Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe hou je het leuk?

+26
Shopaholic
Tania
Annie24
Ilovethe90s
Taeda
Ayla
Mamsie
Parel
Ellebel
sanne-84
Zenna
Creabea_28
Samantha
Paper Crown
Jade
Sanne
Rush
Jilke
Viva
Aagje!
Highway
Luce
Lejow
Susan
Sun88
MiKa
30 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  - Pagina 5 Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 8:32

Mamsie schreef:Ach kom op zeg! Euc en luce hebben net zelf alle 2 een beetje boel relatie issues gehad en zitten beiden nu boven op zaken als deze. Ook in de andere topics in Liefde en Relatie. Ineens hebben jullie alle 2 een heel duidelijk beeld van hoe het wel zou moeten zijn.

Niet erg geloofwaardig wel? Daarom sprak ik jullie zo aan, jullie roepen nu het hardst maar een tijd terug was het wel andere koek. Ik als tienermoedertje mag zulke dingen zeggen hè!
ik heb altijd al hetzelfde geroepen hoor, over dit onderwerp. Ook over die onderwerpen op relatie smile en dat ik een crisis heb gehad wil niet zeggen dat ik mijn gezonde verstand heb verloren hoor.

Laatst aangepast door Eucalypta op di 22 jan 2013 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  strawberry di 22 jan 2013 - 8:33

Op deze manier kan dit topic beter verplaats worden naar de liefde relatie en seks pijler.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  MiKa di 22 jan 2013 - 8:36

Ik heb geloof ik liever dat dit topic maar helemaal gesloten wordt....
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sea of Trees di 22 jan 2013 - 8:36

Rejoy. schreef:Mika, boeien wat de rest van jullie sexfrequentie vindt. Als jullie er maar tevreden mee zijn. Ik zie niet in waarom sex zo'n groot onderdeel van een relatie MOET zijn. Het wordt pas een probleem als één van jullie het als een probleem gaat ervaren en ik hoop dat je man, man genoeg is aan te geven als hij het een probleem gaat vinden.

Eens! Dat vind ik ook een beetje een valkuil van je verhaal hier op het forum posten, er zijn altijd wel mensen die moeten generaliseren en daar word je best onzeker van.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Luce di 22 jan 2013 - 8:38

Mamsie schreef:Ach kom op zeg! Euc en luce hebben net zelf alle 2 een beetje boel relatie issues gehad en zitten beiden nu boven op zaken als deze. Ook in de andere topics in Liefde en Relatie. Ineens hebben jullie alle 2 een heel duidelijk beeld van hoe het wel zou moeten zijn.

Niet erg geloofwaardig wel? Daarom sprak ik jullie zo aan, jullie roepen nu het hardst maar een tijd terug was het wel andere koek. Ik als tienermoedertje mag zulke dingen zeggen hè!

Wat lul je nou dan? Ik geloof niet dat mijn mening voor mijn relatiedip anders was hoor. Daarnaast zeg ik helemaal niks raars. Volgens mij generaliseert Euc voornamelijk. Ik vraag alleen hoe het kan dat zij sex niet leuk vind en dat het niet zo hoeft te zijn. Én dat ik het heel kwetsend zou vinden als mijn man zou zeggen geen sex met mij te willen hebben. Nounou, echt ontzéttend generaliserend en drama hoor. Ga lekker op een ander lopen zeiken ipv elke gelegenheid aan te grijpen om te bitchen. Muts.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Creabea_28 di 22 jan 2013 - 8:39

MiKa schreef:
Rejoy. schreef:Mika, boeien wat de rest van jullie sexfrequentie vindt. Als jullie er maar tevreden mee zijn. Ik zie niet in waarom sex zo'n groot onderdeel van een relatie MOET zijn. Het wordt pas een probleem als één van jullie het als een probleem gaat ervaren en ik hoop dat je man, man genoeg is aan te geven als hij het een probleem gaat vinden.

Hier hebben we ook vaker sex gehad dan we normaal gewend waren. En het is echt niet zo dat ik mijn man gedwongen heb, hij was er zelf ook bij. Als hij zich op dat moment een veredelde spermadonor had gevoeld, dan had ie niet moeten sexen. Hij heeft ook verstand.

Ik heb het nooit als 'door de zure appel heen bijten' ervaren, maar meer als zin maken. Hartstochtelijke liefdessex hebben we dan wel op een moment dat we allebei zin hebben.

Thanx. Ik kan idd zonder twijfel zeggen, dat wij een goede relatie hebben en hier samen uitgekomen zijn. Precies mijn mans woorden; seks is een onderdeel in een relatie, niet de hoofdmoot.
Juist dat was mijn punt ook, je hebt vaker seks wanneer je zwanger wil worden, en hoe hou je dit leuk.

Als jullie allebei tevreden zijn en het voelt goed, dan is het toch prima! Heb verder niet echt tips voor je, buiten de tips die ik een paar pagina's terug heb opgeschreven. Ben bang dat het toch een kwestie is van 'zin maken'.

Jullie zijn dus al een tijdje bezig? Je zou eens naar de huisarts kunnen stappen om wat beginnende onderzoeken te laten doen als je het niet vertrouwd.

Veel succes ermee in ieder geval en mocht je vragen hebben over de onderzoeken van de HA oid mag je me altijd een pm sturen.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 8:40

Eucalypta schreef:Oh, en het gaat niet om de hoeveelheid seks, ik snap best dat niet iedereen 3x per week haalt, ik zelf ook echt niet. Maar dat je nooit oprecht zin in je eigen man hebt, of voelt dat hij je de mooiste en lekkerste vrouw op aarde bent, dat je nooit het gevoel hebt dat je elkaar wel zou willen opvreten, dat vind ik wel wat armoedig ja. En onnodig. Ik vraag me dan altijd af of mensen wel lekker in hun vel zitten, en of je jezelf op je gemak voelt in je lief of dat je je schaamt ofzo. Of gewoon niet weet wat voor jou werkt qua seks. Ik vraag me dat dan af. Ook omdat een potje seksen voor mij eigenlijk net zo goed werkt als een weekendje weg metvz'n tweeën of een goed gesprek, het zorgt ervoor dat we ons verbonden voelen, dat we vlinders houden. En dat gun ik echt iedereen hoor, dus vandaar. En nogmaals, dat gaat niet om 3x per week seks.

Waarom is dit dan zo belangrijk? Intiem zijn kun je ook wel op andere manieren, als dat weekendje weg of een goed gesprek voor een ander stel voldoende is, zie ik niet in waarom seks dan zo ontzettend belangrijk is. Verbonden voelen kan ook op andere manieren dan seks lijkt me. Dat jij schijnbaar zo'n hete stoeipoes bent dat er geen genoeg van kan krijgen, wil niet zeggen dat dit dan de enige manier is waarop een relatie werkt.

Gast
Gast

Bericht  MiKa di 22 jan 2013 - 8:41

Luce schreef:

Wat lul je nou dan? Ik geloof niet dat mijn mening voor mijn relatiedip anders was hoor. Daarnaast zeg ik helemaal niks raars. Volgens mij generaliseert Euc voornamelijk. Ik vraag alleen hoe het kan dat zij sex niet leuk vind en dat het niet zo hoeft te zijn. Én dat ik het heel kwetsend zou vinden als mijn man zou zeggen geen sex met mij te willen hebben. Nounou, echt ontzéttend generaliserend en drama hoor. Ga lekker op een ander lopen zeiken ipv elke gelegenheid aan te grijpen om te bitchen. Muts.

Anders openen jullie even fijn je eigen topic om dit met elkaar uit te vechten! Ik heb hier geen belang bij!
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Mamsie di 22 jan 2013 - 8:41

Eucalypta schreef:

ik heb altijd al hetzelfde geroepen hoor, over dit onderwerp. Ook over die onderwerpen op relatie smile

Klopt, en daar generaliseer je het ook. Ik snap je punt echt wel maar het is gewoon niet zo zwart wit als je nu weer zegt. Zoals je zelf ook al aan hebt gegeven toen dacht je ook over bepaalde dingen dat het zo helemaal was en nu zie je in dat dat niet zo was. Als je zo zwart wit denk als dat jij nu doet zal dat nog veel vaker voorkomen. Ik deel vaak je mening en waardeer ook je reacties maar je kunt niet van andere verwachten dat zij ook zo zwart wit denken als jij of ze anders het gevoel geven dat er van alles mis is.

Een ander kan ook vinden dat er bij jullie heel wat mis is.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 8:41

Waarom ben je dan meteen een hete stoeipoes die er niet genoeg van kan krijgen? Ik ben niet de enige die generaliseert zeg.

Gast
Gast

Bericht  MiKa di 22 jan 2013 - 8:43

Creabea_28 schreef:
MiKa schreef:

Hier hebben we ook vaker sex gehad dan we normaal gewend waren. En het is echt niet zo dat ik mijn man gedwongen heb, hij was er zelf ook bij. Als hij zich op dat moment een veredelde spermadonor had gevoeld, dan had ie niet moeten sexen. Hij heeft ook verstand.

Ik heb het nooit als 'door de zure appel heen bijten' ervaren, maar meer als zin maken. Hartstochtelijke liefdessex hebben we dan wel op een moment dat we allebei zin hebben.

Thanx. Ik kan idd zonder twijfel zeggen, dat wij een goede relatie hebben en hier samen uitgekomen zijn. Precies mijn mans woorden; seks is een onderdeel in een relatie, niet de hoofdmoot.
Juist dat was mijn punt ook, je hebt vaker seks wanneer je zwanger wil worden, en hoe hou je dit leuk.

Als jullie allebei tevreden zijn en het voelt goed, dan is het toch prima! Heb verder niet echt tips voor je, buiten de tips die ik een paar pagina's terug heb opgeschreven. Ben bang dat het toch een kwestie is van 'zin maken'.

Jullie zijn dus al een tijdje bezig? Je zou eens naar de huisarts kunnen stappen om wat beginnende onderzoeken te laten doen als je het niet vertrouwd.

Veel succes ermee in ieder geval en mocht je vragen hebben over de onderzoeken van de HA oid mag je me altijd een pm sturen.

Aan de ene kant ben ik idd wel zover dat ik naar de huisarts wil, maar ik wil ook liever hier nog niet aan toegeven zeg maar. Ik weet dat mijn man dit verschrikkelijk gaat vinden, dus ik hoop gewoon elke maand dat het miss toch spontaan wel raak is...maar miss kan je mij wel vertellen wat ze als eerste gaan onderzoeken? Hoe dat gaat als je voor het eerste bij de HA binnenstapt en aangeeft dat het niet lukt? Gaat hij je in eerste instantie 'testen' om te kijken of je wel of niet vruchtbaar bent, of gaat hier meteen weken overheen voor dat je een stukje meer duidelijkheid hebt?
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Luce di 22 jan 2013 - 8:43

Rejoy. schreef:
Eucalypta schreef:Oh, en het gaat niet om de hoeveelheid seks, ik snap best dat niet iedereen 3x per week haalt, ik zelf ook echt niet. Maar dat je nooit oprecht zin in je eigen man hebt, of voelt dat hij je de mooiste en lekkerste vrouw op aarde bent, dat je nooit het gevoel hebt dat je elkaar wel zou willen opvreten, dat vind ik wel wat armoedig ja. En onnodig. Ik vraag me dan altijd af of mensen wel lekker in hun vel zitten, en of je jezelf op je gemak voelt in je lief of dat je je schaamt ofzo. Of gewoon niet weet wat voor jou werkt qua seks. Ik vraag me dat dan af. Ook omdat een potje seksen voor mij eigenlijk net zo goed werkt als een weekendje weg metvz'n tweeën of een goed gesprek, het zorgt ervoor dat we ons verbonden voelen, dat we vlinders houden. En dat gun ik echt iedereen hoor, dus vandaar. En nogmaals, dat gaat niet om 3x per week seks.

Waarom is dit dan zo belangrijk? Intiem zijn kun je ook wel op andere manieren, als dat weekendje weg of een goed gesprek voor een ander stel voldoende is, zie ik niet in waarom seks dan zo ontzettend belangrijk is. Verbonden voelen kan ook op andere manieren dan seks lijkt me. Dat jij schijnbaar zo'n hete stoeipoes bent dat er geen genoeg van kan krijgen, wil niet zeggen dat dit dan de enige manier is waarop een relatie werkt.

Daar ben ik het ook mee eens. Maar tussen je totaal niet aangetrokken voelen tot je man enzo en niet 3 x per week sex hebben zit ook wel een wereld van verschil natuurlijk.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mamsie di 22 jan 2013 - 8:48

Luce schreef:

Ach wat een flapdrol ben je ook. Nu ineens is het dit en voorheen moest je man het maar doen met wat jij wou en wat hij kreeg. Toen lukte het niet, hoefde je niet, en was er zo veel meer dan sex bladiebla en had hij dus gewoon pech.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 8:48

voelt mika zich dan totaal niet aangetrokken tot haar man, of heeft ze 'alleen' niet zo'n hoog libido?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 8:49

Sorry Mika, ik zal je topic niet langer inpikken. Dat je cyclus 28 dagen is zegt nog niet zoveel over je eisprong, veel vrouwen zitten er naast als ze gokken wanneercdie is. Dus als je weinig seks hebt kan het zijn dat je steeds te laat bent. Maat twee jaar is wel lang, dan zou ik naar de huisarts gaan. Waarom vind je man dat zo erg? Waarschijnlijk onderzoeken ze zijn sperma en moet jij gaan temperaturen om te kijken wanneer je eisprong is.

Gast
Gast

Bericht  MiKa di 22 jan 2013 - 8:52

Dank je wel Euc. Ik ga morgen testen halen en beginnen met temperaturen. Voor ik naar de huisarts ga, wil ik zelf alles geprobeerd hebben.

Ik vind het zelf ook erg als we naar de ha moeten gaan, dan is het namelijk zo definitief dat het onszelf niet lukt....elke maand hoop je weer op goed nieuws dat het spontaan is gebeurd, en juist omdat het niet allemaal van een zijden draadje gaat, ben ik bang dat het allemaal een moetje gaat worden straks.
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Luce di 22 jan 2013 - 8:52

Ach echt, mamsie. Ga toch fietsen. Het is ook werkelijk elke gelegenheid die je aan kan grijpen om even te bitchen he? Het begint echt een beetje sneu te worden hoor.

Mijn huwelijk of verleden heeft niks te maken met mijn mening in dit topic. En zoals ik al zei, ik zeg niks extreems hoor. Misschien verwar je mijn reacties met die van Euc.

Verder ga je bij mij gewoon echt onder de negeerknop. Niet het reageren meer waard. Dáág.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Creabea_28 di 22 jan 2013 - 8:52

MiKa schreef:
Creabea_28 schreef:
MiKa schreef:

Aan de ene kant ben ik idd wel zover dat ik naar de huisarts wil, maar ik wil ook liever hier nog niet aan toegeven zeg maar. Ik weet dat mijn man dit verschrikkelijk gaat vinden, dus ik hoop gewoon elke maand dat het miss toch spontaan wel raak is...maar miss kan je mij wel vertellen wat ze als eerste gaan onderzoeken? Hoe dat gaat als je voor het eerste bij de HA binnenstapt en aangeeft dat het niet lukt? Gaat hij je in eerste instantie 'testen' om te kijken of je wel of niet vruchtbaar bent, of gaat hier meteen weken overheen voor dat je een stukje meer duidelijkheid hebt?

Ik weet hoe het is om de stap te maken. Je wil eigenlijk niet omdat je bang bent voor de uitslag en dat er iets mis is. Wat mijn huisarts eerst deed is praten met mij over mijn cyclus, of ik zich had op mijn vruchtbare dagen en of we dan ook sex hadden, of ik ovulatietesten heb gebruikt en of ik een eventuele eisprong voelde. Bij mij was dit allemaal het geval. Ik had van tevoren ook 2 maanden mijn temperatuur bijgehouden (dit vragen huisartsen ook weleens om inzicht te krijgen in je cyclus).
Daarnaast hebben man en ik allebei een bloedonderzoek gehad en moest mijn man zaad inleveren om te laten testen.
Daar bleek bij ons een probleem te zitten, mijn man had weinig levend zaad en moest na een paar weken nog een keer zaad inleveren (zaadproductie bij mannen kan veel verschillen per keer). De keer daarop was het helaas nog slechter en we werden doorverwezen naar de fertiliteitsarts. De uislagen van de onderzoeken waren volgens mij na een week bekend dus je hoeft niet heel lang te wachten.

Kan me voorstellen dat het wel een stap is om te maken om naar de HA toe te gaan. Doe wat je gevoel je ingeeft. Als je er klaar voor bent, zou ik toch gaan. Ik ben in ieder geval blij dat ik de stap toen heb genomen. Ik zou van tevoren eerst 1 of 2 maanden je temoeratuur bijhouden en ovulatietesten gebruiken, zodat je tegen de HA kan zeggen dat je dat in ieder geval al geprobeerd hebt.

Laatst aangepast door Creabea_28 op di 22 jan 2013 - 8:55; in totaal 1 keer bewerkt
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Mamsie di 22 jan 2013 - 8:53

Mika, ik lees je reactie nu pas. Ik zal verder niet meer reageren. Succes ermee.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Luce di 22 jan 2013 - 8:53

MiKa schreef:Dank je wel Euc. Ik ga morgen testen halen en beginnen met temperaturen. Voor ik naar de huisarts ga, wil ik zelf alles geprobeerd hebben.

Ik vind het zelf ook erg als we naar de ha moeten gaan, dan is het namelijk zo definitief dat het onszelf niet lukt....elke maand hoop je weer op goed nieuws dat het spontaan is gebeurd, en juist omdat het niet allemaal van een zijden draadje gaat, ben ik bang dat het allemaal een moetje gaat worden straks.

Maar wellicht is het met een beetje hulp juist wel zo gelukt. Dat kan ook he. Probeer het enigzins positief te bekijken, hoe moeilijk ook.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  MiKa di 22 jan 2013 - 8:55

Dank je wel, het is idd de stap omdat je dan bevestiging krijgt dat het goed of fout is. Ik ga morgen temperatuurtesten halen, iig voor 2 maanden, is er dan nog geen resultaat, dan ga ik naar de huisarts.

Dank je wel voor je reactie!
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Ellebel di 22 jan 2013 - 9:49

Mamsie schreef:
Luce schreef:

Ach wat een flapdrol ben je ook. Nu ineens is het dit en voorheen moest je man het maar doen met wat jij wou en wat hij kreeg. Toen lukte het niet, hoefde je niet, en was er zo veel meer dan sex bladiebla en had hij dus gewoon pech.

Haha precies wat ik dacht!
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 9:58

Jee..lekker off topic al die reacties!

Mika, wij zijn ook aan het proberen om zwanger te worden. Nu hebben we de frequentie toch wel opgevoerd naar om de dag, merk af en toe echt dat een van ons er eigenlijk geen zin in heeft..het moet natuurlijk geen moeten worden maar goed...je moet iets als je kindjes wil.
Ik heb wel ovulatietesten in huis die ik gebruik, dat scheelt ook wel. Als er niks op te zien is kun je makkelijker een dagje overslaan..

Succes!

Gast
Gast

Bericht  MiKa di 22 jan 2013 - 10:24

just me only me schreef:Jee..lekker off topic al die reacties!

Mika, wij zijn ook aan het proberen om zwanger te worden. Nu hebben we de frequentie toch wel opgevoerd naar om de dag, merk af en toe echt dat een van ons er eigenlijk geen zin in heeft..het moet natuurlijk geen moeten worden maar goed...je moet iets als je kindjes wil.
Ik heb wel ovulatietesten in huis die ik gebruik, dat scheelt ook wel. Als er niks op te zien is kun je makkelijker een dagje overslaan..

Succes!

Ik ga morgen ovulatietesten halen, maar moet die dus wel op mijn werk doen. Gezien jij ervaring hebt, is dat makkelijk 'stiekem' te doen? En wanneer gebruik jij ze? Ochtendurine is beter van niet lees ik, dus het moet ergens op de dag dat je niet teveel gedronken hebt, maar ik drink eigenlijk de hele dag door koffie/fris.
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Annie24 di 22 jan 2013 - 10:36

Toen wij in het ziekenhuis liepen werd het bij ons ook meer moeten dan 'gezellig' een kindje proberen te krijgen. We hadden dan controle bij de gynaecoloog en die zei dan letterlijk wanneer we sex moesten hebben om de grootste kans op een zwangerschap te hebben.

Wij maakten er in zo'n periode meestal maar een lolletje van: moedigden de zaadcellen aan om snel te zwemmen en dat soort gedoe laughcry
Tja, we moesten toch iets.

Mijn libido is ook nooit hoog geweest en nu nog niet. We zijn inmiddels bijna 13 jaar bij elkaar en mijn vriend wist dat 13 jaar geleden ook al. Hij werkt ook al die jaren al in de horeca en dat maakt het er ook niet makkelijker op omdat hij 's avonds vaak niet thuis is en ik er 's morgens weer vroeg uit moet.

Je moet maar zo denken: jullie weten hoe jullie relatie in elkaar zit en de rest kan de pot op Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: