Weet iemand misschien een website of winkel waar ze iets soortsgelijk hebben maar een tikkel goedkoper Laughing

buddha to buddha 100-chain-xl

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

buddha to buddha Empty Re: buddha to buddha

Bericht  Caresses za 4 dec 2010 - 10:48

http://www.prosieraden.nl/N_frame.html?http://www.prosieraden.nl/

Geen idee of het een betrouwbare site is (had gewoon buddah to buddah look a like ingetypt op google, misschien dat je zo nog meer sites kan vinden.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 1:58

Als je via Marktplaats zoekt vind je ook verschillende sites met lookalikes. Ik heb zelf 2 buddha to buddha's, allebei junior armbandjes en een ring. Ik wilde ze perse naast mijn horloge dragen, dus dan vond ik die smalle mooier (en het scheelt meteen een paar honderd euro, ik heb er nu 2 voor in totaal 350 euro). Ik heb ooit een nep B2B gekocht, maar die was echt niet mooi. Het was de Bianca, in de winkel kost die 899 euro en de nep versie had ik voor 180 euro gekocht, via MP. Maar hij zag er echt niet mooi uit en je zag dat het zilverlaagje al los begon te laten. Dus ik heb hem gelukkig terug mogen sturen en mijn geld teruggekregen. Dus als je een nep versie koopt, let dan wel op dat het massief zilver is. Zo'n verzilverde blijft echt niet mooi, dat laagje laat heel snel los en dat is zonde.

Gast
Gast

buddha to buddha Empty Ik maak deze designs zelf, puur zilver, interesse?

Bericht  mayal vr 7 jan 2011 - 10:19

Punk'd schreef:Ik vind dat het merk buddha to buddha echt prachtige armbanden heeft, maar zo ontzettend duur.

Weet iemand misschien een website of winkel waar ze iets soortsgelijk hebben maar een tikkel goedkoper Laughing

mayal
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gizmo vr 7 jan 2011 - 10:21

Bobbie schreef:Als je via Marktplaats zoekt vind je ook verschillende sites met lookalikes. Ik heb zelf 2 buddha to buddha's, allebei junior armbandjes en een ring. Ik wilde ze perse naast mijn horloge dragen, dus dan vond ik die smalle mooier (en het scheelt meteen een paar honderd euro, ik heb er nu 2 voor in totaal 350 euro). Ik heb ooit een nep B2B gekocht, maar die was echt niet mooi. Het was de Bianca, in de winkel kost die 899 euro en de nep versie had ik voor 180 euro gekocht, via MP. Maar hij zag er echt niet mooi uit en je zag dat het zilverlaagje al los begon te laten. Dus ik heb hem gelukkig terug mogen sturen en mijn geld teruggekregen. Dus als je een nep versie koopt, let dan wel op dat het massief zilver is. Zo'n verzilverde blijft echt niet mooi, dat laagje laat heel snel los en dat is zonde.

180 euro voor een verzilverde armband is echt belachelijk, dat je dat ervoor betaald hebt...
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gizmo vr 7 jan 2011 - 10:22

mayal schreef:
Punk'd schreef:Ik vind dat het merk buddha to buddha echt prachtige armbanden heeft, maar zo ontzettend duur.

Tekst in onderwerp gezet in plaats van eronder?
Puur zilver lijkt me niet he. Vast 925.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 10:25

Ik heb de echte, deze bovenstaande.. van mijn man gekregen met kerst 2009.. met mijn verjaardag de bijpassende ring.. Het is onwijs duur, maar schitterend..

Ik zou niet weten waar je neppe/replica's kunt kopen maar dat zou ik echt niet willen.. zonde! Koop anders een mooie dunne..

Gast
Gast

Bericht  mayal vr 7 jan 2011 - 10:30

Sorry, voor het eerst op dit forum, weet niet precies hoe het werkt!
Maak ze inderdaad van 925 sterling zilver.

mayal
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gizmo vr 7 jan 2011 - 10:42

Aha. Tis alleen niet zo netjes om je speciaal voor reclame aan te melden...
(Ik ben dan trouwens een mede-vakgenoot, en ik gruwel van verkeerde (misleidende) benamingen).
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 11:02

Op de site www.trendjuweliers.nl kun je volgens mij lookalikes kopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 3:47

Ik vind buddha to buddha moooiii! Maar inderdaad erg duur. Toch zou ik geen nepversie kopen als ik jou was, want dat valt toch vaak tegen. Je hebt ook nog band of angels, daar heb ik een ketting van, gekregen van mijn vriend, maar dat is volgens mij net zo duur of misschien nog duurder.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 3:53

Gizmo schreef:
Bobbie schreef:Als je via Marktplaats zoekt vind je ook verschillende sites met lookalikes. Ik heb zelf 2 buddha to buddha's, allebei junior armbandjes en een ring. Ik wilde ze perse naast mijn horloge dragen, dus dan vond ik die smalle mooier (en het scheelt meteen een paar honderd euro, ik heb er nu 2 voor in totaal 350 euro). Ik heb ooit een nep B2B gekocht, maar die was echt niet mooi. Het was de Bianca, in de winkel kost die 899 euro en de nep versie had ik voor 180 euro gekocht, via MP. Maar hij zag er echt niet mooi uit en je zag dat het zilverlaagje al los begon te laten. Dus ik heb hem gelukkig terug mogen sturen en mijn geld teruggekregen. Dus als je een nep versie koopt, let dan wel op dat het massief zilver is. Zo'n verzilverde blijft echt niet mooi, dat laagje laat heel snel los en dat is zonde.

180 euro voor een verzilverde armband is echt belachelijk, dat je dat ervoor betaald hebt...

Ja dat vond ik dus ook. Maar ik had hem gekocht van iemand die beweerde dat hij wel echt zilver was, en dus niet verzilverd. Maar ze zei er wel bij dat het een nepperd was (maar dan nog kan het niet dat je voor 180 euro zoveel zilver kunt kopen, stom van me). Gelukkig mocht ik hem terugsturen en nnu ben ik heel blij met mijn 2 echter Buddha's. Ik ga er binnenkort nog een derde bij kopen, weer een junior.

Gast
Gast

Bericht  Prosecco za 8 jan 2011 - 23:29

Ik ga wel eens naar een sieraden party, daar worden allemaal echt zilveren sieraden verkocht die van Bali komen. Daar zitten veel zilverfabrieken en dus kan het goedkoper ingekocht worden. Op die party hebben ze vaak ook armbanden in de Buddha to Buddha stijl, maar er staat geen merk op.
Ik weet niet uit welke omgeving je komt maar anders kan ik de volgende keer de mail wel naar je doorsturen?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 23:35

Pfoe wat zijn die krengen duur zeg. Ik vind JOSH al duur!! (daar heb ik er twee van)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: