ipad of samsung tablet?
+15
Sissi
Barbabella
Sarah1985
Parisienne
Sanne
marjoleinnn
blondje1313
Frummeltje
Sneeuwvlok
Marin
Kreeftje
Minx
Susan
Roza
duckie
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: ipad of samsung tablet?
Ik heb beiden, maar vind de Samsung echt niets terwijl ik lyrisch ben over de iPad. Waar het aan ligt weet ik niet. Sowieso vind ik het tikken prettiger, en het beeld mooier. En hij werkt ook veel fijner en sneller. Maar verder vind ik het gebruik ook veel fijner, maar waar dat nou aan ligt...
Gast- Gast
Ik heb sinds gisteren een Samsung galaxy note 10.1. Heeft iemand een idee waar je goedkope hoezen hiervoor kan kopen. Heb ze voor de iPad overal gezien, maar weet niet of het ook voor de Samsung tablet was.
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
I my iPad!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb een samsung tab 2 en het bevalt me super! Ik ben ook geen fan van Iphone.
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Sissi schreef:Heeft iemand ervaring met tekstverwerken op de Ipad en/of op de Samsung? Ik zit namelijk nog te twijfelen tussen deze twee, maar ik ben wel van plan om tekstverwerken te gebruiken. Ik heb het even gevraagd bij de Mediamarkt en de verkoper daar zei dat zo'n programma'tje op de Ipad betaald is (?), terwijl ik van anderen weer hoor dat het juist gratis is? En typt dat wel een beetje fijn op zo'n touchscreen?
Zelf geen ervaring met tekstverwerken, maar weet t wel van m'n tante. Zij gebruikt de app Evernote, deze is gratis, al kan je er een premium versie van krijgen waar je wel voor betaald, maar met de gratis versie kan je ook nagenoeg alles.
Zij gebruikt het intensief op haar werk bij vergaderingen bijvoorbeeld om notities in te maken. Je kan deze goed ordenen en ook naar jezelf mailen zodat je ze vervolgens op een gewone pc of laptop ook hebt. Zij is er erg blij en tevreden mee.
Het typen vind ik even wennen, vooral omdat je niet een toets indrukt, maar alleen aantikt. Maar dat gaat al snel goed en ik typ nu ook weer net zo snel als op een laptop.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat doe jij met je ipad/tablet?
» Tablet Samsung
» toetsenbord ipad/tablet
» Ipad/tablet voor wat oudere mensen,
» Ipad of Samsung Tab?
» Tablet Samsung