Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Niet goed dus, zie mijn bericht ergens. Zat ruim een kilo bij in vergelijking met vrijdag! Lig nu nog in bed, maar zo weer wegen. Heb gisteren wel gesport, dus op dinsdag ben ik meestal niks lichter.
Pippa, ik draag van broeken ongeveer maat 42-44 en van boven 38-40. Jij?
Pippa, ik draag van broeken ongeveer maat 42-44 en van boven 38-40. Jij?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
zo ik meld ook weer eens,gister echt een snaai dag gehad.was jarig en in de middag met de visite taart gegeten,en s'avonds ook nog want er was nog wat over.Verder had ik mezelf getrakteerd op een pizza.ondanks dat was er maar 2 ons aan.Vanaf vandaag weer met goede moed er voor gaan.En ik moet er ook echt bij gaan sporten....maar kan me er niet toe zetten.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
zo lang weekend weggeweest. Ik woog donderdag 57,4. Nou ja elke ochtend toch zon 2 harde broodjes bij het ontbijt genomen,(dan aten we tussen de middag niet te vol nog). Met ei en beleg. En in de avond vaak vlees met frietjes. Gister terugreis. Daar goed ontbeten met croissant en broodjes en savonds mexicaanse burittos extra groot portie en blikje cola.. Dacht ach wat maakt het uit, die kilo extra zit er nu toch weer bij, morgen maar weer streng zijn. Ga ik vanmorgen op de weegschaal staan.. 57,2 hoe krijg ik dat voor elkaar?
Anyways, ik ben dus blij.. Ik had als doel 59 en weeg nu a 57,2!
Anyways, ik ben dus blij.. Ik had als doel 59 en weeg nu a 57,2!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Hier ook een lekker slecht weekend gehad, haha!
Vrijdagavond een rode-wijnproeverij met de nodige lekkere kaasjes, zaterdag bij het skiën onbeperkt van het buffet kunnen eten (me bij de lunch nog ingehouden, maar na al het skiën heb ik het avondeten flink opgeschept ) en zondag de verjaardag van schoonmams. Op zich alleen maar een stukje taart gegeten toen.
Wel lekker bewogen, een dagje skiën, 10 km getrand voor de Vierdaagse en gister weer hard gelopen.
De weegschaal gaf gisterochtend helaas dus weer wat meer aan, dus deze week weer streng!
Vrijdagavond een rode-wijnproeverij met de nodige lekkere kaasjes, zaterdag bij het skiën onbeperkt van het buffet kunnen eten (me bij de lunch nog ingehouden, maar na al het skiën heb ik het avondeten flink opgeschept ) en zondag de verjaardag van schoonmams. Op zich alleen maar een stukje taart gegeten toen.
Wel lekker bewogen, een dagje skiën, 10 km getrand voor de Vierdaagse en gister weer hard gelopen.
De weegschaal gaf gisterochtend helaas dus weer wat meer aan, dus deze week weer streng!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Kom op meiden jullie kunnen het
Hier vanochtend vol verbazing op de weegschaal gestaan. Normaal val ik de dag na het sporten niets af maar vandaag was het 4 ons. Dat maakt dat ik deze week in totaal 2,4 kg af ben gevallen. Ben daar erg blij mee. Ben nu bijna op de helft . Nog even doorbikkelen en dan rustig opbouwen. Het klinkt voor nu nog erg onrealistisch maar ben gewoon al 11,5 kg kwijt.
Hier vanochtend vol verbazing op de weegschaal gestaan. Normaal val ik de dag na het sporten niets af maar vandaag was het 4 ons. Dat maakt dat ik deze week in totaal 2,4 kg af ben gevallen. Ben daar erg blij mee. Ben nu bijna op de helft . Nog even doorbikkelen en dan rustig opbouwen. Het klinkt voor nu nog erg onrealistisch maar ben gewoon al 11,5 kg kwijt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Afgelopen zondag had ik een 'slechte' dag. Bij mijn ouders op bezoek geweest waar we een stuk heerlijke appeltaart (net uit de oven) kregen, daarna hadden we een verjaardag waar we taart kregen en aansluitend aten we friet bij mijn oma.
Gisteren heb ik mijn normale eetpatroon weer netjes opgepakt en vandaag ga ik daar mee verder. Een dagje zondigen moet af en toe kunnen, toch?
Bliss en Pippa, ik zou jullie echt geen 85-90 kilo geven, veel minder juist.
Gisteren heb ik mijn normale eetpatroon weer netjes opgepakt en vandaag ga ik daar mee verder. Een dagje zondigen moet af en toe kunnen, toch?
Bliss en Pippa, ik zou jullie echt geen 85-90 kilo geven, veel minder juist.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
ik zit op de helft! 5 kilo precies eraf!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles schreef:ik zit op de helft! 5 kilo precies eraf!
Goed gedaan!
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Wow Charles, jij gaat snel!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:Wow Charles, jij gaat snel!
Ja dat vind ik zelf ook wel! En dat terwijl ik ook best gezondigd heb. Maar sinds ik begonnen ben drink ik alleen nog thee, koffie en water (zonder suiker en/of melk) en dat heb ik volgehouden. Denk dat dat ook wel helpt. En verder zat ik ook gewoon écht boven mijn normale gewicht.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles schreef:ik zit op de helft! 5 kilo precies eraf!
Jazzlyn- Prater
Takkie schreef:Bliss en Pippa, ik zou jullie echt geen 85-90 kilo geven, veel minder juist.
Dat hoor ik vaker inderdaad, dat komt misschien ook omdat we gewoon lang zijn en dat het daardoor verdeeld is?
Bliss, ik draag 40/42 of M/L op dit moment.
Gast- Gast
Hoe lang ben jij Pippa, ben je ook langer dan ik?
Ik zit op ongeveer hetzelfde gewicht (zeker ivm Bliss), maar ik zit toch wel echt op maat 42 boven en 44 rond mijn heupen hoor..
Ik zit op ongeveer hetzelfde gewicht (zeker ivm Bliss), maar ik zit toch wel echt op maat 42 boven en 44 rond mijn heupen hoor..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ja idd, we zijn wel goed in verhouding denk ik, dan valt t minder op ofzo. Nou ja, des te beter!
Grr ik wou net ff een goedkope spijkerbroek bij de Primark scoren, maar 42 zat bij mn benen en kont goed, maar bovenaan te wijd en 40 was te strak bij de benen. Geen broek voor mij dus!
Heb wel vanmorgen mn eerste streefbroek weer ff gepast en hij ging weer dicht! Alleen nog loeistrak, dus ff wachten nog. Vorig jaar zat ie vanaf een kilo of 87-88 goed (en wat minder natuurlijk). Hopelijk past ie snel weer!
Grr ik wou net ff een goedkope spijkerbroek bij de Primark scoren, maar 42 zat bij mn benen en kont goed, maar bovenaan te wijd en 40 was te strak bij de benen. Geen broek voor mij dus!
Heb wel vanmorgen mn eerste streefbroek weer ff gepast en hij ging weer dicht! Alleen nog loeistrak, dus ff wachten nog. Vorig jaar zat ie vanaf een kilo of 87-88 goed (en wat minder natuurlijk). Hopelijk past ie snel weer!
Bliss- Lady Post-a-lot
Oké dit is toch een klein beetje eng....
Ondanks dat ik stiekem geheel anoniem achter mijn iPad zit vind ik dit een klein beetje eng maar mag ik ook mee schrijven?
Ondanks dat ik stiekem geheel anoniem achter mijn iPad zit vind ik dit een klein beetje eng maar mag ik ook mee schrijven?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Huhh hoezo vind je dit eng?
Je hebt laatst een topic geopend over afvallen?
Je hebt laatst een topic geopend over afvallen?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pannetoet schreef:Oké dit is toch een klein beetje eng....
Doe niet zo gek joh lekker mee schrijven. We bijten niet.
Minx- Lady Post-a-lot
Nee, da's slecht voor de lijn namelijk.Minx schreef:Pannetoet schreef:Oké dit is toch een klein beetje eng....
Doe niet zo gek joh lekker mee schrijven. We bijten niet.
Bliss- Lady Post-a-lot
Inderdaad, tenzij we heel erg honger hebben dan bijten we.
Minx- Lady Post-a-lot
Jazzlyn- Prater
Haha nou ja ik dacht...jullie zijn al een tijdje bezig, waarschijnlijk een hecht clubje en het kon zijn dat jullie er helemaal niet op zitten te wachten op een nieuwe afvaller, een nieuwe meid..
Maar goed leuk dat ik mag mee schrijven!
Ik heb inderdaad een aantal dagen geleden een topic geopend met weinig succes..dus vandaar dat ik hier kom
Ik zal mij eerst even helemaal voorstellen:
Ik ben dus Pannetoet, in het echte leven heet ik S.indy met een S en zonder een C haha..vonden mijn ouders denk ik orgineler . Ik ben 25, student Frontoffice Manager (2de jaar), samenwonend met mijn 26-jarige vriend: hij werkt als voorbereider hovenier (hij geeft leiding aan de hoveniers en hij begeleid een aantal verstandelijk beperkten die via de sociale werkplaatd bij hen werken en daarnaast is hij stagebegeleider van 2 stagiaires) verder hebben wij een superlieve maltezer Linzi. Hij is een die-hard voetbalfanaat en mist geen enkele wedstrijd van F.c.twente, helaas deel ik die liefde niet Ik vind voetbal maar dom en kansloos.. Zelf houd ik van lezen, filmpje kijken, winkelen en leuke dingen met mijn vriend en vriendinnen. Ik heb ook hele lieve ouders die altijd voor mij klaar staan en een zusje van 21 en broertje van 18 waar ik ook een vrij goede band mee heb..
Tot zover dit gedeelte..
Want waarom wil ik afvallen? Zolang ik mij kan herrinneren ben ik een emotie eter, gelukkig heb ik dat nu aardig in de hand alleen lijkt het wel alsof ik verslaafd ben aan suiker en zoetigheid.. Ik ben niet buitensporig dik, alles is zeg maar aardig in proportie en anderen zouden zeggen dat ik stevig ben. Mijn Bmi is 29 Bij een lengte van 1.55 weeg ik 69.5 en ik wil er minimaal 10kg af hebben..het liefste wil ik er 15kg vanaf en hier geef ik mijzelf 8maand voor (tot begin november) dat moet vrij reeël zijn toch? Maar ik heb ooit zwaarder gewogen namelijk 73! En dat wil ik nooit meer wegen! Toen was ik echt chubbie, een ingepakt worstje.. Zelf vind ik wel dat ik dik ben en toch houd ik het elke keer niet vol. Als ik bijv een paar kilo kwijt ben mag ik van mijzelf wel iets extra's en dan gaat het weer mis..een beetje zoals de Obese kandidaten alleen dan minder heftig.. Dus ik moet anders gaan eten, dat is punt 1: Of ik eet teveel of ik eet te weinig, een beetje het alles-of-niets idee. En ik weet niet hoe ik de ik-moet-nu-chocola gedachten/verleiding moet weerstaan. En er worden zoveel dingen beweerd over eten dat ik door de bomen het bos niet meer zie: 'Gewoon brood bevat teveel koolhydraten' * 'Ontbijten met eiwitten is het beste' * 'Kaas is slecht' en zo zijn er nog veel meer beweringen..
Punt 2 is dat ik meer moet bewegen want ik ben een luie donder..haha..ik zit liever op de bank dan dat ik 10m ga lopen bijv. dus dat moet echt veranderen! Ik sta sinds 3 maand ingeschreven bij een sportschool maar ik ben daar nu 2 maand niet meer geweest (druk met school en vakantie) eigenlijk echt slecht! En ik moet weer en ik wil het ook alleen de drempel om ook daadwerkelijk te gaan vind ik echt moeilijk want 'wat zullen ze denken?' * 'Straks gaan ze vragen waar ik was' .. Terwijl als ik er eenmaal ben en op de loopband sta dan denk ik 'Wauw! Dit is leuk en lekker, dit moet ik vaker doen!'
Hmm het is volgens mij een aardig verhaal geworden
Ik ga nu lekker slapen en ik lees morgen jullie reacties! Fijn dat ik mee mag schrijven want volgens mij is dit een actief topic...
Maar goed leuk dat ik mag mee schrijven!
Ik heb inderdaad een aantal dagen geleden een topic geopend met weinig succes..dus vandaar dat ik hier kom
Ik zal mij eerst even helemaal voorstellen:
Ik ben dus Pannetoet, in het echte leven heet ik S.indy met een S en zonder een C haha..vonden mijn ouders denk ik orgineler . Ik ben 25, student Frontoffice Manager (2de jaar), samenwonend met mijn 26-jarige vriend: hij werkt als voorbereider hovenier (hij geeft leiding aan de hoveniers en hij begeleid een aantal verstandelijk beperkten die via de sociale werkplaatd bij hen werken en daarnaast is hij stagebegeleider van 2 stagiaires) verder hebben wij een superlieve maltezer Linzi. Hij is een die-hard voetbalfanaat en mist geen enkele wedstrijd van F.c.twente, helaas deel ik die liefde niet Ik vind voetbal maar dom en kansloos.. Zelf houd ik van lezen, filmpje kijken, winkelen en leuke dingen met mijn vriend en vriendinnen. Ik heb ook hele lieve ouders die altijd voor mij klaar staan en een zusje van 21 en broertje van 18 waar ik ook een vrij goede band mee heb..
Tot zover dit gedeelte..
Want waarom wil ik afvallen? Zolang ik mij kan herrinneren ben ik een emotie eter, gelukkig heb ik dat nu aardig in de hand alleen lijkt het wel alsof ik verslaafd ben aan suiker en zoetigheid.. Ik ben niet buitensporig dik, alles is zeg maar aardig in proportie en anderen zouden zeggen dat ik stevig ben. Mijn Bmi is 29 Bij een lengte van 1.55 weeg ik 69.5 en ik wil er minimaal 10kg af hebben..het liefste wil ik er 15kg vanaf en hier geef ik mijzelf 8maand voor (tot begin november) dat moet vrij reeël zijn toch? Maar ik heb ooit zwaarder gewogen namelijk 73! En dat wil ik nooit meer wegen! Toen was ik echt chubbie, een ingepakt worstje.. Zelf vind ik wel dat ik dik ben en toch houd ik het elke keer niet vol. Als ik bijv een paar kilo kwijt ben mag ik van mijzelf wel iets extra's en dan gaat het weer mis..een beetje zoals de Obese kandidaten alleen dan minder heftig.. Dus ik moet anders gaan eten, dat is punt 1: Of ik eet teveel of ik eet te weinig, een beetje het alles-of-niets idee. En ik weet niet hoe ik de ik-moet-nu-chocola gedachten/verleiding moet weerstaan. En er worden zoveel dingen beweerd over eten dat ik door de bomen het bos niet meer zie: 'Gewoon brood bevat teveel koolhydraten' * 'Ontbijten met eiwitten is het beste' * 'Kaas is slecht' en zo zijn er nog veel meer beweringen..
Punt 2 is dat ik meer moet bewegen want ik ben een luie donder..haha..ik zit liever op de bank dan dat ik 10m ga lopen bijv. dus dat moet echt veranderen! Ik sta sinds 3 maand ingeschreven bij een sportschool maar ik ben daar nu 2 maand niet meer geweest (druk met school en vakantie) eigenlijk echt slecht! En ik moet weer en ik wil het ook alleen de drempel om ook daadwerkelijk te gaan vind ik echt moeilijk want 'wat zullen ze denken?' * 'Straks gaan ze vragen waar ik was' .. Terwijl als ik er eenmaal ben en op de loopband sta dan denk ik 'Wauw! Dit is leuk en lekker, dit moet ik vaker doen!'
Hmm het is volgens mij een aardig verhaal geworden
Ik ga nu lekker slapen en ik lees morgen jullie reacties! Fijn dat ik mee mag schrijven want volgens mij is dit een actief topic...
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Herkenbaar hoor, de dingen die je schrijft. Ik heb (of had) ook echt een suikerverslaving, op een gegeven moment zat ik elke avond wel iets te snaaien. Tja, dan vliegen de kilo's eraan natuurlijk! Moet zeggen dat de knop nu goed om is, in die zin dat ik niet meer de hele tijd aan zoetigheid denk en bewuster eet. Bij alles wat ik eet denk ik nu: zal ik dat wel doen? En tja, soms eet ik iets slechts en ik vind ook dat dat af en toe moet kunnen. De knop is om en ik ben er nog lang niet, dus hopelijk schiet ik niet ineens weer terug in mijn oude patroon. Mijn grootste probleem is om uiteindelijk op gewicht te blijven.
Veel succes in elk geval en ga gewoon een paar keer per week naar die sportschool! Je zult merken dat je je daarna fitter voelt.
Veel succes in elk geval en ga gewoon een paar keer per week naar die sportschool! Je zult merken dat je je daarna fitter voelt.
Bliss- Lady Post-a-lot
Bizar is dat he hoe gewicht klinkt. Ik denk ohw nog geen 70 kg dat moet wel mee vallen maar dan bedenk ik me wacht 17 cm korter als dat ik ben... Ok ik snap het.
En die suikerverslaving die heb je waarschijnlijk gewoon net als een groot deel van nederland. Ik ben er inmiddels gelukkig doorheen maar krijg serieuze afkickverschijnselen ervan.
En die suikerverslaving die heb je waarschijnlijk gewoon net als een groot deel van nederland. Ik ben er inmiddels gelukkig doorheen maar krijg serieuze afkickverschijnselen ervan.
Minx- Lady Post-a-lot
Echt die suikerverslaving.. Vooral het afkicken. Echt verschrikkelijk. Enorme hoofdpijn heb ik, deels door het afkicken geloof ik.
Ik stink trouwens echt enorm uit mijn mond, hebben jullie dat ook door het afvallen?
Ik stink trouwens echt enorm uit mijn mond, hebben jullie dat ook door het afvallen?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Nee, wel dat ik het steeds zo koud heb
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen