Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe hou je het leuk?

+26
Shopaholic
Tania
Annie24
Ilovethe90s
Taeda
Ayla
Mamsie
Parel
Ellebel
sanne-84
Zenna
Creabea_28
Samantha
Paper Crown
Jade
Sanne
Rush
Jilke
Viva
Aagje!
Highway
Luce
Lejow
Susan
Sun88
MiKa
30 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  - Pagina 6 Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Aggi di 22 jan 2013 - 10:37

Gewoon seksen wanneer je denkt dat je vruchtbaar bent...

Er zijn idd geen boekjes waarin staat hoe vaak je t gemiddeld met elkaar moet doen.

Als je alletwee tevreden bent met bijv 1 x in de maand of 3 x in het half jaar prima toch Very Happy

Vraag me dan wel af of dit ook zo in het begin van de relatie zo is geweest... of dat het libido gezakt is in de loop der tijd.

Mja zo lang je het samen nog leuk hebt dan is t toch goed, en zo lang je er duidelijke afspraken over maakt... en degene weet waar die aan toe is dan doe je in mijn ogen niks verkeerd wat betreft t met elkaar seksen.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Luce di 22 jan 2013 - 10:55

Nogmaals: ik zeg niks extreems, raars of geks. Het enige wat ik zeg is dat ik me niet kan voorstellen dat iemand zegt dat alles ok is terwijl er geen sexuele aantrekkingskracht blijkt te zijn en liever helemaal geen sex (de TO heeft inmiddels uitgelegd hoe en wat) En dat ik het kwetsend zou vinden als mijn man zou zeggen dat hij geen sex met mij zou willen hebben. Blijkbaar is dat genoeg om mij ergens van te beschuldigen en dacht ik er vroeger ook zo over. Nou , ik kan jullie verzekeren dat ik nooit zo heb gedacht. En het beeld dat mamsie schetst klopt ook voor geen millimeter. Maar die is voornamelijk goed in mensen een schop na geven, dus dat zegt ook wel genoeg.

Lees anders even reacties terug, voordat jullie mijn reacties verwarren met die van Euc. Danku.

Verder 'vervuil' ik dit topic niet langer voor Mika.

Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  MiKa di 22 jan 2013 - 11:04

Ik beschuldig niemand, wil alleen geen geruzie ofzo hierin, want daarvoor heb ik het niet geopend....

Mijn libido was op het begin al zo, dit is niet minder geworden, het is zelfs goddank iets meer geworden! Maar veel zal het ben ik bang niet worden.
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Luce di 22 jan 2013 - 11:07

Ik heb het ook niet over jou smile
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  nillis di 22 jan 2013 - 21:48

@ Mika, vind het heel herkenbaar. Ik vind het nog altijd knap dat ik van T in de eerste maand zwanger ben geworden, terwijl we toen 1x in de maand seks hadden. Achteraf had ik littekenweefsel in mijn vagina waardoor seks ook niet heel erg prettig was. Nu is dat allemaal aardig verholpen en kan ik meer van seks genieten, maar nog steeds is het rond 1x in de week. Ik ben ovutesten gaan gebruiken en weet nu wanneer mijn ei is en rond die dagen hebben we meestal wel iets meer seks, maar niet 2 weken lang om de dag. Mij geeft dat veel rust, zodat ik weet dat ik niet mijn ei mis. Veel succes.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Zenna wo 23 jan 2013 - 1:34

Mika, Om even antwoord te geven op jouw vraag.. Je geeft zelf aan dat jij en je man een goede relatie hebben en goed kunnen praten over jouw lagere libido. Dan kunnen jullie het hier toch ook gewoon goed over hebben? Misschien kun je aangeven bij hem dat het misschien een beetje scheef voelt voor jou om ineens heel veel seks te moeten hebben puur voor het maken van een kindje (maar misschien vervorm ik het nu een beetje door het hele verloop van dit topic en heb ik niet meer helemaal helder hoe jij het zelf ookalweer formuleerde). Dat het tot nu toe niet gelukt is om zwanger te worden vind ik heel erg vervelend voor je. Misschien kunnen jullie wel laten onderzoeken of hier een reden voor is. En anders.. Tja... weet ik het ook niet zo goed.. leuker kun je het niet maken als je het eigenlijk niet leuk vindt dus misschien is accepteren dat je niet veel lol beleeft aan seks, ookal willen jullie graag een kindje, het beste..
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: