ipad of samsung tablet?
+15
Sissi
Barbabella
Sarah1985
Parisienne
Sanne
marjoleinnn
blondje1313
Frummeltje
Sneeuwvlok
Marin
Kreeftje
Minx
Susan
Roza
duckie
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
ipad of samsung tablet?
ik twijfel of ik een nieuwe tablet wil kopen, heb nu een goedkope merkloze en zou graag een betere willen
gewoon om lekker spelletjes op te doen en wat te internetten enzo en weet ik veel wat je er dan nog meer mee kan doen?
maar wat zijn nou de grote verschillen tussen de ipad en samsung tablet? en wat bevalt beter?
waar zijn leukere apps op te krijgen en wat werkt fijner enzo? ik hoorde dat je bij de ipad meer apps moet betalen klopt dat ook?
gewoon om lekker spelletjes op te doen en wat te internetten enzo en weet ik veel wat je er dan nog meer mee kan doen?
maar wat zijn nou de grote verschillen tussen de ipad en samsung tablet? en wat bevalt beter?
waar zijn leukere apps op te krijgen en wat werkt fijner enzo? ik hoorde dat je bij de ipad meer apps moet betalen klopt dat ook?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: ipad of samsung tablet?
Ik heb een iPad en daar ben ik erg tevreden over. Gebruik de laptop nog maar heel weinig.
Qua apps zijn er genoeg leuke dingen die (gratis!) te downloaden zijn.
Over andere tablets kan ik niets zeggen, daar heb ik geen ervaring mee.
Qua apps zijn er genoeg leuke dingen die (gratis!) te downloaden zijn.
Over andere tablets kan ik niets zeggen, daar heb ik geen ervaring mee.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Oh ja, en waarom: ik vind zelf de apps leuker voor de iPad. Nu heb ik van Android (telefoon) wel alleen gratis apps en voor de iPad zowel gratis als betaalde apps, maar dat vind ik meteen ook het voordeel van de iPad: ik vind het ontzettend onhandig dat je voor Android geen prepaid-kaarten kunt kopen, terwijl je overal iTuneskaarten kunt halen - die af en toe ook nog eens in de aanbieding zijn, bijvoorbeeld twee kaarten van 25 euro voor 40 euro.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik heb zelf een ipad maar ook een iphone en vind de combi wel heel fijn. Ook ben ik tevreden over de apps die vaak erg leuk zijn. Het is me in ieder geval al regelmatig gebeurt dat ik tegen mijn ex zei die app is leuk die moet je ff downloaden en dan bleek het een ipad/iphone app te zijn waar hij met android niets aan had.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
iPad, ook zeker in combinatie met m'n iPhone.
Sinds ik m'n iPad heb, is de laptop niet meer uit de kast gehaald!
Sinds ik m'n iPad heb, is de laptop niet meer uit de kast gehaald!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Ik heb een iPad Mini en ben er heel erg blij mee. Ideaal formaat om ook te lezen en pakt lekker vast en neemt handig mee.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zou ook een Ipad nemen als ik jou was! Een samsung is opzich prima, maar wel langzamer
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Ik heb sinds 1,5 week een samsung tab 2 en ben er erg tevreden over.
Frummeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 50
Punten : 54
Registratiedatum : 19-01-13
Hier ook een Samsung, ik wilde geen Ipad omdat ik niks van Apple heb en eigenlijk dat ook niet wil. In de playstore zijn veel gratis apps te downloaden. Itunes oid gebruik ik niet, luister geen muziek via de tablet, gebruik hem alleen voor internet en spelletjes.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb geen tablet, maar als ik er een zou nemen zou ik een Samsung nemen. Dit omdat ik van veel mensen hoor dat een Ipad wel fijn is, maar dat er bepaalde dingen zijn die je op de Ipad niet kan openen of downloaden. Ik houd er ook niet van dat je verder alleen maar dingen van Apple kan downloaden en moet betalen voor Itunes etc.
Daarbij zou ik sowieso niet zo heel snel voor Apple kiezen.
Daarbij zou ik sowieso niet zo heel snel voor Apple kiezen.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een Samsung tab, en ook een smartphone van Samsung. Vind ik fijner/leuker dan Ipad/Iphone. Maar dat is persoonlijk denk ik.
Gast- Gast
Wat kun je dan niet openen op een iPad? Ik kan alleen apps voor Android verzinnen, maar andersom kun je apps van Apple ook niet openen op een Samsung.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Wat kun je dan niet openen op een iPad? Ik kan alleen apps voor Android verzinnen, maar andersom kun je apps van Apple ook niet openen op een Samsung.
Ik denk dat er op flashplayer gedoeld wordt. Sommige websites kun je niet openen, omdat je flashplayer nodig hebt, en dat kan op de Ipad niet. Komt niet zo heel vaak voor, dus het stoort me niet echt, maar gek vind ik het wel.
Verder ben ik ook fan van de Ipad. Wat me wel stoort aan het merk Apple, is dat de oudere Ipad (nr. 1) niet de nieuwste software kan downloaden en daardoor verouderd raakt, ik heb zelfs wel eens een app niet kunnen downloaden, omdat daarvoor een recentere versie van Ios nodig is, dan op de oudste Ipad gedownload kan worden. Dat vind ik toch wel vervelend, maar ook weer niet zo vervelend dat ik een nieuwere Ipad aanschaf. Maar dat geldt misschien ook wel voor andere merken tablets.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Dat is bij Android ook wel. Ik heb geen tablet met Android, maar wel een mobiele telefoon en er waren meerdere apps die ik niet op mijn Samsung Galaxy S kon zetten omdat die te oud was, en apps die ik er wel op kon zetten, maar die meteen vastliepen.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik bedoelde inderdaad ook onder andere sites die flashplayer nodig hebben ja. Laatst was ik ook van plan om een Ipad of Samsung tablet te kopen en ben gaan vragen naar de mening van mensen in mijn omgeving die een Ipad hebben. Veel mensen zeiden dat ze, als ze er nog eens een zouden kopen, niet meer voor de Ipad zouden kiezen. Ze vinden hem fijn maar hebben toch een aantal redenen waarom zij volgende keer een Samsung zouden nemen.
marjoleinnn- Fluisteraar
Mijn vader is juist overgestapt van een Android-tablet (Asus Transformer) naar de iPad, dus andersom komt ook voor.
Ik zou zelf de volgende keer ook weer een iPad nemen.
Susan- Lady Post-a-lot
Wij hebben een Samsung tablet en zijn er erg tevreden over. Hebben ook ervaring met een iPad, maar vinden deze toch fijner. Ik vind het gebruik of 'besturen' van een iPad handiger/mooier/makkelijker, maar met deze Samsung kunnen we veel meer dan dat we met een iPad zouden kunnen. Daarnaast is 'ie beter compatible met onze tv, mediabox, NAS-schijf, etc.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pippa schreef:Ik heb een Samsung tab, en ook een smartphone van Samsung. Vind ik fijner/leuker dan Ipad/Iphone. Maar dat is persoonlijk denk ik.
+1
Gast- Gast
ik heb ook een samsung tablet.En waarom omdat ik apple niks vind.
En voor android heb je ook een speciale kaart https://www.3vcard.nl/3V-prepaid-Visa-creditcard-fysiek.html?tk=83
En voor android heb je ook een speciale kaart https://www.3vcard.nl/3V-prepaid-Visa-creditcard-fysiek.html?tk=83
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik ben van mn samsung telefoon en tablet overgestapt naar iphone en toen ook ipad, en ik hoef echt geen samsung meer ! Ik heb mn ipad nu al tig keer zoveel gebruikt in een maand tijd dan mn samsung tab in een jaar. Het werkt zoveel fijner vind ik. Hij doet precies wat ik wil en dat deed de samsung tab niet.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Heeft iemand ervaring met tekstverwerken op de Ipad en/of op de Samsung? Ik zit namelijk nog te twijfelen tussen deze twee, maar ik ben wel van plan om tekstverwerken te gebruiken. Ik heb het even gevraagd bij de Mediamarkt en de verkoper daar zei dat zo'n programma'tje op de Ipad betaald is (?), terwijl ik van anderen weer hoor dat het juist gratis is? En typt dat wel een beetje fijn op zo'n touchscreen?
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
Ja dat lijkt me logisch inderdaad dat andersom ook voorkomt, ik beweer ook niet dat dat niet zo is. Ik zeg alleen waarom IK voor een samsung zou kiezen.Susan schreef:Mijn vader is juist overgestapt van een Android-tablet (Asus Transformer) naar de iPad, dus andersom komt ook voor.
marjoleinnn- Fluisteraar
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat doe jij met je ipad/tablet?
» Tablet Samsung
» toetsenbord ipad/tablet
» Ipad/tablet voor wat oudere mensen,
» Ipad of Samsung Tab?
» Tablet Samsung