Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe hou je het leuk?

+26
Shopaholic
Tania
Annie24
Ilovethe90s
Taeda
Ayla
Mamsie
Parel
Ellebel
sanne-84
Zenna
Creabea_28
Samantha
Paper Crown
Jade
Sanne
Rush
Jilke
Viva
Aagje!
Highway
Luce
Lejow
Susan
Sun88
MiKa
30 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  - Pagina 2 Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Viva di 22 jan 2013 - 4:04

Ik heb niet altijd zin gehad, de keren dat wij sex hadden omdat we voor een kindje gingen, dus echt tips heb ik er niet voor.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Susan di 22 jan 2013 - 4:04

Eucalypta schreef:Zo'n vent vindt dat misschien wel balen en heeft last van het feit dat ie zo weinig seks heeft, maar ja, monogaam, dus je moet maar afwachten wanneer je vrouw weer een keer wil, en als ze dan zwanger is heeft ze een goed excuus om het minimaal 9 maanden niet te doen. En als je dan na 11 maanden droogstaan vreemdgaat ben je een gevoelloze zak die zijn pik achterna loopt. Oh wacht, tenzij hem eens per maand 'een handje helpt' omdat hij nou eenmaal ook zo z'n behoeftes heeft.

Wat is nou eigenlijk concreet jouw advies in dit verhaal? Moet ze maar afzien van haar kinderwens omdat het niet eerlijk is om nu wel seks te willen? Moet ze van die hele relatie afzien omdat hij er zo bekaaid vanaf komt in jouw ogen? Moet ze een hoger libido toveren? Ik begrijp nooit zo goed wat je nou eigenlijk wil suggereren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Luce di 22 jan 2013 - 4:05

Susan schreef:
Luce schreef:
Waarom voelen jullie je meteen zo aangevallen?

Waarom denk jij altijd meteen dat mensen zich aangevallen voelen als de discussie een beetje pittiger van toon is?

Nou, als je de reacties leest Susan zié je dat mensen het op zichzelf betrekken.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Lejow di 22 jan 2013 - 4:06

Luce schreef:
Lejow schreef:Volgens mij is dat het hele punt.
Zolang je beide gelukkig bent in je relatie met de manier waarop het gaat, is er toch niets aan de hand?
Gelukkig staat er nergens in een wetboek hoevaak je sex per week moet hebben.

Beide gelukkig met helemaal geen sex? Als je beiden asexueel bent misschien. Maar ik kan me niet goed voorstellen dat als je niet asexueel bent, je daar allebei zo over denkt.

Maar spreek ik ergens over helemaal geen sex dan?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Susan di 22 jan 2013 - 4:08

Luce schreef:
Susan schreef:
Luce schreef:

Waarom denk jij altijd meteen dat mensen zich aangevallen voelen als de discussie een beetje pittiger van toon is?

Nou, als je de reacties leest Susan zié je dat mensen het op zichzelf betrekken.

Natuurlijk, als je in dezelfde situatie zit dan betrek je het op jezelf, dat lijkt me logisch, maar dat ze zich heel aangevallen voelen zie ik niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Luce di 22 jan 2013 - 4:09

Lejow schreef:
Luce schreef:
Lejow schreef:Volgens mij is dat het hele punt.
Zolang je beide gelukkig bent in je relatie met de manier waarop het gaat, is er toch niets aan de hand?
Gelukkig staat er nergens in een wetboek hoevaak je sex per week moet hebben.

Beide gelukkig met helemaal geen sex? Als je beiden asexueel bent misschien. Maar ik kan me niet goed voorstellen dat als je niet asexueel bent, je daar allebei zo over denkt.

Maar spreek ik ergens over helemaal geen sex dan?

Ehm. Daar heeft de TO het over Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luce di 22 jan 2013 - 4:09

Susan schreef:
Luce schreef:
Susan schreef:
Luce schreef:

Natuurlijk, als je in dezelfde situatie zit dan betrek je het op jezelf, dat lijkt me logisch, maar dat ze zich heel aangevallen voelen zie ik niet.

Ok. Verschil van mening Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow di 22 jan 2013 - 4:13

Het hoeft liever niet zegt ze, maar ik lees nergens dat ze het ook echt nooit doen.

En ik voel me ook niet aangevallen hoor!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Jilke di 22 jan 2013 - 4:13

Ik wil ook liever geen seks. Het doet pijn en ik verkramp al als hij me aanraakt. Dit heeft niks met houden van te maken. Mijn vriend vind het niet erg.

En ja, ik heb ook een grote kinderwens. Hoe we dat gaan doen is nog maar de vraag.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 4:14

Susan schreef:
Eucalypta schreef:Zo'n vent vindt dat misschien wel balen en heeft last van het feit dat ie zo weinig seks heeft, maar ja, monogaam, dus je moet maar afwachten wanneer je vrouw weer een keer wil, en als ze dan zwanger is heeft ze een goed excuus om het minimaal 9 maanden niet te doen. En als je dan na 11 maanden droogstaan vreemdgaat ben je een gevoelloze zak die zijn pik achterna loopt. Oh wacht, tenzij hem eens per maand 'een handje helpt' omdat hij nou eenmaal ook zo z'n behoeftes heeft.

Wat is nou eigenlijk concreet jouw advies in dit verhaal? Moet ze maar afzien van haar kinderwens omdat het niet eerlijk is om nu wel seks te willen? Moet ze van die hele relatie afzien omdat hij er zo bekaaid vanaf komt in jouw ogen? Moet ze een hoger libido toveren? Ik begrijp nooit zo goed wat je nou eigenlijk wil suggereren.
werken aan je libido en geen geforceerde seks hebben, dat lijkt me de zuiverste manier. Om de dag is echt niet nodig. Plus dat ik echt eens na zou gaan denken of je relatie het gaat redden als dit nu al zo onder druk staat, hoe gaat het dan straks met baby?
En je hoeft echt geen 3x per week seks, ieder zijn eigen ding, maar er zo mee omgaan lijkt me ook niet gezond. Als mijn man zou zeggen dat hij ook wel zonder seks met mij zou innen leven zou ik me heel erg naar voelen. Net als dat ik zeg dat ik best zonder een goed gesprek kan leven, ook essentieel. Niet dat je elke avond pratend of seksend door moet brengen, maar het afdoen met voor mij hoeft het niet en ik moet wel en hij vindt het ook vast wel best zo lijkt me niet de manier.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 4:16

Aagje! schreef:

Ik vind weinig sex in een relatie geen rede om vreemd te gaan. ook geen excuus. Als je een goede relatie hebt kan je het hier over hebben. Mijn man vind het prima zoals het nu gaat. Als je dat toch goed bespreekbaar blijft houden, dan zie ik het probleem niet.
als jij toch niet wilt heeft het ook geen zin om te zeggen dat hij het niet ok vindt toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 4:16

Eens met Lejow.
Hier stond en staat het nog steeds niet bovenaan mijn lijstje van favorieten.

Bij ons tweede kindje deden we het braaf om de dag en bij de vijfde maand hadden we allebei zoiets van: als het deze maand niet raak is gaan we stoppen met verplicht seksen. Gelukkig net precies die maand zwanger.

En de derde was eigenlijk totaal niet gepland. We hadden het die maand maar 1x gedaan en dat blijkt maar weer genoeg Laughing

Gast
Gast

Bericht  Rush di 22 jan 2013 - 4:16

Jilke, heb je daar geen hulp bij? Zoiets hoort fijn en leuk te zijn, als dat het niet is, dan wil je toch een oplossing?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Jilke di 22 jan 2013 - 4:17

Daar heb ik beginnende hulp bij ja.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  Rush di 22 jan 2013 - 4:19

Dat is fijn om te horen. Zoiets zal toch ook invloed hebben op je eigen gesteldheid, als het niet goed lukt. Hopelijk komt het allemaal goed! hoe hou je het leuk?  - Pagina 2 561177
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 4:21

En ze kan heus d'r hele leven met hem willen delen, maar voor een groot gedeelte van de mensen is seks echt een manier om zich geliefd te voelen, om verbinding te maken en intiem te zijn, als je dat de ander onthoudt neem je een risico. Hoeveel vrouwen klagen hier niet dat hun man niet praat? Die voelen zich verwaarloosd en willen hem leren praten omdat praten een manier is om je relatie te verdiepen en je aan elkaar te verbinden. Seks werkt net zo en is dus net zo belangrijk. Wil je alletwee niet praten dan is er niet zoveel aan de hand, maar wil de een niet praten en de ander juist wel, dan komt de een echt iets tekort en gaat die verbinding uiteindelijk ergens anders zoeken. Er zijn zat mensen die hevig verliefd raken op iemand waar ze zo goed mee kunnen praten, die hun zo goed begrijpt... ze voelen zich eindelijk weer geliefd. Met seks werkt het net zo.

Gast
Gast

Bericht  Jilke di 22 jan 2013 - 4:22

Dat heeft het ook ja. Maar de stap om hulp te roepen is erg groot.

Wij hebben nu al een aantal maanden geen seks of aanverwante handelingen meer, en dat gaat als vrouw zijnde aan je knagen.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  Luce di 22 jan 2013 - 4:24

Nou, ik zou het heel erg vinden als mijn man zou zeggen dat hij liever geen sex heeft met mij. Daar zou mijn relatie niet op vooruit gaan. En dat is niet omdat ik zo gek ben op sex (tegenwoordig wel trouwens), maar op het feit dat sex iets intiems is wat je met je partner doet en waar je als het goed is in elkaar op gaat. Lijkt me erg naar als mijn man dag niet meer zou willen, niet meer zo dicht bij mij wil zijn.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan di 22 jan 2013 - 4:25

Ik snap best dat seks voor de meeste mensen een belangrijk onderdeel van de relatie is, Euc, ik vind de term 'veredelde spermadonor' alleen veel te ver gaan, ik vind dat best denigrerend zelfs.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sanne di 22 jan 2013 - 4:26

Eucalypta schreef:En ze kan heus d'r hele leven met hem willen delen, maar voor een groot gedeelte van de mensen is seks echt een manier om zich geliefd te voelen, om verbinding te maken en intiem te zijn, als je dat de ander onthoudt neem je een risico. Hoeveel vrouwen klagen hier niet dat hun man niet praat? Die voelen zich verwaarloosd en willen hem leren praten omdat praten een manier is om je relatie te verdiepen en je aan elkaar te verbinden. Seks werkt net zo en is dus net zo belangrijk. Wil je alletwee niet praten dan is er niet zoveel aan de hand, maar wil de een niet praten en de ander juist wel, dan komt de een echt iets tekort en gaat die verbinding uiteindelijk ergens anders zoeken. Er zijn zat mensen die hevig verliefd raken op iemand waar ze zo goed mee kunnen praten, die hun zo goed begrijpt... ze voelen zich eindelijk weer geliefd. Met seks werkt het net zo.

Op zich ben ik het wel met je eens, maar zoals je zelf als zegt, geldt dit denk ik voor een groot gedeelte van de mensen. Er zijn ongetwijfeld ook mensen die gewoon echt niks hebben met seks, en als die mensen elkaar nou vinden in een relatie, wat is dan het probleem?

Het lijkt me wel heel vervelend als één van de partners geen behoefte heeft aan seks en de ander wel, maar dat lees ik niet in het verhaal van TO.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Aagje! di 22 jan 2013 - 4:26

Eucalypta schreef:
Aagje! schreef:

Ik vind weinig sex in een relatie geen rede om vreemd te gaan. ook geen excuus. Als je een goede relatie hebt kan je het hier over hebben. Mijn man vind het prima zoals het nu gaat. Als je dat toch goed bespreekbaar blijft houden, dan zie ik het probleem niet.
als jij toch niet wilt heeft het ook geen zin om te zeggen dat hij het niet ok vindt toch?

En dus zie jij vreemdgaan dan nog als enige oplossing?
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Jade di 22 jan 2013 - 4:27

to: is het een idee om je temperatuur te meten/ovulatietesten te doen? Dan weet je wanneer je eisprong is en kun je dan seks hebben?

Ik merk bij mijzelf vaak dat hoe vaker we seks hebben, hoe vaker ik ook zin heb in seks! Misschien werkt dit voor jullie ook zo?

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 4:28

Susan schreef:Ik snap best dat seks voor de meeste mensen een belangrijk onderdeel van de relatie is, Euc, ik vind de term 'veredelde spermadonor' alleen veel te ver gaan, ik vind dat best denigrerend zelfs.
wat is het dan? Ze ligt er toch niet mee in bed omdat ze hem bloedgeil vindt en zin in hem heeft? Ze ligt ermee in bed omdat dat de manier is om aan sperma te komen, als het anders kon zou ze het doen.

Gast
Gast

Bericht  Aagje! di 22 jan 2013 - 4:29

Jade schreef:

Ik merk bij mijzelf vaak dat hoe vaker we seks hebben, hoe vaker ik ook zin heb in seks! Misschien werkt dit voor jullie ook zo?

Ja bij mij wel.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Jade di 22 jan 2013 - 4:31

Eucalypta schreef:
Susan schreef:Ik snap best dat seks voor de meeste mensen een belangrijk onderdeel van de relatie is, Euc, ik vind de term 'veredelde spermadonor' alleen veel te ver gaan, ik vind dat best denigrerend zelfs.
wat is het dan? Ze ligt er toch niet mee in bed omdat ze hem bloedgeil vindt en zin in hem heeft? Ze ligt ermee in bed omdat dat de manier is om aan sperma te komen, als het anders kon zou ze het doen.

Ik zie het meer als dat ze seks hebben omdat ze een GEZAMELIJKE kinderwens in vervulling willen brengen.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: