Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vreemdgaan.

+39
SoGood
Thunder
Bazinga
Rouxxxe
Green_Pepper
Caroow
Mizz_S
mezzoforte
Snoes
Susan
xxjojootjexx
Caro
Atelier Madame
Rush
Fortissimo
Dikkie Dik
Zonnetje
Paper Crown
Taeda
Polly
Toet
Caramba
Parisienne
Highway
Aziraphale
Prosecco
Lejow
RioolSpook
Kiekeboe
Vino
Twellie
Elliot
Filoria
Chocoholic
Sneeuwvlok
Minx
Frummeltje
silly-one
Japie
43 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Zonnetje zo 20 jan 2013 - 19:34

Nee, nooit.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Dikkie Dik zo 20 jan 2013 - 19:40

Nooit fysiek, maar mentaal wel. Tijdens mijn vorige relatie kreeg daar niet de aandacht en mentale steun die ik nodig had. Die kreeg ik toen wel van mijn huidige man. Vreemdgaan in de vorm van zoenen of sex nog nooit. Ik hoop ook nooit in die verleiding te komen of dat mijn man in de verleiding komt.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Fortissimo zo 20 jan 2013 - 20:49

In mijn vorige relatie wel heel vaak in de verleiding gekomen, omdat ik eigenlijk heimelijk verliefd was op een ander. Ik ben te lang in die relatie blijven hangen.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Japie zo 20 jan 2013 - 20:52

Ik ben wel eens in de verleiding geweest, maar nog nooit gedaan.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Rush zo 20 jan 2013 - 20:56

Eens toen ik 16 was.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Atelier Madame zo 20 jan 2013 - 21:10

Ja ooit een keer toen ik 18 was, maar dar was ook een kansloze relatie en alleen zoenen. Later mss ook wel mentaal. Maar bijn huidige nog nooit.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 21:31

Ik vraag me trouwens af hoe de antwoorden geweest zouden zijn als het forum geheel anoniem was. Als je bijvoorbeeld op het Viva-forum kijkt heb je hele (langlopende) topics over minnaars en minnaressen.

Is de gemiddelde Yes-forummer echt zoveel braver dan de gemiddelde Viva-forummer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Caro zo 20 jan 2013 - 21:36

Ik heb in mijn vorige relatie met iemand anders gezoend. We hadden al een jaar geen sex gehad en ik voelde me zó waardeloos.. en het was een kansloze actie terwijl ik een weekendje weg was met een vriendin. 5 maanden later kreeg ik contact met een collega en na 3 maanden was ik hopeloos verliefd op hem. Er is nooit iets fysieks gebeurd maar we zijn wel te ver gegaan.. mijn verliefdheid voor hem is gelukkig bijna helemaal over :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 21:41

Minneke schreef:Ik vraag me trouwens af hoe de antwoorden geweest zouden zijn als het forum geheel anoniem was. Als je bijvoorbeeld op het Viva-forum kijkt heb je hele (langlopende) topics over minnaars en minnaressen.

Is de gemiddelde Yes-forummer echt zoveel braver dan de gemiddelde Viva-forummer?
Dan openen we toch een poll? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 21:44

Stofzuiger schreef:
Minneke schreef:Ik vraag me trouwens af hoe de antwoorden geweest zouden zijn als het forum geheel anoniem was. Als je bijvoorbeeld op het Viva-forum kijkt heb je hele (langlopende) topics over minnaars en minnaressen.

Is de gemiddelde Yes-forummer echt zoveel braver dan de gemiddelde Viva-forummer?
Dan openen we toch een poll? Laughing

Cool! Doe jij dat? Ik ben wel benieuwd Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Fortissimo zo 20 jan 2013 - 21:45

Of de vrouwen op het VIVA-forum dikken de boel een beetje aan. Is ook een mogelijkheid.. Om alles wat spannender en sexier te laten lijken terwijl het ook gewoon saaie huisvrouwen zijn! Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 21:47

Minneke schreef:
Stofzuiger schreef:
Minneke schreef:Ik vraag me trouwens af hoe de antwoorden geweest zouden zijn als het forum geheel anoniem was. Als je bijvoorbeeld op het Viva-forum kijkt heb je hele (langlopende) topics over minnaars en minnaressen.

Is de gemiddelde Yes-forummer echt zoveel braver dan de gemiddelde Viva-forummer?
Dan openen we toch een poll? Laughing

Cool! Doe jij dat? Ik ben wel benieuwd Laughing
Done Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 21:51

Minneke schreef:Ik vraag me trouwens af hoe de antwoorden geweest zouden zijn als het forum geheel anoniem was. Als je bijvoorbeeld op het Viva-forum kijkt heb je hele (langlopende) topics over minnaars en minnaressen.

Is de gemiddelde Yes-forummer echt zoveel braver dan de gemiddelde Viva-forummer?

Ik denk dat de meeste relaties hier te kort zijn om er iets zinnige over te zeggen. Ik heb een tijd op dat betreffende topic op viva meegeschreven en de leeftijd lag daar behoorlijk hoger dan hier. Ik denk dat de meeste begin 20 ere zich er niets bij voor kunnen stellen, terwijl ik om me heen de midden en eind dertigers een voor een op hun bek zie gaan hiermee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 21:52

Eucalypta schreef:
Minneke schreef:Ik vraag me trouwens af hoe de antwoorden geweest zouden zijn als het forum geheel anoniem was. Als je bijvoorbeeld op het Viva-forum kijkt heb je hele (langlopende) topics over minnaars en minnaressen.

Is de gemiddelde Yes-forummer echt zoveel braver dan de gemiddelde Viva-forummer?

Ik denk dat de meeste relaties hier te kort zijn om er iets zinnige over te zeggen. Ik heb een tijd op dat betreffende topic op viva meegeschreven en de leeftijd lag daar behoorlijk hoger dan hier. Ik denk dat de meeste begin 20 ere zich er niets bij voor kunnen stellen, terwijl ik om me heen de midden en eind dertigers een voor een op hun bek zie gaan hiermee.
Dat denk ik ook. De eerste jaren is alles nog nieuw en spannend, maar wat als je 10, 15, 20 jaar samen bent?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 21:53

Fortissimo schreef:Of de vrouwen op het VIVA-forum dikken de boel een beetje aan. Is ook een mogelijkheid.. Om alles wat spannender en sexier te laten lijken terwijl het ook gewoon saaie huisvrouwen zijn! Wink
dat is dus niet waar, ik was een van die vrouwen en ken er een heel aantal persoonlijk. smile
En of je al dan niet saai bent of huisvrouw zegt niet zoveel, ik sta ervan te kijken hoeveel nette, saaie, brave mensen van wie je het niet verwacht vreemdgaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 21:54

Eucalypta schreef:
Minneke schreef:Ik vraag me trouwens af hoe de antwoorden geweest zouden zijn als het forum geheel anoniem was. Als je bijvoorbeeld op het Viva-forum kijkt heb je hele (langlopende) topics over minnaars en minnaressen.

Is de gemiddelde Yes-forummer echt zoveel braver dan de gemiddelde Viva-forummer?

Ik denk dat de meeste relaties hier te kort zijn om er iets zinnige over te zeggen. Ik heb een tijd op dat betreffende topic op viva meegeschreven en de leeftijd lag daar behoorlijk hoger dan hier. Ik denk dat de meeste begin 20 ere zich er niets bij voor kunnen stellen, terwijl ik om me heen de midden en eind dertigers een voor een op hun bek zie gaan hiermee.

Goed punt ja, daar zit zeker iets in.

Op je begin twintigste lijken dingen inderdaad heel anders dan op je begin dertigste Wink. Maar jij hebt daar meegeschreven? Ik heb er weleens gelezen, maar nooit echt bijgehouden. Ik vond het wel leuk om dingen te lezen waarover in het dagelijks leven toch meer gezwegen wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 21:58

Ja, een hele tijd, zonder dat topic was ik nu waarschijnlijk gescheiden en in een onzalige relatie geëindigd met een onbetrouwbaar geval smile
Of ik was de eeuwige minnares gebleven die zat te wachten tot hij eindelijk eens ik z'n vrouw weg ging.

Dus ik heb er veel aan gehad. En de verhalen zijn meestal vergelijkbaar smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  xxjojootjexx zo 20 jan 2013 - 22:03



Ik heb ook een account op viva, daar vertel ik wel meer, omdat ik daar totaal anoniem ben. Hier ben ik absoluut niet anoniem, dus hier vertel ik niet zo veel.



Laatst aangepast door xxjojootjexx op zo 20 jan 2013 - 22:40; in totaal 1 keer bewerkt

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 22:07

Ik moest daar vanochtend aan denken: mensen hebben altijd zo'n standaard verhaal dat je niet zomaar weg moet bij je partner, zeker niet als je kinderen hebt. Dat je alles op alles moet zetten om toch bij elkaar te blijven etc.

En aan de andere kant is het absoluut een no-go om vreemd te gaan, want dan kan niet en dat mag niet binnen een relatie etc.

Maar wat nou als je vast zit in een relatie, waarin je weliswaar van elkaar houdt, maar van verliefdheid niet meer kunt spreken. De seks niet meer is om over naar huis te schrijven, maar je leeft wel prima naast elkaar en met en voor de kinderen. Wat 'moet' je dan doen volgens deze mensen? Blijven bij je partner want dan ben je verplicht aan je kinderen? En dan af en toe wat 'leuks' ernaast doen? Of toch uit elkaar gaan?

Misschien wat gechargeerd, maar ik ben oprecht benieuwd hoe andere mensen dit dan zien. Want hoe dan ook: je doet het altijd fout.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 22:12

Dat is een topic waard!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 22:14

Open jij hem? Of ik?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 22:16

Haha, top!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 0:20

Toen ik 14 (of 15) was heb ik met een andere jongen gezoend, terwijl ik een 'vriend' had. Het was uit geweest, en omdat ik hem zo zielig vond net een week weer aan, en toen ging ik op vakantie! Ja, duidelijk dat hij toch niet zo leuk was haha.. want daar was een veel leukere jongen van wie ik alle aandacht kreeg! Dat heb ik bij thuiskomst gelijk verteld hoor Yes

Bij een andere relatie zat het al niet meer goed, was het al 4 keer aan en uit geweest, en toen heb ik het eerst uitgemaakt, en de dag erna met een ander staan zoenen, wat ik al weken wilde..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Susan ma 21 jan 2013 - 0:28

Nooit echt, maar ik had wel toen ik vijftien was een soort scharrelrelatie met mijn (eerste) ex-vriendje, dat wil zeggen, ik was nog helemaal stapelverliefd en maakte mezelf wijs dat het nog echt iets was tussen ons, voor hem stelde het niet veel voor en hij had volgens mij ook nog wel vriendinnetjes ernaast. Op een avond was ik met hem en zijn vrienden en er werd wat geblowd, we deden Truth or Dare en een van zijn vrienden kreeg de opdracht om mij te zoenen. Dat zag ik in die tijd serieus als vreemdgaan (van mezelf) omdat ik in mijn ogen nog echt iets met mijn ex had. Achteraf onzin natuurlijk.

Toen ik nog met mijn ex was (mijn meest recente ex met wie ik een relatie van vier jaar had) had ik wel een goede vriend met wie ik heel hecht was, ik denk dat mijn ex dat ook wel zag als vreemdgaan. Misschien dat ik het ook niet leuk zou vinden als mijn man zo'n intensieve vriendschap met iemand zou hebben, ik denk dat het ook zo intensief was doordat het niet goed ging tussen mijn ex en mij, want toen ik mijn man leerde kennen veranderde die vriendschap wel (en ging uiteindelijk ook kapot, wat ik wel erg jammer vond).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Snoes ma 21 jan 2013 - 0:36

Ja, ik ben vreemdgeweest in mijn vorige relatie. Heb het hem toen ook verteld en hij was niet eens boos :O. We hebben daarna nog zo'n 8 maanden een relatie gehad, maar toen heb ik het uitgemaakt omdat ik gevoelens kreeg voor iemand anders en ik daardoor ook besefte dat ik niet in de juiste relatie zat.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan. - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum