hoe hou je het leuk?
+26
Shopaholic
Tania
Annie24
Ilovethe90s
Taeda
Ayla
Mamsie
Parel
Ellebel
sanne-84
Zenna
Creabea_28
Samantha
Paper Crown
Jade
Sanne
Rush
Jilke
Viva
Aagje!
Highway
Luce
Lejow
Susan
Sun88
MiKa
30 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: hoe hou je het leuk?
Hoe mijn relatie in elkaar zit, is helemaal mijn zaak. Ik ga niet in op allerlei loze dingen die hier geroepen worden.
Neem van mij aan, dat mijn relatie goed zit. We zijn ruim 12 jaar bij elkaar, gelukkig getrouwd, en vanaf dag 1 weet hij dat ik geen sexbeest ben. Hierin hebben wij een prima balans gevonden, en het laatste wat hij zal doen is vreemdgaan. En geloof me, hoe vaak ik uit wanhoop niet geroepen heb dat hij dat beter wel kon doen omdat ik weer es geen zin had.
Het heeft niets te maken met het feit dat ik hem niet aantrekkelijk vind, of dat ik niet kan klaarkomen, want integendeel, daar heb ik juist geen problemen mee.
Helaas ben ik gewoon niet gezegend met een gezond libido, ik heb gewoon niets met seks, en waar dat aan ligt? Als iemand mij dat kan vertellen, ben ik je werkelijk eeuwig dankbaar! Maar ik moet me er gewoon toe zetten, want ik kan ook prima zonder.
Feit is wel, dat ik nu ruim 2 jaar met de pil gestopt ben, en nog steeds niet zwanger ben. Nu zal iedereen denken, ja haha, ik weet wel waar dat aan ligt! Want je hebt geen seks.... Maar ik weet heel goed wanneer ik wel of niet vruchtbaar ben (ongeveer dan natuurlijk). Ik heb in al deze jaren al dezelfde cyclus van 28-30 dagen. Als ik nu ineens elke avond op mijn man ga duiken, werk ik mezelf tegen en gaat dit nooit wat worden, juist dan gaat het tussen ons in staan. Ik moet mezelf 'motiveren' ondanks dat we zoo ontzettend graag een kindje willen. Hier hebben we aardig een balans in gevonden, maar ik ben heel bang dat er iets mis is met mijn of zijn vruchtbaarheid, maar ik durf hier niet aan te denken. De ene maand hebben we meer seks dan de andere, en af en toe heb ik zelfs zelf wel zin. Maar geloof me, ik 'dwing' mezelf en zet me er echt toe om nu voor een kindje te gaan, en om doorgaans toch wel seks te hebben.
Mijn relatie is geen broer/zus relatie, ik ben niet een enorme uitzondering of noem het op, niemand is hier blij mee, maar kijk es rond en er zijn meer meiden die hiermee zitten dan je denkt. En dan niet het zwanger worden, maar het lage libido.
Neem van mij aan, dat mijn relatie goed zit. We zijn ruim 12 jaar bij elkaar, gelukkig getrouwd, en vanaf dag 1 weet hij dat ik geen sexbeest ben. Hierin hebben wij een prima balans gevonden, en het laatste wat hij zal doen is vreemdgaan. En geloof me, hoe vaak ik uit wanhoop niet geroepen heb dat hij dat beter wel kon doen omdat ik weer es geen zin had.
Het heeft niets te maken met het feit dat ik hem niet aantrekkelijk vind, of dat ik niet kan klaarkomen, want integendeel, daar heb ik juist geen problemen mee.
Helaas ben ik gewoon niet gezegend met een gezond libido, ik heb gewoon niets met seks, en waar dat aan ligt? Als iemand mij dat kan vertellen, ben ik je werkelijk eeuwig dankbaar! Maar ik moet me er gewoon toe zetten, want ik kan ook prima zonder.
Feit is wel, dat ik nu ruim 2 jaar met de pil gestopt ben, en nog steeds niet zwanger ben. Nu zal iedereen denken, ja haha, ik weet wel waar dat aan ligt! Want je hebt geen seks.... Maar ik weet heel goed wanneer ik wel of niet vruchtbaar ben (ongeveer dan natuurlijk). Ik heb in al deze jaren al dezelfde cyclus van 28-30 dagen. Als ik nu ineens elke avond op mijn man ga duiken, werk ik mezelf tegen en gaat dit nooit wat worden, juist dan gaat het tussen ons in staan. Ik moet mezelf 'motiveren' ondanks dat we zoo ontzettend graag een kindje willen. Hier hebben we aardig een balans in gevonden, maar ik ben heel bang dat er iets mis is met mijn of zijn vruchtbaarheid, maar ik durf hier niet aan te denken. De ene maand hebben we meer seks dan de andere, en af en toe heb ik zelfs zelf wel zin. Maar geloof me, ik 'dwing' mezelf en zet me er echt toe om nu voor een kindje te gaan, en om doorgaans toch wel seks te hebben.
Mijn relatie is geen broer/zus relatie, ik ben niet een enorme uitzondering of noem het op, niemand is hier blij mee, maar kijk es rond en er zijn meer meiden die hiermee zitten dan je denkt. En dan niet het zwanger worden, maar het lage libido.
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10
Ben je al is naar de huisarts geweest dan, als je bang bent dat er met 1 van jullie qua vruchtbaarheid iets mis is? Verder heb ik geen tips, hier gaat het ook zoals gemiddeld en we willen allebei vaker, dus geen last van laag libido.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Mamsie schreef:Mevrouw relatiecrisis 1 (euc) en mevrouw relatiecrisis 2 (luce) jullie generaliseren echt de boel nu. Kom op. Voor een deel ben ik het zeker met jullie eens maar overdrijven is ook een vak.
Eh, wat generaliseer ik dan? Die niet zo denigrerend trouwens met je rare toontje.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Whahaha! Wat ben jij toch altijd lekker direct.Mamsie schreef:Mevrouw relatiecrisis 1 (euc) en mevrouw relatiecrisis 2 (luce) jullie generaliseren echt de boel nu.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Gewoon even door de zure appel heen bijten
Susan: omdat het me zo kut lijkt voor de man in kwestie om als veredelde spermadonor gebruikt te worden omdat z'n vrouw eigenlijk liever zou vragen of hij het in een bakje wil deponeren. Best een naar gevoel lijkt me dat. Sorry schat, ik doe het ook liever niet, maar we moeten, dus klim er maar op en dan doe ik wel alsof ik het leuk vindt.
.
Ik vind zwanger worden en seks nou niet echt iets als 'door de zure appel' heen bijten....
En een veredelde spermadonor? Wat denk je zelf? Wat geeft jou ineens zon reden dat jij zon oordeel kan trekken?
MiKa- Fluisteraar
Je kwalificeert het dus zelf ook als een ongezond libido. Wat let je om hulp te zoeken? Dan verander je heus niet ineens in een seksbeest dat je eigenlijk niet bent. Maar je hele post klinkt sowieso als iets waar jullie niet alleen uit gaan komen. Zou je graag hulp willen?MiKa schreef:Helaas ben ik gewoon niet gezegend met een gezond libido, ik heb gewoon niets met seks, en waar dat aan ligt? Als iemand mij dat kan vertellen, ben ik je werkelijk eeuwig dankbaar! Maar ik moet me er gewoon toe zetten, want ik kan ook prima zonder.
Gast- Gast
Zeg, mevrouw de tienermoeder, heeft het zin om elkaar zo aan te spreken denk je?
Mika, zou je niet wat aan je libido gaan doen dan? je lijkt je er makkelijk bij neer te leggen. maar ik denk eigenlijk dat elk mens wel ergens geil van kan worden, mits je ermee aan de slag gaat. en seks is zoveel leuker en ontspannener als je er zin in hebt, legt ook minder druk op het zwanger worden, want dan heb je seks om andere redenen dan een baby. Je hoeft geen seksbeest te zijn, maar je eigen man een lekker ding vinden waar je regelmatig zin in hebt lijkt me niet teveel gevraagd toch? je hoeft niet dagelijks de scheuren in het plafond te neuken, maar als de seks leuker is is het allemaal wat minder zwaar beladen.
Mika, zou je niet wat aan je libido gaan doen dan? je lijkt je er makkelijk bij neer te leggen. maar ik denk eigenlijk dat elk mens wel ergens geil van kan worden, mits je ermee aan de slag gaat. en seks is zoveel leuker en ontspannener als je er zin in hebt, legt ook minder druk op het zwanger worden, want dan heb je seks om andere redenen dan een baby. Je hoeft geen seksbeest te zijn, maar je eigen man een lekker ding vinden waar je regelmatig zin in hebt lijkt me niet teveel gevraagd toch? je hoeft niet dagelijks de scheuren in het plafond te neuken, maar als de seks leuker is is het allemaal wat minder zwaar beladen.
Laatst aangepast door Eucalypta op di 22 jan 2013 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mika, ik denk dat Rood een goed punt heeft. Ben je tevreden met je huidige seksleven?
Zonder het oordeel van anderen daarover. Het beeld wat hier door sommigen zo stellig geschetst wordt, is niet de standaard, niet jouw standaard!
Zonder het oordeel van anderen daarover. Het beeld wat hier door sommigen zo stellig geschetst wordt, is niet de standaard, niet jouw standaard!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Eucalypta schreef:Parel schreef:In het begin ga je als jonge honden tekeer, en naarmate je langer samen bent, wordt de sex wat minder belangrijk, in ons geval. We doen het veel minder, maar de keren dat we het doen is het prima.
Sex boeit me serieus helemaal niks, af en toe is lekker maar ik weet zeker dat ik maanden zonder zou kunnen. Als ik het doe, dan moet ik echt zin maken. En dat heeft helemaal niks met mijn partner of relatie te maken, het is gewoon prima zo, denk dat we zelfs intiemer zijn nu dan in het begin (de jonge honden), waar de onzekerheid en de bewijsdrang boventij vierde.
Maar, ik snap dat écht niet. ik ben óók 13 jaar bij mijn man en ik ben heus niet iemand die elke dag moet, maar ik kan toch echt niet langs mijn man lopen als hij naakt is zonder dat ik denk 'hm, lekker' .
En als we samen ergens zijn kan hij me aankijken met een blik dat ik weet dat hij me leuk en lekker vind. die spanning hangt er echt altijd hoor, niet dat we elke dag seks hebben, dat gaat gewoon niet, en zelfs niet altijd vaker dan eens per week, maar dat is nooit omdat we geen zin hebben. Ik vind mijn man prachtig, ik vind hem lekker en ik kan de hele dag zin in hem hebben. heeft niet eens zoveel met seks. te. maken, ik heb dan zin in hém. andersom net zo, er gaat echt geen dag voorbij dat ik merk dat hij me aantrekkelijk vindt, en dat is fijn. en dat kan dus ook als je al zolang bij elkaar bent.
Natuurlijk kan dat, maar dat is niet in alle situaties zo. Ik denk ook niet als ik in de spiegel naar mezelf kijk `je mag er zijn`, evenals dat ik als ik mijn vriend naakt zie er gelijk allemaal geile gedachten door mijn hoofd gaan. Ik ben er geloof ik ook gewoon te nuchter en te simpel voor.
Het is mijn vent, en ik hou zielsveel van hem en weet zeker dat hij me nooit zal verraden, evenals ik dat niet zou doen bij hem.
En met alle respect, ik kan me een aantal topics herinneren van jou hier waarin jouw relatie niet zo goed zat, dus het is bij jou niet al 13 jaar die koek en ei, lijkt mij. En zowel, ook prima, je hoeft het niet te snappen, maar het bestaat dus wel degelijk.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Vaak genoeg over gehad, maar niet nodig voor ons. Het staat niet tussen ons in, ik heb me lang afgevraagd en over gepraat samen wat het kan zijn, maar ik heb het gewoon niet. Wij redden ons prima samen, zijn gelukkig al ruim 12 jaar en niets hiervan staat tussen ons in.
Eerlijk gezegd ook nooit gekeken naar hulp, dus weet ook niet wat het inhoudt. Maar ik heb geen reden om geen zin te hebben, geen slechter ervaringen met seks, een bijzonder mooie vent, gezond, noem maar op. Dus het zit gewoon in mij ben ik bang. Toen ik jonger was, had ik ook nooit geen neiging om seks te hebben....af en toe is het moeilijk omschrijven, maar we hebben ons erbij neergelegd dat het zo is. Genoeg over gepraat, en ik moet me er gewoon meer toe zetten, hij heeft een stapje terug gedaan. En geloof me, dat is vanuit ons beide gekomen.
Eerlijk gezegd ook nooit gekeken naar hulp, dus weet ook niet wat het inhoudt. Maar ik heb geen reden om geen zin te hebben, geen slechter ervaringen met seks, een bijzonder mooie vent, gezond, noem maar op. Dus het zit gewoon in mij ben ik bang. Toen ik jonger was, had ik ook nooit geen neiging om seks te hebben....af en toe is het moeilijk omschrijven, maar we hebben ons erbij neergelegd dat het zo is. Genoeg over gepraat, en ik moet me er gewoon meer toe zetten, hij heeft een stapje terug gedaan. En geloof me, dat is vanuit ons beide gekomen.
Laatst aangepast door MiKa op di 22 jan 2013 - 8:19; in totaal 1 keer bewerkt
MiKa- Fluisteraar
Eucalypta schreef:Zeg, mevrouw de tienermoeder, heeft het zin om elkaar zo aan te spreken denk je?
Is dit nou nodig?
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
MiKa schreef:Vaak genoeg over gehad, maar niet nodig voor ons. Het staat niet tussen ons in, ik heb me lang afgevraagd en over gepraat samen wat het kan zijn, maar ik heb het gewoon niet. Wij redden ons prima samen, zijn gelukkig al ruim 12 jaar en niets hiervan staat tussen ons in.
Dan zou ik er geen big deal van gaan maken, gewoon seksen voor een baby en het zo leuk mogelijk maken samen
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Klopt hoor, wij waren bijna gescheiden. maar dat staat hier los van lijkt me. Over het algemeen gaat mijn relatie 12 jaar perfect en hebben we één jaar gedoe gehad waar we nos doorheen geslagen hebben. tja, de één heeft niet bestaand seksleven, de ander wat anders. lijkt me geen reden om dat er steeds bij te halen.
Gast- Gast
Jeetje, wat een topic is dat geworden zeg!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ilovethe90s schreef:Eucalypta schreef:Zeg, mevrouw de tienermoeder, heeft het zin om elkaar zo aan te spreken denk je?
Is dit nou nodig?
Was haar reactie wel nodig dan?
Luce- Kletskop
Ik spiegel even. mamsie weet heel goed dat ik daar geen mening over heb, maar het is net zo min nodig om mij aan te spreken op de manier zoals zij deed.Ilovethe90s schreef:Eucalypta schreef:Zeg, mevrouw de tienermoeder, heeft het zin om elkaar zo aan te spreken denk je?
Is dit nou nodig?
Gast- Gast
Mika, boeien wat de rest van jullie sexfrequentie vindt. Als jullie er maar tevreden mee zijn. Ik zie niet in waarom sex zo'n groot onderdeel van een relatie MOET zijn. Het wordt pas een probleem als één van jullie het als een probleem gaat ervaren en ik hoop dat je man, man genoeg is aan te geven als hij het een probleem gaat vinden.
Hier hebben we ook vaker sex gehad dan we normaal gewend waren. En het is echt niet zo dat ik mijn man gedwongen heb, hij was er zelf ook bij. Als hij zich op dat moment een veredelde spermadonor had gevoeld, dan had ie niet moeten sexen. Hij heeft ook verstand.
Ik heb het nooit als 'door de zure appel heen bijten' ervaren, maar meer als zin maken. Hartstochtelijke liefdessex hebben we dan wel op een moment dat we allebei zin hebben.
Hier hebben we ook vaker sex gehad dan we normaal gewend waren. En het is echt niet zo dat ik mijn man gedwongen heb, hij was er zelf ook bij. Als hij zich op dat moment een veredelde spermadonor had gevoeld, dan had ie niet moeten sexen. Hij heeft ook verstand.
Ik heb het nooit als 'door de zure appel heen bijten' ervaren, maar meer als zin maken. Hartstochtelijke liefdessex hebben we dan wel op een moment dat we allebei zin hebben.
Gast- Gast
Ook . Sorry, ik moet erg lachen om jullie.Eucalypta schreef:Zeg, mevrouw de tienermoeder, heeft het zin om elkaar zo aan te spreken denk je?
Gast- Gast
Annie24 schreef:Jeetje, wat een topic is dat geworden zeg!
Ik vind het niet erg verbazend hoor, zo verloopt ongeveer elk topic wat gaat over weinig sex, weinig zin of sex hebben om zwanger te worden.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Eucalypta schreef:Klopt hoor, wij waren bijna gescheiden. maar dat staat hier los van lijkt me. Over het algemeen gaat mijn relatie 12 jaar perfect en hebben we één jaar gedoe gehad waar we nos doorheen geslagen hebben. tja, de één heeft niet bestaand seksleven, de ander wat anders. lijkt me geen reden om dat er steeds bij te halen.
Ik vroeg me ook al af wat dat ermee te maken heeft. Dan mag je ineens geen vragen meer stellen over iemands sexleven? Vreemd.
Luce- Kletskop
Rejoy. schreef:Mika, boeien wat de rest van jullie sexfrequentie vindt. Als jullie er maar tevreden mee zijn. Ik zie niet in waarom sex zo'n groot onderdeel van een relatie MOET zijn. Het wordt pas een probleem als één van jullie het als een probleem gaat ervaren en ik hoop dat je man, man genoeg is aan te geven als hij het een probleem gaat vinden.
Thanx. Ik kan idd zonder twijfel zeggen, dat wij een goede relatie hebben en hier samen uitgekomen zijn. Precies mijn mans woorden; seks is een onderdeel in een relatie, niet de hoofdmoot.
Juist dat was mijn punt ook, je hebt vaker seks wanneer je zwanger wil worden, en hoe hou je dit leuk.
MiKa- Fluisteraar
MiKa schreef:Rejoy. schreef:Mika, boeien wat de rest van jullie sexfrequentie vindt. Als jullie er maar tevreden mee zijn. Ik zie niet in waarom sex zo'n groot onderdeel van een relatie MOET zijn. Het wordt pas een probleem als één van jullie het als een probleem gaat ervaren en ik hoop dat je man, man genoeg is aan te geven als hij het een probleem gaat vinden.
Thanx. Ik kan idd zonder twijfel zeggen, dat wij een goede relatie hebben en hier samen uitgekomen zijn. Precies mijn mans woorden; seks is een onderdeel in een relatie, niet de hoofdmoot.
Juist dat was mijn punt ook, je hebt vaker seks wanneer je zwanger wil worden, en hoe hou je dit leuk.
Wellicht gewoon het einddoel in gedachten houden?
Misschien kan de fantasie over `later` jullie beiden wel tevreden stellen en zo de sex gezelliger en aangenamer maken?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ach kom op zeg! Euc en luce hebben net zelf alle 2 een beetje boel relatie issues gehad en zitten beiden nu boven op zaken als deze. Ook in de andere topics in Liefde en Relatie. Ineens hebben jullie alle 2 een heel duidelijk beeld van hoe het wel zou moeten zijn.
Niet erg geloofwaardig wel? Daarom sprak ik jullie zo aan, jullie roepen nu het hardst maar een tijd terug was het wel andere koek. Ik als tienermoedertje mag zulke dingen zeggen hè!
Niet erg geloofwaardig wel? Daarom sprak ik jullie zo aan, jullie roepen nu het hardst maar een tijd terug was het wel andere koek. Ik als tienermoedertje mag zulke dingen zeggen hè!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Heel erg herkenbaar!
Bij ons werd het toch wel wat meer op de klok eigenlijk. In de periode rond mijn eisprong deden we het wat meer, en de rest van de weken was het rustig.
Dit dus.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Oh, en het gaat niet om de hoeveelheid seks, ik snap best dat niet iedereen 3x per week haalt, ik zelf ook echt niet. Maar dat je nooit oprecht zin in je eigen man hebt, of voelt dat hij je de mooiste en lekkerste vrouw op aarde bent, dat je nooit het gevoel hebt dat je elkaar wel zou willen opvreten, dat vind ik wel wat armoedig ja. En onnodig. Ik vraag me dan altijd af of mensen wel lekker in hun vel zitten, en of je jezelf op je gemak voelt in je lief of dat je je schaamt ofzo. Of gewoon niet weet wat voor jou werkt qua seks. Ik vraag me dat dan af. Ook omdat een potje seksen voor mij eigenlijk net zo goed werkt als een weekendje weg metvz'n tweeën of een goed gesprek, het zorgt ervoor dat we ons verbonden voelen, dat we vlinders houden. En dat gun ik echt iedereen hoor, dus vandaar. En nogmaals, dat gaat niet om 3x per week seks.
Gast- Gast
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk en minder leuk op het forum
» Leuk of niet leuk?
» Leuk of niet leuk?
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk en minder leuk op het forum
» Leuk of niet leuk?
» Leuk of niet leuk?
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: