Tablet Samsung
+16
Filoria
Dora
Razz
Atelier Madame
Theeleut
Chocolate Cookie
ellibre
Rush
Floor
Parisienne
L!ND@
mzcharlotte
Lejow
Middleme
Blair
Tummy
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Tablet Samsung
Ik denk erover om een tablet te kopen (lang leve vakantiegeld ). En dan wordt het waarschijnlijk de Samsung Galaxy Tab 2 10.1. Volgens mij is ie nu bij mediamarkt het goedkoopste en dan icm 50 euro cashback een leuk prijsje!
Maar ergens zit er nog een beetje twijfel om toch voor een Ipad te gaan, alleen dat is wel weer meteen duurder. Of juist om het helemaal niet te doen, omdat ik een desktop PC heb en een smartphone.
Ervaren jullie je tablet als een meerwaarde (naast smartphone/desktop pc)? En nog ervaringen Ipad/Samsung?
Maar ergens zit er nog een beetje twijfel om toch voor een Ipad te gaan, alleen dat is wel weer meteen duurder. Of juist om het helemaal niet te doen, omdat ik een desktop PC heb en een smartphone.
Ervaren jullie je tablet als een meerwaarde (naast smartphone/desktop pc)? En nog ervaringen Ipad/Samsung?
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Re: Tablet Samsung
Eigenlijk ervaar ik hem niet als meerwaarde, ik ben nou eenmaal een gadgetfreak. Ik ben toen voor de Samsung galaxy tab 2 gegaan omdat ik heel veel series kijk en ik op een dag 3uur moet reizen naar mijn werk, voor ik wegga download ik dan snel via torrents op de tab mn serie zodat ik hem onderweg kan kijken. Op de iPad kon ik geen torrents downloaden. Ook vind ik de iPad vrij zwaar wat ik helemaal niet fijn vind onderweg.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een iPad2, destijds (2 jaar terug) gekocht voor makkelijk mee te nemen naar mijn studie. Nu is hij handig om onderweg spelletjes te doen, beetje te surfen (koppelen aan mijn telefoon voor het internet).
Als je voor iets makkelijks om mee te nemen gaat zou ik voor een tablet gaan, wil je thuis makkelijk aan het werk kun je op een tablet weliswaar snel iets opzoeken, maar lange stukken typen is toch een ander verhaal.
Als je voor iets makkelijks om mee te nemen gaat zou ik voor een tablet gaan, wil je thuis makkelijk aan het werk kun je op een tablet weliswaar snel iets opzoeken, maar lange stukken typen is toch een ander verhaal.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Wij hebben de Tab 2 10.1 inch en zijn zeer tevreden!
Ik vind het wel handig, vooral toen we op vakantie gingen afgelopen week!
(psstt volgende week komt MM met de vakantieverdubbelaar, dus 16% korting!)
Ik vind het wel handig, vooral toen we op vakantie gingen afgelopen week!
(psstt volgende week komt MM met de vakantieverdubbelaar, dus 16% korting!)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Mijn man heeft ook de Tab2 en is supertevreden. Ik denk dat het ook afhangt van wat je met een tablet wilt. Ik zou het niet als vervanger van een laptop of PC zien. Maar het is wel een fijn ding om snel informatie op te zoeken, of te gebruiken terwijl je tv kijkt of inderdaad voor films onderweg.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik heb er ook eentje, erg handig! Saturn heeft t/m dit weekend 21% korting (geen btw). Misschien een tip?
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Verder wil ik me hier bij aansluiten.mzcharlotte schreef:Mijn man heeft ook de Tab2 en is supertevreden. Ik denk dat het ook afhangt van wat je met een tablet wilt. Ik zou het niet als vervanger van een laptop of PC zien. Maar het is wel een fijn ding om snel informatie op te zoeken, of te gebruiken terwijl je tv kijkt of inderdaad voor films onderweg.
L!ND@- Kletskop
L!ND@ schreef:Ik heb er ook eentje, erg handig! Saturn heeft t/m dit weekend 21% korting (geen btw). Misschien een tip?
Geen btw is geen 21% maar maar iets van 16% korting...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Wij hebben ook de Samsung Tab 2 10.1 en zijn zeer tevreden. Zeker wat betreft het kijken en erop zetten van films/series vind ik het ideaal. Dit is de reden dat we gekozen hebben voor een Samsung, in plaats van een iPad.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Middleme schreef:L!ND@ schreef:Ik heb er ook eentje, erg handig! Saturn heeft t/m dit weekend 21% korting (geen btw). Misschien een tip?
Hier staat http://altijdkorting.nl/saturn geen btw, btw is 21%, beetje krom als ze er dan 16% van maken? Btw is btw.
Blair- Kletskop
Ah ok...Nou ja, ze hebben in ieder geval korting. Ik zie het trouwens al, het is tax freeMiddleme schreef:L!ND@ schreef:Ik heb er ook eentje, erg handig! Saturn heeft t/m dit weekend 21% korting (geen btw). Misschien een tip?
L!ND@- Kletskop
wij hebben een samsung galaxy tab2. We gebruiken hem voor spelletjes. of informatie op te zoeken. En films op te kijken (onze zoon, onderweg in de auto). wij zijn er erg tevreden over.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb net de Samsung tab 2 7"besteld voor m`n moeder. Lekker goedkoop met cashback en Saturn actie!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Babydoll schreef:Middleme schreef:L!ND@ schreef:Ik heb er ook eentje, erg handig! Saturn heeft t/m dit weekend 21% korting (geen btw). Misschien een tip?
Hier staat http://altijdkorting.nl/saturn geen btw, btw is 21%, beetje krom als ze er dan 16% van maken? Btw is btw.
Nee, dit zie je verkeerd.
De bedragen die je in de winkel ziet, zijn 121 % (100 % + 21 % BTW)
Stel je koopt de tablet voor 121 euro (zeg maar even wat he), is dit 121 %. Dit delen door 121 en vermenigvuldigen met 100, komt op 100 euro, en op de normale prijs van het product zonder BTW.
En dan zie je, dat er in totaal iets van 17,5 % af gaat (het was 16 ongeveer toen de BTW nog 19 % was).
Heel veel mensen maken deze fout (ik vond het eerst ook maar raar, tot mijn vriend vertelde hoe t zat).
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat Lejow zegt. Korting bedraagt dus 21 / 121 * 100% = 17,36%
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Lejow schreef:Babydoll schreef:Middleme schreef:L!ND@ schreef:Ik heb er ook eentje, erg handig! Saturn heeft t/m dit weekend 21% korting (geen btw). Misschien een tip?
Nee, dit zie je verkeerd.
De bedragen die je in de winkel ziet, zijn 121 % (100 % + 21 % BTW)
Stel je koopt de tablet voor 121 euro (zeg maar even wat he), is dit 121 %. Dit delen door 121 en vermenigvuldigen met 100, komt op 100 euro, en op de normale prijs van het product zonder BTW.
En dan zie je, dat er in totaal iets van 17,5 % af gaat (het was 16 ongeveer toen de BTW nog 19 % was).
Heel veel mensen maken deze fout (ik vond het eerst ook maar raar, tot mijn vriend vertelde hoe t zat).
Oh, dat wist ik niet. Excuses! Ik dacht echt dat het gewoon 21% was. Weer wat geleerd door Lejow
Blair- Kletskop
Thanks voor de korting tips! Saturn is niet in de buurt, maar MM wel!
Tummy- Fluisteraar
Ik heb ook de samsung tab 2. Ben er heel erg blij mee. Ik gebruik hem voor om in bed te kunnen bijlezen op het forum, spelletjes enzo. Oja, en tv kijken doe ik er ook veel op
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Je kan ook online bestellen!Tummy schreef:Thanks voor de korting tips! Saturn is niet in de buurt, maar MM wel!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Je kan ook online bestellen!Tummy schreef:Thanks voor de korting tips! Saturn is niet in de buurt, maar MM wel!
Handig! Had ik nog niet aan gedacht.
Tummy- Fluisteraar
Zie nu ook de note, maar die is flink duurder dan de tab. Kan alleen nergens vinden waarom het zoveel zou moeten schelen. Zou het dat waard zijn?
Tummy- Fluisteraar
Tummy schreef:Zie nu ook de note, maar die is flink duurder dan de tab. Kan alleen nergens vinden waarom het zoveel zou moeten schelen. Zou het dat waard zijn?
De note is een telefoon
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Tummy schreef:Zie nu ook de note, maar die is flink duurder dan de tab. Kan alleen nergens vinden waarom het zoveel zou moeten schelen. Zou het dat waard zijn?
De note is een telefoon
Nee je hebt m ook als tablet, maar 100 euro duurder. Is nieuwer dan de tab, maar kan niet vinden waarom ie zoveel duurder is.
Tummy- Fluisteraar
Ik heb een iPad, ik vind een Samsung tablet persoonlijk niets, maargoed, dat is ieder voor zich. Ik vind het echt wel een aanwinst, ik gebruik m'n laptop alleen nog maar als ik iets download of bepaalde Office-programma's nodig heb. Voor de rest doe ik álles op de iPad.
Gast- Gast
Mijn dochter heeft vorige week de Samsung tab 2 7.0 gekocht, ze ( en wij ook) zijn er zeer tevreden over. Nu moet ik zeggen dat er alleen spelletjes op gespeeld worden, want de overige functies gebruikt zij nog niet.
Ik zelf heb een ipad 3 en vind het een super ding, maar ik en ook een iphone gewend dus het is gewoon het zelfde maar dan groter.
Wij hebben voor de samsung gekozen ipv de ipad mini, omdat mijn dochter anders nog zo lang moest door sparen en de samsung is een heel geod alternatief.
Ik zelf heb een ipad 3 en vind het een super ding, maar ik en ook een iphone gewend dus het is gewoon het zelfde maar dan groter.
Wij hebben voor de samsung gekozen ipv de ipad mini, omdat mijn dochter anders nog zo lang moest door sparen en de samsung is een heel geod alternatief.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tablet en abonnement
» ipad of samsung tablet?
» samsung sIII of samsung note 2?
» Samsung galaxy SIII mini of de Samsung galaxy SII plus(2013)
» tablet, wat er op?
» ipad of samsung tablet?
» samsung sIII of samsung note 2?
» Samsung galaxy SIII mini of de Samsung galaxy SII plus(2013)
» tablet, wat er op?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: