toetsenbord ipad/tablet
+3
Dolphinne
Victoria-
silly-one
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
toetsenbord ipad/tablet
Ik ga in het najaar naar Jorandie op vakantie en dan neem ik mijn ipad mee. Ik wil iedere dag een kort verslag typen van wat ik heb gezien, aangezien er zoveel indrukken zijn. Nu vind ik het alleen niet prettig typen op mijn ipad(mini) voor langere stukken tekst. Nu wil ik een draadloos toetsenbord aanschaffen.
Wie heeft er een en welke ervaringen heb je ermee?
En welke heb je dan?
Wie heeft er een en welke ervaringen heb je ermee?
En welke heb je dan?
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Re: toetsenbord ipad/tablet
Wij hebben er 1 van Kensington gehad. Alleen vond ik het echt niet fijn werken. Je kan niet zoals op een normaal keyboard backspace gebruiken en dat soort dingen. We hebben hem snel weer doorverkocht.
Victoria-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Ik heb er voor mijn Ipad ook eentje van Kensington. Hij zit geintegreerd in de hoes voor de Ipad. Daardoor kan ik het scherm rechtop zetten en heb ik een soort van mini-laptop.
Ik vind het voor langere teksten fijn typen. Je hebt wel maar 1 shift toets (links), maar daar raak je ook wel aan gewend. Backspace zit er bij mij gewoon op. En er zitten pijltjes toetsen op. Erg handig bij een typfout een stukje terug (met aantikken ga ik altijd eerst 10 keer verkeerd).
Ik vind het voor langere teksten fijn typen. Je hebt wel maar 1 shift toets (links), maar daar raak je ook wel aan gewend. Backspace zit er bij mij gewoon op. En er zitten pijltjes toetsen op. Erg handig bij een typfout een stukje terug (met aantikken ga ik altijd eerst 10 keer verkeerd).
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Dolphinne schreef:Ik heb er voor mijn Ipad ook eentje van Kensington. Hij zit geintegreerd in de hoes voor de Ipad. Daardoor kan ik het scherm rechtop zetten en heb ik een soort van mini-laptop.
Je weet dt als je je vinger even ingedruk krijgt, je een vergrootglas krijgt, waardoor je de cursor op de goed plek kan zetten?
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb er 1 van logitech en het is ideaal! Net als een normaal toetsenbord:yes:
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Bij de action zag ik ze liggen voor 12,95. Ik had er toen al 1, wel bijna precies dezelfde en het is soms wel handig.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Ik heb deze van logitech. Cover, standaard en toetsenbord in één.
http://www.bol.com/nl/p/logitech-keyboard-folio-voor-ipad-2-3-4-fantasy-pink/9200000011410668/
Je hebt ook van die toetsenborden met een siliconen toetsenbord maar ik wilde graag echte toetsen en deze typt echt heel fijn!
http://www.bol.com/nl/p/logitech-keyboard-folio-voor-ipad-2-3-4-fantasy-pink/9200000011410668/
Je hebt ook van die toetsenborden met een siliconen toetsenbord maar ik wilde graag echte toetsen en deze typt echt heel fijn!
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
Ik ben nu aan het kijken voor de logitech voor de ipad mini van 80 euro. Dat is gelijk een soort cover, plus ik kan hem er in steken aan de hand van een gleef. Deze heeft op internet de beste recensies. Iemand die hem kent?
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Soortgelijke onderwerpen
» Wat doe jij met je ipad/tablet?
» Ipad/tablet voor wat oudere mensen,
» ipad of samsung tablet?
» toetsenbord ontregeld...help??
» iPad of iPad mini?
» Ipad/tablet voor wat oudere mensen,
» ipad of samsung tablet?