Moeder overleden en nichtje geboren
+72
M@niek
Frappuccino
Toedels
Floor
Shy
Kowalski
mouette
banjer49
Snoes
Raindrop
Caresses
Siamsa
Sterrin_
Lady Starstruck
Lejow
Jade
Sanne
Shisha
Suus
sanne-84
Rapunzel
Stranger
Rush
myloon
Silver
Muus
Taeda
Linda
Aggi
Tania
Sarah1985
Arwyn
Chocolate Cookie
rapa nui
Jasmine
SoGood
Gympie
Aagje!
Angela_1986
ShallY
Schaapke
Jezzie
SuperGrover
Sterre
Monte
mzcharlotte
Japie
Lady4
LDJ
Marin
Ella
loura
_Lacey_
Tiara
Cow
Ibbeltje
Roza
MADDIE
Bisq
liesje
Mari
Atelier Madame
PeperMunt
mezzoforte
love
Aziraphale
Highway
NoName88
Alex
dharma
Minx
Toet
76 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Moeder overleden en nichtje geboren
jemig wat heftig
heel veel sterkte
heel veel sterkte
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje wat ontzettend heftig zeg. Heel veel sterkte voor jou en je familie.
En ondanks alles gefeliciteerd met je nichtje natuurlijk.
En ondanks alles gefeliciteerd met je nichtje natuurlijk.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Wat fijn weer ook deze reacties!
Mijn broertje en schoonzus hebben het moeilijk, ze kunnen niet genieten van een kraamperiode die ze voor ogen hadden. Heel bewust hebben ze de ooievaar die door de buren was neer gezet en de slingers die waren opgehangen weg gehaald. Ook het geboortekaartje is nog niet verstuurd.
Mijn broertje heeft al wel gezegd hoe fijn het is om haar nu te hebben, hij ervaart het wel als een soort steun.
Mijn vader is heel verdrietig, hij weet niet waar hij het zoeken moet en voelt zich eenzaam.
Gelukkig woont mijn broertje bij hem om de hoek en kan hij daar heen wanneer hij dat wil.
Wij wonen helaas zo'n 3 kwartier bij hem vandaan.
Met mij gaat het wel, het is moeilijk maar ik ben er wel heel bewust van dat dit het beste is voor nu.
Na de hartstilstand was ze niet meer zo als ze altijd was, had ze het wel gered dan was het nog maar de vraag geweest hoe. Dingen die ik heel moeilijk vind nu is het feit dat ze haar kleindochter niet heeft leren kennen.
En dat ik haar nooit oma zou kunnen maken.
Wij lopen nu bijna een jaar bij de gynaecoloog, ik ben 1 keer zwanger geweest en dat werd een miskraam. Heb hier goed met mijn moeder over kunnen praten. Ze was zo ontzettend verdrietig.
Maar ik heb sterk het gevoel dat het ons ooit wel zal lukken, dan zal mijn kind een oma in de hemel hebben.
Mijn man is zo ontzettend lief voor me, heeft ook een week vrij genomen om er voor mij te kunnen zijn.
Samen gaan we morgen even zitten om een stukje te schrijven dat wij samen gaan voorlezen op de dag van de begrafenis. Ook moeten we morgen nog even naar mijn vader omdat daar de begrafenisondernemer komt om het draaiboek door te nemen.
En dan heb ik nog mijn oma, de moeder van mijn moeder.
Ze is heel erg verdrietig, en zei meteen, waarom zei nu en niet ik, ik ben al zo oud en klaar hier!
Heel sneu!
Mijn broertje en schoonzus hebben het moeilijk, ze kunnen niet genieten van een kraamperiode die ze voor ogen hadden. Heel bewust hebben ze de ooievaar die door de buren was neer gezet en de slingers die waren opgehangen weg gehaald. Ook het geboortekaartje is nog niet verstuurd.
Mijn broertje heeft al wel gezegd hoe fijn het is om haar nu te hebben, hij ervaart het wel als een soort steun.
Mijn vader is heel verdrietig, hij weet niet waar hij het zoeken moet en voelt zich eenzaam.
Gelukkig woont mijn broertje bij hem om de hoek en kan hij daar heen wanneer hij dat wil.
Wij wonen helaas zo'n 3 kwartier bij hem vandaan.
Met mij gaat het wel, het is moeilijk maar ik ben er wel heel bewust van dat dit het beste is voor nu.
Na de hartstilstand was ze niet meer zo als ze altijd was, had ze het wel gered dan was het nog maar de vraag geweest hoe. Dingen die ik heel moeilijk vind nu is het feit dat ze haar kleindochter niet heeft leren kennen.
En dat ik haar nooit oma zou kunnen maken.
Wij lopen nu bijna een jaar bij de gynaecoloog, ik ben 1 keer zwanger geweest en dat werd een miskraam. Heb hier goed met mijn moeder over kunnen praten. Ze was zo ontzettend verdrietig.
Maar ik heb sterk het gevoel dat het ons ooit wel zal lukken, dan zal mijn kind een oma in de hemel hebben.
Mijn man is zo ontzettend lief voor me, heeft ook een week vrij genomen om er voor mij te kunnen zijn.
Samen gaan we morgen even zitten om een stukje te schrijven dat wij samen gaan voorlezen op de dag van de begrafenis. Ook moeten we morgen nog even naar mijn vader omdat daar de begrafenisondernemer komt om het draaiboek door te nemen.
En dan heb ik nog mijn oma, de moeder van mijn moeder.
Ze is heel erg verdrietig, en zei meteen, waarom zei nu en niet ik, ik ben al zo oud en klaar hier!
Heel sneu!
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
Meis nogmaals heel, heel veel sterkte, en veel knuffels van mij.
Je had een onwijs lieve moeder die helaas veel te vroeg heen is gegaan.
Ben er voor je.
Je had een onwijs lieve moeder die helaas veel te vroeg heen is gegaan.
Ben er voor je.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Van je laatste reactie staan de tranen in mijn ogen.
Onze dochter heeft ook een oma in de hemel, en we zullen haar zeker vertellen wie ze is.
En ondanks dat ze in de hemel is, zal ze vast zo verschrikkelijk trots zijn als jullie een kindje mogen krijgen!
Had je moeder een geschiedenis van ziek zijn?
Onze dochter heeft ook een oma in de hemel, en we zullen haar zeker vertellen wie ze is.
En ondanks dat ze in de hemel is, zal ze vast zo verschrikkelijk trots zijn als jullie een kindje mogen krijgen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Heel veel sterkte!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Wat een heftige en dubbele gevoelens zullen jullie hebben! Twee grote gebeurtenis, zo dicht bij elkaar, maar zo anders. Veel sterkte met het verlies van je moeder en veel fijne momenten met je nichtje toegewenst!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Sprakeloos ben ik, wat een verdriet moet jullie meemaken!
Heel veel sterkte met het verlies en tegelijkertijd toch gefeliciteerd met jullie nichtje!
Heel veel sterkte met het verlies en tegelijkertijd toch gefeliciteerd met jullie nichtje!
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Wat erg! Heel veel sterkte met het verlies van je moeder. En tegelijkertijd gefeliciteerd met je nichtje.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Lejow schreef:Van je laatste reactie staan de tranen in mijn ogen.
Eigenlijk was ze nooit ziek, alleen sinds een jaar kampte ze met COPD en in november kwamen ze er al achter dat ze bloed tekort had, hiervoor had ze bloedtransfusie gehad.
Misschien was dit al het begin, wij weten het niet.
De artsen vroegen ons of wij autopsie wilde laten doen en daar hebben wij wel voor gekozen.
Haar hersenen zijn en worden nog onderzocht.
Over 8 weken weten wij dus meer!
myloon- Fluisteraar
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jeetje, wat onwerkelijk zeg. Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst. Je komt heel krachtig over in je berichtjes.
Toch ook gefeliciteerd met je mooie nichtje.
Toch ook gefeliciteerd met je mooie nichtje.
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Jeetje, wat verschrikkelijk. Ook de manier waarop het is gegaan met je moeder Ik vind wel dat jij er ondanks alles goed mee omgaat. Je bent een sterke vrouw. Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd!
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Wat staat geluk en verdriet/ leven en dood toch dicht bij elkaar.
Veel sterkte!
Veel sterkte!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Jeetje ik weet wat ik moet zeggen, heel veel sterkte en gecondoleerd.
Gast- Gast
Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je moeder. Maar ook heel erg gefeliciteerd met je nichtje!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Wat erg! Heel veel sterkte met dit verlies maar ook gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje. Wat lijkt mij dat moeilijk zeg.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Jeetje, wat een ontzettend heftig tijd ga jij nu door. Gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Ik hoop dat jullie de steun bij elkaar kunnen vinden om dit te verwerken.
En ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie nichtje.
En ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie nichtje.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
wat vreselijk! Heeeel veel sterkte methet verlies van je moeder! en tegelijkertijd gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
myloon schreef:Lejow schreef:Van je laatste reactie staan de tranen in mijn ogen.
Eigenlijk was ze nooit ziek, alleen sinds een jaar kampte ze met COPD en in november kwamen ze er al achter dat ze bloed tekort had, hiervoor had ze bloedtransfusie gehad.
Misschien was dit al het begin, wij weten het niet.
De artsen vroegen ons of wij autopsie wilde laten doen en daar hebben wij wel voor gekozen.
Haar hersenen zijn en worden nog onderzocht.
Over 8 weken weten wij dus meer!
Wat 'goed' dat jullie daarvoor gekozen hebben! Ik hoop dat het wat duidelijkheid brengt.
Wat vreselijk dan ook nog zo onverwacht.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Autopsie hebben we bij mijn vader ook gedaan toen hij was overleden. Hij is ook plotseling overleden. Bleek dat hij een zware hartaanval had gehad. Goed dat jullie dat gedaan hebben want het geeft een hoop duidelijkheid. En je blijft anders achter met vragen. Mijn moeder heeft er nog steeds geen spijt van na 9 jaar dat ze dat gedaan heeft.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Wat vreselijk! Gecondoleerd!
Ik weet een beetje hoe verschrikkelijk die achtbaan van emoties nu is. Mijn moeder is een week na de geboorte van mijn oudste overleden, het voelde idd als een soort steun voor mij, maar aan de andere kant heb ik het verdriet van het overlijden van mijn moeder helaas teveel weggestopt, omdat ik mijn aandacht bij mijn dochtertje had. Daarom heb ik het er nu nogsteeds erg moeilijk mee, ik denk dat ik het gewoon echt niet goed heb verwerkt in de afgelopen jaren.
Dus probeer wel toe te geven aan jullie verdriet.
Ik weet een beetje hoe verschrikkelijk die achtbaan van emoties nu is. Mijn moeder is een week na de geboorte van mijn oudste overleden, het voelde idd als een soort steun voor mij, maar aan de andere kant heb ik het verdriet van het overlijden van mijn moeder helaas teveel weggestopt, omdat ik mijn aandacht bij mijn dochtertje had. Daarom heb ik het er nu nogsteeds erg moeilijk mee, ik denk dat ik het gewoon echt niet goed heb verwerkt in de afgelopen jaren.
Dus probeer wel toe te geven aan jullie verdriet.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Gecondoleerd met het verlies van je moeder Maar toch wil ik je ook feliciteren met de geboorte van je nichtje. Wel ontzettend verdrietig ook dat je moeder het oma zijn nooit mee heeft mogen maken. Heel veel sterkte gewenst!
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Bah, wat een nare situatie. Heftig, en zo onverwachts.
Ik wens je heel veel sterkte.
Ik wens je heel veel sterkte.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Vandaag zijn wij weer even bij elkaar geweest, weer gesproken met de vrouw die de begrafenis regelt en ook nog met de huisarts van mijn ouders.
Praten en samenzijn doet goed op dit moment!
De vlinder is er inmiddels en vanmiddag heb ik hem samen met mijn vader beschilderd.
De plannen zijn een klein beetje veranderd, op de kleine vlinder komen onze 5 namen plus die van de kleine meid en op de grote mogen de anderen hun naam schrijven.
In eerste instantie zou de vlinder op de kist gaan, maar mijn vader wil hem graag bij zich houden.
Ik was het met de autopsie in eerste instantie niet helemaal eens, had zoiets van wat hebben wij er nu aan om het te weten, ze is er niet meer. Maar samen over gesproken en voor de verwerking zal dit wel heel fijn kunnen zijn.
En wanneer er eventueel iets erfelijks uitkomt dan weten we dit ook.
Met mij gaat het nu eigenlijk wel goed, wel heb ik het gevoel dat ik in een soort modus ben gezet dat ik alles kan regelen, wie weet komt de grootste pijn en verdriet straks nog.
Mij doet het pijn als ik denk aan die kleine mooie meid, mijn moeder had haar zo graag willen kennen, en ook in de toekomst mijn kinderen.
En alles wat ik nog had willen doen met haar.
Maar als ik denk aan alle mooie momenten die ze wel mee heeft gemaakt, ze was er bij toen ik trouwde e.d.
Daar put ik wel weer veel uit. Dat was zo mooi!
Praten en samenzijn doet goed op dit moment!
De vlinder is er inmiddels en vanmiddag heb ik hem samen met mijn vader beschilderd.
De plannen zijn een klein beetje veranderd, op de kleine vlinder komen onze 5 namen plus die van de kleine meid en op de grote mogen de anderen hun naam schrijven.
In eerste instantie zou de vlinder op de kist gaan, maar mijn vader wil hem graag bij zich houden.
Ik was het met de autopsie in eerste instantie niet helemaal eens, had zoiets van wat hebben wij er nu aan om het te weten, ze is er niet meer. Maar samen over gesproken en voor de verwerking zal dit wel heel fijn kunnen zijn.
En wanneer er eventueel iets erfelijks uitkomt dan weten we dit ook.
Met mij gaat het nu eigenlijk wel goed, wel heb ik het gevoel dat ik in een soort modus ben gezet dat ik alles kan regelen, wie weet komt de grootste pijn en verdriet straks nog.
Mij doet het pijn als ik denk aan die kleine mooie meid, mijn moeder had haar zo graag willen kennen, en ook in de toekomst mijn kinderen.
En alles wat ik nog had willen doen met haar.
Maar als ik denk aan alle mooie momenten die ze wel mee heeft gemaakt, ze was er bij toen ik trouwde e.d.
Daar put ik wel weer veel uit. Dat was zo mooi!
myloon- Fluisteraar
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Moeder overleden
» Moeder worden/zijn zonder moeder
» Ben jij een veel andere moeder dan jouw moeder bij jou was?
» Nieuw Foto Topic!
» M'n nichtje van 13, haar vrienden en vriendje
» Moeder worden/zijn zonder moeder
» Ben jij een veel andere moeder dan jouw moeder bij jou was?
» Nieuw Foto Topic!
» M'n nichtje van 13, haar vrienden en vriendje
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: