Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ipad of Samsung Tab?

+4
FireButterfly
Caro
Blond
Vlegel
8 plaatsers

Ga naar beneden

Ipad of Samsung Tab? Empty Ipad of Samsung Tab?

Bericht  Vlegel ma 21 nov 2011 - 6:19

Ik zit te twijfelen tussen een Ipad of een Samsung Tab... Iemand ervaring met beide? Nadeel van de Samsung vind ik dat ie tot max 16 GB gaat, maar voordeel is weer dat er Flash op zit wat op veel websites wordt gebruikt!
Wil m gaan gebruiken voor lezen, filmpjes kijken en notities maken van de vele vergaderingen op het werk (scheelt weer overtypwerk).....

Iemand DE tip?
Vlegel
Vlegel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ipad of Samsung Tab? Empty Re: Ipad of Samsung Tab?

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 6:22

Ik heb den ipad 16 gb. Is voor mij meer dan genoeg opslag. Heel tevreden over.

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 21 nov 2011 - 6:55

Ik gebruik de iPad van mijn vader, i love it!! Spaar nu ook voor eentje voor mezelf.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caro ma 21 nov 2011 - 7:29

iPad. Ik zou niet de beslissing laten afhangen van wel of geen flash. Flash is verouderd en Adobe heeft al aangekondigd te stoppen met Flash boor mobiele apparaten dus dat argument zij zeker niet laten meewegen.

Ik heb een iPad en er zijn bijna geen website waar ik niet opkan. Ik geloof één keer op de site van de subway...

Daarnaast werkt de besturing van de iPad gewoon beter. De Samsung is een leuk ding, maar haalt het gewoon net niet bij de iPad.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  FireButterfly ma 21 nov 2011 - 7:59

Ik heb zelf Samsung.

De iPad hebben m'n ouders en zusjes en het is best een groot verschil en erg wennen.
Het voordeel van Samsung Tab is dat er een soort office standaard op zit, wat heel handig is in bepaalde gevallen. Je kunt iets meer met de Samsung Tab. Ondanks dat de iPad heel gebruiksvriendelijk is. Ik weet niet hoeveel eraan wilt uitgeven. Als je andere Apple producten hebt, zou ik echt zeggen: iPad. Ik heb zelf andere Apple producten maar ik heb voor de Samsung Tab gekozen, omdat ik als mijn abonnement afloopt een Android toestel wil. De nieuwe iPhones zijn me naast het abonnement namelijk te duur.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Sarah1985 ma 21 nov 2011 - 8:08

wij hebben de samsung galaxy tab 10.1. Vind het een erg fijn ding. Het handige eraan is dat er android op zit.

Heb eigenlijk nooit voor een ipad gekeken wou 1 met android erop
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Vlegel ma 21 nov 2011 - 8:39

Hmm, dat zijn verdeelde meningen..... Wat betreft mobiel ben ik inderdaad wel gewend aan Android. Heb qua Apple alleen een (vrij oude) Ipod...
Volgens mij is het komende vrijdag wel flinke korting op een Samsung bij de mediamarkt. Heb al gezien dat qua prijs (gekeken naar de 16Gb) de prijzen van de twee niet heel erg uit elkaar liggen...
Vlegel
Vlegel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11

Bericht  Middleme ma 21 nov 2011 - 8:44

Gebruik je vaak een usb stick? Die kun je niet op de ipad gebruiken en dat vind ik persoonlijk toch erg jammer.

Ik heb dus de ipad en ben er erg blij mee!

Edit: ik heb de 64 gb uitvoering, maar alle dingen die ik erop heb (274 fotos, 173 apps, wat videos en 3 nummers neemt ne 8 gb in..

Laatst aangepast door Middleme op ma 21 nov 2011 - 8:56; in totaal 1 keer bewerkt
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Zwerver ma 21 nov 2011 - 8:45

Ik zou zelf gaan voor Samsung, puur voor android. En die 16 gig, dat is toch voldoende?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 8:54

Ik heb de iPad 2 echt een super ding! Werkt allemaal perfect.

Gast
Gast

Bericht  zwaai zwaai ma 21 nov 2011 - 9:03

Ik heb sinds kort de ipad 2 met 16 gb. Ik vind hem ideaal. Er zit geen office programma op, maar die schijn je in de appstore te kunnen kopen ( heb ik nog niet gedaan). Op mijn telefoon heb ik androit maar ik heb geen problemen met het overschakelen naar de appstore. Ik heb de ipad zonder 3g internet gekocht omdat ik mijn telefoon kan instellen als wifispot en de ipad kan dit weer opvangen dus onderweg kan ik ook op internet. Hier maak ik niet veel gebruik van, maar het is handig om ergens even de mail te checken.

Kortom: ik ben helemaal weg van de ipad!

Owja mijn oom heeft hem ook en die heeft een usb stick die er wel op werkt, er zijn namelijk merken die de ipad wel herkent. En wat betreft de flash, ik ben nog geen site tegengekomen waar ik iets niet kon zien vanwege flash.
zwaai zwaai
zwaai zwaai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: