Moeder overleden en nichtje geboren
+72
M@niek
Frappuccino
Toedels
Floor
Shy
Kowalski
mouette
banjer49
Snoes
Raindrop
Caresses
Siamsa
Sterrin_
Lady Starstruck
Lejow
Jade
Sanne
Shisha
Suus
sanne-84
Rapunzel
Stranger
Rush
myloon
Silver
Muus
Taeda
Linda
Aggi
Tania
Sarah1985
Arwyn
Chocolate Cookie
rapa nui
Jasmine
SoGood
Gympie
Aagje!
Angela_1986
ShallY
Schaapke
Jezzie
SuperGrover
Sterre
Monte
mzcharlotte
Japie
Lady4
LDJ
Marin
Ella
loura
_Lacey_
Tiara
Cow
Ibbeltje
Roza
MADDIE
Bisq
liesje
Mari
Atelier Madame
PeperMunt
mezzoforte
love
Aziraphale
Highway
NoName88
Alex
dharma
Minx
Toet
76 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Moeder overleden en nichtje geboren
Tja, ik zeg dat soort dingen ook wel eens maar dat is niet omdat de focus dan maar mij moet gaan maar meer omdat ik het oprecht snap. Ik kan er juist niet tegen als er stomme, goedbedoelde adviezen worden gezegd vanuit de mond van mensen die er echt geen kaas van hebben gegeten..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, daar heb je gelijk in, maar ik doelde ook een beetje op dit soort dingen.Caro schreef:Tja, ik zeg dat soort dingen ook wel eens maar dat is niet omdat de focus dan maar mij moet gaan maar meer omdat ik het oprecht snap. Ik kan er juist niet tegen als er stomme, goedbedoelde adviezen worden gezegd vanuit de mond van mensen die er echt geen kaas van hebben gegeten..
Of dat ze beginnen over de grote teen van de oma van hun buurvrouw en daar weer een nichtje van...
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Lejow schreef:myloon schreef:Dat mensen met goed bedoelde verhaaltjes en adviezen komen heb ik wel gemerkt ja.
Zo kwam er een buurvrouw (zelf dik in de 50) die snapte heel goed hoe het is om je moeder te verliezen ze was zelf 2 jaar geleden ook haar moeder verloren.
Maar zei is dik in de 50 en haar moeder was rond de 80... hoe kan iemand dan bedenken dat ik het zelfde zou voelen??
Ik ben 30 en mijn moeder was 55!!! heel anders toch?
Dat is absoluut heel anders!!!
Tuurlijk is je moeder verliezen niet leuk, maar iemand van 80 heeft toch over het algemeen alle stappen in het leven wel bewandeld.
55 is gewoon belachelijk veel te jong.
In dat soort gevallen gewoon denken: Ach mens, wat weet jij er van...
Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens. Ik begrijp best dat jij dit misschien zo denkt maar die buurvrouw zal haar moeder waarschijnlijk net zo missen als jij jouw moeder, ze zal net zo veel verdriet hebben ook al was haar moeder ouder. Zij zal zich ondanks haar leeftijd waarschijnlijk inderdaad net zo gevoeld hebben als jij, dat het ondanks die leeftijd niet eerlijk is en dat ze haar moeder nog niet kan missen. Je zult volgens mij altijd dingen missen, van had ik maar dit nog met haar besproken of gedaan. Ik kan me voorstellen dat je nu geen behoefte hebt aan dit soort opmerkingen van anderen als je buurvrouw maar ik vind het eigenlijk wat storend om dit soort meten van verdriet hier te lezen en dan vooral de laatste opmerking van Lejow (zal lief voor jou bedoeld zijn, dat begrijp ik wel maar wilde er toch even op reageren)
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Moeder overleden
» Moeder worden/zijn zonder moeder
» Ben jij een veel andere moeder dan jouw moeder bij jou was?
» Nieuw Foto Topic!
» M'n nichtje van 13, haar vrienden en vriendje
» Moeder worden/zijn zonder moeder
» Ben jij een veel andere moeder dan jouw moeder bij jou was?
» Nieuw Foto Topic!
» M'n nichtje van 13, haar vrienden en vriendje
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: