Leuk of niet leuk?
+7
Saxy
Sterre
Pandora
Melis_je
Prosecco
Pien
Zininzon
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Leuk of niet leuk?
Ik ga morgen naar de kapper, vraag me af of ik dit zal doen. (Dan wel met zeer donker bruin/zwart haar.) Wel of niet doen?
Gast- Gast
Re: Leuk of niet leuk?
Ik vind het leuk!!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb zoiets in het wat korter....vind die lange kant wel iets té lang denk dat dat er een beetje raar uit zal zien.
Gast- Gast
Minneke schreef:Pippa schreef:Voor jou zeg ik, JA!
Haha, hoe moet ik dat opvatten?!
Het zou mij totaal niet staan, maar wat ik qua foto's van jou heb gezien, denk ik dat het jou héél gaaf staat, vandaar
Gast- Gast
Heel gaaf!! Vind alleen die ene kant net iets te lang...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
De lange kant zou bij mij sowieso niet zó lang kunnen, want die lengte heeft mijn haar nu niet. Maar ik denk dat ik het maar gewoon ga doen. Mijn haar kan wel wat aparts gebruiken. Anders krijg ik zo'n huisvrouwenhoofd (niks tegen huisvrouwen, wel tegen huisvrouwenhoofden!).
Gast- Gast
Gaaf! Met de foto's die ik van je heb gezien vind ik dit ook wel een aanrader.
Gast- Gast
Wat een tof kapsel! Had ik dit maar een week eerder gezien, dan had ik het ook zo laten knippen.
Ik zeg dus: ja, laat maar zo knippen!
Ik zeg dus: ja, laat maar zo knippen!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Wel als je het bijhoudt! Als je dat niet doet, is het echt een huisvrouwenkapsel.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Super kapsel!
Ik heb het ook zo ongeveer, maar dan aan de zijkanten niet assymetrisch maar ik ga dit plaatje zeker onthouden want ik wil dit ook!!
Plaats je ook even een voor en na foto?
Ik heb het ook zo ongeveer, maar dan aan de zijkanten niet assymetrisch maar ik ga dit plaatje zeker onthouden want ik wil dit ook!!
Plaats je ook even een voor en na foto?
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Leuk, maar valt jouw scheiding makkelijk zo ver naar de zijkant? Als dat zo is en het makkelijk te stylen en bij te houden is, zeg ik: doen! Anders niet, want dit lijkt me een heel ingewikkeld kapsel als je haar uit zichzelf totaal anders valt.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het een erg leuk kapsel! Ik vind die ene kant alleen wel een beetje erg lang.
Ben je al bij de kapper geweest?
Ben je al bij de kapper geweest?
Gast- Gast
Ik vind het een erg leuk kapsel!!! Ben benieuwd hoe het bij jou zal staan!
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Nou, ik ben bij de kapper geweest, maar het is m niet geworden. Ik liet het plaatje zien en ze zei al direct dat er veel meer van mijn haar af moest omdat het behoorlijk dood was. Toen stelde ze voor om er een lange bob van te maken (van voren langer en van achteren steeds korter zeg maar).
Nadat ze klaar was vond ik het wel mooi, maar na een halfuur lopen door windkracht 36 met regen... zag het er niet meer zo leuk uit. Het hangt een beetje suf om mijn hoofd heen zeg maar. Dus ik hoop dat ik het zelf weer leuk in model kan krijgen (en dat er het komende jaar geen windkracht 36 meer volgt. Eigenlijk gewoon helemaal geen wind meer, dat zou nog beter zijn!).
Maar eigenlijk baal ik dus, want ik vond het kapsel van het plaatje zóó super leuk!
Nadat ze klaar was vond ik het wel mooi, maar na een halfuur lopen door windkracht 36 met regen... zag het er niet meer zo leuk uit. Het hangt een beetje suf om mijn hoofd heen zeg maar. Dus ik hoop dat ik het zelf weer leuk in model kan krijgen (en dat er het komende jaar geen windkracht 36 meer volgt. Eigenlijk gewoon helemaal geen wind meer, dat zou nog beter zijn!).
Maar eigenlijk baal ik dus, want ik vond het kapsel van het plaatje zóó super leuk!
Gast- Gast
Maar als je een bob kan, kan dit kapsel toch ook gewoon (alleen dan wat korter)? Ik heb ook zoiets gehad en ik had veel korter haar dan de vrouw op de foto.
Gast- Gast
James schreef:Maar als je een bob kan, kan dit kapsel toch ook gewoon (alleen dan wat korter)? Ik heb ook zoiets gehad en ik had veel korter haar dan de vrouw op de foto.
Ja, dat bedacht ik me dus achteraf ook . Stom he? Op zo'n moment denk ik dan dus; die mevrouw heeft er voor gestudeerd, dus die zal het wel weten . Terwijl ik nu een kapsel heb dat zij wilde, en ik eigenlijk niet.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Leuk of niet? (schoen)
» Dip-dye haar, leuk of niet?
» Leuk of niet?
» Niet leuk meer..
» Leuk of niet? (schoen)
» Dip-dye haar, leuk of niet?
» Leuk of niet?
» Niet leuk meer..